home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 950 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 465 466 [467] 468 469 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831383 gange)
ptrN
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6990: 27 Apr 2014, 23:21 »

Det var udelukkende pga skræmmende førstehåndsberetnin ger fra stakkels Jakob e der var ved at få tæsk da han havde sin Chelsea trøje på i byen, efter de slog Bayern. Jeg har ingen problemet med at vise mine egne tilhørsforhold Thumbs Up
Cadeau til Jakob for ikke at vige for andres meninger.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #6991: 27 Apr 2014, 23:24 »

Jakob E du er uomtvisteligt den mest farvede person jeg nogensinde har oplevet. Både på diverse internet sider såvel mennesker jeg kender i det virkelige liv. Gider ikke engang komme med eksempler, for det burde stå klart, for folk der har været på denne side i mere end 2 minutter.

Svært at regne ud om du virkelig er en troll, eller om du bare er ufattelig imbecil.
Jeg er enig i meget af det Jakob har skrevet her til aften. Hvad gør det så mig til?

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #6992: 27 Apr 2014, 23:24 »

Svært at regne ud om du virkelig er en troll, eller om du bare er ufattelig imbecil.
jeg ville nok sætte mine penge på nr. 2

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #6993: 27 Apr 2014, 23:27 »

Jeg er enig i meget af det Jakob har skrevet her til aften. Hvad gør det så mig til?

Jakobs lillebror.

ptrN
Manager

« Svar #6994: 27 Apr 2014, 23:29 »

Jakobs lillebror.
Nope. Heller ikke storebror.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6995: 27 Apr 2014, 23:29 »

Du behøves ikke at tage dig af det. Fodboldopfattelser er heldigvis subjektive, uanset om visse folk ønskede det anderledes.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6996: 28 Apr 2014, 20:27 »

Interessant at se hvordan folk kan være decideret uenige med Jakob E. Man kan synes hvad man vil om den defensive indstilling til tingene, men at Mourinho formår at spare nogle få spillere og stadigvæk vinde. Det er imponerende.
Er der nogle der kan huske en kamp hvor denne yderst defensive indstilling til svære kampe har slået fejl? Altså hvor de har tabt?

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #6997: 28 Apr 2014, 20:39 »

Efter min mening er dette billede et godt bevise på, hvorfor Chelsea slog Liverpool, selvom Chelsea stillede med et, på papiret, dårligere hold. Kollektivet sejrede:

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #6998: 28 Apr 2014, 22:25 »

Interessant at se hvordan folk kan være decideret uenige med Jakob E. Man kan synes hvad man vil om den defensive indstilling til tingene, men at Mourinho formår at spare nogle få spillere og stadigvæk vinde. Det er imponerende.
Er der nogle der kan huske en kamp hvor denne yderst defensive indstilling til svære kampe har slået fejl? Altså hvor de har tabt?

Ikke til svære kampe nej, men de nemme kampe er der jo flere af i denne sæson.

Palace ude
Sunderland hjemme
West Ham hjemme
Aston Villa ude

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6999: 28 Apr 2014, 22:56 »

Men man kan vel ikke argumentere for at de havde samme defensive indstilling i de kampe, som du nævner.

(Forøvrigt, godt at se en anden Potters fan på siden!)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7000: 29 Apr 2014, 00:12 »

Det handler nu engang om at vinde fodboldkampe, og det må man sige, at Mourinho er helt outstanding til, når det drejer sig om at slå top 7 i England. Her er lige et bevis, som gælder fra hele hans periode som Chelsea-træner.

http://cl.ly/image/2B1h262z1A0G

Det er latterligt godt.

JG7
Gæst

« Svar #7001: 29 Apr 2014, 00:14 »

Det handler nu engang om at vinde fodboldkampe, og det må man sige, at Mourinho er helt outstanding til, når det drejer sig om at slå top 7 i England. Her er lige et bevis, som gælder fra hele hans periode som Chelsea-træner.

http://cl.ly/image/2B1h262z1A0G

Det er latterligt godt.

+48 i målscore er ret pænt alligevel!

JRex
Ynglingespiller

« Svar #7002: 29 Apr 2014, 08:11 »

Dejlig sejr over Liverpool, selvom jeg er ret ærgerlig på Steve Gerrard's vegne. Man kan sige meget om det hold vi stillede, og endnu mere om den taktik vi brugte. Jeg er ikke tilfreds med alt det tid vi spildte, og kan forstå frustrationen over det - men i sidste ende vandt det os kampen, og en sejr er en sejr. At de mål vi scorer kommer i den tillagte tid er en ond skæbne for Liverpool. Mht. at 'parkere bussen', så er der nogle sjove kommentarer fra Mourinho's side tilbage fra West Ham kampen som folk der ikke kan lide Chelsea's tilgang har kaldt frem - i sidste ende vil jeg sige at jeg stærkt anerkender den defensive fodbold vi spiller, og mener at det kan være ligeså underholdende for Chelsea fans at se den solide defensiv, som det kan være at se os jagte et Demba Ba-moment på Broen. Jeg har fuldt en smule med i hvad folk har skrevet til hinanden herinde, efter at følelserne er gået i kog - og sådan var det nu forventet ovenpå en så vigtig kamp for de røde.

Nu skal vi se frem til Atletico, og der må jeg indrømme jeg er meget nervøs - troen er der dog. Det er lidt en 'ond skæbne' at vores bedste målmand er ude, at vores næstbedste er udlejet til vores modstander, og vores 3. mand (såfremt alle var i klubben) vil være at finde i vores ende af banen onsdag. Schwarzer har dog været fremragende og professionel, hvis man ser bort fra tidstrækning. Jeg vil ikke gætte på et direkte resultat onsdag, men troen på succes er tilstede. Jeg vil slutte af med at rose Kalas, som virkelig viser et dejligt niveau vi kun kunne drømme om. Der er gode muligheder for fremtiden.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7003: 29 Apr 2014, 09:36 »

Men man kan vel ikke argumentere for at de havde samme defensive indstilling i de kampe, som du nævner.

(Forøvrigt, godt at se en anden Potters fan på siden!)

Tak skal du have!

Jeg tror nu altid Chelsea vil have en defensiv indstilling så længe Mour er træner der, det er der heller ikke det mindste galt i.

Han er bestemt den bedste mod de store hold, men især i denne sæson har han haft store problem med hold som Chelsea fx spillede mod Liverpool.

At Sunderland var de første som vandt over Chelsea på hjemmebane var flot, men WBA vil nok føle sig snydt for den sejr tidligere på sæson, da de også var ganske tæt på at vinde der, dog fik Chelsea et ret tvivlsomt straffe og resten er historie.

Det er for mig umuligt at finde en vinder i CL kampen, begge hold er kyniske til at udnytte chancer, så tror bestemt der kommer mere end 2 mål.

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

Anfield Road
Manager

« Svar #7004: 29 Apr 2014, 11:01 »

I 2010 tabte han, med Inter, til Barcelona.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 465 466 [467] 468 469 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010