home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 287 288 [289] 290 291 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828448 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4320: 24 Mar 2012, 17:11 »

Lampard/Gallas situationen, hvor Gallas tydeligt obstruerer Lampards ben.

Okay. Jeg synes det så ud som om at Lampard sparker ind på Gallas' ben.

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4321: 24 Mar 2012, 17:14 »

Okay. Jeg synes det så ud som om at Lampard sparker ind på Gallas' ben.

Enig, der er på ingen måde straffe. Lampard brokker sig heller ikke
Hvis der skulle være straffe, så er det da helt klar hvor Assou-Ekotto vælter Ramires

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4322: 24 Mar 2012, 17:46 »

Mener også at det mest oplagte straffespark er der, hvor Ekotto trækker Ramires ned.

Men er helt enig med jer andre. Vi spiller for defensivt i dag og vil ikke nok. Specielt ikke i de første 45 minutter, i de sidste 45 blev det bedre, og med lidt held havde Mata scoret på hans frispark.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4323: 26 Mar 2012, 22:53 »

Ja skidt resultat og skidt præstation også, det her var en kamp vi skulle vinde hvis vi ville ende i top4, det gjorde vi ikke, og nu kan jeg ikke se andre muligheder end at vi skal vinde CL for at vi kan spille CL næste år, og det må jeg indrømme det tror jeg ikke på vi gør.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4324: 27 Mar 2012, 19:53 »

DAGENS HOLD MOD BENFICA

Cech; Ferreira (?!), David Luiz, JT (c), Cole
Mikel, Meireles
Kalou, Mata, Ramires
Torres

subs: Turnbull, Bosingwa, Cahill, Essien, Lamps, Sturridge, Drogba

Har RDM tabt sutten?? Hvorfor fanden skal Ferreira starte på højreback. Godt nok er han portugiser, men selv Bosingwa er bedre ellers så kan David Luiz jo også smides derud, hvis situationen var, at Bosingwa var småskadet. Jeg respekterer virkelig Ferreira for hans loyalitet og hans passion i kampene, men han er altså over sidste salgsdato. Jeg er heller ikke så glad for kanterne. Jeg syntes klart Ramires er bedst på midten, mens Kalou er virkelig ustabil, og sjældent spiller godt.

Den centrale midtbane er jeg tilfreds med. Syntes Meireles og Mikel har været vores bedste centrale midtbanespiller den seneste tid.

Jeg tror vi spiller uafgjort i aften. 0-0, 1-1 eller 2-2.

Gungner
Gæst

« Svar #4325: 27 Mar 2012, 21:04 »

Ikke dårligt af Ramires indtil videre... Han har været overraskende god på kanten.

Gungner
Gæst

« Svar #4326: 27 Mar 2012, 22:19 »

Kalou!!! Now who would've thought that Peace

Korzika
Gæst

« Svar #4327: 27 Mar 2012, 22:22 »

Kalou!!! Now who would've thought that Peace
Hehe. Opstemt

Siger meget om hvor godt forarbejde Ramires og især Torres lavede, når Kalou kunne score!

Pt, ser det meget fornuftigt ud med et avancement. Det har været ikke været særlig kønt, men det er effektivt. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4328: 27 Mar 2012, 22:44 »

I havde lidt dommerheldet med jer i dag, men respekt for jeres taktiske disposition og kynisme, som resulterede i en ekstrem vigtig scoring.

Flot assist fra Torres. Hvordan I kan bruge Ferreira er mig en gåde. Han er altså ikke noget af råbe hurra for længere. Men jeg tror, at I går videre. Dog bliver Semi-finalen jeres endestation i år, - det er jeg ret overbevist om.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4329: 27 Mar 2012, 22:47 »

I havde lidt dommerheldet med jer i dag, men respekt for jeres taktiske disposition og kynisme, som resulterede i en ekstrem vigtig scoring.

Flot assist fra Torres. Hvordan I kan bruge Ferreira er mig en gåde. Han er altså ikke noget af råbe hurra for længere. Men jeg tror, at I går videre. Dog bliver Semi-finalen jeres endestation i år, - det er jeg ret overbevist om.

Ja - men det var sku også på tide, at VI fik dommerheldet! - Syntes vi har været ramt meget negativt den vej! Så lækkert at se! - Men ja, det var kynisme på højt plan og vi kunne have været bagud, men havde så også et par store chancer i slutningen af første halvleg!

Enig med Ferreira! - Jeg er ved gud ikke særlig glad for Bosingwa, men Ferreira er da værre at sætte på banen... ja.. men et gik! - Vi går hele vejen! glem det med at vi ryger ud i semi-finalen (og det siger jeg kun fordi jeg tror det er vores eneste chance for CL næste år)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Gungner
Gæst

« Svar #4330: 27 Mar 2012, 22:49 »

Det er jo heller ikke os der bruger Ferreira. Det er Roberto di Matteo... Wink

DeBuur
Manager

« Svar #4331: 27 Mar 2012, 22:54 »

Utroligt at se Chelsea uden VB - tillykke med sejren - men pas nu på Benfica i retur kampen  Wink

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4332: 27 Mar 2012, 22:54 »

Ja - men det var sku også på tide, at VI fik dommerheldet! - Syntes vi har været ramt meget negativt den vej! Så lækkert at se! - Men ja, det var kynisme på højt plan og vi kunne have været bagud, men havde så også et par store chancer i slutningen af første halvleg!

Enig med Ferreira! - Jeg er ved gud ikke særlig glad for Bosingwa, men Ferreira er da værre at sætte på banen... ja.. men et gik! - Vi går hele vejen! glem det med at vi ryger ud i semi-finalen (og det siger jeg kun fordi jeg tror det er vores eneste chance for CL næste år)
Man kan ikke pålægge jer dommerheld i al almindelighed, omend jeg heller ikke mener, at I decideret er blevet snydt, som nogle fans til tider har påstået.

Selvfølgelig skal du tro på dit hold, og det er heller ikke totalt umuligt, men det er en ekstrem svær opgave, hvis I tørner sammen med Barcelona.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4333: 27 Mar 2012, 22:55 »

Det er jo heller ikke os der bruger Ferreira. Det er Roberto di Matteo... Wink
crazy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4334: 27 Mar 2012, 23:39 »

Ferreira er bedre defensivt end Bosingwa, og derfor var han foretrukket i aften. Yderst fornuftigt og godt set af Di Matteo. Desuden er Ferreira rutineret, og når nu Lampard, Essien og Drogba ikke spillede fra start i dag er det vigtigt, at der er andre med rutine på holdet. Mata, Meireles, Ramires, Luiz osv har ikke prøvet at være med så langt fremme i Europa før.

Ellers en fantastisk vigtig sejr. Vi var ikke vanvittig gode, men vi udnyttede en af vores chancer, og det gjorde Benfica ikke. David Luiz var outstanding i aften og har generelt haft en fantastisk periode i 2012. Boldsikker og en klippe i forsvaret. Minimale fejl fra hans side. Ellers skal forsvaret generelt have ros. Ramires, Cech og Terry leverede også gode præstationer i aften.

Hvis vi går videre, for det er vi bestemt ikke endnu, så tror jeg skam også på, at vi kan slå Barcelona/Milan. Under Di Matteo har defensiven været god og fortsætter det, kan vi bestemt hamle op med Barcelona som må være favorit til at gå videre. Men nu må vi se, de fik bestemt kamp til stregen i gruppespillet da de mødes.
« Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 23:49 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 287 288 [289] 290 291 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010