home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826085 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5685: 06 Jan 2013, 23:33 »

Det er vel bare for at sige, at han i den grad ville kunne udnytte det - formentlig bedre end alle andre angribere i verden.
Men det var jo ikke nødvendigt at pointere. Det er jo overflødigt.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #5686: 06 Jan 2013, 23:34 »

Men det var jo ikke nødvendigt at pointere. Det er jo overflødigt.
Ligeledes er dette.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5687: 09 Jan 2013, 13:36 »

Jeg har har læst og hørt en del omhandlende Frank Lampard sagaen. Forlader han klubben eller forlænger vi med ham? Hvad taler for, hvad taler imod?
Jakob E gjorde opmærksom på en statistik over kampe med og uden Lampard - en statistik som flere medier også har vist, og som umiddelbart retfærdiggør kritikken i ikke, at ville forlænge kontrakten.

Nu har jeg så læst en artikel i dag, som netop reagerede på denne statistik, som tydeliggjorde klubbens resultater med og uden Lampard på banen - statistikken viser umiddelbart at Lampard har en massiv betydning vurderet ud fra resultater. Hvad statistikkerne ikke viste, var at i 5 af kampene var Lampards samlede spilletid sølle 39 minutter, mens de 5 andre kampe kun bød på en stor udfordring i form af Everton på udebane.

Derudover kan man se på Lampards personlige statistik - blot 14. bedste afleveringsprocent i truppen, og samme antal tackliger pr. kamp som Victor Moses, der er kant. Lampards betydning skal naturligvis ikke udelukkende ses i lyset af statistikkerne, men jeg synes de illustrerer meget godt, at Lampards præstationer på banen, ikke er 150 000 pund i ugen værd længere. Jeg elsker Lampard, og han er en legende, men ingen er vigtigere end klubben. Lampard scorer stadigvæk mål, og har uomtvisteligt et godt greb på omklædningsrummet, men måske er det på tide at vi får nogle nye ledere?

Klubben er inde i en ny æra, og det er altid svært at se sådan en ende, men jeg tror på at det er det bedste for klubben, uanset hvor hjerteskærende jeg synes det er. Der er naturligvis en grund til at klubben ikke vil forlænge - Lampard er sikkert villig til at gå ned i løn, men vil vi ikke også gerne huske ham som en mand, der stoppede på toppen? Det samme med Ashley Cole - vi har en mand i kulissen, som har venett trofast i mange år, og som er inde omkring landsholdet. Bertrand skal nok blive dygtig, og han fortjener denne chance. Det vil også kraftigt skære i vores lønomkostninger. Samlet set kunne jeg forestille mig at de tjener lige under 2.5 millioner kr. i ugen - mere end 100 millioner på årsbasis. Alternativerne på disse positioner skal ikke have nær så meget, hvilket gør at vi i hvert fald vil spare 50 kr. på lønudgifter om året.

Desuden er det på tide at vi skærer ned på omkostningerne for at møde FFP - så alt i alt en fornuftig, men hjerteskærende beslutning. Ashley Cole vil ikke umiddelbart kunne erstattes, men forhåbentligt bliver Bertrand lige så god på den lange bane, mens jeg mener at Lampard er rotationsspiller og kan erstattes.

Bare lige nogle tanker Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #5688: 09 Jan 2013, 15:26 »

Som United-fan synes jeg det er bemærkelsesværdigt, så forskelligt de klubber ser på netop denne situation. Vi render fx rundt med Giggs og Scholes, der om nogen også er klublegender, der er over til hill. Alligevel har de været med i de sidste par år, hvor de begge har tilpasset deres spillestil, og derfor stadig kan være med. Det er klart at de ikke længere er overskyggende stjerner, men de betyder stadig meget i klubben, omend deres rolle naturligvis er blevet mindre med årene.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at havde Lampard været United-spiller i alle de år, så havde han selv valgt hvornår han ville stoppe. Jeg kan sagtens se argumentet for, at han kan være dyr at have løbende rundt, og også at hans evner er for nedadgående.. Men altså manden er stadig rigtig god, han er en lederskikkelse som få, og samtidig virker han yderst sympatisk. Mens jeg sagtens kan se en fordel for jer intern ved at lade Cole gå, så mener jeg kun at det er negativt at lade Lampard smutte. Man kunne jo bare lave en kort kontrakt, der er ingen der siger at den skal være 5 år.

Uanset, pointen er at det er finurligt så forskelligt klubberne ser på deres nutidige legender - I snakker om at klubben må komme først - Lampard har nærmest viet sit liv til den klub, måske var det på tide den anden vej. Det skulle da være første gang i mange år at det er pengene der er problemet...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5689: 09 Jan 2013, 15:36 »

Som United-fan synes jeg det er bemærkelsesværdigt, så forskelligt de klubber ser på netop denne situation. Vi render fx rundt med Giggs og Scholes, der om nogen også er klublegender, der er over til hill. Alligevel har de været med i de sidste par år, hvor de begge har tilpasset deres spillestil, og derfor stadig kan være med. Det er klart at de ikke længere er overskyggende stjerner, men de betyder stadig meget i klubben, omend deres rolle naturligvis er blevet mindre med årene.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at havde Lampard været United-spiller i alle de år, så havde han selv valgt hvornår han ville stoppe. Jeg kan sagtens se argumentet for, at han kan være dyr at have løbende rundt, og også at hans evner er for nedadgående.. Men altså manden er stadig rigtig god, han er en lederskikkelse som få, og samtidig virker han yderst sympatisk. Mens jeg sagtens kan se en fordel for jer intern ved at lade Cole gå, så mener jeg kun at det er negativt at lade Lampard smutte. Man kunne jo bare lave en kort kontrakt, der er ingen der siger at den skal være 5 år.

Uanset, pointen er at det er finurligt så forskelligt klubberne ser på deres nutidige legender - I snakker om at klubben må komme først - Lampard har nærmest viet sit liv til den klub, måske var det på tide den anden vej. Det skulle da være første gang i mange år at det er pengene der er problemet...
Det er jo netop fordi penge kan blive et problem, at jeg argumenterer for det. I forhold til FFP. United har heller ikke haft samme behov for et generationsskifte, som Chelsea har haft efter sidste sæson. I har haft stabilitet, én manager og en leder i Rooney, en mand som Carrick, Fletcher, Evra, Ferdinand og så videre er også stadigvæk i klubben. Så selv hvis Scholes og Giggs stopper, mener jeg ikke det vil påvirke jer synderligt. Scholes kontrakt kunne jeg forestille mig, er meget afhængig af spilletid mm.

Om ikke andet så har spillerne i øjeblikket for meget magt til, at kluben kan gennemføre et klubskifte og få en ny manager, hvis ikke vi beholder Benitez, der kan starte på en frisk. Se bare hvor meget lampards kritik af Villas-Boas og mangel på spilletid, påvirkede det hele dengang.

Internt må de kunne se nogle problemer i det, og jeg føler og tror på at det er det rigtige for klubben, selvom jeg allernødigst vil af med Lampard. Tror også jeg investerer i endnu en trøje med hans navn bagpå.

Alt i alt føler jeg at folk glemmer at den her sæson er en tilpasningsperiode, hvorfra vi forhåbentligt kan bygge noget nyt op og få en form for stabilitet. Lampard og Cole situationen er nok desværre et nødvendigt onde, for at klubben for alvor kan gennemføre dette. Det samme mener jeg egentlig om Torres, da jeg synes alt for meget omhandler ham, og det kan hverken vi eller han være tjent med. Jeg sidder altid og håber mest på at det er Torres der scorer, og sådan gider jeg ikke længere tænke. Støtter mit holds spillere igennem det hele, men føler ikke det er det bedste for klubben, at de bliver.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #5690: 09 Jan 2013, 20:42 »

Holdet i aften:
Turnbull - Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole (c) - Ramires, Luiz - Hazard, Oscar, Mata - Torres.
Bænken: Hilario, Ferreira, Bertrand, Ake, Lampard, Marin, Ba.

Facts om kampen i aften:
- Det er kamp nummer 23 mod Swansea.
- Chelsea har vundet 9, spillet 8 uafgjort og tabt 5.
- Chelsea har scoret 1.73 mål pr. kamp mod The Swans, mens de har lukket 1.14 ind.
- Det er blevet til 8 kampe med clean-sheets, og 6 kampe uden Chelsea scoringer, mod Swansea.
- Det er Chelseas semifinale nummer 25, på 20 år.
- I løbet af de sidste 20 år, har der kun været 3 sæsoner hvor vi ikke har været i en semifinale.

Så skal kampen til at starte, hvor vi gerne skulle se en målrig kamp fra Chelsea's side. I dag er kampen hvor vi skal have det højre ben ind i finalen.

God kamp til alle  Thumbs Up

Korzika
Gæst

« Svar #5691: 09 Jan 2013, 22:50 »

Kæft en frustrerende omgang! Kæft jeg er pissed. Specielt på måden vi taber på. 2 fuldstændig idiotiske fejl og en masse afbrændere gør. at vi nok går glip af endnu en titel. Og selvom Capital One Cup er en lorte turnering, så er det stadig frustrerende at tabe på hjemembane - for anden kamp i træk - på trods af, at vi stiller op i noget der ligner vores stærkeste formation..

Og please, lad Demba Ba spille fra start i de kommende kampe. Ba er simpelthen mere farlig.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5692: 09 Jan 2013, 22:55 »

Ærgerligt at Ivano vælger at spille sin nok suverænt dårligste kamp i den blå trøje i en semi-finale... Dertil skal det siges, at vi omvendt ikke skaber nogle helt store målchancer i 85 minutter på trods af en chance til Mata, hvor der nok skulle have været mål og en mellemstor chance til Ramires. Da Ba kommer ind, scorer han - dog offiside, har et godt hovedstød og er involveret i en situation, der med lidt held kunne have mundet ud i en chance/straffespark. Mere Ba tak!

DeBuur
Manager

« Svar #5693: 09 Jan 2013, 22:56 »

Peace ikke i nærheden af et fortjent resultat.... det ligner en sæson uden pokaler og Rafa Benitez kan vist godt begynde at søge nye jobs.... er næste Manager Avram Grant  Wink

YNWA

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5694: 09 Jan 2013, 22:59 »

Fandme ufatteligt. Mata, Luiz og Ramires med kæmpe chancer, og ellers skaber vi ikke en skid! Vildt uinspireret indsats med to grumme, grumme fejl fra Ivanovic. Jeg kan bare ikke være sur på manden - han er så sympatisk. Torres er overhovedet ikke farlig, og da Ba komme rind, har vi fler emuligheder i spillet. Mere plads til midtbanespillere og muligheden for at slå den ind i hovedet på ham, som det lykkedes to gange, hvor han i meget pressede situationer header snært forbi. Super mål han får lavet, hvor han desværre er et kussehårsbredde offside.

Ufatteligt at Benitez ikke tidligere gør noget ved det, når det er så tydeligt hele kampen igennem, at vi overhovedet ikke er farlige. Skuffet dækker ikke over min følelse lige nu, selvom det kun er Mickey Mouse-cuppen. Det er trods alt en form for trofæ, men dem kan vi åbenbart ikke vinde i år. Vi er alt for svingende!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5695: 09 Jan 2013, 23:00 »

Peace ikke i nærheden af et fortjent resultat.... det ligner en sæson uden pokaler og Rafa Benitez kan vist godt begynde at søge nye jobs.... er næste Manager Avram Grant  Wink
næste mangaer skal bare være Laudrup. Swansea spiller det spil Abramovich vil spille, så hvorfor ikke prøve ham, vhis Mou og Pep ikke vil? Der er næsten ikke andre toptrænere tilbage...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5696: 09 Jan 2013, 23:04 »

næste mangaer skal bare være Laudrup. Swansea spiller det spil Abramovich vil spille, så hvorfor ikke prøve ham, vhis Mou og Pep ikke vil? Der er næsten ikke andre toptrænere tilbage...

Problemet var vel at AVB gerne ville spille det, men ikke fik tiden til at bygge holdet op som kunne spille den slags fodbold. Hvis Laudrup skiftede til Chelsea ville det måske være en succeshistorie fordi at Chelsea netop har de spillere som skal bruges, ligesom Swansea havde da han kom dertil. Men jeg har mine tvivl om ML ville kunne klare sig i en klub hvor du hele tiden er presset for at skulle skabe resultater. Han har det bedst i en bundklub hvor presset ikke er så stort.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5697: 09 Jan 2013, 23:11 »

Jeg må ærlig indrømme jeg ikke gider være pissed over at vi nu er ude af Liga Cuppen. Det er en turnering vi har brugt ALT ALT for mange krafter på at prøve at vinde, hvor vi i modsætning til vores liga-konkurrenter i toppen (de to Manchester-hold) har valgt at bruge stærkeste opstilling til samtlige kamp, det holdet jo ikke man!!! Lad dog de unge spillere spille disse kampe i denne ligegyldige turnering (når man er tophold)!! Tror personligt en rigtig stor grund til at PL er væk, og CL er væk at vi har brugt de stærkeste spillere i Liga Cuppen også. Der er INGEN spillere som kan holde til så presset et program, og de sidste 5-10 % vi har manglet i specielt CL kan meget nemt findes hvis denne turnering var blevet betragtet som man skal gøre som tophold: en reserve-ungdomsturnering...

Derudover kan man konstatere følgende efter denne kamp:

1. Torres ryger raus til sommer også må vi se om man satser på Lukaku og Ba, eller om man vælger at hente Falcao. Torres er blevet så pinlig dårlig at det er total sindsygt!! Manden har en afslutning på 80 minutter, og den ender næsten ude af stadion. Ba har på 10 min 3 kvalificerede afslutninger, hvoraf en går i mål og bliver annuleret.

2. Ivanovic vælger idag at lave fejl som ikke burde kunne lade sig gøre på dette niveau. Jeg ville ikke engang kunne opleve disse fejl i den Serie 4 klub jeg itl daglig spiller i...

3. Tillykke til Laudrup med sejren, den titel ligger lige til højrebenet nu. Imponerende at man kan vinde en kamp, og lave 2 mål uden ET ENESTE ANGREB igennem hele kampen...

4. Rafa kan på ingen måde være i spil til at fortsætte som træner fra sommer.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5698: 09 Jan 2013, 23:15 »

Skidt kamp, men vi er ikke ude endnu.

Ivanovic var godt nok ringe i dag, men det kan jeg godt acceptere. Det sker for alle og Ivanovic er en af de bedste spillere i klubben. Derimod burde vi simpelthen score. Det er ikke godt nok.

Til Lampard-sagen er jeg egentlig meget ligeglad med, hvad Lampard vil have i løn. Den kontrakt skal forlænges under alle omstændigheder. Lampard er dog villig til at gå ekstremt meget ned i løn for at blive i Chelsea, og det viser også hvilken person, han er. Jeg tror på en forlængelse.

Til Laudrup som træner mener jeg ikke, at det burde være aktuelt på nogen måde. Det vil udstille Chelsea endnu mere som en konceptløs klub, og det har vi egentlig ikke brug for. Jeg ved ikke, hvem der skal tage over for Benitez, men jeg mener ikke, at Laudrup skal være en mulighed.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5699: 09 Jan 2013, 23:26 »

Skidt kamp, men vi er ikke ude endnu.

Ivanovic var godt nok ringe i dag, men det kan jeg godt acceptere. Det sker for alle og Ivanovic er en af de bedste spillere i klubben. Derimod burde vi simpelthen score. Det er ikke godt nok.

Til Lampard-sagen er jeg egentlig meget ligeglad med, hvad Lampard vil have i løn. Den kontrakt skal forlænges under alle omstændigheder. Lampard er dog villig til at gå ekstremt meget ned i løn for at blive i Chelsea, og det viser også hvilken person, han er. Jeg tror på en forlængelse.

Til Laudrup som træner mener jeg ikke, at det burde være aktuelt på nogen måde. Det vil udstille Chelsea endnu mere som en konceptløs klub, og det har vi egentlig ikke brug for. Jeg ved ikke, hvem der skal tage over for Benitez, men jeg mener ikke, at Laudrup skal være en mulighed.
Det var nu også mest ment som en joke. Under alle omstændigheder, kan det jo ikke blive meget værre, så hvorfor ikke prøve ta få ham, hvis Mou og Pep ikke er tilgængelige... Vi har snart været alle igennem. Forventer at se en form for stabilitet efter sommerferien, og så ror jeg simpelthen ikke på Torres mere. Tak for din tid, din indsats og så videre mester, men du er desværre ikke god nok mere. Ba´s mål idag var klasse, og offsiden kunne ligeså godt ikke have være blevet dømt.

Sider: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010