home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Richard1911
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826031 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5745: 21 Jan 2013, 19:40 »

Nu smider jeg en tanke jeg har gået med ind her.
Kald mig tosse, klovn eller vanvittig, men hvad med en manager som Guus Hiddink efter sommerferien, hvis det ikke lykkes os at få Mourinho? Er jeg helt skæv på den oder was?
Er ret sikker på, at han har udtalt, at han vil gå på pension når denne sæson er slut, så det tror jeg du er. Ellers ville jeg synes han var et gilmrende valg, da han netop gjorde det fremragende den tid, han var hos os Smiley
Moyes fra Everton, Laudrup eller Mourinho kunne jeg forestille mig, vi endte op med. Tror Laudrups stil ville passe vores spillere og Romans filosofi godt, spørgsmålet er om han er klar til at tage der skridt op. Det ville under alle omstændigheder være spændende, men jeg håber så meget på, at det bliver Mou!

Korzika
Gæst

« Svar #5746: 21 Jan 2013, 19:50 »

Mit absolut største ønske er Mourinho!
Han har klassen til at gøre os til de bedste i England. Det tror jeg ikke Laudrup, Moyes osv. har evnerne til. Problemet med Mourinho er dog, at der fra hans side ikke kommer til at blive satset særlig meget på talenterne, men hvornår har vi sidst haft en manager, der har haft balls til det? Man forstår dem desværre godt, når Roman puster i nakken, så snart det går lidt op ad bakke.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5747: 21 Jan 2013, 20:25 »

Efter en hurtig googling, læser jeg det samme. Pokkers og, han havde været formidabel at have ellers!
Men helt sikkert er Mourinho det foretrukne valg. men spørgsmålet er om Abramovichs ego kan håndtere Mourinho og omvendt. Det bliver ihvertfald spænende at se hvem der skal tage over. Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

JKJ
Gæst

« Svar #5748: 21 Jan 2013, 20:51 »

Er det helt udelukket at Benitez kan ende med at forlænge?

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5749: 21 Jan 2013, 21:22 »

Bestemt ikke. Men det skal så kræve at han leverer fantastiske resultater, ChL kvalificering og 2 ud af 3 mulige trofæer. Det er ikke umuligt meeeen.

Desuden vil Abramvich selv finde en manager, eftersom Benitez blev anbefalet af den tekniske direktør. Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Korzika
Gæst

« Svar #5750: 23 Jan 2013, 20:16 »

Cech
Azpilicueta, Ivanonovic, Cahill, Cole
Ramires, Lamps (c);
Haz, Mata, Oscar; Ba.

subs: Turnbull, Paulo, Bertrand, D Luiz, JT, Marin, Torres.

Tror vi vinder, men kun med et mål, desværre. Tror Swansea napper denne titel. VI har været stærke på udebane, men tror ikke vi får noget foræret mod Swansea, men man kan vel altid håbe!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5751: 23 Jan 2013, 20:24 »

Vi har en mikroskopisk chance for at gå videre hvis Swansea vælger at spille den spilelstil de normalt praktiserer på hjemmebane, da det vil give os mere plads offensivt. Vælger de at grave sig ned som i første kamp, så ender de i finalen, det har vi vist flere gange udner Benitez at det magter vi ikke at bryde op...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #5752: 23 Jan 2013, 20:41 »

Jeg tror faktisk at Benitez vil vise os sine dejlige offensive kvaliteter frem i aftens kamp. Hvis Hazard, Mata og Ba spiller op til deres bedste så tror jeg på en 3-4 måls sejr Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #5753: 23 Jan 2013, 22:25 »

hvad fanden laver Hazard !?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #5754: 23 Jan 2013, 22:26 »

minimum 7 match ban for det der, haha hvad sker der for ham?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5755: 23 Jan 2013, 22:28 »

hvad fanden laver Hazard !?

Absolut smagsløst, tankeløst ja og ynkeligt træk han laver. Håber han får en pæn karantæne, selvom bolddrengen i den grad overspiller situationen. Man kan sku ikke tillade sig at lade frustrationerne gå ud over en bolddreng!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #5756: 23 Jan 2013, 22:29 »

Absolut smagsløst, tankeløst ja og ynkeligt træk han laver. Håber han får en pæn karantæne, selvom bolddrengen i den grad overspiller situationen. Man kan sku ikke tillade sig at lade frustrationerne gå ud over en bolddreng!!

Han bliver sparket i brystkassen ? overspil.. nej ? har lige mistet alt respekt for Hazard, om han er god til fodbold eller ej

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #5757: 23 Jan 2013, 22:31 »

tænk hvis Suarez havde gjort noget ligende. Så var han blevet landsforvist fra england

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #5758: 23 Jan 2013, 22:34 »

tænk hvis Suarez havde gjort noget ligende. Så var han blevet landsforvist fra england
Tør ikke engang tænke på det. I teorien så kunne drengen have en sag i mod Hazard tvivler dog på at han er blevet traumatiseret af det....

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5759: 23 Jan 2013, 22:34 »

Han bliver sparket i brystkassen ? overspil.. nej ? har lige mistet alt respekt for Hazard, om han er god til fodbold eller ej

Det er jo ikke fordi han losser igennem overhovedet. Men som sagt er det stadig ynkeligt!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010