home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826842 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5100: 27 Sep 2012, 16:16 »

En skaendsel? Fandme billigt sluppet ift. Suarez.
Skændslen består i, at John Terry er jo blevet dømt ikke-skyldig i det engelske retssystem. Men FA ser sig åbenbart som en vigtig instans, siden de skider på det engelske retssystem og de beviser (eller mangel på samme), der IKKE kunne bruges mod JT. FA kan åbenbart godt bruge de beviser.

Jeg husker stadig en gang paa White Hart Lane, hvor pludselig altid saa fredelige Ledley King samt alle andre moerke spillere paa Spurs hold lige pludselig ved et hjoernespark gaar amok paa John Terry.

Efter kampen ville de ikke indroemme til medierne hvad der blev sagt, men helt tilfaeldigt var det vel ikke. Og det er faktisk en del aar siden, at dette skete.
Fredelige Ledley King? Du kender ham måske? Dette er jo den rene spekulation. Du er virkelig langt ude. 

EDIT:
Han spiller jo lørdag, med mindre han vælger ikke at appellere allerede idag eller i morgen.
Ups. Du har helt ret. Det var mig, der lige blev fanget af the heat of the moment
« Seneste Redigering: 27 Sep 2012, 16:18 af Korzika » Logged

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #5101: 27 Sep 2012, 16:20 »

Skændslen består i, at John Terry er jo blevet dømt ikke-skyldig i det engelske retssystem. Men FA ser sig åbenbart som en vigtig instans, siden de skider på det engelske retssystem og de beviser (eller mangel på samme), der IKKE kunne bruges mod JT. FA kan åbenbart godt bruge de beviser.
Fredelige Ledley King? Du kender ham måske? Dette er jo den rene spekulation. Du er virkelig langt ude.

Elsker naar folk forsvarer deres egne spillere. "Ah han har aldrig gjort noget galt" b.la. b.la.  Og saa lige saa snart det handler om en Arsenal spiller "Han skal doemmes nu!" Hav dog en lille smule gennemsigtige briller paa  Cool

Du er langt ude? Tak fordi du bliver personlig Korzika. Har du andet at komme med? Jeg kender ikke Ledley King personligt, men jeg ved til gengaeld at han ikke er racist, ligesom John Terry er.

Korzika
Gæst

« Svar #5102: 27 Sep 2012, 16:28 »

Elsker naar folk forsvarer deres egne spillere. "Ah han har aldrig gjort noget galt" b.la. b.la.  Og saa lige saa snart det handler om en Arsenal spiller "Han skal doemmes nu!" Hav dog en lille smule gennemsigtige briller paa  Cool

Du er langt ude? Tak fordi du bliver personlig Korzika. Har du andet at komme med? Jeg kender ikke Ledley King personligt, men jeg ved til gengaeld at han ikke er racist, ligesom John Terry er.
Du tager ord ud af min mund, som jeg ikke har sagt. Jeg syntes da heller ikke, at JT er guds bedste barn, men der er ikke noget at komme efter i denne sag, når den allerede er blevet drejet og vendt i det engelske retssystem.

Dit indlæg er fyldt med postulater. Du tror åbenbart ikke, at jeg kan forholde mig objektivt til tingene. Ligesom du åbenbart kender JT nok til at kalde ham for racist.

Og at jeg mener du er langt ude, er jo i forhold til den konkrete sag. Det har ikke noget med dit liv at gøre, for det kender jeg dig jo ikke nok til at sige noget omkring. Præcis som du heller ikke kender JT.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5103: 27 Sep 2012, 17:13 »

Nej, det ved du ikke.
Og nej, du ved heller ikke, at John Terry er racist.

Bare fordi man kalder en sort man "black cunt" betyder det ikke, at man er racist. Han virker nu til at have det meget godt med alle de sorte spiller fra Chelsea.

ptrN
Manager

« Svar #5104: 27 Sep 2012, 17:50 »

FA Panel finds John Terry GUILTY and suspends him for four games. £220k fine too.

Hold kæft en skændsel! FA er en kæmpe joke! JT kommer til at misse Arsenal og Spurs away. Fuck noget lort.
Det er vel i og for sig fair nok at han bliver straffet. Selve strafudmålingen vil jeg ikke tage stilling til, men jeg mener nu ikke man bør gå helt fri, når man kalder en person for en "black cunt" på en fodboldbane. Racist eller ej, så hører det ingen steder hjemme.

welbz is dat guy

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #5105: 27 Sep 2012, 18:02 »

Bare fordi man kalder en sort man "black cunt" betyder det ikke, at man er racist.

Men det betyder at black cunt er ok at sige, bare man ikke er racist?  funny

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5106: 27 Sep 2012, 18:05 »

Den ting der er den største skændsel her er, at Suarez fik otte spilledages karantæne for racistiske udtalelser hvor det var påstand mod påstand - altså ingen beviser overhovedet. Her er der trodsalt en video hvor man kan se at Terry siger noget, men får kun fire dages karantæne. Det er ikke noget jeg siger for at støtte Suarez, siger heller ikke at Terry skulle have haft mere, men stiller det bare op mod hinanden.. FA er bare korrupt..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5107: 27 Sep 2012, 18:08 »

Men det betyder at black cunt er ok at sige, bare man ikke er racist?  funny

Det har han jo aldrig sagt?

At sige "black cunt" er selvfølgelig ikke okay, og kan sagtens straffes med et par spilledage. Det betyder dog langt fra, at man har nogle som helst racistiske holdninger. Jeg tror mest af alt JT har sagt det i frustation i kampens hede. Det er lige før, at jeg vil sige, at det kan ske for alle, men derfor skal det selvfølglig stadig straffes.

Hala Madrid!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5108: 27 Sep 2012, 18:14 »

Generelt er det bare dybt godnat, at Terry slipper med 4 dage. Suarez fik 8 dage på 'Betydelig' tillid til Evra, Rio fik 8 måneder for at misse en dopingtest og Barton 12 kampe for sit rage. Terry har indrømmet at have sagt fucking Black cunt, og slipper med 4 dage. Og det er i landet der virkelig fører sig frem i kampen mod racisme..  Sammenlignet med tonsvis af andre sager i England, er det godt nok billigt sluppet.

Korzika
Gæst

« Svar #5109: 27 Sep 2012, 18:31 »

Lad os lige få noget på plads:

JT har indrømmet, at han har sagt "fucking black cunt", men at det ikke blev brugt som en fornærmelse mod Anton Ferdinand!

I følge John Terry blev der sagt:

'Did you think I called you a black cunt, did you think I was bring racist?'

MEGET vigtig detalje, der bliver overset! Smiley

EDIT x2:
Den ting der er den største skændsel her er, at Suarez fik otte spilledages karantæne for racistiske udtalelser hvor det var påstand mod påstand - altså ingen beviser overhovedet. Her er der trodsalt en video hvor man kan se at Terry siger noget, men får kun fire dages karantæne. Det er ikke noget jeg siger for at støtte Suarez, siger heller ikke at Terry skulle have haft mere, men stiller det bare op mod hinanden.. FA er bare korrupt..
De videobeviser der er i JT-sagen er jo blevet kørt igennem i retten, hvor der har været mundaflæser inde og det hele. Der er det blevet konkluderet, at videomaterialet endegyldigt ikke kan bruges som et validt bevis for, at JT skulle have sagt "Fucking black cunt" som en fornærmelse.
« Seneste Redigering: 27 Sep 2012, 18:40 af Korzika » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5110: 27 Sep 2012, 18:42 »

Lad os lige få noget på plads:

JT har indrømmet, at han har sagt "fucking black cunt", men at det ikke blev brugt som en fornærmelse mod Anton Ferdinand!

I følge John Terry blev der sagt:

'Did you think I called you a black cunt, did you think I was bring racist?'

MEGET vigtig detalje, der bliver overset! Smiley

Hehe, det noget some JT og hans advokat har brygget sammen, hvad tror du JT betaler ham for?
Jeg ser det som en meget dårlig undskyldning og jeg kan inderst inde ikke se, hvorfor at Anton vil straffe JT unødvendigt og, da han er kaptajn på det engelske landshold og mange-årig partner til sin egen bror Rio.
Uden at kende til JTs og Rios forhold - pre racisme-episoden - vil jeg mene og tro, at de havde et fornuftigt forhold.

Thaurat al Shabab

Korzika
Gæst

« Svar #5111: 27 Sep 2012, 18:47 »

Hehe, det noget some JT og hans advokat har brygget sammen, hvad tror du JT betaler ham for?
Jeg ser det som en meget dårlig undskyldning og jeg kan inderst inde ikke se, hvorfor at Anton vil straffe JT unødvendigt, da han er kaptajn på det engelske landshold og mange-årig til sin egen bror Rio.
Uden at kende til JTs og Rios forhold - pre racisme-episoden - vil jeg mene og tro, at de havde et fornuftigt forhold
Det er muligt, at det er en opbrygget historie. Men den holder stadig i retten.

Fra domsafsigelsen:
"It is therefore possible that what he [Terry] said was not intended as an insult, but rather as a challenge to what he believed had been said to him. In those circumstances, there being a doubt, the only verdict the court can record is one of not guilty."

Det største problem i denne sag er jo, at FA skider på det engelske retssystem legimitet.

verdenskrig
Manager

« Svar #5112: 27 Sep 2012, 20:53 »

En skaendsel? Fandme billigt sluppet ift. Suarez.

Fuldkommen enig.. Hvor er det latterligt.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5113: 27 Sep 2012, 21:10 »

Anton Ferdinand er uden diskussion en kæmpe CUNT så er helt enig med JT her. At han så lige fik nævnt ordet black foran var så ikke det smarteste af JT.

Generelt er FA nogle amatører af en anden verden!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5114: 27 Sep 2012, 22:57 »

Anton Ferdinand er uden diskussion en kæmpe CUNT så er helt enig med JT her. At han så lige fik nævnt ordet black foran var så ikke det smarteste af JT.

Generelt er FA nogle amatører af en anden verden!!

Hvorfor er han det? Fordi han bliver forulempet iform af racediskrimination?

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010