home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 172316 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #360: 22 Okt 2008, 13:53 »

Mange tak til jer begge for rosen. Det er altid skønt Smiley
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #361: 22 Okt 2008, 14:26 »

GF i CL ... Så tog de alligevel realismen ud af spillet  Græder

Men flot mønstring, sømand, god vind i Europa.
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Barcelona
« Svar #362: 22 Okt 2008, 14:35 »


AGF uden chance i CL
5. december 2017


Det blev kun til tre point i Champions League-gruppespillet. En flot hjemmesejr over Sevilla og en masse vigtig erfaring var, hvad AGF fik ud af de seks kampe. Og selvfølgelig også nogle økonomiske resultater!

Presset fra starten
Det første opgør, der blev spillet i gruppen, var hjemme imod Benfica. En kamp, hvor der gerne skulle point på bordet, hvis vi skulle videre fra gruppen. Desværre gik det ikke efter planen, da vi tabte med 2-0. Begge mål sat ind i kampens første halve time og så var vi meget presset. Også selvom vi smed lykke-polakken ind fra anden halvlegs start, nyttede det intet.
Helt bedre blev det ikke i Milano, da vi var på besøg hos Inter. Et 2-3 nederlag slap vi dog afsted med, og vores to første Champions League-mål nogensinde var da værd at tage med hjem. De blev scoret af henholdsvis Rodriguez og Carrasco. Det var dog begge kosmetiske scoringer på tidspunkter, hvor vi bagud med to mål.
Bagud kom vi også i turneringens tredje kamp hjemme imod Sevilla. Heldigvis red vi stormen af og fik udlignet inden pausen. Bernburg stod for sit og AGFs andet mål, da han i starten af anden halvleg bragte os i front.
Da Sevilla satsede alt i slutminutter, afgjorde Bjarnason og Fomin sagen og 4-1 gav os stor selvtillid!

Desværre kom vi ned på jorden i de efterfølgende tre kampe. I Sevilla og i Portugal blev vi spillet baglæns ud af stadionet med to gange 2-0, hvilket let kunne have været større og i gruppens sidste kamp tabte vi hjemme 1-0 til Inter i en ligegyldig kamp, hvor de scorede lige til sidst - ganske uheldigt.
Sådan nåede vores eventyr sin ende, men det har være lærerigt og ret så sjovt at prøve.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #363: 22 Okt 2008, 15:23 »

3 point er godkendt herfra, mere end flot at slå Sevilla. Som du skriver, det er dyrebar erfaring, og gode penge du får ud af det, så det er helt klart godkendt. Lad os håbe, at vi ser GF i gruppespillet flere gange under dig, og hævner den præstation der blev leveret første gang!

Derudover vil jeg egentlig ikke tilføje så meget. Texten er dejlig fejlfri, og det er flydende, og lækkert læsestof. Der er vel kun at sige; bliv ved!

Smiley
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #364: 22 Okt 2008, 15:24 »

Glem det jeg sagde om realismen  Rullende Øjne

Men øv, nu må du så fokusere på ligaen, hvor der er et mesterskab at forsvare. Jeg synes dog at fornemme, du allerede har pakket kufferterne og faktisk bare går og venter på et opkald ...
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #365: 22 Okt 2008, 16:24 »

Synes virkelig det her er en klasse blog! KIU!

EDIT: Første indlæg som Landsholdsspiller o.0!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #366: 22 Okt 2008, 21:41 »

Flot update som altid.. Dog ærger det mig at man ikke får et SS af gruppen, eller at du i det mindste skrev nogle få linjer om hvem der gik videre, og sådan. Det er lige den sidste lille detalje der mangler for at gøre updaten endnu bedre..   Thumbs Up
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #367: 23 Okt 2008, 13:34 »

Glem det jeg sagde om realismen  Rullende Øjne

Men øv, nu må du så fokusere på ligaen, hvor der er et mesterskab at forsvare. Jeg synes dog at fornemme, du allerede har pakket kufferterne og faktisk bare går og venter på et opkald ...

Tak, men nej, jeg er skam stadig glad for livet i Århus.

Synes virkelig det her er en klasse blog! KIU!

EDIT: Første indlæg som Landsholdsspiller o.0!

Tak Thumbs Up

Flot update som altid.. Dog ærger det mig at man ikke får et SS af gruppen, eller at du i det mindste skrev nogle få linjer om hvem der gik videre, og sådan. Det er lige den sidste lille detalje der mangler for at gøre updaten endnu bedre..   Thumbs Up

Mange tak, men du har ret. Jeg er bare ikke så god til sådan noget overbliksfortælling . Men jeg kan da afsløre, at Sevilla og Inter gik videre fra gruppen Smiley
Citat
« Seneste Redigering: 23 Okt 2008, 13:37 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Barcelona
« Svar #368: 23 Okt 2008, 14:34 »


Kongerne af Danmark
1. juni 2018


Efter vores hårde efterår med vigtige, europæiske kampe, troede mange, at vi ikke kunne holde dampen oppe i de hjemlige turneringer. Men vi fik dem modbevist. Med stabilitet, kådhed og offensiv fodbold genvandt vi SAS-liga titlen og vandt desuden pokalturneringen.

Tættere top i år
Vi moste sidste år al modstand i ligaen, men som bekendt er det jo ikke så svært at vinde et titel - det sværeste består i at genvinde den. Derfor var det med en vis nervøsitet, vi gik i gang med SAS-ligaen, men på trods af blot et sommerindkøb - Lasse Staw på fri transfer - klarede vi os godt igennem efteråret.

Ved juletid førte vi med fem point ned til AaB, der for andet år i træk var de nærmeste rivaler.
Københavner-klubberne Brøndby og FC København kunne igen ikke følge helt trop og helt skidt ser det ud på Østerbro, hvor sydamerikanske spillere har taget over og spolerer klubben fuldstændig.

Talenter til klubben
I vinterpausen valgte jeg at hente nogle spillere ind, der skulle bringe nogle fremtidsperspektive r  ind i klubben. Tre kæmpetalenter havde mine scouts fundet og alle tre blev handlet til klubben. Den spanske fløj, Bilbao, har et kanon venstreben og han vil virkelig kunne begå sig på højeste niveau. Med ungdomslandskampe for Spanien har han allerede bevist, hvilket talent han er.
Derudover er der kommet to angribere til. Begge U21-landsholdsspillere fra henholdsvis Danmark og Holland. Kristian Rasmussen og Mark van Dijk vil i fremtiden kunne udgøre en faretruende duo for AGF og særligt sidstnævnte ser skarp ud.
Til sammen kostede de mig 34 mio. kr.

The Double i hus

van Dijk var den første af de unge, der kom i kamp i foråret. Med en debut, der bød på en assist og et mål, satte han sit præg på forårets første kamp imod Brøndby. En kamp, der forresten blev vundet med 3-1, og derved lagde vi godt fra land i et forår, der skulle vise sig at blive som alle de andre: Succesrige.
AaB fulgte dog rigtig godt med i år og vi blev rent faktisk presset. Men selvom vi kun vandt ligaen med fem point, var titlen aldrig i fare, da vi smed nogle dumme point, da vi havde fået pokalen i hus.
Endnu en pokal vi fik i år, var Landspokalen.
I finalen mødte vi et FC København-hold, der lugtede blod. Specielt efter de kom foran, da der kun var gået et kvarter, men heldigvis fik Carrasco udlignet hen imod slutningen af kampen. Da van Dijk så afgjorde kampen i forlænget spilletid, fik vi The Double som bevis på, at vi endnu engang var klart de bedste i landet.

« Seneste Redigering: 23 Okt 2008, 15:43 af Hafiz » Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #369: 23 Okt 2008, 15:24 »

"Efter vores hårde efterår med vigtige, europæiske kampe, troede mange, at vi ikke kunne holde dampen oppe i de hjemlige turneringer. Men vi fik dem modbevist. Med stabilitet, kådhed og offensiv fodbold genvandt vi SAS-liag titlen og vandt desuden pokalturneringen.

Tættere top i år
Vi moste sidste år al modstand i ligaen, men som bekendt er det jo ikke så sværtI  at vinde et titel - det sværeste består i"

Lige noget jeg faldte over. Super at du vinder med AGF igen&igen, det er simpelthen nydelse at følge med. Forsæt gerne, og held og lykke med ECC.  Peace Thumbs Up
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #370: 23 Okt 2008, 15:32 »

Mange mange tak Smiley

Er glad for, at der er en, der læser lortet grundigt!

Ja, det er godt gået og tak, jeg glæder mig til ECC
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #371: 23 Okt 2008, 15:41 »

Hehe' du kan skam regne med mig Smiley

Fandt lige en lille mere: I vinterpausen valgte jeg at hente nogle spillere ind, der skulle bringe nogle "fremtidsperspektive rind" i klubben.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #372: 23 Okt 2008, 15:44 »

Havde skam lavet et mellemrum, men det kan den ikke klare, så har lavet to nu Smiley
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #373: 23 Okt 2008, 15:56 »

Godt skuldret, kammerat - og videre!

Mit bud er, du har indløst billet til et mindre hold i udlandet, hvor der virkelig skal hævnes et og andet. Din hævn her er jo nærmest, at FCK ikke ville have dig tilbage igen  Grin
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #374: 23 Okt 2008, 17:37 »

Hehe det er bestemt ikke noget dumt bud Smiley

Overvejer at smide næste update inden jeg tager i PARKEN, men sygdommen gør, at jeg ikke er så habil på tastaturet.

Ja, jeg er egentlig også lidt pissed over det med FCK
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010