home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827990 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4620: 20 Maj 2012, 15:40 »

Kan slet ikke fatte at vi er CHAMPIONS OF EUROPE!! Alle tænkelige marginaler har bare været med os i Champions League siden Roberto overtog holdet, og ingen tvivl om at vi var det "dårligste" hold spillemæssigt i både semifinalen og finalen. Men vores kynisme er ufattelig høj, og alle dem som mente at Lampard, Drogba, JT, Cech var over-the-hill må i den grad tage ordene tilbage igen.

Som er lille sidenote, kan jeg fortælle at jeg i den grad fik hoveret på min bytur igår, hvor både min David Luiz trøje og min tattoo blev flashet MAKS!! Grin Smiley Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4621: 20 Maj 2012, 16:25 »

Nej, hvor er det vildt! Det er næsten ikke til at fatte, at vi endelig kan kalde os Champions League-vindere - og så at det skulle ske lige nøjagtig iår! Det er jo næsten som et eventyr, der er for godt til at være sandt - Di Matteos eventyr! Vi har virkelig vist, at kynisme, fight og rutine er nogle af de vigtigste begreber inde for fodbold!

Nu håber jeg bare på, at Di Matteo får lov til at blive som træner, da der virkelig er mulighed for at bygge videre på denne triumf, da denne sæsons dårlige placering i PL lettere vil blive glemt, da vi har vundet to turneringer og samtidig er i Chanpions League igen næsten sæson. Det er da også bare dejligt, hvis en 'klubmand' skal være ham, der får succes i Chelsea!

Det er virkelig stort det her!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4622: 20 Maj 2012, 17:03 »

I øvrigt alt for fedt også for Torres som begrundede skiftet til os med at han ville vinde Champions League og det mente han ikke han kunne i Liverpool. Liverpool fansene grinte alle af ham da Chelsea aldrig ville vinde nogle store titler, og lige nu der røvpuler Torres i den grad Liverpools fans. DET ER FOR FEDT OG ER SÅ GLAD PÅ TORRES VEJE!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #4623: 20 Maj 2012, 17:31 »

Nå det sidste lange indlæg jeg skrev mislykkedes, da jeg ikke fik sent det.
Jeg er tilbage igen efter ha set Chelsea vinde på Alianz Arena over Bayern og så som Chelsea fan.
Spillemæsssigt og vokalmæssigt var Bayern overlegne, men de var jo også på hjemmebane især i 1.Halvleg, men også 2 .Halvleg havde de spilovertaget, de fleste og største chancer.
Bayerns fans sang næsten hele tiden og højt og de levnede ikke Chelseas fans mange chancer, men chelseas fansfik dog deres chancer indimellem.
Bayerns fans gik amok vokalmæssigt, da Müller Scorede for Bayern mens Chelseas fans derimod gik amok, da Drogba scorede for Chelsea.
Mens jeg var imponeret over Bayerns fans, så var jeg skuffet over Chelseas fans, men de fik som sagt heller ikke mange chancherfor at vise noget, da Bayern jo var på hjemmebane.
Overtiden er der ikke så meget at sige om andet end at den var kedelig, men straffesparkskonkur rencen var meget spændende og igen gik Bayerns fansne amok vokalmæssigt, da chelsea brændte og Bayern scorede efterfølgende, men Chelsea trak det længste strå og vandt dermed en intens og stemningsfuld fodboldkamp.

Vh.Blackstone

« Seneste Redigering: 20 Maj 2012, 17:35 af Blackstone » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #4624: 20 Maj 2012, 17:34 »

Tror da du havde lige nok fokus på fanduellen, hvis du tror at det var Ribery der scorede Bayerns mål Tunge

EDIT: Nå, nu fik du selv rettet det. Wink

Korzika
Gæst

« Svar #4625: 20 Maj 2012, 21:33 »

<a href="http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;560&quot; height=&quot;315&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;560&quot; height=&quot;315&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>

Luiz' entry ca. 2 minutter inde i klippet er priceless! Opstemt

http://www.youtube.com/v/gGamRiVB-1U&list=UUU2PacFf99vhb3hNiYDmxww&index=1&feature=plcp

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #4626: 20 Maj 2012, 22:13 »

selvom det volder mig meget stort besvær, faktisk mere end da i vandt FA cuppen, så bliver jeg vel nøst til at sige tillykke. men husk : det står stadig 5-1  Opstemt

jeg vil sikkert få en masse Chelsea fans på nakken når jeg har skrevet det næste afsnit her. men det ved også godt Wink

Jeg vil starte med at sige at jeg synes det spil i har præstret i knockout-runderne har været under lavmålet. Jeg vil sige det ligeud: jeg synes det er en skændsel for fodbolden. Man kommer ikke til en finale i Champions League med sådan en indstilling. Det er nok den kamp(bortset fra vm-finalen) der bliver set af flest mennesker. I har sikkert lige vundet jer en masse haters. (og nej det inkluderer ikke mig, for Chelsea har jeg som klub ikke så meget imod). jeg håber ikke at det er rigtigt, men dog en mulighed.

Jeg vil sætte det sådan her op : Er det Bayerns fodbold eller er det Chelseas fodbold der skal føre sporten videre. er det jeres slags fodbold der skal reklamere for fodbolden? er det sådan noget fodbold vi vil vise de børn der sidder derude brænder for fodbold?  Hvis det bliver sådan at hold med jeres taktik vinder, så er der ikke noget at sige til hvis børnene mister interessen for det. alt det jeg forbinder med fodbold(flot spil, lækre detaljer, spænding, og spilleglæde) det handler jo et eller andet sted om den, der barnlige begejstring og jeg synes ærligt talt at det er hold som jer der er så gode til at fjerne den.

jeg sad egentlig med samme følelse da inter vandt for 2 år siden, så i det mindste er i ikke alene om det.

Men den diskussion kan vi tage imorgen. lige nu skal i have lov at nyde det Smiley så nyd det mens det varer  Grin

og til sidst så modtager jeg gerne hadebeskeder fra de chelsea fans jeg nu engang har gjort vrede  Peace

Dette indlæg skal ikke tages "personligt" da Chelsea ikke er det eneste hold der praktiserer sådan en taktik. dette var mere en slags oplæg til debat om fodbolden spil.

Du har lov at have din mening, ligesom jeg også har lov at mene, at det der er den værste gang bullshit jeg længe har læst. Skulle Chelsea bare lægge sig ned, og lade Bayern tromle dem, eller skulle de udelukkes, fordi de ikke spiller offensivt? Nej vel, de skal spille deres chance, og er man overmatchet, som både mod Barcelona og mod Bayern der spiller finale på hjemmebane, så må man spille på den måde, som gør at man har en chance for at vinde kampen. Og er man det hold, der efter kampen har scoret flest mål, så har man vundet, og det' ganske fortjent.

Må man ikke spille på den måde i en finale, bare fordi der sidder nogen børn derude, som synes Barcelona skulle have været med, så må man jo lave reglerne om, så fodbold ikke længere går ud på at score flest mål, men på enten at have bolden mest, eller bare hedde Barcelona.

Nej, helt seriøst, så spillede Chelsea det spil der skulle til, for at de kunne slå Bayern på hjemmebane. Den slags fodbold er der også et publikum til. Jeg kunne da godt forestille mig, at Cech har fået sig en del unge fans i den kamp. Husker at de fleste af de spillere jeg var fan af som knægt, rent faktisk var målmænd - Zoff, Zubizarreta, Schmeichel.

Anfield Road
Manager

« Svar #4627: 20 Maj 2012, 22:24 »

Wow, håber ikke at LFC-fans bliver sat i bås med kommentarer som ovenstående. Så er man screwed.

Der er ikke noget som hedder fortjent/ufortjent i fodbold (selvom jeg selv godt kan finde på at råbe det i kampens hede eller når det er ovre). Det handler om at vinde og så kan det sgu være lige meget hvordan man gør det.
Hvor fedt er det at spille lækkert fodbold når man ikke får hevet resultatet hjem?

Nu holdte jeg godt nok med Bayern igår, men derfor kan man godt ønske et andet hold tillykke med sejren.
Så tillykke med den! Neutral bane eller ej, så må man sige at Bayern havde en fordel igår, men i vandt på jeres måde.

Nej det håber jeg sandelig heller ikke. der sidder mange Liverpool fans derude som har meget mere forstand på fodbold end mig  Tunge

Og du spørger hvad man får ud af at spille flot hvis man ikke vinder. en simpel ting. Du bliver husket. det er tit sådan at det ofte er dem der leverer flot og mere seværdi fodbold der i højere grad bliver husket end dem der vinder. lad mig give et eksempel. Hvilket hold husker du bedst fra f. eks EM 2008? det jeg husker den slutrunde for er da i høj grad at Rusland spillede fantastisk tempofyldt og seværdi fodbold. i højere grad end jeg husker at det var Spanien der vandt. fra VM 2010 vil du bedre huske et Tysk hold der splittede både England og Argentina med 1-4 og 0-4. Det med at Spanien igen vandt kommer næsten i anden række. Tro mig om 5 år vil champions league 2011/2012 ikke blive husket (chelseas fans vil selvfølgelig) for at Chelsea vandt nej den vil blive husket for Napoli og deres fantastiske fodbold og deres fanatiske fans. den vil blive husket for Arsenal der var lige ved at komme tilbage efter at Milan havde smadret dem totalt. og det er som jeg ser det kun naturligt når i har spillet som i har. og ja i spillede godt mod Napoli og ros for det  Smiley

kan godt være at jeg ikke fik formuleret mig ordenligt men jeg håber at budskabet er trængt ind   Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #4628: 20 Maj 2012, 22:33 »

Du har lov at have din mening, ligesom jeg også har lov at mene, at det der er den værste gang bullshit jeg længe har læst. Skulle Chelsea bare lægge sig ned, og lade Bayern tromle dem, eller skulle de udelukkes, fordi de ikke spiller offensivt? Nej vel, de skal spille deres chance, og er man overmatchet, som både mod Barcelona og mod Bayern der spiller finale på hjemmebane, så må man spille på den måde, som gør at man har en chance for at vinde kampen. Og er man det hold, der efter kampen har scoret flest mål, så har man vundet, og det' ganske fortjent.

Må man ikke spille på den måde i en finale, bare fordi der sidder nogen børn derude, som synes Barcelona skulle have været med, så må man jo lave reglerne om, så fodbold ikke længere går ud på at score flest mål, men på enten at have bolden mest, eller bare hedde Barcelona.

Nej, helt seriøst, så spillede Chelsea det spil der skulle til, for at de kunne slå Bayern på hjemmebane. Den slags fodbold er der også et publikum til. Jeg kunne da godt forestille mig, at Cech har fået sig en del unge fans i den kamp. Husker at de fleste af de spillere jeg var fan af som knægt, rent faktisk var målmænd - Zoff, Zubizarreta, Schmeichel.

Ja du har lov til at mene at det var engang bullshit ligesom jeg har lov til at mene at det i leverede igår var engang bullshit  Smiley

Det er ikke fordi jeg elsker Barcelona. jeg hader dem heller ikke. jeg synes bare at Barcelona reklamerer langt bedre for fodbolden end spil som jeres gør. og jeg vil jo heller ikke have jer til at spille Barcelona spil, nej jeg vil bare have jer til at give mere end det i gjorde igår.

Jeg følger meget med i Premier League og ser da også en del Chelsea. I har spillere som kan afgøre en hel kamp med en enkelt aflevering eller vending. spillere som kan noget selv. her tænker jeg på bla. Mata, Sturridge, Lampard og til dels også Torres og Drogba. Hvorfor må vi ikke se hvad de kan?

Men i skal da i hvert fald have at når det gælder om at parkere bussen er der ingen over eller ingen ved siden af Chelsea.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4629: 20 Maj 2012, 23:14 »

Ja du har lov til at mene at det var engang bullshit ligesom jeg har lov til at mene at det i leverede igår var engang bullshit  Smiley

Det er ikke fordi jeg elsker Barcelona. jeg hader dem heller ikke. jeg synes bare at Barcelona reklamerer langt bedre for fodbolden end spil som jeres gør. og jeg vil jo heller ikke have jer til at spille Barcelona spil, nej jeg vil bare have jer til at give mere end det i gjorde igår.

Jeg følger meget med i Premier League og ser da også en del Chelsea. I har spillere som kan afgøre en hel kamp med en enkelt aflevering eller vending. spillere som kan noget selv. her tænker jeg på bla. Mata, Sturridge, Lampard og til dels også Torres og Drogba. Hvorfor må vi ikke se hvad de kan?

Men i skal da i hvert fald have at når det gælder om at parkere bussen er der ingen over eller ingen ved siden af Chelsea.  Smiley

Helt seriøst der findes jo ikke en facitliste over hvordan fodbold skal spilles og alle spillerne gav jo alt hvad de havde i kampen. De spillede med tålmodighed og greb chancen da den var der. De havde læst på lektien og var taktisk overlegne.  For mig at se er du bare skuffet over at chelsea vandt og fordi de slog dit hold på samme måde i fa cup finalen.  Hvis du kunne vælge mellem en chl triumf eller en kamp hvor dit hold havde bolden mest så tror jeg du ville tage en chl triumf.

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #4630: 20 Maj 2012, 23:19 »

En ting har denne sæson i hvert fald konkluderet for os alle.. Nu hvor grøn bliver betegnet som håbets farve, kan vi jo gå skridtet videre og kalde blå for marginalernes farve.

For magen til møgforpulet fuldkommen unaturlig overmenneskelig heldig færd mod en titel skal jeg sgu langt tilbage i arkivet for at finde. Da Robben brændte straffesparket så vidste jeg hvor det bar hen ad, og selvom Mata brændte var jeg aldrig i tvivl om at Chelsea nok skulle vinde.

Har aldrig i mit liv oplevet noget lignende.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4631: 20 Maj 2012, 23:20 »

En ting har denne sæson i hvert fald konkluderet for os alle.. Nu hvor grøn bliver betegnet som håbets farve, kan vi jo gå skridtet videre og kalde blå for marginalernes farve.

For magen til møgforpulet fuldkommen unaturlig overmenneskelig heldig færd mod en titel skal jeg sgu langt tilbage i arkivet for at finde. Da Robben brændte straffesparket så vidste jeg hvor det bar hen ad, og selvom Mata brændte var jeg aldrig i tvivl om at Chelsea nok skulle vinde.

+1. Der var slet ikke nogen tvivl om at Chelsea ville vinde (desværre). De har simpelthen været så heldige siden semifinalernes start, at jeg ikke kunne se andre muligheder end at de vandt. Havde jeg oddset på Chelsea, så havde det nok været en helt anden sag  Wink

Manchester United

Legenden
Manager

« Svar #4632: 21 Maj 2012, 00:29 »

Nøh, nøh, nøh. Det er bare Chelsea, der er kyniske.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager

« Svar #4633: 21 Maj 2012, 00:42 »

IMO var Chelsea ikke de fortjente vindere af kampen igår. Ikke pga. måden de spillede på, men fordi at Bayern simpelthen var bedre på stort set alle områder. At de så ikke vandt kampen var udelukkende deres egen skyld, og selvom Chelsea naturligvis skal have en del af æren for, at Bayern ikke løb med sejren, så handlede det i utrolig høj grad om, at Bayern ikke var kyniske nok.

I straffesparkskonkur rencer kan alt ske, og når først kampen er nået dertil, så er det fair nok at Chelsea vinder. Og I skal da også have et kæmpe tillykke herfra, uanset om I har spillet den mest offensive fodbold eller ej, så står I som vindere, og det er uden tvivl en stor og flot præstation. I har om nogen ofret jer defensivt i både semifinalen og finalen, hvorfor det ikke er uden grund at I vinder. Tillykke med det.

At der bliver nævnt, at Chelseas måde at spille på ikke er godt at vise børn er jo vildt langt ude. Det er jo en defensiv præstation af dimensioner, og Drogbas mål fejler da heller ingen ting. Det er et perfekt eksempel på, hvor meget offervilje, kynisme og viljestyrke kan betyde i fodbold. Det som netop er så fantastisk i fodbold, nemlig at det kan gå begge veje ud af det blå, det var kampen jo om nogen et eksempel på.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4634: 21 Maj 2012, 00:43 »

Nøh, nøh, nøh. Det er bare Chelsea, der er kyniske.
Jeg synes det er endnu mere tankevækkende, at hver gang Chelsea har haft brug for et mål - så har de bare taget det. Man så det lige efter Barcas mål til 2-0, og så igen efter Bayerns mål til 1-0. Tror de er mere tilpas i rollen som det afventende hold der vil kunne ødelægge modstanderen når man selv vurderer det er tid.

Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010