home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 782291 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6900: 09 Apr 2014, 07:47 »

Fantastisk comeback, havde jeg ikke set komme! Tillykke med semifinale pladsen Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6901: 11 Apr 2014, 14:44 »

Det blev til Atletico Madrid i semifinalen. En svær opgave, men det havde det været uanset hvad. De har en utrolig god defensiv og et godt kollektiv. Det er ikke et typisk spansk hold, og det kan skabe store problemer. Når det så er sagt, så er det en gylden chance for nå finalen.

Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6902: 11 Apr 2014, 15:13 »

Jeg vil sige, at det meget fifty fifty, fordi vi slutter på Broen, hvor vi er utrolig stærke. Jeg er imponeret af Atletico og Simeone, som har fået utrolig meget ud af spillere som Gabi, Juanfran og Godin, der ikke just er verdensklassespille re.

Vi møder det bedste kollektive hold, jeg har set i lang tid, og det handler om ikke at tabe med mere end én på Vicente Calderon.

Først gælder det dog et par kampe i Premier League, hvor vi altså også stadig kan stryge til tops.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6903: 11 Apr 2014, 17:11 »

Det er alt-afgørende at vi kan modstå trykket og komme fra Madrid med et brugbart resultat. et nederlag på 1 mål er acceptabelt, da vores hjemmebane er uindtagelig  Wink

Jeg kan dog ikke forstå at UEFA går ind og annulerer en klausul ang Courtois. Lukaku kunne heller ikke spille imod Everton, hvorfor kan Courtois så gøre det? Sidste år var der et tilfælde mellem Elfsborg og Celtic hvor Elfsborg havde ejet en angriber Bangura i Celtic og der udtalte UEFA at det ville de ikke blande sig i og det skulle klubberne finde ud af indbyrdes??
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6904: 11 Apr 2014, 17:14 »

Det er alt-afgørende at vi kan modstå trykket og komme fra Madrid med et brugbart resultat. et nederlag på 1 mål er acceptabelt, da vores hjemmebane er uindtagelig  Wink

Jeg kan dog ikke forstå at UEFA går ind og annulerer en klausul ang Courtois. Lukaku kunne heller ikke spille imod Everton, hvorfor kan Courtois så gøre det? Sidste år var der et tilfælde mellem Elfsborg og Celtic hvor Elfsborg havde ejet en angriber Bangura i Celtic og der udtalte UEFA at det ville de ikke blande sig i og det skulle klubberne finde ud af indbyrdes??
Det har jo aldrig været umuligt for Courtois at spille kampene. Det ville bare komme til at koste Atletico Madrid ca. 45 millioner danske kroner. Det er åbenbart ikke lovligt.

Vi skal også kunne slå Atletico med Courtois.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6905: 11 Apr 2014, 17:21 »

Bliver spændende at se hvordan Courtois reagerer hvis det ender med at vi ryger ud. Jubler han har han nok ikke nogen fremtid i Chelsea!
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Bünyamin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6906: 11 Apr 2014, 17:29 »

Dr. Død.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6907: 11 Apr 2014, 17:36 »

Bliver spændende at se hvordan Courtois reagerer hvis det ender med at vi ryger ud. Jubler han har han nok ikke nogen fremtid i Chelsea!

Det betyder da intet? Ikke i min bog i hvert fald.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6908: 11 Apr 2014, 18:18 »

Bliver spændende at se hvordan Courtois reagerer hvis det ender med at vi ryger ud. Jubler han har han nok ikke nogen fremtid i Chelsea!
Selvfølgelig ville han da have en fremtid. Chelsea står snart og mangler en overtager fra Cech og Courtois er det bedste bud på en arvtager. Det er da klart at han vil juble, hvis de skulle gå hen at vinde, eftersom han har været i Atletico i tre år.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6909: 11 Apr 2014, 18:47 »

Altså selvom man har et godt forhold til Chelsea, eller at det er ens arbejdsgiver, men man blot skal gøre jobbet for nogle andre, så må man da selvfølgelig altid juble, hvis man har gjort sit arbejde godt. Drogba måtte også gerne juble, hvis Galatasaray havde slået os ud, ligesom at det ville være mere end forståeligt, hvis Courtois jublede over avancement til semifinalen. Det betyder ikke, at man ikke respekterer Chelsea.

Det eneste problem der egentlig er med Courtois-sagaen er egentlig, at Cech "kun" er 31 og stadig står på et fantastisk højt niveau. Dertil vil jeg godt fremhæve hans redning i overtiden mod PSG, da vi skal forsvare vores 2-0-føring. Sikke en redning. En stor Chelsea-spiller er han.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6910: 11 Apr 2014, 19:12 »

Selvfølgelig ville han da have en fremtid. Chelsea står snart og mangler en overtager fra Cech og Courtois er det bedste bud på en arvtager. Det er da klart at han vil juble, hvis de skulle gå hen at vinde, eftersom han har været i Atletico i tre år.
Well, Cech er 31 og i mine øjne endnu en af de allerbedste, hvis ikke den bedste, målmænd i verden. 31 er ingen alder for en målmand, og han har stadig masser af gode år i sig.

For sådan en fremragende, lovende målmand som Courtois, ville det være synd og skam at sidde på bænken i Chelsea, for han er endnu ikke ligeså god som Cech, selvom det lover godt, så jeg håber næsten Atletico (Eller andre) køber ham fri.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6911: 11 Apr 2014, 19:39 »

Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6912: 11 Apr 2014, 19:53 »

Well, Cech er 31 og i mine øjne endnu en af de allerbedste, hvis ikke den bedste, målmænd i verden. 31 er ingen alder for en målmand, og han har stadig masser af gode år i sig.

For sådan en fremragende, lovende målmand som Courtois, ville det være synd og skam at sidde på bænken i Chelsea, for han er endnu ikke ligeså god som Cech, selvom det lover godt, så jeg håber næsten Atletico (Eller andre) køber ham fri.
Jeg er enig, men var det ikke så sent som i sidste sæson hvor Cech var utroligt svingende i hans præstationer?
Logged

welbz is dat guy

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6913: 11 Apr 2014, 20:03 »

Jeg er enig, men var det ikke så sent som i sidste sæson hvor Cech var utroligt svingende i hans præstationer?
Det kan man mene, men jeg synes ikke det er alarmerende. Ikke en grad der gør at man skal kigge efter nye målmænd lige foreløbig. Han skal nok genfinde et acceptabelt niveau, er jeg sikker på.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JG7
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6914: 11 Apr 2014, 21:41 »

Courtois er allerede nu bedre end Cech.
Logged

Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010