home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 379 380 [381] 382 383 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826063 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5700: 09 Jan 2013, 23:37 »

Problemet var vel at AVB gerne ville spille det, men ikke fik tiden til at bygge holdet op som kunne spille den slags fodbold. Hvis Laudrup skiftede til Chelsea ville det måske være en succeshistorie fordi at Chelsea netop har de spillere som skal bruges, ligesom Swansea havde da han kom dertil. Men jeg har mine tvivl om ML ville kunne klare sig i en klub hvor du hele tiden er presset for at skulle skabe resultater. Han har det bedst i en bundklub hvor presset ikke er så stort.

Nope Laudrup ender I Arsenal når Arbramovic henter Wenger til Chelsea  Peace

IMO så står Chelsea i en svær situation hvor der er massiv tryk på manageren for at skabe mirakler... det sker sjældent og derfor har vi ses mange store træner ind og ud af Chelsea.

Guardiola ville være et godt gæt til sommer - men er Chelsea parate til at spille efter hans filosofi og har Chelsea tålmodigheden til det - og kunne det ikke tænkes at Man City hugger Guardiola ?

Ingen tvivl om at jeg elsker Rafa... men nogen super træner har han aldrig været - men han skabte vores store sejr i 2005 og derfor er vil han aldrig blive glemt...

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5701: 09 Jan 2013, 23:40 »

Jeg tvivler stærkt på at Wenger gider være med i Chelseas cirkus. Hvorfor skulle han dog det? Det er ikke til at vide hvor Guardiola ender. Han har også været sat i forbindelse med Arsenal, da han skulle have sagt at han gerne ville til Arsenal til sommer hvis Wenger røg. Men jeg er nu i tvivl om jeg gider det. Men Abra må da snart være ved at løbe tør for toptrænere - eller det gjorde han jo nok da han ansatte Benitez..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5702: 09 Jan 2013, 23:45 »

Nope Laudrup ender I Arsenal når Arbramovic henter Wenger til Chelsea  Peace

IMO så står Chelsea i en svær situation hvor der er massiv tryk på manageren for at skabe mirakler... det sker sjældent og derfor har vi ses mange store træner ind og ud af Chelsea.

Guardiola ville være et godt gæt til sommer - men er Chelsea parate til at spille efter hans filosofi og har Chelsea tålmodigheden til det - og kunne det ikke tænkes at Man City hugger Guardiola ?

Ingen tvivl om at jeg elsker Rafa... men nogen super træner har han aldrig været - men han skabte vores store sejr i 2005 og derfor er vil han aldrig blive glemt...
Rafa er dygtig nok. Alt for lidt ansvar bliver efterhånden lagt over på spillerne - det er i bund og grund deres skyld. At Ba skulle have været på banen noget før, det var måske ikke den smarteste beslutning at vente så længe med, men Torres var jo også fuldstændig og aldeles væk. Der skal ske noget til sommer, og det er ved at ske med udrensningen i truppen, og den udrensning skal Torres være en del af.

Abramovich vil jo spille Barca-bold, så tror helt sikkert han har mere tålmodighed med Pep, hvis det lykkes at lokke ham til klubben. Wenger vil jeg ikke have, så ender vi med at sælge alle vores stjerner og være helt væk i mesterskabskampen i hele hans regeringstid. Wenger kommer heller ikke, det er så en anden side af sagen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5703: 11 Jan 2013, 12:33 »

Et forslag til kampen mod Stoke.

Nu hvor Moses er i Afrika, Marin ikke præsterer overhovedet, Oscar ikke fungerer som kant og Torres øjeblikkeligt ikke fungerer som angriber, hvorfor så ikke prøve følgende opstilling - noget Torres har prøvet før:

Turnbull

Dave - Ivanovic - Cahill - Cole

Luiz  - Oscar

Torres - Mata - Hazard

Ba

Det kunne tage noget af presset af Torres for det første, og han kunne måske få plads til dybdeløbende når Ba trækker forsvarsspillerne til sig. Med folk som Oscar og Luiz på midten, burde det være muligt at spille nogle dybe stikninger til ham. Marin er det eneste alternativ, med mindre Mata skulle blive rykket ud på kanten - og selv om Oscar også er genial i Matas rolle, så er Mata bare enestående i den position i øjeblikket, men Marin har langt fra levet op til nogle former for forventninger jeg havde til ham.

Hvad siger I til det? Jeg synes det er værd at prøve under alle omstændigheder. Fungerer det slet ikke, så må Torres jo bare erstattes i halvlejen f.eks. Smiley

Ps. Hvad siger I til den kritik, de buh-råb, et minuts klappen af Di Matteo og råb efter Suuuuuper, super Frank når han sidder på bænken?
Personligt synes jeg det er skandaløst. Det er muligvis grunden til at hjemmebanen ikke længere er et fort. Atmosfæren er fjendsk - fansene buher ad Benitez, Torres, Bruce Buck, råber efter Di Matteo, hvilket selvfølgelig er en håbløs sag, og hylder folk på bænken, og buher af dem der er på banen.

Benitez var i en anden klub og kom med nogle udtalelser om Chelsea - mind-games, og selvom man ikke er den største fan, så støt dog op om klubben!
Torres er jo ikke frivilligt dårlig, han har en tendens til at falde fuldstændigt ud af nogle kampe, men alt det had fatter jeg ikke.

Det pisser mig af.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5704: 11 Jan 2013, 12:57 »

Jeg er ser helst, at vi stiller sådan her op mod Stoke:

Turnbull
Azpili - Ivanovic - Cahill - Cole
       Luiz - Lampard
Ramires - Mata - Hazard
            Torres

Torres mener jeg stadig skal være førstevalg. Hans sæson har været fin indtil videre. Ramires er god på kanten, det så vi mange gange sidste år, selvom det ikke er hans favoritposition. Han er i hvert fald bedre end Torres er. Oscar kunne også spille i stedet for Ramires, men mod Stoke ser jeg det som meget meget vigtigt, at vi bruger Frank Lampard. Han har noget mere fysik end Oscar, og det bliver vigtigt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5705: 11 Jan 2013, 13:52 »

Jeg er ser helst, at vi stiller sådan her op mod Stoke:

Turnbull
Azpili - Ivanovic - Cahill - Cole
       Luiz - Lampard
Ramires - Mata - Hazard
            Torres

Torres mener jeg stadig skal være førstevalg. Hans sæson har været fin indtil videre. Ramires er god på kanten, det så vi mange gange sidste år, selvom det ikke er hans favoritposition. Han er i hvert fald bedre end Torres er. Oscar kunne også spille i stedet for Ramires, men mod Stoke ser jeg det som meget meget vigtigt, at vi bruger Frank Lampard. Han har noget mere fysik end Oscar, og det bliver vigtigt.
Jeg mener bare ikke at Oscar fungerer på kanten.
Og synes ikke Torres sæson har været fin. I for mange kampe har han været helt væk, og mod Swansea var det det værste hidtil. Jeg føler det ville være godt for ham at prøve, og jeg synes ikke Ramires skal spille kanten. Torres har spillet nogle gode kampe, men det fungerer bare ikke og det vil skabe endnu mere kaos blandt fansene ikke at starte med Ba.
Under alle omstændigheder vil jeg gerne se Torres prøvet af på kanten og Oscar på midtbanen - for han skal spille CM, når han ikke kan spille OCM.

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5706: 11 Jan 2013, 14:18 »

Jeg har været stor fan af Torres og har støttet ham gennem tykt og tyndt i de sidste to år. Men nu kan det altså være nok!
Manden har haft TONSVIS af muligheder for at vise sin kvalitet. Han spiller bag tre spillere, der har ekseptionel kvalitet indenfor kreativitet og pasning, og han har fået rig mulighed for at imponere. Han har ikke grebet chancen; han er uskarp, han placerer sig forkert, løber helt forkert, hænger alt for meget med næbet. Det eneste positive jeg har at sige om Torres, er at hans hovedspil er ganske fint, men at han dog ikke har fysikken til at vinde mange dueller. Han har ikke mange facetter af sit spil mere. Han har scoret en 14 mål i år, men en bare nogenlunde angriber havde scoret 20 med Mata, Hazard og Oscar eller Moses bag sig. Torres er færdig - han har INTET!

Ba skal spille så meget, som hans fysik tillader ham, og vi skal ikke slide ham op. Men jeg kan godt fortælle jer, at 9 ud af 10 Chelseafans fra London ønsker, at Torres får sparket nu og her, så vi kan købe en erstatning, som kan rotere for Ba. Torres er ikke engang bare £10m. værd, og han har en løn som bare fanden, så det bliver desværre svært at komme af med ham. Sorry, men han er elendig, og selv Stamford Bridge har mistet tålmodigheden med ham nu. Benítez fik chancen for at finde det bedste i Torres. Men han har mistet sin hurtighed og er udover det en ringe fodboldspiller. Han afleverer ikke godt, hans førsteberøring er noget nær elendig, og han har ingen kynisme. I Liverpool havde han hurtighed og levede meget på kontrabold, og der fik han selvtillid og viste gode afslutningsevner, men dem har han heller ikke længere. Han er færdig, og forhåbentlig har Roman også snart forstået det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5707: 11 Jan 2013, 15:15 »

Jeg mener bare ikke at Oscar fungerer på kanten.
Og synes ikke Torres sæson har været fin. I for mange kampe har han været helt væk, og mod Swansea var det det værste hidtil. Jeg føler det ville være godt for ham at prøve, og jeg synes ikke Ramires skal spille kanten. Torres har spillet nogle gode kampe, men det fungerer bare ikke og det vil skabe endnu mere kaos blandt fansene ikke at starte med Ba.
Under alle omstændigheder vil jeg gerne se Torres prøvet af på kanten og Oscar på midtbanen - for han skal spille CM, når han ikke kan spille OCM.
Benitez skal være hamrende ligeglade med, hvad fansne mener, og det er han heldigvis også. Torres har været en af vores bedre spillere i den her sæson, og når holdet spiller ringe, gør han det med største sandsynlighed også. Det er logisk nok, men alligevel fokuserer man kun på Torres' dårlige præstation. Ifølge en statistisk hjemmeside har Torres været vores 4. bedste spiller i den her sæson.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5708: 11 Jan 2013, 15:17 »

Ifølge en statistisk hjemmeside har Torres været vores 4. bedste spiller i den her sæson.

Hvad betyder dette? - at han er den 4 bedste, med højest "vundne kampe" i %, eller? Det er ikke for at sige du har forkert eller imod det du har sagt, vil bare gerne have det uddybet Smiley

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5709: 11 Jan 2013, 15:19 »

Benitez skal være hamrende ligeglade med, hvad fansne mener, og det er han heldigvis også. Torres har været en af vores bedre spillere i den her sæson, og når holdet spiller ringe, gør han det med største sandsynlighed også. Det er logisk nok, men alligevel fokuserer man kun på Torres' dårlige præstation. Ifølge en statistisk hjemmeside har Torres været vores 4. bedste spiller i den her sæson.
Det er jeg meget uenig med. Torres har været elendig - intet instinkt, ingen vilje, ingen gejst. Han er ubrugelig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5710: 11 Jan 2013, 15:21 »

Hvad betyder dette? - at han er den 4 bedste, med højest "vundne kampe" i %, eller? Det er ikke for at sige du har forkert eller imod det du har sagt, vil bare gerne have det uddybet Smiley
Alle spillere er blevet givet et tal ud fra alle mulige faktorer. Faktisk er Torres en delt nummer tre med Cahill.

http://www.whoscored.com/Teams/15/Show/England-Chelsea

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5711: 11 Jan 2013, 15:30 »

Alle spillere er blevet givet et tal ud fra alle mulige faktorer. Faktisk er Torres en delt nummer tre med Cahill.

http://www.whoscored.com/Teams/15/Show/England-Chelsea
Come on, den der statistik er jo noget af det meste utroværdige, der findes. Du kan ikke måle en fodboldspillers præstation eller kvalitet gennem statistik. Petr Cech ligger nr. 14 og har været virkelig stærk i år, Moses ligger endnu længere nede og har præsteret klasse, siden Benítez blev træner. Ramires ligger 10, men Hazard ligger nr. 2, og mange vil nok være enige i, at Ramires har været bedre i år af de to. Alt respekt til Hazard, der startede flyvende, men som ikke har været i storform siden, hvilket han også selv har indrømmet i øvrigt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5712: 11 Jan 2013, 15:36 »

Come on, den der statistik er jo noget af det meste utroværdige, der findes. Du kan ikke måle en fodboldspillers præstation eller kvalitet gennem statistik. Petr Cech ligger nr. 14 og har været virkelig stærk i år, Moses ligger endnu længere nede og har præsteret klasse, siden Benítez blev træner. Ramires ligger 10, men Hazard ligger nr. 2, og mange vil nok være enige i, at Ramires har været bedre i år af de to. Alt respekt til Hazard, der startede flyvende, men som ikke har været i storform siden, hvilket han også selv har indrømmet i øvrigt.
Jeg finder statistikken troværdig. Det er en måde at måle præstationer på ud fra alle mulige aspekter. Jeg havde også min skepsis, da ptrN viste mig den i forbindelse med en Jonjo Shelvey-debat, men jeg må sige, at jeg har ændret min holdning efter at have fulgt med derinde siden da. Det er sgu et professionelt stykke arbejde.

Du ser jo kun det, du vil se. Ramires har ikke været bedre end Hazard i år, Moses har kun spillet en håndfuld gode kampe, mens statistikken også viser, at Torres har været en bedre angriber end spillere som Agüero, Dzeko, Tevez, Cissé, Defoe og Ba.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5713: 11 Jan 2013, 15:45 »

Jeg finder statistikken troværdig. Det er en måde at måle præstationer på ud fra alle mulige aspekter. Jeg havde også min skepsis, da ptrN viste mig den i forbindelse med en Jonjo Shelvey-debat, men jeg må sige, at jeg har ændret min holdning efter at have fulgt med derinde siden da. Det er sgu et professionelt stykke arbejde.

Du ser jo kun det, du vil se. Ramires har ikke været bedre end Hazard i år, Moses har kun spillet en håndfuld gode kampe, mens statistikken også viser, at Torres har været en bedre angriber end spillere som Agüero, Dzeko, Tevez, Cissé, Defoe og Ba.
Jeg synes ikke Torres har været dirkete elendig generelt, men det har han været i nogle kampe. I andre har han spillet godt - der er bare for mange udfald. Lige meget hvad du siger Jakob, så kan man ikke kun analysere ud fra statistik. En afleveringsprocent på under 70 vidner om at han mister for mange bolde. Desuden måler denne statistik ikke at han alt for ofte ikke befinder sig, hvor han skal gøre. I forhold til hvad hans job er, at score mål og være for enden af indlæggene og stikningerne, så har han ikke præsteret godt nok - det må enhver idiot kunne konkludere. Han gør ikke sine medspillere bedre, for han tager deres plads ved at søge ned i banen frem for at trække midtbanen og forsvaret mere fra hinanden og true i dybden. Det er ikke godt nok. Det er klart at, hvis han gør det, så falder hans tal i de andre statistikker, hvilket, med mindre han scorer nogle flere mål, går ud over en overordnede vurdering. Tilgengæld er jeg overbevist om, at var han bedre til at være hvor han skulle være, så blive resten af midtbanen også bedre. Statistik duer til en vis grad, men ikke i dette tilfælde med Torres, i hvert fald ikke til at vurdere hans overordnede præstation.

Ps. At sige at Ramires har været bedre end Hazard, synes jeg er hul i hovedet. Hazard har været virkelig dygtig!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5714: 11 Jan 2013, 15:53 »

Det statistikken viser er i bund og grund at den hetz, Torres fortsat har været udsat for er helt uberettiget. Dernæst at han har været en af de bedre angribere i Premier League i år.

Mere har jeg egentlig ikke mere at tilføje uden at gentage mig selv.

Sider: 1 ... 379 380 [381] 382 383 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010