home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 367 368 [369] 370 371 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826302 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5520: 06 Dec 2012, 00:22 »

JEG synes det er uambitiøst. Fordi jeg mener det er det jo ikke en universel sandhed. Men i min verden så er det en tynd uambitiøs bortforklaring at afskrive en turnering fordi man føler sig hævet over den qua forskellige episoder.

Om Liverpool så skulle vinde CL 9 år i streg ville jeg aldrig afvise en EL titel, og ville blive glad for det. Man skal huske at nyde sin klubs sejre og ikke tage dem for givet, for det varer måske ikke ved Smiley
Det er ikke fordi jeg føler mig hævet over turneringen. ville bare aldrig kunne se det som en reel sejr, da årsagen til at vi nu er i den i stedet for champions league, er at vi er blevet slået ud.

verdenskrig
Manager

« Svar #5521: 06 Dec 2012, 00:23 »

Jeg synes bare det er en gevinst man skal være glad for. Lad dog være at se det som et nederlag. Se det som en mulighed, nu hvor i alligevel røg ud Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5522: 06 Dec 2012, 00:24 »

Jeg synes bare det er en gevinst man skal være glad for. Lad dog være at se det som et nederlag. Se det som en mulighed, nu hvor i alligevel røg ud Smiley
Lige nu ser jeg absolut ikke det positive i det. Det synes jeg ville være mangel på ambition.

verdenskrig
Manager

« Svar #5523: 06 Dec 2012, 00:27 »

Det kan måske godt være at det ikke lige er ordet uambitiøst jeg skal bruge når jeg genovervejer din pointe. Jeg undrer mig dog stadig over holdningen, for ja det er ikke lige så fedt at spille EL som CL. Men dit hold er stadig med i Europa og i kan få nogle fede knockout kampe til foråret Smiley

Dog vil jeg stadig have lov at grine af at i røg ud hehehehe Cool Grin Eftersom at i er de første som røg ud af CL efter grupespillet som forsvarende mestre, må jeg bare sige tillykke..

You now got a history  Wink  Kys

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5524: 06 Dec 2012, 00:31 »

Det kan måske godt være at det ikke lige er ordet uambitiøst jeg skal bruge når jeg genovervejer din pointe. Jeg undrer mig dog stadig over holdningen, for ja det er ikke lige så fedt at spille EL som CL. Men dit hold er stadig med i Europa og i kan få nogle fede knockout kampe til foråret Smiley

Dog vil jeg stadig have lov at grine af at i røg ud hehehehe Cool Grin Eftersom at i er de første som røg ud af CL efter grupespillet som forsvarende mestre, må jeg bare sige tillykke..

You now got a history  Wink  Kys
Havde man ikke kvalificeret sig til Champions league, så havde europa league også været meget større for mig, end den er nu. Det er en principsag - jeg har svært ved at kunne se det som en sejr at vinde en turnering man kun er med i, fordi man er blevet slået ud af en anden.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #5525: 06 Dec 2012, 01:29 »

Havde man ikke kvalificeret sig til Champions league, så havde europa league også været meget større for mig, end den er nu. Det er en principsag - jeg har svært ved at kunne se det som en sejr at vinde en turnering man kun er med i, fordi man er blevet slået ud af en anden.
Kunne ikke være mere enig, der er ingen grund til at gøre turneringen større end den er. Der ville ikke være noget prestige i at vinde EL for Chelsea der lige kommer fra at have vundet CL. Hvorfor er det folk insisterer på at storhold skal tage den seriøst? Der bliver da heller ikke whinet når man ikke gider Carling Cuppen.

verdenskrig
Manager

« Svar #5526: 06 Dec 2012, 01:32 »

Kunne ikke være mere enig, der er ingen grund til at gøre turneringen større end den er. Der ville ikke være noget prestige i at vinde EL for Chelsea der lige kommer fra at have vundet CL. Hvorfor er det folk insisterer på at storhold skal tage den seriøst? Der bliver da heller ikke whinet når man ikke gider Carling Cuppen.

Unaset hvad turnering det er skal man gå efter at vinde den. Hvad er det for en indstilling.

Specielt for fans af to klubber der har så store budgetter og brede trupper. Var jeg City fan med sådan en nar af en sheik i ryggen ville jeg da forvente 3-4 trofæer hvert år. Så kan man altid vurdere efter sæsonen om man fik det man burde, men som udgangspunkt skal man da gøre rent bord med sådan en pengetank.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2012, 01:37 af verdenskrig » Logged

Cool

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #5527: 06 Dec 2012, 01:49 »

Unaset hvad turnering det er skal man gå efter at vinde den. Hvad er det for en indstilling.

Specielt for fans af to klubber der har så store budgetter og brede trupper. Var jeg City fan med sådan en nar af en sheik i ryggen ville jeg da forvente 3-4 trofæer hvert år. Så kan man altid vurdere efter sæsonen om man fik det man burde, men som udgangspunkt skal man da gøre rent bord med sådan en pengetank.
Nu er det helt vanvittigt sjældent man kan vinde ALLE turneringerne, ved faktisk ikke om det nogensinde er sket et hold skulle have vundet Carling Cuppen, FA Cuppen, Ligaen og CL. Bør et hold som City kunne konkurrere i alle turneringerne? Ja da, men som fan vil jeg da langt hellere kun have vundet Ligaen, end at blive nr. 2 i alle 4 turneringer.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5528: 06 Dec 2012, 10:11 »

Jeg synes da helt sikkert, at det hold som går på banen, skal give den fuld gas. Jeg mener bare at vi skal spare kræfterne, og sikre os champions league næste år i stedet og så vinde FA-cuppen også. Jeg ville da blive glad for at vinde trofæet hvis det er,  men det vil samtidig være en tom følelse - især hvis jeg ser, hvad jeg synes ville være overdreven jubel over at have vundet.

Korzika
Gæst

« Svar #5529: 06 Dec 2012, 18:26 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-spiller-tildelt-karantaene

Super ærgerligt, og i bagklogskabens lys skulle klubben nok ikke have indgivet denne klage, hvis der var mangel på ordentligt bevismateriale. Det er selvfølgelig FA, der før har dømt en spiller på trods af mangelfuld bevismateriale (JT), og derfor skulle man måske slet ikke have klaget, da det kræver rigtig gode beviser.

Vi har dog Romeu, som nok får lov til at spille Mikels plads. Han gjorde det (måske på en lidt billig baggrund) fint i går mod FCN og under AVB, syntes jeg faktisk han gjorde det ganske fint.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5530: 06 Dec 2012, 21:06 »

Jeg er slet ikke i tvivl her: Spil EL som de gør med Carling, dvs lad de unge spillere komme til og supplér med erfarne. Her er der mulighed for at spare de største stjerner og dermed holde dem mere friske til PL. Hvis de så når semi kan man, ligesom i Carling, begynde at lade de bedste komme til igen.

Alle ved at hold som Man utd ikke har verdens bedste bredde og de vil få det hårdere til foråret når de respektive turneringer spidser til. Arsenal skal også spille CHL til Februar og Tottenham har sagt de går efter at vinde EL. Når vi nu røg ud af CHL (ØV!!), så må man vende situationen og se hvad man vil. Gå efter EL på samme niveau som CHL? Ikke i min verden... Fokusér på PL og jeg er ikke et sekund i tvivl om at Fergie ved Chelsea kan opnå en fordel her Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5531: 06 Dec 2012, 22:19 »

Jeg er slet ikke i tvivl her: Spil EL som de gør med Carling, dvs lad de unge spillere komme til og supplér med erfarne. Her er der mulighed for at spare de største stjerner og dermed holde dem mere friske til PL. Hvis de så når semi kan man, ligesom i Carling, begynde at lade de bedste komme til igen.

Alle ved at hold som Man utd ikke har verdens bedste bredde og de vil få det hårdere til foråret når de respektive turneringer spidser til. Arsenal skal også spille CHL til Februar og Tottenham har sagt de går efter at vinde EL. Når vi nu røg ud af CHL (ØV!!), så må man vende situationen og se hvad man vil. Gå efter EL på samme niveau som CHL? Ikke i min verden... Fokusér på PL og jeg er ikke et sekund i tvivl om at Fergie ved Chelsea kan opnå en fordel her Smiley
Nå, jeg vil nu ellers mene, at vores største styrke er vores store bredde, da det vælter i spillere til alle pladser, mens svagheden ift. de andre tophold er, at vi måske ikke har en ligeså stjernespækket start 11'er, når alle er klar.

Men ja, uanset bredde, er det selvfølgelig stadig en fordel for jer, hvis i er ude af europæisk fodbold mens United stadig er med.  Smiley
« Seneste Redigering: 06 Dec 2012, 22:24 af SeRuX » Logged

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5532: 06 Dec 2012, 22:29 »

Nå, jeg vil nu ellers mene, at vores største styrke er vores store bredde, da det vælter i spillere til alle pladser, mens svagheden ift. de andre tophold er, at vi måske ikke har en ligeså stjernespækket start 11'er, når alle er klar.

Men ja, uanset bredde, er det selvfølgelig stadig en fordel for jer, hvis i er ude af europæisk fodbold mens United stadig er med.  Smiley

I har mange unge spillere til mange pladser, men så langt i kommer i hver turnering er det risikabelt at bruge dem pga erfaring osv. Ingen tvivl om i har en stærk trup... Men nu ryger Nani nok snart, Giggs og Scholes er snart færdig mens Rio konstant er skadet. Men måske tager jeg fejl, ingen tvivl om i er vilde når det kører Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #5533: 06 Dec 2012, 22:40 »

I har mange unge spillere til mange pladser, men så langt i kommer i hver turnering er det risikabelt at bruge dem pga erfaring osv. Ingen tvivl om i har en stærk trup... Men nu ryger Nani nok snart, Giggs og Scholes er snart færdig mens Rio konstant er skadet. Men måske tager jeg fejl, ingen tvivl om i er vilde når det kører Smiley

Har du set United i år? Smiley

Du nævner 2 ud af 4 som i denne sæson er marginal spillere.
Rio har spillet det meste af sæsonen og er ikke set stærkere end længe.
Fletcher er på vej tilbage og udfylder hullet i midten og evt. de andre. Så united kan du godt være nervøs for Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5534: 06 Dec 2012, 22:49 »

Nani er satme også en marginalspiller, så det vil noget.

Men overordnet set er Uniteds trup bredere end Chelseas. Dog har vi de bedste spillere. Det er helt korrekt.

Sider: 1 ... 367 368 [369] 370 371 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010