home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826004 gange)
Onlymyself
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5775: 23 Jan 2013, 22:57 »

Hvad skal Hazard da med bolden ? der er målspark til Swansea
Lur mig om han ikke vil have fat i bolden så han kan give den hurtigere til Swanseas målmand end bolddrengen havde tænkt sig.

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #5776: 23 Jan 2013, 22:58 »

Hvad skal Hazard da med bolden ? der er målspark til Swansea

Chelsea har travlt, og han vil sikre sig der ikke går længere tid en højst nødvendigt, ved at ligge bolden klar for målmanden

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #5777: 23 Jan 2013, 23:16 »

Kan da godt være jeg ser lidt for mildt på det pga jeg er fan af det hold Hazard spiller på, men jeg synes bare at hvis han får samme straf som Suarez fik er det fint, også har han forhåbentlig lært af episoden.

Tjaa.. Cantona fik fire måneder af United den gang han sparkede en tilskuer og FA gav ham efterfølgende 8 måneder.5-6 dage bør være et absolut minimum. Den opførsel Hazard udviser er jo totalt utilgivelig. Knægten er hvad? 11-12 år? Hvis der går for længe inden han afleverer bolden, jamen så er det dommerens opgave at give Swansea en formaning og at ligge de ekstra sekunder til i sidste ende. Hazards måde at løse problemerne på... Fungerer bedre i et fængsel.

Build Me Up Buttercup!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #5778: 23 Jan 2013, 23:18 »

Det er da godt at der alligevel kan blive lavet tragikomiske jokes, over sådan en episode.

Har du ingen anelse om hvor slemt det er? Det er ligegyldigt om det er meningen bolden skal rammes eller ej, han sparker med fuldt pålæg ud efter en mindreårig og rammer ham, hvis drengen bare kan fremvise det mindste blå mærke er hazard færdig i et sagsanlæg.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5779: 23 Jan 2013, 23:18 »

Jeg håber, at bolddrengen overlever. Hvis ikke jeg selv havde set kampen, ville jeg ud fra facebook tro, at Hazard havde skudt et spædbarn i tindingen, men denne her bolddreng er jo hvad...? 15-17 år? og det der spark ville jo dårligt nok få en bold til at trille 10 meter, men ak... #PrayForBolddrengen

det røde kort er forresten helt iorden...

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #5780: 23 Jan 2013, 23:19 »

Mon ikke der kommer en politisag ud ad det? det er jo vold uden for banen, og så er det på et barn

Der er helt klart en sag. Hvad der sker i mellem spillerene på banen, er en helt anden sag end denne. Mellem spillerne ligger der et form for stilletiende samtykke til voldelige handlinger af en vis karakter. Der foreligger slet ikke et sådan samtykke mellem bolddrengen og en spiller. Så hvis man anser sparket som tilstrækkelig voldeligt, er en straffesag slet ikke utænkeligt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5781: 23 Jan 2013, 23:24 »

Der er helt klart en sag. Hvad der sker i mellem spillerene på banen, er en helt anden sag end denne. Mellem spillerne ligger der et form for stilletiende samtykke til voldelige handlinger af en vis karakter. Der foreligger slet ikke et sådan samtykke mellem bolddrengen og en spiller. Så hvis man anser sparket som tilstrækkelig voldeligt, er en straffesag slet ikke utænkeligt.

Dog skal du jo 1) huske hensigten, 2) se på hvordan sparket blev udført.

1) Hensigten fra Hazard er IKKE at skade bolddrengen, den er at sparke bolden ud under ham.
2) Sparket er jo slet ikke alvorligt eller skadeligt på nogen måde, bolddrengen har ingen mén efter han er trådt ud af stadion, og han skal helt sikkert ikke på hospitalet.

Derfor er det jo selvfølgelig ikke i orden, men en straffesag ud af det der skete er tyndere end Chelsea's muligheder for at genvinde Champions League.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5782: 23 Jan 2013, 23:28 »

Enig med Hcan  Shockeret

Der kan ikke komme nogen straffesag ud af det. Ja, det er da dumt at Hazard sparker efter bolden når bolddrengen ligger på den - men det er sgu også bolddrengen der er en idiot. Ingen straffesag men selvfølgelig en karantæne til Hazard for at være så dum at gøre det - og bolddrengen burde også få en slags straf/karantæne for sit uprofessionelle arbejde, men han bliver jo nok udråbt til helt nu.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5783: 23 Jan 2013, 23:31 »

Enig med Hcan  Shockeret

WOOOOOOT !  crazy

Der kan ikke komme nogen straffesag ud af det. Ja, det er da dumt at Hazard sparker efter bolden når bolddrengen ligger på den - men det er sgu også bolddrengen der er en idiot. Ingen straffesag men selvfølgelig en karantæne til Hazard for at være så dum at gøre det - og bolddrengen burde også få en slags straf/karantæne for sit uprofessionelle arbejde, men han bliver jo nok udråbt til helt nu.

Tjah - tror ikke jeg vil være den bolddreng, for der er sku mange syge Chelsea fans i østeuropa(Rumænien) hvem husker ikke den norske dommer der fik dødstrusler... Jeg tror ikke bolddrengen helt ved hvilken effekt sådan noget kan have. Jeg håber bare folk besinder sig, og han ikke kommer til at høre mere for det. Men jeg tror faktisk at han kommer til at blive udsat for hetz.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5784: 23 Jan 2013, 23:38 »

Noget helt andet er at IGEN i dag viser Rafa hvor elendig en manager han er. Udover at vi slet ikke virker som et hold der tror på vi kan vinde kampen, så vælger han først at sætte Torres ind med 10 min igen??!!

Når man skal vinde med mindst 2 mål hvorfor helvede så ikke skifte ham ind allerede i pausen??

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #5785: 23 Jan 2013, 23:40 »

Enig med Hcan  Shockeret

Synes du helt seriøst bolddrengen skal straffes? at en bolddreng lige bruger 2 sekunder ekstra på at lunte hen til bolden sker i hver kamp, og giver ikke Hazard ret til at "overfalde" ham. Det er ikke Hazards job at aflevere bolden til Tremmel, og at vælte drengen mens han prøver er decideret svinsk.
Så Liverpool fans ligeså dumme ud da de forsvarede Luis Suarez?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5786: 23 Jan 2013, 23:42 »

Noget helt andet er at IGEN i dag viser Rafa hvor elendig en manager han er. Udover at vi slet ikke virker som et hold der tror på vi kan vinde kampen, så vælger han først at sætte Torres ind med 10 min igen??!!

Når man skal vinde med mindst 2 mål hvorfor helvede så ikke skifte ham ind allerede i pausen??

Jeg syntes kampen igen viser en af mine helt store pointer. Når vi spiller mod hold, som bare vil det mere end os selv (pånær FCN), så har vi bare ikke kvaliteten (kald det mentaliteten) til at vinde kampene. Det har været så tydeligt i denne sæson. Det skyldes helt sikkert at vi mangler nogle britter, som har den kærlighed til at kæmpe frem for teknik, som Mata, Hazard, Oscar ikke har!

Vi mangler folk der KÆMPER røven ud af bukserne og ikke bare tror vi kan kombinere os igennem et forsvar i alle kampe. Det vi mangler er en træner der vil se blod til både træning og kamp!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5787: 23 Jan 2013, 23:43 »

Synes du helt seriøst bolddrengen skal straffes? at en bolddreng lige bruger 2 sekunder ekstra på at lunte hen til bolden sker i hver kamp, og giver ikke Hazard ret til at "overfalde" ham. Det er ikke Hazards job at aflevere bolden til Tremmel, og at vælte drengen mens han prøver er decideret svinsk.
Så Liverpool fans ligeså dumme ud da de forsvarede Luis Suarez?

Nej, jeg mente nu mere fordi bolddrengen valgte at lægge sig oven på bolden for at trække tid - synes det er voldsomt usportsligt når han er ansat til at hente bolden så spillerne ikke behøver at bruge tid på det. Jeg er ganske godt klar over at Hazard ikke har ret til at overfalde ham, har da heller ikke skrevet andet. Men det ændrer ikke på at bolddrengen også var en idiot og ikke passede sit job på en professionel måde.

Jeg er i øvrigt ikke Chelsea fan, tværtimod..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #5788: 23 Jan 2013, 23:46 »

Dog skal du jo 1) huske hensigten, 2) se på hvordan sparket blev udført.

1) Hensigten fra Hazard er IKKE at skade bolddrengen, den er at sparke bolden ud under ham.
2) Sparket er jo slet ikke alvorligt eller skadeligt på nogen måde, bolddrengen har ingen mén efter han er trådt ud af stadion, og han skal helt sikkert ikke på hospitalet.

Derfor er det jo selvfølgelig ikke i orden, men en straffesag ud af det der skete er tyndere end Chelsea's muligheder for at genvinde Champions League.

1) Lad os sige Hazard sparker ud efter bolden (hvilket jeg forøvrigt ikke er sikker på du har ret i), så findes der stadig forsætgraderne sandsynlighedsforsæ t og dolus eventualis. Hazard må have set det for overvejende sansynligt eller accepteret muligheden for, at han vil ramme drengen ved sit spark. At hensigten er at ramme bolden er derfor mindre vigtig. Eks. Det er ligesom at starte en ildebrand på et hus og derefter begrunde det med, at man blot havde til hensigt at brænde det affald, som stod op af huset.
2)Nu kender jeg ikke til det engelske retssystem. Men i danmark er en spytklat tilstrækkeligt til at dømme efter §244 om vold. En spytklat skal man, så vidt jeg ved, vidst heller ikke på hospitalet med.  

Det er langtfra sikkert, at der kommer en sag, men det er slet ikke utænkeligt.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2013, 23:51 af bacigo » Logged

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5789: 23 Jan 2013, 23:49 »

Bolddrengens twitter: https://twitter.com/CHARLIEM0RGAN

Fedt tweet  Thumbs Up

"The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting"

Sider: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010