home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:15:21 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:57:24 Wester Jr. Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132810 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 464 465 [466] 467 468 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 787809 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6975: 27 Apr 2014, 22:29 »

Ville det ikke være federe at spille noget fodbold hvor omverdenen anderkendte en, og roste en? Jeg møder i hvert fald adskillige skulderklap som Liverpool fan denne sæson, for den gang fodbold vi giver tilskuerne. Gad vide on jeg overhoved havde turde sige jeg er Chelsea fan i en forsamling, af frygt for hvad jeg ville blive udsat for.

Du ville nok få at vide at dit hold har en fantastisk træner taktisk og en fantastisk defensiv.. Og at når Lukaku kommer tilbage til sommer har vi den top-angriber der gør os endnu stærkere
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

JG7
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6976: 27 Apr 2014, 22:29 »

ja det spørger jeg også om, hvem kan se sig selv i spejlet og stille navn til det ??

Jeg kan.

Skulle du måske ikke gå i seng og sove den ud?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6977: 27 Apr 2014, 22:31 »

ja det spørger jeg også om, hvem kan se sig selv i spejlet og stille navn til det ??
Hvad er din grund til at være sådan der?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6978: 27 Apr 2014, 22:31 »

Du ville nok få at vide at dit hold har en fantastisk træner taktisk og en fantastisk defensiv.. Og at når Lukaku kommer tilbage til sommer har vi den top-angriber der gør os endnu stærkere
en hypocrit. Når i selv gør det er det helt fint. Når West ham gør det er det i følge Mourinho helt forfærdeligt. Jeg kan ikke se hvordan man kan forsvare den psykopat.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6979: 27 Apr 2014, 22:33 »

Hvad er din grund til at være sådan der?
som sagt så må nogen jo grave nøglen frem og åbne din osteklokke så du ser verden fra den anden side også.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6980: 27 Apr 2014, 22:37 »

en hypocrit. Når i selv gør det er det helt fint. Når West ham gør det er det i følge Mourinho helt forfærdeligt. Jeg kan ikke se hvordan man kan forsvare den psykopat.

Mourinho er glad for sig selv og sit ego, fjerner fokus fra spillerne og tager imod al kritikken alene. At nogen synes han er en psykopat må jo være deres holdning
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6981: 27 Apr 2014, 22:39 »

som sagt så må nogen jo grave nøglen frem og åbne din osteklokke så du ser verden fra den anden side også.
I rest my case.
Logged

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6982: 27 Apr 2014, 22:50 »

Jeg må nok personligt indrømme at det var Mourinhos største genistreg nogensinde. Han ramte Liverpool med det ældste trick i bogen, den gode gamle med at man lige stiller reserverne og vinder på udebane. Chelsea er stadig afhængige af at de andre smider point, men sikke et statement selv når det så ud til at de ville gå kujon vejen.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6983: 27 Apr 2014, 22:55 »

Ville det ikke være federe at spille noget fodbold hvor omverdenen anderkendte en, og roste en? Jeg møder i hvert fald adskillige skulderklap som Liverpool fan denne sæson, for den gang fodbold vi giver tilskuerne. Gad vide on jeg overhoved havde turde sige jeg er Chelsea fan i en forsamling, af frygt for hvad jeg ville blive udsat for.
Sikke en fan du er. Du kunne simpelthen finde på at skjule dit tilhørsforhold blot forbi du var "bange" for hvad omverdenen tænkte om dig?
Svag mentalitet alligevel.
Logged

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6984: 27 Apr 2014, 23:00 »

Det var udelukkende pga skræmmende førstehåndsberetnin ger fra stakkels Jakob e der var ved at få tæsk da han havde sin Chelsea trøje på i byen, efter de slog Bayern. Jeg har ingen problemet med at vise mine egne tilhørsforhold Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6985: 27 Apr 2014, 23:06 »

Jakob E du er uomtvisteligt den mest farvede person jeg nogensinde har oplevet. Både på diverse internet sider såvel mennesker jeg kender i det virkelige liv. Gider ikke engang komme med eksempler, for det burde stå klart, for folk der har været på denne side i mere end 2 minutter.

Svært at regne ud om du virkelig er en troll, eller om du bare er ufattelig imbecil.
Logged

Liverpool F.C

JG7
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6986: 27 Apr 2014, 23:10 »

I har virkelig et grimt sprog.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6987: 27 Apr 2014, 23:10 »

Jakob E du er uomtvisteligt den mest farvede person jeg nogensinde har oplevet. Både på diverse internet sider såvel mennesker jeg kender i det virkelige liv. Gider ikke engang komme med eksempler, for det burde stå klart, for folk der har været på denne side i mere end 2 minutter.

Svært at regne ud om du virkelig er en troll, eller om du bare er ufattelig imbecil.
Du er til gengæld uomtvisteligt den mest bitre Liverpool-fan, jeg nogensinde har oplevet.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6988: 27 Apr 2014, 23:13 »

Jeg tror, jeg for et par uger siden kritiserede Chelseas defensiv, og Hcan sagde, jeg var tosset. Jeg tænkte, Hcan var et fæ, men efter i dag må jeg blankt erkende, at fæet var mig. Som West Ham-fan er jeg vant til at se Bussen (ja, Bussen med stort B) blive parkeret, og det er som oftes en blandt fornøjelse. Men den Bus (yup) Chelsea parkerede i dag var intet mindre end verdensklasse. Alle 11 mand vidste præcis, hvad deres opgave var. Schwarzer var Chelseas MVP. Schürrle, som jeg normalt synes er en forfærdlige spiller, var straight up uhyggelig. Frem og tilbage, frem og tilbage. Tömas lukkede Suarez så godt ned, som Suarez kan lukkes ned. Ba vandt alt, når ikke Skrtel lavede frispark på ham. Godt nok smed han alle bolde væk lige efter han havde vundet dem, men f it.

Jeg var sikker på, at Liverpool ville smadre Chelsea, men jakobe sagde nej, og kaldte kampen flere uger før:

Take a bow, jakobe.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6989: 27 Apr 2014, 23:19 »

Klasse indlæg, Giannis!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 464 465 [466] 467 468 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010