home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 375 376 [377] 378 379 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826134 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5640: 06 Jan 2013, 12:42 »

Vi skulle eftersigende forsøge at hente Isco fra Malaga, for ca. 150 mio og Fellaini fra Everton for 250 mio. Sindssyg trup vi kommer til at få, hvis disse spillere kommer til! Isco er offensiv midt, men kan også spille kant, og muligvis også central midt, mens Fellaini både kan spille offensiv midt og center midt. Jeg kune godt tænke mig at se et hold vores trup se således ud:

Væk med:
- Benayoun
- Malouda
- Essien
- Ferreira
- Kakuta
- Oriol
- Torres (først til sommer)

Ind:
- Falcao (til sommer)
- Isco
- Fellaini

Trup

Målmænd:
- Cech
- Turnbull
- Hilario

Forsvar:
- Terry CB
- Cahill CB
- Ake CB
- Ivanovic CB/RB
- Azpilicueta RB
- Cole LB
- Betrand LB
- Hutchinson RB/CB
- Wallace RB

Mictbane:
- Luiz DM/CM
- Mikel DM/CM
- Lampard CM
- Oscar CM/OM
- McEachran
- Ramires

Offensiv Midt:
- Hazard OM/OMH/OMV
- Mata OM
- Moses OMV/OMH
- Marin OMV/OMH
- Isco OMV/OMH/OM
- Piazon OMV/OMH/OM
- De Bruyne OMV/OMH/OM

Angreb:
- Ba ST
- Lukaku ST
- Falcao ST

25 spillere - minimum 2 per position

I følge mig er der, hvis det er disse spillere truppen kommer til at bestå af, Cech, Terry, Ivanovic, Luiz, Cole, Falcao, Mata og Hazard, som sikre startere i en optimal opstilling. Om Luiz så skal spille centerforsvar eller Defensiv midt er et af spøgsmålene, hvilket også åbner for Ivanovic på højre back. Alt efter hvordan man vender og drejer dette, giver det forskellige muligheder på midtbanen. Jeg ser gerne Oscar ligge på midten og fordel boldene, muligvis med Luiz ved siden af til at rydde op. Oscar har vist stor løbevillighed og tackler ganske udemærket. Men hvad så med Fellaini, hvis vi henter ham? Så skal han formentlig op på den offensive midt, hvor Mata lige nu er altdominerende, men hvor Fellaini også har været fremragende i år. Det kunne åbne for Mata i en lidt friere rolle i højre side med Hazard i en fri rolle i venstre side og Falcao på toppen. Så er der en spiller som Isco, som bliver stjrenegod, Moses som har været virkelig godt kørende, og som er en af Benitez favoritter, De Bruyne som bliver virkelig god og som jeg også gerne ser som en del af truppen, Piazon som stadigvæk er ung og som vil være tilfreds med få minutter og Marin, som jeg ikke ser få meget spilletid.
På midtbanen har vi en spiller som Mikel, som jeg godt kan undvære, selvom jeg godt kan lide ham, McEachran som må og skal have en del kampe, synes jeg - især da han er klubmand, Ramires som sidste år var en mega vigtig faktor for holdet, ligesom Lampard i øvrigt også var det. Hvis Lampard bliver, vil han så være tilfreds med den begrænsede spilletid, det formentlig ville blive til?
Forsvaret ser jeg ikke nogle problemer i, der er plads til at alle kan få spilletid nok til at de holdes tilfredse, mens angrebet igen gør det svært, da en mand som Falcao formentlig bliver suveræn etter, Demba Ba toer, hvilket nok gør at Lukaku ikke kan holdes tilfreds. Derfor mener jeg faktisk at Lukaku skal udlejes for endnu en sæson, hvis han ikke er tilfreds med den begrænsede spilletid.

Problemet bliver for mig at se, at holde alle spillerne tilfredse, da alle er så dygtige, at de nærmest kan forlange en startplads, men hvis benitez fortsætter med at rotere så meget som han gør, kan man håbe på at det kan lade sig gøre. Der er i hvert fald så mange spillere at gøre godt med, at rotation ikke bliver et problem. Her er mit forsøg på at stille et hold, som jeg godt kunne tænke mig det - Luiz bliver flyttet ned i forsvaret, da jeg gerne ser en ekstra plads på midtbanen blive tilgængelig.

Cech

Ivanovic - Luiz - Terry - Cole

Oscar - Fellaini

Isco/Moses - Mata - Hazard

Falcao

Bænk:
- Bertrand LB
- Azpilicueta RB
- Cahill CB
- Turnbull MM
- Moses/Isco
- Ba
- Lampard

Med de folk der er på banen, giver det også stor mulighed for at rotere rundt på dem.

Det betyder at spillere som De Bruyne, Ramires, Mikel, Piazon, McEachran og Marin ikke en gang er i truppen!
Selvfølgelig er det yderst sjældent at alle mand er til rådighed, men jeg har svært ved at se, hvordan alle skal holdes tilfredse. Lykkedes det, er dette dog en af de stærkeste trupper jeg nogensinde har set!

Bare mine tanker... Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5641: 06 Jan 2013, 13:33 »

Jeg mener, det er totalt urealistisk, at vi får sådan en trup. Jeg tror ikke engang på, at vi får hverken Isco, Falcao eller Fellaini. Desværre kan man sige. Jeg må sige, at jeg synes også, at Fellaini og Isco vil være meget overflødige køb. Vi har Lampard, Ramires, Oscar, Mata, Hazard, (Luiz), Romeu, Marin, McEachran, Mikel, De Bruyne og Moses. Det er stadig en af de allerbedste midtbaner i verdenen.

Vi kan ikke have en trup, hvor spillere som Mikel og Ramires ikke engang er på bænken. Det går bare ikke. Ramires er hamrende god og en af vores bedste spillere. Desuden synes jeg, at du undervurderer Lampard en smule. Han er gammel, og han er ikke Lampard fra midt 00'erne, men han skal ikke kun spille, fordi han er en leder, der er usandsynlig vigtig for holdet, hvis man kigger på statistikkerne. Han skal spille, fordi han er god nok, og det synes jeg i den grad, han er. Jeg vil ikke bedømme Luiz som midtbanespiller endnu, men jeg synes, at Lampard og Ramires er de to bedste, vi har til de to positioner bag de tre offensive. Stadigvæk. Han laver minimalt med fejl, og jeg synes, at han viser engagement og klasse hver eneste gang. Desværre kæmper Lampard og Ramires om den samme position, men det er nu, hvad det er. Lampard, Luiz, Ramires og Mikel burde skifte meget om de to pladser, og jeg kan ikke gøre op med mig selv, hvad der vil være stærkeste. Jeg tror måske, at jeg vil vælge Luiz (hvis han fortsætter sådan) og Lampard. Tanken om Ramires på bænken gør mig bare ikke glad.

Jeg har i en del år haft det sådan, at jeg egentlig ikke har ønsket de vilde indkøb, og kun Falcao af de tre ser jeg som brugbar. Det vil dog betyde Torres' afgang med største sandsynlighed, og det er ikke i min interesse. Derfor vil et angreb med Ba, Torres og Lukaku være glimrende for mig. Den unge belgier gør det fremragende i WBA.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 13:40 af Jakob E » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5642: 06 Jan 2013, 13:46 »

Jeg mener, det er totalt urealistisk, at vi får sådan en trup. Jeg tror ikke engang på, at vi får hverken Isco, Falcao eller Fellaini. Desværre kan man sige. Jeg må sige, at jeg synes også, at Fellaini og Isco vil være meget overflødige køb. Vi har Lampard, Ramires, Oscar, Mata, Hazard, (Luiz), Romeu, Marin, McEachran, Mikel, De Bruyne og Moses. Det er stadig en af de allerbedste midtbaner i verdenen.

Vi kan ikke have en trup, hvor spillere som Mikel og Ramires ikke engang er på bænken. Det går bare ikke. Ramires er hamrende god og en af vores bedste spillere. Desuden synes jeg, at du undervurderer Lampard en smule. Han er gammel, og han er ikke Lampard fra midt 00'erne, men han skal ikke kun spille, fordi han er en leder, der er usandsynlig vigtig for holdet, hvis man kigger på statistikkerne. Han skal spille, fordi han er god nok, og det synes jeg i den grad, han er. Jeg vil ikke bedømme Luiz som midtbanespiller endnu, men jeg synes, at Lampard og Ramires er de to bedste, vi har til de to positioner bag de tre offensive. Stadigvæk. Han laver minimalt med fejl, og jeg synes, at han viser engagement og klasse hver eneste gang. Desværre kæmper Lampard og Ramires om den samme position, men det er nu, hvad det er. Lampard, Luiz, Ramires og Mikel burde skifte meget om de to pladser, og jeg kan ikke gøre op med mig selv, hvad der vil være stærkeste. Jeg tror måske, at jeg vil vælge Luiz (hvis han fortsætter sådan) og Lampard. Tanken om Ramires på bænken gør mig bare ikke glad.

Jeg har i en del år haft det sådan, at jeg egentlig ikke har ønsket de vilde indkøb, og kun Falcao af de tre ser jeg som brugbar. Det vil dog betyde Torres' afgang med største sandsynlighed, og det er ikke i min interesse. Derfor vil et angreb med Ba, Torres og Lukaku være glimrende for mig. Den unge belgier gør det fremragende i WBA.
Torres er ikke hans løn værd, og selvom jeg elsker ham som spiller, så leverer han altså bare ike. Ba viste igår, hvordan vores angriber skal opføre sig, så vores offensive kreatører kan lægge sukkerbolde ind til ham.
Isco vil jeg meget gerne se, for han blive eddermame dygtig og så minder han meget om Hazard. jeg tror vi kunne blive endnu mere boldsikre med ham på holdet. Samtidig har vi så en Moses, som jeg synes er super dygtig, til at udfylde en anden type wing-rolle end de andre. Marin ser jeg ikke lyset i, og ser ham helst udlejet. De Bruyne er faktisk blevet benyttet på central midt for Werder, hvor han gør det fremragende, og tror muligvis han kunne være Lampards arvtager. For mig og se, er mit helt store problem, hvor Oscar skal bruges, for bruges skal han! Jeg mener han kan gøre det godt på central midt, og jeg mener altså ikke at Lampard har den fornødne kvalitet til at være fast mand, men for truppen er han bestemt vigtig!
Han skal nok få sine kampe, men mener vi bør satse på de yngre og meget talentfulde folk vi har i truppen. Ramires synes jeg også er dygtig, men jeg synes Luiz udfylder rollen endnu bedre. Samtidig synes jeg også Luiz udfylder Mikels rolle bedre - indtil videre. Derfor ser jeg ikke dem som en del af den optimale formation.
Jeg kunne godt se os hente to spillere i vinduet endnu, og ser allerhelst Isco!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5643: 06 Jan 2013, 13:50 »

Tjek lige De bruyne ud - http://vimeo.com/53326240

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5644: 06 Jan 2013, 14:00 »

Torres er ikke hans løn værd, og selvom jeg elsker ham som spiller, så leverer han altså bare ike. Ba viste igår, hvordan vores angriber skal opføre sig, så vores offensive kreatører kan lægge sukkerbolde ind til ham.
Isco vil jeg meget gerne se, for han blive eddermame dygtig og så minder han meget om Hazard. jeg tror vi kunne blive endnu mere boldsikre med ham på holdet. Samtidig har vi så en Moses, som jeg synes er super dygtig, til at udfylde en anden type wing-rolle end de andre. Marin ser jeg ikke lyset i, og ser ham helst udlejet. De Bruyne er faktisk blevet benyttet på central midt for Werder, hvor han gør det fremragende, og tror muligvis han kunne være Lampards arvtager. For mig og se, er mit helt store problem, hvor Oscar skal bruges, for bruges skal han! Jeg mener han kan gøre det godt på central midt, og jeg mener altså ikke at Lampard har den fornødne kvalitet til at være fast mand, men for truppen er han bestemt vigtig!
Han skal nok få sine kampe, men mener vi bør satse på de yngre og meget talentfulde folk vi har i truppen. Ramires synes jeg også er dygtig, men jeg synes Luiz udfylder rollen endnu bedre. Samtidig synes jeg også Luiz udfylder Mikels rolle bedre - indtil videre. Derfor ser jeg ikke dem som en del af den optimale formation.
Jeg kunne godt se os hente to spillere i vinduet endnu, og ser allerhelst Isco!
Vi har på ingen måde brug for Isco. Vi har allerede en masse af hans typer i Mata, Hazard og Oscar. Han vil være i overskud, ellers vil en af de andre blive det, og det vil bare være dumt. Vi skal ikke købe bare for at købe. Du nævner selv et af problemerne ved at hente Isco - hvor skal Oscar spille?

Torres har spillet en fin sæson indtil videre. Han har været rigtig skarp under Benitez, og det vil være synd at sælge en spiller, der lige er kommet i gang. Nu har vi et alternativ til Torres i Demba Ba. Det er glimrende for mig. At smide en halv milliard efter Falcao ville være sygt i hovedet.

Lampard er god nok til at spille fast, men det skal han ikke grundet hans alder og at alternativerne er stort set lige så gode. Han er helt afklaret med, at han ikke skal spille hver gang som under Mourinho. Alderen burde være ligegyldig, hvis han har kvaliteterne til at spille, og det har han. Vi har Luiz, Ramires, De Bruyne, Mikel, Oscar, Mata, Hazard, Moses, McEachran, Romeu osv, der alle har hele karrieren foran sig. At have en rutineret kvalitetsspiller er vigtigt, og der findes næppe mange bedre end Lampard. Lad os nu bare få forlænget med ham. Han skal slutte i Chelsea.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5645: 06 Jan 2013, 15:41 »

Kan overhoved ikke se det smarte i at hente Isco? Vi har allerede hentet 'vores Isco', og han hedder Oscar. Begge unge og samme positioner. Håber virkelig ikke, vi smider penge efter ham...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5646: 06 Jan 2013, 15:57 »

Der er ingen tvivl om, at Fellaini ville kunne forstærke jeres centrale midtbane. Han er en fantastisk moderne midtbanespiller, der har hele pakken. I har utvivlsomt en meget stærk trup, men I kan godt bruge en central midtbanespiller til. Oscar kan på ingen måde agere stabilitetsspiller på jeres midtbane, og her ville Evertons bedste spiller være ideel.

Det er måske lidt vanvittigt at hente Falcao, da han nok ikke kan erhverves for under en halv milliard, men omvendt er I garanteret et hav af mål. Den mand er simpelthen uhyggelig. Hvis I henter ham, så skal Torres skippes af sted.

verdenskrig
Manager

« Svar #5647: 06 Jan 2013, 16:00 »

Fellaini er sgu langt bedre end Mikel. Klasser over for at sige det mildt. Han er mindst lige så god defensivt, men kan så meget mere med bolden, og har så mange flere facetter i sit spil, plus at hans fysik også er bedre.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5648: 06 Jan 2013, 16:07 »

Fellaini er sgu langt bedre end Mikel. Klasser over for at sige det mildt. Han er mindst lige så god defensivt, men kan så meget mere med bolden, og har så mange flere facetter i sit spil, plus at hans fysik også er bedre.
Det er sjovt, som folk undervurderer Mikel. Mikel er langsom, og så er det det. Det betyder desværre rigtig meget. Men han er stærk, en god boldbryder og pasningssikker. Desuden er Luiz bedre end Fellaini, som er overvurderet. God, men overvurderet. Jeg gider ikke bruge kassen på ham,
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 16:10 af Jakob E » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5649: 06 Jan 2013, 19:53 »

Det er sjovt, som folk undervurderer Mikel. Mikel er langsom, og så er det det. Det betyder desværre rigtig meget. Men han er stærk, en god boldbryder og pasningssikker. Desuden er Luiz bedre end Fellaini, som er overvurderet. God, men overvurderet. Jeg gider ikke bruge kassen på ham,
Fellaini er fandme ikke overvurderet, og Lampard er ikke den bedste spiller på hans position mere - det synes jeg vitterligt ikke. Isco kunne jeg sagtens se i klubben - kæmpe talent og kan erhverves for under 150 mio. Jeg synes sagtens man kan spille Oscar på CM ved siden af Luiz, da Oscar løbepensum også er overraskende stort. På den måde ville vi også kunne true bedre med dybe bolde fra midten. Dermed kunne de tre offensive pladser bag angriberen, roteres mellem De Bruyne, Isco, mata, Hazard og Moses og af og til Marin og Piazon. Marin tror jeg ikke bliver en succes for os, men det kunne Piazon dog sagtens blive - han er dog kun 18 år, så han skal bare have en kamp af og til. Fellaini er virkelig dygtig - vinder alt i hovedspillet og er ekstremt målfarlig. Vil helst have Isco grundet måden han spiller på, men kan vi få bare én af de to, så begynder truppen at se bred ud for en gangs skyld. Så er det op til manageren at rotere så alle er tilfredse og så alle er friske. På den måde undgår vi forhåbentligt at køre døde i December hvert år.

Torres brænder stadig for mange chancer og han skaber ikke den plads de tre magikere bag ham skal bruge, da han søger for meget ned i banen. Ba ligger hele tiden og truer i dybden og inde i feltet, og Falcao har ligeledes disse evner. Han er for dyr i løn Torres, og jeg betragter Ba som vores 1. angriber nu. Kan Torres inkluderes i en handel med Falcao, så vi f.eks "kun" skal slippe 250-300 mio for ham, så synes jeg vi burde gøre det. Med den trup er fremtiden sikret, og om et par sæsoner burde den være PrL bedste hold, og i top tre i verden.

Folk tænker ikke på skader, pauser osv. men det er altså skide vigtigt at have en bred trup!

verdenskrig
Manager

« Svar #5650: 06 Jan 2013, 19:56 »

Min påstand er ikke at Mikel er dårlig. Men at Fellaini er en bedre fodboldspiller, som samtidigt med at holde en defensiv placering også tilbyder andre ting til sit hold rent offensivt. Det gør Mikel ikke.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5651: 06 Jan 2013, 19:57 »

Jeg bliver nødt til at sige, at det ikke er FIFA det her. Det er så vanvittigt urealistisk et scenarie. Wow.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5652: 06 Jan 2013, 19:58 »

Min påstand er ikke at Mikel er dårlig. Men at Fellaini er en bedre fodboldspiller, som samtidigt med at holde en defensiv placering også tilbyder andre ting til sit hold rent offensivt. Det gør Mikel ikke.
Manden vi skal bruge, hedder David Luiz.

verdenskrig
Manager

« Svar #5653: 06 Jan 2013, 19:59 »

Jeg bliver nødt til at sige, at det ikke er FIFA det her. Det er så vanvittigt urealistisk et scenarie. Wow.
Hvilket? At du har to spillere som både kan dække af defensivt, og som kan deltage offensivt?
Det er da bare en konservativ tilgang til spillet hvis man ikke kan anse det som en mulighed.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5654: 06 Jan 2013, 20:02 »

Hvilket? At du har to spillere som både kan dække af defensivt, og som kan deltage offensivt?
Det er da bare en konservativ tilgang til spillet hvis man ikke kan anse det som en mulighed.
Det var henvendt til Hallihallo, som jeg mener har et naivt og urealistisk scenarie, hvor vi skal hente Isco, Fellaini og Falcao. Det vil jeg gerne afskrive kommer til at ske, og jeg synes ikke, at vi kan bruge de to førstnævnte og Falcao er simpelthen for dyr, når vi har Ba, Torres og Lukaku.

Sider: 1 ... 375 376 [377] 378 379 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010