home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828447 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4305: 21 Mar 2012, 22:45 »

Tænk at Liverpool kun er 4 point efter Chelsea. Skræmmende når man tænker på Liverpools yderst svingende præstationer.

EDIT: Der var jeg lidt for hurtig mht. LFC, hvilket bare understreger det jeg skrev ^ Peace
« Seneste Redigering: 21 Mar 2012, 22:49 af blomvikings » Logged

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4306: 21 Mar 2012, 22:47 »

6 ikke?

,,

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4307: 21 Mar 2012, 22:48 »

Tænk at Liverpool kun er 4 point efter Chelsea. Skræmmende når man tænker på Liverpools yderst svingende præstationer.

4 point.. jeg tæller 6!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4308: 21 Mar 2012, 22:49 »

EDIT: Der var jeg lidt for hurtig mht. LFC, hvilket bare understreger det jeg skrev ^ Peace

Du mener derimod at Chelsea har været hamrende stabile i år Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #4309: 21 Mar 2012, 22:50 »

I hygger jer hva.

Du mener derimod at Chelsea har været hamrende stabile i år Smiley

Slet ikke, jeg påpeger det netop.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4310: 21 Mar 2012, 22:51 »

og nu tæller jeg 7! - Flot eksempel på jinx!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4311: 24 Mar 2012, 10:03 »

Så bliver det sku afgjort i dag om vi kommer i CL eller ej i denne sæson, i lokalopgøret mod Spurs hjemme.
I min verden kan vi kun bruge en sejr til noget, da vores slutprogram er sværere end det Spurs har. En sejr vil bygge videre på vores gode periode under Roberto, mens Tottenham stadig vil forblive i deres dårlige periode, og måske blive noget shaky efter deres sæson næsten var reddet med CL sikret.

Jeg tror på vi vinder 2-0 idag og lægger maks pres på Spurs resten af sæsonen. Om det så er nok må vi se til slut.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4312: 24 Mar 2012, 13:22 »

Team: Cech; Bosingwa, Cahill, JT (c), Cole; Essien, Lamps; Ramires, Mata, Sturridge; Drogba.
subs: Turnbull, D Luiz, Mikel, Meireles, Malouda, Kalou, Torres

RDM har valgt at blande kortene - endnu engang (fristes man til at sige)

Jeg er lidt skuffet over, at Luiz ikke er med. Luiz var fantastisk mod City, og har været god i 2012. JT skal selvfølgelig spille, men syntes Luiz har været bedre end Cahill. Så også hellere Mikel på banen i stedet for Essien, da Essien ikke har været specielt stærk siden hans comeback. Drogba er blevet foretrukket frem for Torres. Tror ellers Torres ville kunne have gjort en god figur, men nu for Drogba chancen, og mon ikke han nok skal spille en fin kamp. Hade også hellere set Meireles frem for Lampard, men Lampard har en evne til at score mål, så det har han bare at gøre i dag.

Kampen i dag er rigtig vigtig, da det nok er Spurs, som vi skal kæmpe om CL-pladsen med. Spurs virker til at have fået gummiben, og kan vi vinde i dag, så er der ikke så langt op til dem + det giver også en mental fordel.

KTBFFH!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4313: 24 Mar 2012, 13:29 »

Jeg kan godt forstå dig lidt med hensyn til Luiz, han har spillet sig op og gjort det rigtig godt på det seneste og især mod City, men som de også siger i optakten på Kanal 6, så er det nok meget naturligt i forhold til vi spiller CL i næste uge og der skal han være klar!

Er rigtig glad for Essien og syntes derfor det er dejligt han spiller, men du har ret, han har ikke været den samme Essien som tidligere, men han kan forhåbentlig spille sig op.

Korzika
Gæst

« Svar #4314: 24 Mar 2012, 14:40 »

En virkelig jammerlig indsats. Det er utroligt, så lidt vi har skabt i en kamp, som vi SKAL vinde. Har Friedel overhovedet haft en redning?

Der kan virkelig ikke tages meget positivt ud fra denne halveg. Spillet har været uden tempo, ideer og der mangler noget fight.

Det må heller ikke have været særlig opmuntrende for en neutral tilskuer.. Havde Chelsea ikke været på banen, så havde jeg slukket for mit TV, for det har satme været en kedelig og deprimerende omgang.

Det eneste positive, der kan tages med fra denne halveg er, at vi ikke er bagud, selvom det tog var tæt, at Spurs kom foran sidst i halvegen.

Naustratze
Gæst

« Svar #4315: 24 Mar 2012, 15:20 »

Uhh ha, sikke et skud fra Mata, og så tror jeg præcis som kommentatorne siger, at David Luiz lige reddede Tottenham. Meget ærgerlidt, især da jeg holder med jer i denne kamp!

Korzika
Gæst

« Svar #4316: 24 Mar 2012, 16:54 »

Jeg er sgu lidt skuffet over dagens kamp. Godt nok bliver vi igen snydt for straffespark, og man kan argumentere for, at Assou-Ekotto burde være smidt ud.

Men spillet var virkelig ringe. Vi skaber slet ikke nok. Der er ingen kreativitet, tempo eller noget der ligner målrettet spil. Det nytter altså ikke at spille en defensiv approach, når det er en Must-Win kamp. Jeg er bange for, at CL i sæson 12/13 ikke bliver en realitet efter dagens kamp, desværre. Det ser i hvert fald meget svært ud.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4317: 24 Mar 2012, 17:06 »

Jeg er sgu lidt skuffet over dagens kamp. Godt nok bliver vi igen snydt for straffespark, og man kan argumentere for, at Assou-Ekotto burde være smidt ud.

Men spillet var virkelig ringe. Vi skaber slet ikke nok. Der er ingen kreativitet, tempo eller noget der ligner målrettet spil. Det nytter altså ikke at spille en defensiv approach, når det er en Must-Win kamp. Jeg er bange for, at CL i sæson 12/13 ikke bliver en realitet efter dagens kamp, desværre. Det ser i hvert fald meget svært ud.

Hvilket episode mener du at der skulle have været straffe?

Manchester United

Korzika
Gæst

« Svar #4318: 24 Mar 2012, 17:10 »

Hvilket episode mener du at der skulle have været straffe?
Lampard/Gallas situationen, hvor Gallas tydeligt obstruerer Lampards ben.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4319: 24 Mar 2012, 17:11 »

Jeg missede en Chelsea-kamp for første gang i denne sæson og ikke en helt ligegyldig en. Jeg spillede selv kamp, så var derfor forhindret i at følge mit mandskab.

Men det lyder sgu som en halvkedelig affære hvor uafgjort måske var rimeligt nok. Jeg har optaget kampen, så den vil jeg sætte mig til at se på et tidspunkt. Måske vil jeg derefter komme med et par kommentarer.

Desuden er jeg enig i, at der lige nu virker langt til 4. pladsen og Champions League-bold. Men pyt med det, vi napper bare Champions League-trofæet og så er vi med igen næste år, hvor vi hører hjemme. Wink

Sider: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010