home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827613 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4860: 03 Jul 2012, 23:30 »

God bedring til Sturridge.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #4861: 03 Jul 2012, 23:32 »

Silly season rygterne kører på fulde drøn, og der er nogle vilde iblandt hvor vi er indblandet!

JT på vej til PSG (sker ikke) Sturridge til Spurs samt Maicon meldes tæt på Chelsea for bare at nævne nogle.

Lad od på lidt debat omkring transfervinduet her  Smiley

Maicon er en real mulighed, og selvom han er en ældre herre er han stadig en fantastisk dygtig højreback, både offensivt og deffensivt, hvilket virkelig vil forbedre den defensive organisation hos Chelsea.

John Terry, går ingen vejne, medmindre han får 1 mil i minuttet. Han er i mine øjne kaptajnen for Chelsea, og om nogen manden der kan styre et forsvar. Ham og Cahill kunne blive et godt makkerpar i nogle få sæsoner mens JT stadig spiller

Sturridge kan jeg rigtig godt lide! han er en ung gut, med fart i stængerne og gåpåmod. Og som spurs fan, må jeg indrømme at jeg godt kunne tænke mig og se ham på White Hart Lane, men jeg tvivler dog bare på at dette sker! Med Drogbas afgang, har det åbnet op for Sturridge, til at blive den næste store angriber på stamford bridge, medmindre Torres bomber (tvivler). Tror et eller andet sted heller ikke chelsea vil afgive ham til en direkte rival, og tilmed endda en klub i london

P.s. Sturridge, du skal have al mulig held og lykke herfra, og god bedring!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4862: 03 Jul 2012, 23:47 »

Og et utroligt trist rygte for jer, da Sky Sports og andre medier skriver følgende:

Sky Sources: Chelsea's Daniel Sturridge is being treated for suspected viral meningitis.

Daniel Sturridge is being treated for suspected viral meningitis, very bad news. You can die from viral meningitis. Hope he's okay.

Håber han bliver okay hvis det passer og er som frygtet.

EDIT: Hvor alvorlig der er eller om det er noget der er blevet blæst op osv. osv. ved jeg selvfølgelig intet om.. Måske nogen  ved mere.

Er det bakteriel meningitis, så er det meget slemt. 10-15% dør af det. Er det viral meningitis, så er det hurtigt overstået. Medierne kører det selvfølgelig op, men tror da bare det er viral meningitis, som ikke er farligt på nogen måde.

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4863: 11 Jul 2012, 12:28 »

Sturridge er "kun" ramt af viral meningitis, så han burde komme sig. Det er dog naturligvis synd for ham alligevel. Ellers er vores træning startet her den 5. juli, og det er sket med de nye ansigter Marko Marin og Eden Hazard i truppen. Ivanovic hjælper Marin med de praktiske ting, da han kan snakke serbisk med ham, da Marin har serbiske rødder. Dog snakker Marin alligevel fint engelsk, men det er nok rart for ham med lidt støtte alligevel. Dejligt at høre.

Normalt er jeg ganske rolig omkring transfers osv, men jeg vælger nu alligevel at kommentere på rygtet omkring det brasilianske stortalent Oscar. Ham skulle vi være ganske ganske tæt på at smide noget, der ligner 225 millioner danske kroner efter. Det er fandme mange penge, og hvis det sker kan jeg godt være lidt skeptisk. Han er sikkert rigtig god, men han er også ganske uprøvet på det niveau. Men ellers synes jeg, at vi har gjort det godt på transfermarkedet so far. Vi har fået nogle dygtige spillere ind og har skilt os ad med nogle "overskudsspillere" samt en aldrende Drogba. Jeg vil savne Drogba rigtig meget, men jeg accepterer til fulde hans beslutning. Han er en helt i Chelsea og Kensington.

Det er også spændende hvilken tilgang Di Matteo ligger for dagen. Indkøbene af Marin og Hazard lugter ikke ligefrem af den form for fodbold, vi vandt Champions League på. De er faktisk mere AVB-køb. Snakken omkring Hulk er forduftet lidt, og det er fint med ham. Ham synes jeg ikke, vi behøves.

En idealopstilling med de spillere vi har til rådighed nu må vel se sådan her ud:

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole

Mikel - Lampard
   Ramires - Hazard - Mata
               Torres

Det er imo en meget meget stærk opstilling. Bosingwa spiller ikke i Chelsea i næste sæson, og det er også fint at skille sig af med ham. Vi har Bertrand, der godt kan spille derovre, hvis det haster. Dog kunne vi godt bruge en forsvarsspiller mere. Det er der, vi er svagest besat. På midtbanen har vi masser af spillere at tage af. Kæmpe kamp om pladser der, og det udvikler spillerne meget.

Vi går en spændende tid i møde.

EDIT: Glem det jeg sagde om en ny forsvarsspiller. Jeg er idiot og har glemt Gary Cahill. 
« Seneste Redigering: 11 Jul 2012, 12:38 af Jakob E » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #4864: 11 Jul 2012, 13:07 »

Chelsea har IMO handlet klogt ind, Marin og Hazard er geniale indkøb idet der er tale om spillere med appetit på at vinde medaljer og det har et hold brug for.

Skal man nævne et område hvor jeg i er lidt tynde så bliver det på højre back pladsen og måske på toppen, men her har i jo Torres og kan han finde formen ig motivationen så har i altså en suveræn angriber.

Finder Chelsea stabiliteten så burde i spille med i top 3 og jeg mener I har en bedre trup end Man Utd.

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4865: 11 Jul 2012, 13:13 »

Chelsea har IMO handlet klogt ind, Marin og Hazard er geniale indkøb idet der er tale om spillere med appetit på at vinde medaljer og det har et hold brug for.

Skal man nævne et område hvor jeg i er lidt tynde så bliver det på højre back pladsen og måske på toppen, men her har i jo Torres og kan han finde formen ig motivationen så har i altså en suveræn angriber.

Finder Chelsea stabiliteten så burde i spille med i top 3 og jeg mener I har en bedre trup end Man Utd.

Vi har kun Ivanovic, som er en decideret højre back. Men både Luiz og Bertrand kan spille derude i tilfælde af skader. Men ja, det er der, vi er mest sårbare. I front er det nok planen, at Lukaku skal træde lidt mere i karakter. Han skal ikke være starter, men han vil få flere kampe i år. Ellers har vi Sturridge til toppen, som faktisk er der, han helst vil spille. Vi har jo handlet godt ind på fløjene. Torres er førstevalg, og han er pisse god. Jeg er meget tryg ved at have han deroppe.

Korzika
Gæst

« Svar #4866: 11 Jul 2012, 13:43 »

Jeg er faktisk tilfreds med truppen, hvis vi blot får handlet en højreback, der kan kæmpe mod Ivanovic. Offensivt er der virkelig ikke brug for Schürrle, Hulk eller Oscar, da vi er godt besat i forvejen!

Det bliver spændende at se om RDM vil forsøge sig med en anden spillestil end den, som han praktiserede i foråret. Spillermaterialet er anderledes, hvilket giver muligheder for en mere offensiv spillestil. Er spændt på den nye sæson, da det virkelig kan gå hen og blive fantastisk med en trio bestående af Torres/Hazard/Mata. Men som sagt, så må vi se, hvordan Robbie griber tingene an. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4867: 11 Jul 2012, 14:00 »

Jeg synes vi har en fantastisk trup med alle mand til rådighed. Rammer vi dog få skader i defensiven er vi meget, meget sårbare. Vi har Ivanovic, Cole, Terry, Luiz, Cahill og Bertrand. Det er seks mand til fire pladser over en hel sæson. Det er imo ikke nok. Hutchinson har ikke niveauet til at agere backup, Romeu kan til nød til spille i midterforsvaret, men det ville jeg ikke være vildt tryg ved. Så jeg synes vi skal hente højre back, gerne Maicon, som er fantastisk. Ellers spøger Van der Wiel jo altid. Evt. er der Debuchy, som dog ikke ville være førstevalg, men ville være god mod de hold hvor kampen skal skabes.

Stærkeste opstilling:

Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
       Mikel Lampard
Sturridge  Mata  Hazard
              Torres

Det giver følgende spillere i overskud:
Turnbull
Hilario
Cahill
Bertrand
Romeu
Essien
Meireles
Ramires
Malouda
Marin
Lukaku

PhilipFlink
Manager

« Svar #4868: 11 Jul 2012, 14:25 »

Jeg synes vi har en fantastisk trup med alle mand til rådighed. Rammer vi dog få skader i defensiven er vi meget, meget sårbare. Vi har Ivanovic, Cole, Terry, Luiz, Cahill og Bertrand. Det er seks mand til fire pladser over en hel sæson. Det er imo ikke nok. Hutchinson har ikke niveauet til at agere backup, Romeu kan til nød til spille i midterforsvaret, men det ville jeg ikke være vildt tryg ved. Så jeg synes vi skal hente højre back, gerne Maicon, som er fantastisk. Ellers spøger Van der Wiel jo altid. Evt. er der Debuchy, som dog ikke ville være førstevalg, men ville være god mod de hold hvor kampen skal skabes.

Stærkeste opstilling:

Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
       Mikel Lampard
Sturridge  Mata  Hazard
              Torres

Det giver følgende spillere i overskud:
Turnbull
Hilario
Cahill
Bertrand
Romeu
Essien
Meireles
Ramires
Malouda
Marin
Lukaku

Jeg tror du kommer til at bytte om på Mata og Hazard Smiley

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4869: 11 Jul 2012, 14:32 »

Alt snakke om højreback får mig til at tænke på, at vi stadig har en verdensklasse spiller i form af Essien, som ikke ser ud til at være starter på midtbanen, og da han tidligere har ageret højreback, ser jeg ham da også som en mulighed? Hvad siger i? Smiley

Men udover det, så ville jeg da heller ikke være alt for skuffet, hvis vi hentede Maicon Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4870: 11 Jul 2012, 14:35 »

Jeg tror du kommer til at bytte om på Mata og Hazard Smiley

Det er komplet ligegyldigt. I kampens hede vil de to med garanti skifte plads og bevæge sig rundt over det hele.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4871: 11 Jul 2012, 14:36 »

Alt snakke om højreback får mig til at tænke på, at vi stadig har en verdensklasse spiller i form af Essien, som ikke ser ud til at være starter på midtbanen, og da han tidligere har ageret højreback, ser jeg ham da også som en mulighed? Hvad siger i? Smiley

Men udover det, så ville jeg da heller ikke være alt for skuffet, hvis vi hentede Maicon Wink

Essien kunne måske benyttes der, det skal jeg ikke kunne sige. Jeg kan godt lide ham, så jeg vil da håbe på at han får spilletid.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4872: 11 Jul 2012, 14:38 »

Jeg kan under ingen omstændigheder se Ramires blive bænket. Manden var vores bedste spiller i sidste sæson, og hans betydning er enorm. Desuden er Di Matteo ikke så stor fan af Sturridge.

Jeg kan ikke se Essien spille højre back. Desværre. Jeg tror desværre, at Essien er færdig. Han var verdens bedste midtbanespiller i 2009, det holder jeg stadig på, men siden da er det kun gået den forkerte vej. Han er en rotationsspiller nu. Jeg er stor respekt for Essien. Han er en spiller, jeg kan lide. Han piver ikke over at sidde på bænken og kæmper sig altid tilbage fra skader. Han er meget velkommen til at fortsætte i Chelsea, men jeg kan ikke se ham som starter. Hverken på midtbanen eller højre back.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4873: 11 Jul 2012, 14:45 »

Men om ikke andet, kan han godt tælles som en rigtig god breddespiller på midtbanen som i bagkæden, vil jeg mene! Smiley

Med hensyn til unge spillere, håber jeg virkelig, at Lukaku kommer til at spille meget mere i næste sæson og så specielt Bertrand - har altid rigtig godt kunne lide Ryan! Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #4874: 11 Jul 2012, 14:50 »

Det er komplet ligegyldigt. I kampens hede vil de to med garanti skifte plads og bevæge sig rundt over det hele.

Det er bestemt ikke ligegyldigt for den lille prima donna som hedder Hazard Wink Udtalte lige her for ikke så lang tid siden, at han VILLE spille den "COM" position bag angriberen Smiley

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010