home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 782351 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6885: 03 Apr 2014, 06:23 »

Ved godt indlægget er skrevet for noget tid siden, men selvom man har en topscorertype som Suarez, så er det ikke ensbetydende at man ikke afhængig af ham. Jeg kan sætte en liste op præcis som du har gjort det.

Suarez - 29 mål
Sturridge - 20 mål
Gerrard - 11 mål
Skrtel - 6 mål
Sterling - 6 mål
Coutinho - 4 mål
Henderson - 4 mål

Fjerner man samtlige Suarez' mål, har Liverpool kun scoret 3 mål færre end Chelsea. Så selvom man tager Liverpool's absolut mest målfarlige spiller ud af sammenligningen, har de næsten scoret ligeså mange mål. Inkludere man derimod Suarez, har Liverpool scoret 26 mål flere.

Liverpool modbeviser vel også det du skriver. Man har en Suarez der scorer +30 mål på en sæson, og samtidig en Sturridge der scorer +20. Derudover er der Gerrard, som også scorer en del mål. Sterling og Coutinho må man også forvente scorer 6-10 mål på en sæson, og Henderson også deromkring. Derfor kan jeg ikke se hvor det skulle være en ulempe med en topangriber. Mod Palace manglede i, i den grad en topangriber.

I øvrigt - hvis Chelsea henter en topangriber, så skal man selvfølgelig ikke regne med at Eto'o laver +10 i en PRL sæson. Dertil vil det være for småt med spilletid.

Nu har i jo også scoret uhørt mange mål, og det man man ikke forvente at et af topholdene gør hver sæson.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6886: 03 Apr 2014, 09:09 »

Ved godt indlægget er skrevet for noget tid siden, men selvom man har en topscorertype som Suarez, så er det ikke ensbetydende at man ikke afhængig af ham. Jeg kan sætte en liste op præcis som du har gjort det.

Suarez - 29 mål
Sturridge - 20 mål
Gerrard - 11 mål
Skrtel - 6 mål
Sterling - 6 mål
Coutinho - 4 mål
Henderson - 4 mål

Fjerner man samtlige Suarez' mål, har Liverpool kun scoret 3 mål færre end Chelsea. Så selvom man tager Liverpool's absolut mest målfarlige spiller ud af sammenligningen, har de næsten scoret ligeså mange mål. Inkludere man derimod Suarez, har Liverpool scoret 26 mål flere.

Liverpool modbeviser vel også det du skriver. Man har en Suarez der scorer +30 mål på en sæson, og samtidig en Sturridge der scorer +20. Derudover er der Gerrard, som også scorer en del mål. Sterling og Coutinho må man også forvente scorer 6-10 mål på en sæson, og Henderson også deromkring. Derfor kan jeg ikke se hvor det skulle være en ulempe med en topangriber. Mod Palace manglede i, i den grad en topangriber.

I øvrigt - hvis Chelsea henter en topangriber, så skal man selvfølgelig ikke regne med at Eto'o laver +10 i en PRL sæson. Dertil vil det være for småt med spilletid.

Imponerende af jer er det helt sikkert, men jeg skrev også blot, at jeg ikke kunne se det ske i Chelsea. Vi spiller trods alt mere defensivt end jer og i forlængelse med det, resulterer det i, at vi ikke laver så mange mål som jer. Det er forskelligt fra hold til hold, og jeg vil igen godt understrege, at jeg synes, at Samuel Eto'o har været eminent.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6887: 03 Apr 2014, 09:59 »

Nu har i jo også scoret uhørt mange mål, og det man man ikke forvente at et af topholdene gør hver sæson.

Jeg forventer ikke at vi laver færre mål næste år. Vi har et uhørt skarpt koncept, hvor alle kender deres løbemønstre, og hvor bevægeligheden og kreativiteten er så meget i højsædet at vi nærmest ikke kan undgå at skabe talrige 100 % chancer hver kamp.

Liverpool har i den grad modbevist pointen om at en målsluger går ud over resten af holdets måltotal. Det kommer udelukkende an på hvilken spillestil man praktiserer, og man kan godt argumentere for at jeres (Chelsea) mere strukturerede og tilbageholdende stil ikke vil resultere i det samme.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2014, 10:03 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6888: 03 Apr 2014, 10:19 »

Imponerende af jer er det helt sikkert, men jeg skrev også blot, at jeg ikke kunne se det ske i Chelsea. Vi spiller trods alt mere defensivt end jer og i forlængelse med det, resulterer det i, at vi ikke laver så mange mål som jer. Det er forskelligt fra hold til hold, og jeg vil igen godt understrege, at jeg synes, at Samuel Eto'o har været eminent.

At det ikke kan ske i Chelsea, hænger i mine øjne udelukkende sammen med at I på nuværende tidspunkt simpelthen ikke har en spiller der er god nok til at han kan score +25 mål i løbet af en Premier League sæson. Jeg har altid været glad for Eto'o, men den Eto'o vi ser i Chelsea i dag er bare så langt væk fra den Eto'o der bombede i Barcelona og i Inter. Man kan næppe anklage manden selv, for han er trods alt også gået hen og blevet 33 år. Men med en angriber med samme tårnhøje niveau og samme skarphed som Suárez, kunne jeg sagtens se Chelsea score et lignende antal mål. I har sådan set ikke færre afslutninger i løbet af en kamp end Liverpool har, men træfsikkerheden er bare et stykke væk fra Liverpool's.

En del af problemet er selvfølgelig også at en mand som Torres er fornærmende uskarp. Når man kun scorer på 8% af sine afslutninger, så fortjener man altså ikke at spille på et top 3 hold i Premier League. Willian's træfsikkerhed er endnu ringere. I netop Willian's tilfælde er jeg dog ret overbevist om, at det bare er et spørgsmål om tid før det vender.

Men helt grundlæggende; hvis I får fat i en topangriber, med nogenlunde samme niveau som Suárez, kunne jeg faktisk sagtens forestille mig, at I ville kunne score et Liverpool-lignende antal mål. I kunne jo passende starte med at benytte en mand I faktisk allerede ejer. Romelu Lukaku.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6889: 04 Apr 2014, 21:23 »

"GOAL! 1-0 Chelsea. The Blues ahead inside five minutes as Christensen heads home from close range after a free kick delivery".

Godt dansk nyt fra ungdomsholdet. Et stort stort talent der er meget seriøs omkring fodbolden. Derudover så spiller van Ginkel også med U21-gutterne i dag. Av, av, av for en spiller at have med.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6890: 08 Apr 2014, 19:40 »

Chelsea team v PSG: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; David Luiz, Lampard; Willian, Oscar, Hazard; Eto’o. #CFC

Svær kamp forude. Dog vinder vi nok 2-0 på to rigtig fine Lampard-kasser. God kamp!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6891: 08 Apr 2014, 19:47 »

Jeg tror ikke, at i går videre.
Logged

Arsenal <3

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6892: 08 Apr 2014, 19:57 »

Jeg tror ikke, at i går videre.
Okay, helt i orden.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6893: 08 Apr 2014, 22:38 »

Hvor er det dejligt! Opstemt
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6894: 08 Apr 2014, 22:41 »

Hold kæft hvor er det klasse!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6895: 08 Apr 2014, 22:45 »

Hvor er det bare CHELSEA!

Virkelig tålmodigt og disciplineret. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at den her holdindsats var utrolig kollektiv. At vi vinder 2-0 er typisk Mourinho, men defensiv skal have bunker af ros i dag. Det skal de alle egentlig. Måske skriver jeg lidt mere i morgen, måske gider jeg ikke. Vi kan i hvert fald se frem til to kampe mere, som vi har en chance i, som vi har i præcis alle andre kampe. Europæisk succes tre år i træk ville være et vanvittigt statement.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6896: 08 Apr 2014, 22:45 »

Det er ganske sjovt, for jeg tror faktisk det var en fordel Hazard gik ud. Så var de øvrige nød til at træde i karakter, og gud hvor jeg elsker Schürle! Den mand er da fantastisk!

Samtidig viser det sig at man aldrig skal spille på et resultat i Champions League (eller generelt). Det var tydeligt PSG kom for at spille kontra, og det er bare ikke nemt i Champions League, da man bliver spillet rundt og løber for mange meter og bliver trættte. Vi har jo selv prøvet det mange gange! En anden ting var at PSG ikke kunne omstille sig til det offensive, som rigtig klasse hold ville, derfor var der næsten ingen store changer i de sidste 6 minutter.

Men det er kampe som i aften jeg virkelig kan mærke hvor stærkt Chelsea hjertet banker, når vi skal ud og vise vi har et klassehold, og de skal hive noget ekstra ordinært hjem. Jeg kan flyve.... JAAA  Opstemt
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6897: 08 Apr 2014, 23:07 »

Det er ganske sjovt, for jeg tror faktisk det var en fordel Hazard gik ud. Så var de øvrige nød til at træde i karakter, og gud hvor jeg elsker Schürle! Den mand er da fantastisk!

Samtidig viser det sig at man aldrig skal spille på et resultat i Champions League (eller generelt). Det var tydeligt PSG kom for at spille kontra, og det er bare ikke nemt i Champions League, da man bliver spillet rundt og løber for mange meter og bliver trættte. Vi har jo selv prøvet det mange gange! En anden ting var at PSG ikke kunne omstille sig til det offensive, som rigtig klasse hold ville, derfor var der næsten ingen store changer i de sidste 6 minutter.

Men det er kampe som i aften jeg virkelig kan mærke hvor stærkt Chelsea hjertet banker, når vi skal ud og vise vi har et klassehold, og de skal hive noget ekstra ordinært hjem. Jeg kan flyve.... JAAA  Opstemt
Hvad synes du ellers Chelsea har gjort med ganske stor succes igennem de seneste mange år efterhånden, i CL?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6898: 08 Apr 2014, 23:46 »

Hvad synes du ellers Chelsea har gjort med ganske stor succes igennem de seneste mange år efterhånden, i CL?

De vandt turneringen i 2012.
Det vil jeg da kalde "ganske stor success".
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6899: 08 Apr 2014, 23:51 »

Hvad synes du ellers Chelsea har gjort med ganske stor succes igennem de seneste mange år efterhånden, i CL?

Vi har ikke spillet på resultater på den måde. I tilfælde hvor vi ikke har været offensive (ja, det har der været nogen stykker af efterhånden), der har vi ikke haft evnerne til at vinde kampene med offensiv spil. Der er jo stor forskel på dette og så det PSG gjorde i dag. Vi ved de har evnerne til at spille fremadrettet. Godt nok har de ikke Zlatan i dag, men de har en lige så stærk offensiv som Chelsea i øjeblikket.

Der hvor forskellen er i min verden er netop forsvarsspillet, hvor jeg mener Chelsea truppen er stærkere. Derfor ville jeg jo have forventet PSG gik frem for at få det afgørende mål til at Chelsea skulle score 3 gange i stedet for kun 2. Det er som altid det udebane mål, som er så vigtigt.

Der hvor jeg bare vil hen er at om det er Chelsea eller andre klubber, så skal man ikke gå ind med den indstilling at vi må forsvare os hjem, når det er tydeligt at angreb er den eneste vej frem. Selvfølgelig kan PSG have troet at de ville få ørerne i kontramaskinen, hvis de havde spillet offensivt (som hvis Chelsea havde gjort sådan mod Bayern i CL finalen). Selvfølgelig skal man spille med de stærkeste kort på den korte bane. Her mener jeg dog ikke PSGs stærkeste kort fra kontra.

Men det er jo altid til fortolkning.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010