home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826357 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5460: 26 Nov 2012, 01:00 »

Fodboldfolk i toppen mangler ikke penge, men ville du ikke være glad for at tjene 1,5 millioner om ugen i stedet for 600.000. Det er alligevel en stor forskel ;o)

Man kan også sige, at ingen andre storklubber vil fyre ham efter et par måneder. Haha ;-)

Det må da være okay ry han har siden Chelsea tror på ham. Måske var han ikke god i Inter, men alle kan have svipsere. Han er en stor træner, og en af de få som har et Champions League-trofæ på CV'et. Jeg synes ikke han har et dårligt ry?
Når vi snakker om penge i den klasse, vil jeg virkelig kun tage jobbet, fordi jeg brænder for at være træner. Det er der, jeg synes den ligger. Han ved jo godt, at han er fortid til sommer. Det er han fuldstændig afklaret med, så jeg tror, det er fint for ham. Hans sidste tid i Liverpool og i særdeleshed Inter-tiden har ødelagt meget. At han kunne smadre så homogent et hold på så kort tid i Inter har fået mange til at ryste på hovedet.

Men tak for aften, nu skal jeg snarest muligt sove.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #5461: 26 Nov 2012, 01:02 »

Når vi snakker om penge i den klasse, vil jeg virkelig kun tage jobbet, fordi jeg brænder for at være træner. Det er der, jeg synes den ligger. Han ved jo godt, at han er fortid til sommer. Det er han fuldstændig afklaret med, så jeg tror, det er fint for ham. Hans sidste tid i Liverpool og i særdeleshed Inter-tiden har ødelagt meget. At han kunne smadre så homogent et hold på så kort tid i Inter har fået mange til at ryste på hovedet.

Men tak for aften, nu skal jeg snarest muligt sove.

Ja, du ville. Men sådan hænger fodboldverdenen ikke sammen. Alt er glamour på facaden, men lad nu være. I bund og grund handler alt om kolde kontanter. Sådan er verden skruet sammen. Der et par få afstikkere som Gerrard eksempelvis.

Ved ikke om Inter var homogent, eller Mourinho bare var helt eminent i den klub!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5462: 26 Nov 2012, 01:20 »

El Jefe
Gæst

« Svar #5463: 26 Nov 2012, 01:24 »

Hahahhahahahahahaha hahaha.
Hvor er det klasse, Jakob.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #5464: 26 Nov 2012, 01:26 »

Legenden
Manager

« Svar #5465: 26 Nov 2012, 01:27 »

Har du kedet dig, Jakob?

Eller har du bare kigget omkring 100 sider igennem? Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

El Jefe
Gæst

« Svar #5466: 26 Nov 2012, 01:27 »

Worst comeback ever, Cesc.

verdenskrig
Manager

« Svar #5467: 26 Nov 2012, 01:27 »

Klasse Jakob Grin Grin
Sådan noget kan du ikke finde om mig Cool For JEG er ægte.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #5468: 26 Nov 2012, 01:28 »

Har du kedet dig, Jakob?

Eller har du bare kigget omkring 100 sider igennem? Grin

Pas nu på han ikke også har bogmærker gemt med dig fra år 2007 at skyde afsted med... Grin

Legenden
Manager

« Svar #5469: 26 Nov 2012, 01:29 »

Var slet ikke på siden der, så jeg tvivler. Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #5470: 26 Nov 2012, 01:30 »

Worst comeback ever, Cesc.

Det er jo pisse sjovt!

Legenden
Manager

« Svar #5471: 26 Nov 2012, 01:32 »

Øv, håbede på et svar fra Jakob, inden jeg gik i seng.

Måske han bare leder efter mere 'snavs' i stedet. Skuffet

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #5472: 26 Nov 2012, 01:37 »

Men var ikke Barca fan, var/er Henry fan. Men de spiller da noget fodbold alle mennesker burde have respekt for.

Hvorfor jeg har "holdt" med så mange forskellige hold ved jeg ikke. Vidste ikke engang jeg havde holdt med Heerenveen, Bayern, HSV, Milan, Hoffenheim osv. Hahahah. Sjovt at se!

Men lad tråden komme tilbage på sporet.

Grinern indslag!  Grin Grin

Korzika
Gæst

« Svar #5473: 26 Nov 2012, 08:53 »

Men var ikke Barca fan, var/er Henry fan. Men de spiller da noget fodbold alle mennesker burde have respekt for.

Hvorfor jeg har "holdt" med så mange forskellige hold ved jeg ikke. Vidste ikke engang jeg havde holdt med Heerenveen, Bayern, HSV, Milan, Hoffenheim osv. Hahahah. Sjovt at se!

Men lad tråden komme tilbage på sporet.

Grinern indslag!  Grin Grin
Ja, det er mega funny.. Du kaldte alle Chelsea-fans plastik, men i realiteten er det dig, der er den største klubluder. Du er ikke andet end en ussel medløber.

Og Benitez udtalelser er da dybt kritisable. Hvordan ville fans af Liverpool, Arsenal eller Manchester United reagere, hvis deres klub hyrede en manager, der havde været ude med lignende udtalelser om deres egen klub? De mishagsytringer burde da være til at forstå. I sær set i lyset af, at Benitez er blevet hyret på bekostning af en klublegende, der for nogle få måneder siden vandt Champions League og FA Cup'en efter at han havde et mandskab i absolut krise.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5474: 26 Nov 2012, 09:32 »

Whaaaat, jeg er enig med Jakob og ikke VK  Shockeret. Hvis Arsenal hyrede en træner som jeg virkelig hadede (Redknapp, Allardyce eller Pulis f.eks.) så ville jeg godt nok også være dybt forarget og håbe at man gav ham en modtagelse der sagde at man ikke var tilfreds. Ikke nødvendigvis for at få træneren ned med nakken, men for at vise klubledelsen at de skal have noget mere føling med fansene og være klar over at man ikke skal hyre en notorisk træner som fansene af den ene eller anden grund har det skidt med. Det kan godt ske at det ikke lige hjælper holdet i den periode, men man lufter jo også sin utilfredshed hvis holdet spiller af helvede til og har tabt 8 kampe i træk. Det sender et signal om at det simpelthen ikke er godt nok, og så kan det godt ske at man i din blomsterverden hvor enhjørninge skider guld klapper sit hold af banen hver eneste kamp, men sådan er den virkelige verden altså ikke. Man skal vise sin utilfredshed hvor den er berettiget, og efter at have mistet Di Matteo og man så hyrer en træner som har et anstrengt forhold til fansene på forhånd er det i orden at man fortæller ledelsen at det er idiotisk det de har gang i.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010