home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826388 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5430: 25 Nov 2012, 23:15 »

http://www.bold.dk/nyt/Benitez-Jeg-lytter-ikke-efter-tilskuerne

Jeg er tæt på at være decideret rystet over det her. Hold kæft hvor er det usmageligt. Hvordan kan man i sin vildeste fantasi behandle en ny træner på den måde. Chelsea er en klub med en syg kultur.

Hvorfor skulle man behandle en mand ordentlig, når han ikke har gjort det ved dem? Respekt er begge veje..

verdenskrig
Manager

« Svar #5431: 25 Nov 2012, 23:18 »

Hvorfor skulle man behandle en mand ordentlig, når han ikke har gjort det ved dem? Respekt er begge veje..

Det er at gå i små sko at svine en person til som har sagt ja til et job i en klub, bare fordi han engang har sagt nogle ting om en klub.
Er det gået op for fansene at de ikke ligefrem giver holdet gode betingelser for en positiv udvikling under ham, ved at skabe sig på den måde. Det var da på grænsen til det dummeste jeg har set.

Sjovt hvordan jeg konsekvent for hver sæson der går kan få mindre og mindre respekt for den "klub"

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #5432: 25 Nov 2012, 23:19 »

Nu er selv fansene ved at gøre op med Romans trænerkarrusel, hvilket på den lange bane bliver en stor gevinst. Men det de lavede i dag, er virkelig usmart og klodset. Hvordan kan man dog starte med at byde en ny manager "velkommen" på denne måde. Det bliver sandelig op ad bakke for Rafa.

Og selvfølgelig kan han ikke undgå a blive påvirket af det. Han kan vel heller ikke være iskold og bare være ligeglad. Forholdet mellem fansene skal være bedre end det der efter bare en kamp. Det der projekt tror jeg simpelthen ikke på...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #5433: 25 Nov 2012, 23:21 »

Hvorfor hader de så ikke Torres? Fordi de betalte for ham? Men det er bare for lavt at lave sådan noget tosseri der. Det gavner INGENTING.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PhilipFlink
Manager

« Svar #5434: 25 Nov 2012, 23:34 »

Hvilken manager hader Liverpool .. En Ferguson, David Moyes? .. Jeg ville godt væde med, at hvis Liverpool valgte at skrive under med en af dem, at der ville være kort, osv. der svinede dem til .. Der ville blive buh'et på fuld gas ..

Benitez har svinet klubben,& dens fans.. Jeg forstår det egentlig godt Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5435: 25 Nov 2012, 23:35 »

Folk er da heller ikke blege for at svine os til ved den mindste lejlighed. Det er ikke så dumt endda, det må betyde, at vi er rimelig gode.

Flink har en pointe. Benitez har før sagt mindre pæne ting om os Chelsea-fans, så hadet fra nogle er sådan set forståeligt. De støtter vores klub ved at troppe op på Stamford Bridge hver anden weekend, og det er sgu ikke deres skyld, at klubben blev overtaget af en rigmand, og derfor skulle kaldes plastikfans. Det har jeg faktisk en forståelse for. Det må stå for Benitez' egen regning. Omvendt kan man også sige, at beslutningen er taget, og at vrede mod Benitez intet ændrer. Sidst men ikke mindst skal det siges, at størsteparten af fansne i dag bakkede Benitez op. Det var dog mindre parten, der stjal billedet. Nogle gange skal man også tage tingene med et gran salt.

verdenskrig
Manager

« Svar #5436: 25 Nov 2012, 23:39 »

Hvilken manager hader Liverpool .. En Ferguson, David Moyes? .. Jeg ville godt væde med, at hvis Liverpool valgte at skrive under med en af dem, at der ville være kort, osv. der svinede dem til .. Der ville blive buh'et på fuld gas ..

Benitez har svinet klubben,& dens fans.. Jeg forstår det egentlig godt Smiley

Jeg forstår det ikke. Det er dybt ulogisk det du skriver. Benitez er blevet ansat fordi man mener at han er manden der kan bringe noget stabilitet og nogle sejre nu og her. Gør man arbejdsbetingelsern e for ham bedre ved at pifte af ham? Er det fansenes opgave at gøre det sværere for holdet? Bør man ikke komme videre i stedet for at hænge i gamle sager? Benitez er kommet videre. Fansene er ikke.

Jeg kan kun tale for mig selv. Jeg ville aldrig pifte af en Liverpool manager, uanset navn, medmindre der var en resultatmæssig grund til at pifte eller rause vedkommende.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5437: 25 Nov 2012, 23:44 »

Folk er da heller ikke blege for at svine os til ved den mindste lejlighed. Det er ikke så dumt endda, det må betyde, at vi er rimelig gode.

Flink har en pointe. Benitez har før sagt mindre pæne ting om os Chelsea-fans, så hadet fra nogle er sådan set forståeligt. De støtter vores klub ved at troppe op på Stamford Bridge hver anden weekend, og det er sgu ikke deres skyld, at klubben blev overtaget af en rigmand, og derfor skulle kaldes plastikfans. Det har jeg faktisk en forståelse for. Det må stå for Benitez' egen regning. Omvendt kan man også sige, at beslutningen er taget, og at vrede mod Benitez intet ændrer. Sidst men ikke mindst skal det siges, at størsteparten af fansne i dag bakkede Benitez op. Det var dog mindre parten, der stjal billedet. Nogle gange skal man også tage tingene med et gran salt.

Det er aldrig logisk at hade en træner pga hans navn og fortid, når manden har valgt at dedikerer sit kommende arbejde til den klub man holder af. Det er undskyld jeg siger det en dybt idiotisk tankegang, og man skal da være mere end almindeligt blæst for at betale jeg ved ikke hvor mange pund for at se sit hold, for så at vælge sådan en indgangsvinkel?

Jeg kunne forstå det hvis Benitez havde tabt 8 kampe i streg, og alt sejlede. Men manden har sin debut som træner for jer, i har haft en hamrende svær periode, og møder de engelske mestre hjemme. Og så vælger man at pifte af sin nye manager fordi man har ondt i røven over nogle udsagn trænere slynger ud på må og få.

Torres sagde også at han aldrig ville skifte til en anden klub end Liverpool, og han havde utallige gange sænket jeres hold. Alligevel bliver han modtaget som jesus der er trådt ned fra himlen, og som egenhændigt nu skulle føre Chelsea mod storhed.

Benitez er langt fra en af mine favoritter som træner, men som menneske fortjente han ikke den modtagelse. JEg håber næsten han får jer tilbage på rette spor, så må vi se hvor meget jeres fans så har at sige.

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #5438: 25 Nov 2012, 23:50 »

Benitez er kommet videre. Fansene er ikke.

Ka-Ching , Ka-Ching, selvføgelig er han kommet videre .. Jeg kan bare ikke forstår, at du ikke kan se det fra et andet synspunkt?

Manden har svinet klubben og fansene til? Hvorfor tror han bare han skal ha lov til det, også komme og sige bagefter det var en smutter, please, støt mig nu.. Det er sku' hans egen skyld, han kunne bare ha' holdt sin kæft..

verdenskrig
Manager

« Svar #5439: 25 Nov 2012, 23:53 »

Ja selvfølgelig er han det, og det burde fansene også. Spørgsmålet man skal stille sig selv er.

Hvad er vigtigt. Deres gamle opgør med Rafa, eller at Rafa får sat holdet tilbage på ret køl så man kan begynde at blive stabil igen? For det virker til at det er det første som er vigtigst, og jeg fatter ikke en meter af det.

Fansene burde have hyldet Di Matteo hvis de mener det er så forkert at han blev fyret. Det er jo fair nok. Men at pifte af den nye manager er en joke. Man burde hellere pifte af Roman.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5440: 25 Nov 2012, 23:54 »

Det er aldrig logisk at hade en træner pga hans navn og fortid, når manden har valgt at dedikerer sit kommende arbejde til den klub man holder af. Det er undskyld jeg siger det en dybt idiotisk tankegang, og man skal da være mere end almindeligt blæst for at betale jeg ved ikke hvor mange pund for at se sit hold, for så at vælge sådan en indgangsvinkel?

Jeg kunne forstå det hvis Benitez havde tabt 8 kampe i streg, og alt sejlede. Men manden har sin debut som træner for jer, i har haft en hamrende svær periode, og møder de engelske mestre hjemme. Og så vælger man at pifte af sin nye manager fordi man har ondt i røven over nogle udsagn trænere slynger ud på må og få.

Torres sagde også at han aldrig ville skifte til en anden klub end Liverpool, og han havde utallige gange sænket jeres hold. Alligevel bliver han modtaget som jesus der er trådt ned fra himlen, og som egenhændigt nu skulle føre Chelsea mod storhed.

Benitez er langt fra en af mine favoritter som træner, men som menneske fortjente han ikke den modtagelse. JEg håber næsten han får jer tilbage på rette spor, så må vi se hvor meget jeres fans så har at sige.
Torres har aldrig udtalt sig dårligt om Chelsea, han gjorde bare sig job i Liverpool godt. Benitez har derimod sagt nogle unødvendige ting om Chelsea-fans, som smider mange penge i klubben og støtter den i tykt og tyndt. Det forstår jeg godt kan bringe deres pis i kog, og det er ikke noget, man bare lige glemmer.

Ja, han tog jobbet alt andet ville da være dumt. Det er en enestående chance for at bevise sit værd på allerøverste hylde igen. Den chance vil alle da tage. Han er hentet i mangel på bedre. Det er ikke noget med, at han har valgt, at dedikere noget som helst. Det er os, der giver ham en chance, han aldrig nogensinde havde turde håbe på for blot en måned siden.

Nu siger du, at du kun vil råbe ting af træneren, hvis hans resultater mangler, men så vil jeg vende den om og sige, hvad hjælper det? Du siger det, det er idiotisk at råbe af Benitez grundet hans fortid og udtalelser, men det er vel mindst lige så dumt at råbe af jeres træner, hvis han mangler resultater, hvilket vil sige at dit hold er inde i en rigtig skidt periode. Det gavner heller ikke holdet på nogen tænkelig måde.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2012, 23:57 af Jakob E » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #5441: 26 Nov 2012, 00:01 »

Fansene burde have hyldet Di Matteo hvis de mener det er så forkert at han blev fyret.

Det gjorde de da også? da de "allesammen" rejste sig og klappede, på et tidspunkt Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5442: 26 Nov 2012, 00:02 »

Fansene burde have hyldet Di Matteo hvis de mener det er så forkert at han blev fyret. Det er jo fair nok. Men at pifte af den nye manager er en joke. Man burde hellere pifte af Roman.
Du har sgu en dårlig sag, når det åbenlyst kun er en artikel, du har læst på bold.dk. Størstedelen af fansne hyldede Di Matteo med sangen "There is only one Di Matteo", mens det var en lille gruppe, der vendte Benitez ryggen med sang og Rafa out-skilte. Journalister vil jo hjertens gerne lave en god historie ud af det her, men sandheden er en anden.

verdenskrig
Manager

« Svar #5443: 26 Nov 2012, 00:03 »

Torres har aldrig udtalt sig dårligt om Chelsea, han gjorde bare sig job i Liverpool godt. Benitez har derimod sagt nogle unødvendige ting om Chelsea-fans, som smider mange penge i klubben og støtter den i tykt og tyndt. Det forstår jeg godt kan bringe deres pis i kog, og det er ikke noget, man bare lige glemmer.

Ja, han tog jobbet alt andet ville da være dumt. Det er en enestående chance for at bevise sit værd på allerøverste hylde igen. Den chance vil alle da tage. Han er hentet i mangel på bedre. Det er ikke noget med, at han har valgt, at dedikere noget som helst. Det er os, der giver ham en chance, han aldrig nogensinde havde turde håbe på for blot en måned siden.

Nu siger du, at du kun vil råbe ting af træneren, hvis hans resultater mangler, men så vil jeg vende den om og sige, hvad hjælper det? Du siger det, det er idiotisk at råbe af Benitez grundet hans fortid og udtalelser, men det er vel mindst lige så dumt at råbe af jeres træner, hvis han mangler resultater, hvilket vil sige at dit hold er inde i en rigtig skidt periode. Det gavner heller ikke holdet på nogen tænkelig måde.

I mangel af bedre? Ja i mangel af Guardiola måske. Benitez er naturligvis et toptrænernavn der både har vundet det spanske mesterskab, og Uefa Cuppen samt CL med to klubber som ikke hører til den absolutte elite rent niveaumæssigt. Benitez er naturligvis en dygtig træner, med et solidt fundament rent defensivt som lægger op til et tempofyldt kontraspil. Jeg kan ikke se andre som er frie på markedet der kunne være bedre end ham ?
I kan vel heller ikke blive ved at hente trænere for over 100 millioner for så at fyre ham et halvt år senere og skulle betale et heftigt millionbeløb tilbage.

Jeg forstår ikke hvorfor du forsvarer det og ikke bare giver mig ret ? Uanset hvordan du vender og drejer det, og uanset hvad Benitez måtte have sagt for X antal år siden, så er det topidioti at byde sin nye manager velkommen med pibekoncert. Det er indiskutabelt, og jeg havde brækket mig hvis det var sket på Anfield.

Angående det sidste så kommer det jo an på situationen. Hvis man taber, men der er fremgang at spore så skal holdet og træneren naturligvis have al opbakning. Men når man er nået til point of no return hvor en ny træner er det eneste der kan få sat skub i det, så kan fansene nogle gange være gode til at give ledelsen en øjenåbner.

Men at pifte af en ny træner. Det er sgu usmageligt, og kan ikke undskyldes med nogle quotes år tilbage.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5444: 26 Nov 2012, 00:06 »

Du har sgu en dårlig sag, når det åbenlyst kun er en artikel, du har læst på bold.dk. Størstedelen af fansne hyldede Di Matteo med sangen "There is only one Di Matteo", mens det var en lille gruppe, der vendte Benitez ryggen med sang og Rafa out-skilte. Journalister vil jo hjertens gerne lave en god historie ud af det her, men sandheden er en anden.

Du skal da ikke beskylde mig for at have en dårlig sag, når det er dine patetiske medfans der buher af jeres manager i hans første kamp og du forsvarer det? Kom lige ned på jorden.

Det jeg mente var naturligvis at i skulle have HOLDT jer til det. Nu fik jeg det første fortalt af en masse venner som så kampen, og medierne skriver det også. Og på alle dem jeg har hørt fra lyder det ikke som om det bare var få.

Forstår det ikke, men hvis du er tilfreds så fair.

Cool

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010