home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 320 321 [322] 323 324 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827703 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4815: 04 Jun 2012, 03:02 »

Som spiller i PL har Drogba vundet alt der kunne vindes med sin klub, Henry mangler vist lige en enkelt, men det er selvfølgelig også svært at vinde den når man quitter efter at have tabt en finale.

Forlod han Arsenal lige efter, nej vel.

Ja, det er meget flot af Drogba FC at han var vundet alle de trofæer. Men har han scoret på samlebånd og lagt op til mål på samlebånd som Henry? Nej. 

Det er da flot at han har vundet CL med Chelsea. Tilykke Drogba FC.

EDIT:
Som fodboldspiller har Henry vundet alt der kunne vindes, Drogba mangler vist lige en enkelt, men det er selvfølgelig også svært at vinde den når man ikke er lige så god.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 03:03 af Cesc » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4816: 04 Jun 2012, 03:03 »

Drogba har været elendig de sidste tre år.

Og prøv og hør, for at snakke jokes, er du den største joke i den tråd her indtil du indser at Drogba er en fantastisk angriber, men ikke en af de allerbedste.

Hvis det er sådan man ser på fodbold, er det for let? Hvad mener du?

Du vil jo gerne have hans tid fra Barcelona med? Det er dig som har taget den tid med i samtalen. Hvorfor er det så for nemt?
Nej, jeg vil blot sige, at det taler til Henrys fordel, at han skiftede. Og det gør det også. Drogba har lavet så mange vigtige mål, de seneste tre år. Og ja, han var da elendig i 2009/10 hvor han lavede 29 mål i Premier League. Hold kæft, han var ringe. Henry derimod har været ringe de seneste tre år.

Ja, hvis man udelukkende ser på mål og assists var fodbold ikke meget værd at snakke om. Heldigvis er det mere end det.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4817: 04 Jun 2012, 03:04 »

Nej, jeg vil blot sige, at det taler til Henrys fordel, at han skiftede. Og det gør det også. Drogba har lavet så mange vigtige mål, de seneste tre år. Og ja, han var da elendig i 2009/10 hvor han lavede 29 mål i Premier League. Hold kæft, han var ringe. Henry derimod har været ringe de seneste tre år.

Ja, hvis man udelukkende ser på mål og assists var fodbold ikke meget værd at snakke om. Heldigvis er det mere end det.

Hvad afgører fodboldkampe?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4818: 04 Jun 2012, 03:06 »

Ja, det er meget flot af Drogba FC at han var vundet alle de trofæer. Men har han scoret på samlebånd og lagt op til mål på samlebånd som Henry? Nej. 

EDIT:
Som fodboldspiller har Henry vundet alt der kunne vindes, Drogba mangler vist lige en enkelt, men det er selvfølgelig også svært at vinde den når man ikke er lige så god.

Vil man helst lave alle de mål, man ønsker eller vinde den største turnering af dem alle med den klub, man elsker?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4819: 04 Jun 2012, 03:06 »

Hvad afgører fodboldkampe?
Er Lampard så verdens bedste midtbanespiller?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4820: 04 Jun 2012, 03:08 »

Vil man helst lave alle de mål, man ønsker eller vinde den største turnering af dem alle med den klub, man elsker?

Man vil nok gerne lave en masse mål, og vinde turneringen med den klub man spiller for.

Det gør ikke Drogba bedre at han elsker Chelsea.

Grin Grin Grin

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4821: 04 Jun 2012, 03:09 »

Er Lampard så verdens bedste midtbanespiller?

Hvad har Lampard med angribere at gøre?

Hvad bedømmer medier, fans, klubber osv. angribere på?

Kontra.

Hvad bedømmer Jakob E angribere på?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4822: 04 Jun 2012, 03:10 »

Man vil nok gerne lave en masse mål, og vinde turneringen med den klub man spiller for.

Det gør ikke Drogba bedre at han elsker Chelsea.

Grin Grin Grin
Men vandt Henry med Arsenal? Hans mål i CL var forgæves.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4823: 04 Jun 2012, 03:10 »

Nej han ventede lige et år med at tage afsted, sikke en trooper.

Det har ikke været nødvendigt for ham at score mål på samlebånd, alle hold fungerer forskelligt og man kan vel heller ikke komme uden om at Drogba har haft stor andel i al Chelseas succes, så det vil ikke altid være en 'fair' sammenligning, men det er selvfølgelig altid nemt at pege på de tal man kan lide og sige 'se her de siger jeg har ret'. Drogbas indflydelse på holdetssucces bør ikke kun opgøres i tal, han har været så meget mere end det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4824: 04 Jun 2012, 03:11 »

Hvad har Lampard med angribere at gøre?

Hvad bedømmer medier, fans, klubber osv. angribere på?

Kontra.

Hvad bedømmer Jakob E angribere på?
Jo ser du, hvis man bare bedømmer det hele på mål, må Lampard være verdens bedste midtbanespiller, da ingen har lavet lige så mange mål som midtbanespiller, som han har.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4825: 04 Jun 2012, 03:12 »

Drogba er bedre end Henry, fordi han var vundet Champions League med Drogba FC + Lampard.

Happy?

Jo ser du, hvis man bare bedømmer det hele på mål, må Lampard være verdens bedste midtbanespiller, da ingen har lavet lige så mange mål som midtbanespiller, som han har.

Tag nu pikken ud af røven på Lampard.

Er han angriber eller hvad? Snakken handler ikke om ham, men om Drogba og Henry?

Og ja, Lampard er i mine øjne en af de bedste fodboldspillere verden har set.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4826: 04 Jun 2012, 03:15 »

Nej han ventede lige et år med at tage afsted, sikke en trooper.

Det har ikke været nødvendigt for ham at score mål på samlebånd, alle hold fungerer forskelligt og man kan vel heller ikke komme uden om at Drogba har haft stor andel i al Chelseas succes, så det vil ikke altid være en 'fair' sammenligning, men det er selvfølgelig altid nemt at pege på de tal man kan lide og sige 'se her de siger jeg har ret'. Drogbas indflydelse på holdetssucces bør ikke kun opgøres i tal, han har været så meget mere end det.

Kend din historie, før du snakker om, hvorfor han tog væk fra Arsenal. Det har intet med Champions League-finalen at gøre.

Har Henrys ikke også været meget andet end bare mål for Arsenal? Kan jeg nævne, at han var anfører i 2 sæsoner.

Så kom med nogen Drogba tal ala - 'se her de siger jeg har ret'. Der burde da være nogen...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4827: 04 Jun 2012, 03:18 »

Drogba er bedre end Henry, fordi han var vundet Champions League med Drogba FC + Lampard.

Happy?

Tag nu pikken ud af røven på Lampard.

Er han angriber eller hvad? Snakken handler ikke om ham, men om Drogba og Henry?

Og ja, Lampard er i mine øjne en af de bedste fodboldspillere verden har set.
Nej, jeg spurgte bare, fordi det var det argument, du brugte? Det hele skulle jo opgøres i mål? Så det hele opgøres i mål for en angriber, men ikke for en midtbanespiller? Jeg skal bare forstå dig ret.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4828: 04 Jun 2012, 03:22 »

Kend din historie, før du snakker om, hvorfor han tog væk fra Arsenal. Det har intet med Champions League-finalen at gøre.

Har Henrys ikke også været meget andet end bare mål for Arsenal? Kan jeg nævne, at han var anfører i 2 sæsoner.

Så kom med nogen Drogba tal ala - 'se her de siger jeg har ret'. Der burde da være nogen...
Han indså vel til sidst at alle de store fisk havde forladt søen, og så måtte han også væk. Ellers var det hans uanede kærlighed til klubben der gjorde at han vurderede dem ude af stand til at vinde CL, og derfor var nødt til at sikre sig trofæet andetsteds. I really don't care though.

Chelsea i Mourinho æraen har jo oftere skulle lukke af bag ved og sørge for 1-0, 1-0 som Mou siger det.(eller det siger hans dukke i Speciel1TV). Hvorfor det vil være svært for angriberen at skrabe mål sammen, men i den første sæson med Ancelotti så fik angriberne de vilkår der skulle til for at han kunne skrabe en god sjat mål sammen, denne sæson præsterede han så bedre end Henry nogensinde har gjort det i Arsenal.

Henrys bedste sæson i PL 37 kampe 30 mål goals to games ratio: 0,81
Drogbas bedste sæson i PL 32 kampe 29 mål goals to games ratio: 0,9

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4829: 04 Jun 2012, 07:02 »

Han indså vel til sidst at alle de store fisk havde forladt søen, og så måtte han også væk. Ellers var det hans uanede kærlighed til klubben der gjorde at han vurderede dem ude af stand til at vinde CL, og derfor var nødt til at sikre sig trofæet andetsteds. I really don't care though.

Chelsea i Mourinho æraen har jo oftere skulle lukke af bag ved og sørge for 1-0, 1-0 som Mou siger det.(eller det siger hans dukke i Speciel1TV). Hvorfor det vil være svært for angriberen at skrabe mål sammen, men i den første sæson med Ancelotti så fik angriberne de vilkår der skulle til for at han kunne skrabe en god sjat mål sammen, denne sæson præsterede han så bedre end Henry nogensinde har gjort det i Arsenal.

Henrys bedste sæson i PL 37 kampe 30 mål goals to games ratio: 0,81
Drogbas bedste sæson i PL 32 kampe 29 mål goals to games ratio: 0,9

Ved det første kan jeg kun sige, at jeg ikke troede du var på Jakob E's debatniveau. Du skal ikke skrive gætterier i en debat, så falder det du skriver helt til jorden. Gætterier kan man intet bruge til, da ingen af os kender svaret 100 %. Jeg har hørt ham udtale, at han trængte til nye sportslige udfordringer efter lang tid i den samme klub.

Derudover er det meget flot af Drogba, at han har haft én bedre sæson end Henry. Alle andre sæsoner har Henry var skarpest.

Forstår ikke hvorfor du tager det sidste med, når det bare beviser vores påstand, om at Henry er bedst? Det er kun ét eksempel på at Drogba har været mere målfarlig, mens der er adskillige på at Henry har.

Nej, jeg spurgte bare, fordi det var det argument, du brugte? Det hele skulle jo opgøres i mål? Så det hele opgøres i mål for en angriber, men ikke for en midtbanespiller? Jeg skal bare forstå dig ret.

Kom tilbage, når du har et højere niveau i debatten.

Skriv nu please det lange indlæg om, hvorfor Drogba med afstand er en af de bedste i Premier League, når mange ting ikke taler hans vej.

Vil blive glad, da det måske kan føre debatten tilbage på sporet.

Sider: 1 ... 320 321 [322] 323 324 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010