home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827881 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4710: 28 Maj 2012, 22:45 »

Tror heller ikke på at vi henter Hulk, Vi har hentet Marin og har Sturridge og Ramires har også vist at han kan spille gode kampe på kanten. Købet af Hazard er egentlig utrolig at vi overhovedet får muligheden for at hente ham, i det 87 minut mod Bayern var der ingen som helst store spillere der ville have lyst til at tage til Chelsea her til sommer, også slår Drogba til og alt er forandret.

Mht. trænersituatonen ror jeg også indkøbet af Hazard gør at Roberto ikke bliver trner i den nye sæson . hvilket ærger mig og synes det er et rigtig skidt billede at sende, hvilke trænere vil træne en klub hvor det ikke engang er nok at vende en helt igennem håbløs sæson til et titel i CL og FA Cup?? Det kan jo ikke gøres bedre, er der nogle trænere der tror på de kan præstere the treble i PL??

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #4711: 28 Maj 2012, 22:49 »

Selvfølgelig er det lettest. Igen jeg vil gerne understrege at jeg ikke forsøger at tage noget fra Chelsea titel. Jeg undrer mig bare over at man med så mange offensive klassespillere vælger at overlade initiativet til modstanderen og vente på deres fejl. Men man vandt på det og sådan er det. De andre kunne bare have scoret Smiley

Men ser du på hvem der har vundet PL, CL, La Liga, Bundesligaen, Serie A osv gennem de sidste mange år så vil jeg gerne vædde med at det oftest har været det hold som har spillet bedst offensiv bold gennem sæsonen, og som har ville mest. Du kan altid finde eksempler på andet, og det samme med De Matteos enkelte gode kampe rent offensivt.

Men der må vel være en grund til at klubben på trods af en Fa Cup titel, og på trods af en CL titel, stadig overvejer om han er den rette mand til at føre holdet videre.
Jeg må nok indrømme at jeg set ud fra jeres synspunkt nok hellere vil have at i henter en træner som kan udvikle en offensivt koncept med en rød tråd til følge gennem hele klubben. For De Matteo er ingen Mourinho, og derfor har han ikke ført jer specielt meget højere i PL. Tilgengæld har han i cupkampe kunne sætte en taktik som holdt vand, da cupkampe og ligakampe er to vidt forskellige ting.

Teknisk set havde i jo AVB til at føre det projekt ud i livet - og man kan spørge sig selv om det set ud fra et langsigtet perspektiv var rigtigt at fyre ham. Ud fra et kortsigtet kan det nok ikke diskuteres crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #4712: 28 Maj 2012, 22:50 »

http://www.bold.dk/nyt/Hazard-Jeg-skal-til-Chelsea

Så er den vidst i hus Smiley, medmindre det er endnu et twist -.- og han så siger at det ik behøvede at være dette års vindere han tog til -.-

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4713: 28 Maj 2012, 22:50 »

Mod Benfica lå i i eget felt i begge kampe og sparkede væk, men er effektive, ligesom i også var mod Liverpool hvor jeg ikke synes i prøvede at skabe noget. Men i fik et tidligt mål og så havde i det hvor i ville. Tottenham kampen så jeg ikke, men i de PL kampe jeg har set med Chelsea har i ikke ville særlig meget offensivt. Hvilket jeres placering også bærer præg af.

Men pointen er bare at i nok skal spille mere offensivt og ud fra egen præmisser hvis i vil blande jer i PL striden. For der kan i ikke leve på 7 kampes marginaler, kynisme, og manglende effektivitet fra modstanderen.
Og når i henter en spiller som Hazard så er det vel for at signalere at man vil op igen og blande sig Smiley ?
Mod Liverpool kunne vi sagtens have ført 4-0 efter den første time. Mod Benfica var vi ikke defensive, vi var bare dårlige. Og placering og defensiv fodbold går ikke nødvendigvis hånd i hånd. Vi skød en hvid pil efter PL rimelig tidligt. Ikke at det skal forklare vores dårlige placering, for var vi blevet nummer fire, havde det også været ringe, men jeg tager det ikke så tungt. Vi havde en træner, der ikke fik ro, og som var uvenner med spillerne, og så skulle vi til at lave en omvæltning af de store. Vi er tilbage i næste sæson, det er jeg sikker på, og det havde vi også været uden Hazard.

Købet af Hazard er fint. Det er endnu en brik i det generationsskifte, der SKAL ske. Jeg tror dog, at han passer Di Matteos taktik okay, da han slet ikke er så defensiv, som folk siger.

verdenskrig
Manager

« Svar #4714: 29 Maj 2012, 15:25 »

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4715: 29 Maj 2012, 15:33 »

Det var måske en 10-del af min reaktion det der. Tunge

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #4716: 30 Maj 2012, 09:28 »

Nu er det vist sikkert at Hazard rykker til Chelsea, og folk mener at det ikke være længe før Hulk også ankommer.
Det bringer Chelsea i den dejlige situation at deres offensive midtbane kan komme til at se følgende ud: Hazard;Mata;Hulk.
Det er selvfølelig til stor misundelse fra os andre.
Jeg ser dog at købet af Marko Marin, som er en ung, hurtigt og driblestærk spiller helt falder til jorden. Ærligt kommer han nok ikke til at spille 10+ kampe i den næste sæson, hvis det ender med Hulk kommer til Chelsea. Det vil i mine øjne ødelægge en fantastisk spiller i Marko Marin.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

blomvikings
Manager

« Svar #4717: 30 Maj 2012, 09:33 »

Vil mene at det er helt uhyggeligt hvis Chelsea både får Hazard og Hulk, det er virkelig to grimme spillere Smiley Og billige er de nok heller ikke. Så RA har åbnet checkhæftet nok en gang Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4718: 30 Maj 2012, 09:54 »

Og billige er de nok heller ikke. Så RA har åbnet checkhæftet nok en gang Smiley

Anslået £35M for Hazard og £40M for Hulk. Det er med at give den gas inden FFP.

blomvikings
Manager

« Svar #4719: 30 Maj 2012, 10:01 »

Anslået £35M for Hazard og £40M for Hulk. Det er med at give den gas inden FFP.

Lige præcis ! Smiley

Og så vil jeg mene at Chelsea har hentet Marin til spotpris ! Havde han kontraktudløb til vinter eller hvad?
Nu skal de vidst heller ikke have flere kanter.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4720: 30 Maj 2012, 10:55 »

Med Hulk får vi et luksusproblem.
Som det ser ud nu har vi Sturridge, Malouda, Mata, Kalou, Marin, Hazard, Hulk, Torres og Lukaku til de forreste fire pladser. Dette betyder at vi skal tage afsked med to i mine øjne. Jeg håber det bliver Kalou og Malouda, de har ingen fremtid. Sturridge har udtalt sin utilfredshed med ikke at blive brugt helt fremme. Men med Drogbas afsked er han nu i spil til afløser for Torres.
Det giver følgende opstilling:

Hulk Mata Hazard
      Torres

Dertil har vi så Marin og Sturridge som kan spille begge kanter og Lukaku som kan spille helt fremme. Det giver os en masse muligheder.

Jeg synes vi står rigtig stærkt hvis vi får fingre i Hulk, som jeg tror vi gør. Dertil håber jeg vi henter en højre back og lader skærmluderen, Bosingwa, forlade os. Det kunne nemt være Van der Wiel fra Ajax.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #4721: 30 Maj 2012, 10:57 »

Har Kalou ikke kontraktudløb?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4722: 30 Maj 2012, 11:09 »

Jeg har læst lidt inde på SI Games' fodboldforum, og ifølge portugiserne/folk som følger portugisisk fodbold er Hulk ret overvurderet - i hvert fald i forhold til den anslåede værdi på £40M. Rent fysisk er han selvfølgelig et monster, men fodboldintelligense n skulle lade en hel del tilbage at ønske, hvilket resulterer i underlige beslutninger som at tyre på mål fra 40 meter når 3 medspillere er i frie positioner, eller forsøge en aflevering til en markeret medspiller når han selv er alene med målmanden.

Jeg har ikke selv set ret meget til ham, så det bliver da spændende at følge såfremt han skifter til PL.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4723: 30 Maj 2012, 11:33 »

Har Kalou ikke kontraktudløb?

Jo - der er rygter om et skifte til Schalke 04

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Ariana Grande
Manager

« Svar #4724: 30 Maj 2012, 11:37 »

Sider: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010