home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 172318 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #330: 17 Okt 2008, 19:22 »

Dejlig valg af klub må jeg sige:) Og godt at se du har hentet Dennis Høegh tilbage:)

Mange tak Smiley

Ja, det er ret godt.

Han kommer til at blive brugt både på kanten og helt fremme. Til alle så kan I se ss af indkøbene ved at klikke på deres efternavne
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #331: 17 Okt 2008, 19:47 »

Ja - har kun positivt at sige om dit klubskifte. Jeg synes det ser ud som om at du har fået skrivelysten igen - jeg er ihvertfald blevet fanget på ny Smiley

Spillere ind og ud virker ganske fornuftigt og hvis alle de danske klubber køber østeuropæisk, så napper du dem jo klart på bredden.

Jeg plejer ikke at heppe på GymnastikForeningen, men en enkelt gang skader vel ikke. Peace GF for the win!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #332: 17 Okt 2008, 20:49 »

Ja - har kun positivt at sige om dit klubskifte. Jeg synes det ser ud som om at du har fået skrivelysten igen - jeg er ihvertfald blevet fanget på ny Smiley

Spillere ind og ud virker ganske fornuftigt og hvis alle de danske klubber køber østeuropæisk, så napper du dem jo klart på bredden.

Jeg plejer ikke at heppe på GymnastikForeningen, men en enkelt gang skader vel ikke. Peace GF for the win!

Mange tak.
Ja, det er et godt skifte for mig.

Jeg satser også på, at når nu jeg kan bruge alle mine folk, så kan jeg vinde det hele.

For en gang skyld dropper jeg også fc og hopper på gf vognen.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Barcelona
« Svar #333: 18 Okt 2008, 11:02 »


AGF overraskende vintermestre
1. februar 2017


Alle eksperter spåede, at jeg ikke kunne fungere i en klub som AGF, men indtil videre har vi fået modbevist alle udtalelserne. AGF er på førstepladsen ved vinterpausen og har spillet godt hele efteråret. Desværre er man røget ud af Pokalturneringen.

Stabilitet i Århus
Fra dag nr. et har vi spillet god fodbold i Århus. Med en sikker 4-4-2 opstilling har vi kørt derudaf og ligger sikkert til i toppen. Vi har rent faktisk et syv-point forspring ned til de nærmeste rivaler fra AaB. I det første indbyrdes opgør imod dem vandt vi hjemme med 1-0 på et mål af vores stærke polak oppe foran.
Det endelig skridt væk fra AaB blev dog taget i slutningen af oktober i Aalborg, hvor vi også sejrede. Ganske vist gav Jeppe Curth dem en ønskestart, men med et hattrick af Carrasco vendte vi opgøret og vandt med 3-2.

En særlig stærk præstation specielt set i lyset af, at vi blot to runder forinden led vores hidtil eneste nederlag. Hjemme mod Brøndby startede det fremragende, da vi bragte os i front, men så tog de blå-gule over og scorede kampens tre sidste mål.

De resterende pointtab er kommet via 2-2 hjemme mod Silkeborg, og to gange 1-1 i henholdsvis Farum og Fredericia.
Det indbringer altså en fremragende førsteplads, som vi selvfølgelig går efter at holde. I særdeleshed efter vi røg skuffende ud af pokalen til 1. divisionsholdet Esbjerg med 3-2.

Ligatopscorer til AGF
Af vinterhandler har vi fået solgt lidt ud. Stephan Andersens kontrakt udløb til sommer og derfor fik vi solgt ham for 1,5 mio. kr. hjem til Brøndby. Desuden fik jeg afskibet Moreno, der næsten intet spilletid har fået. Han skal fremover spille for FC Nordsjælland. Skiftet giver os 12 mio. kr.

Dem og lidt til er brugt på et angriberindkøb. I Nordsjælland har vi hentet ligatopscorer Martin Bernburg, der har rundet de 30 år. Han har scoret ikke færre end 17 mål i sine 16 ligakampe og han bliver vigtig for os, for han har lidt af den danske rutine, jeg har ledt efter.

Carrasco bliver dermed udfordret, da vi nu har nr. et og tre på topscorerlisten. Andre der også har gjort det godt, er flere af mine nyindkøb. Ingen er faldet igennem, men specielt Lasse Nielsen, Bjarnason, Landu og Neestrup har imponeret og erobret en startplads.
Der er derfor lagt op til endnu et spændende halvår, hvor titlen igen skal hjem til Århus.



Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #334: 18 Okt 2008, 11:14 »

Spændende blog du har gang i her. Jeg fik læst den i går.....alle 20 sider Shockeret.

Og jeg må sige at det er fedt at se dig tage turen fra Barca og hjem til AGF i lille DK Thumbs Up
Men nu kan jeg se du har solgt Stephan Andersen, har du så kun 1 1.holdsmålmand?
Eller har du et talent i baghånden?

Ellers et fedt køb af Bernburg(og til en rimelig pris så vidt jeg kan se på dit SS) Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #335: 18 Okt 2008, 11:24 »

Spændende blog du har gang i her. Jeg fik læst den i går.....alle 20 sider Shockeret.

Og jeg må sige at det er fedt at se dig tage turen fra Barca og hjem til AGF i lille DK Thumbs Up
Men nu kan jeg se du har solgt Stephan Andersen, har du så kun 1 1.holdsmålmand?
Eller har du et talent i baghånden?

Ellers et fedt køb af Bernburg(og til en rimelig pris så vidt jeg kan se på dit SS) Thumbs Up

Mange tak!

Jeg har haft Villadsen, Vang Larsen og Steffen Rasmussen på reserveholdet indtil nu, så der er nok at tage af Smiley

Ja, jeg synes også det blev en ok pris.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #336: 18 Okt 2008, 16:39 »

Først og fremmest synes jeg at det er et utroligt spændene skifte du har lavet Hafiz! Det er dejligt at se at du har fået en god start på ligaen. Synes du har gjort et fantastisk køb af Bernburg. Han plejer at gøre det utroligt godt for mig i mine spil, og jeg er også sikker på at han vil holde et højt niveau for dig.

Jeg synes derud over at det er dejligt at se at du holde det høje niveau du har sat, synes virkelig at det er utroligt du kan blive ved og ved og ved. Rigtig rigtig flot og alt respekt her fra.
Det skriftlige er stadig lige så fangende som det altid har været, og når jeg har læst en af dine updates igennem så har jeg bare lyst til at læse mere.
Kan derud over godt lide den nye skrifttype du er begyndt at bruge og jeg synes på en eller anden måde at det gør teksten en ekstra tand bedre at læse. Hvorfor ved jeg ikke lige da det skriftlige hele tiden har været på et højt niveau så det virkelig giver en lyst til at læse. Men jeg synes af en eller anden grund det giver et ekstra plus til bloggen. Men som sagt kan jeg ikke forklare hvorfor.

Glæder mig utroligt meget til at høre mere fra det jyske.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #337: 18 Okt 2008, 17:19 »

Vil gerne lige rose dig for en super fed blog. Den er godt fortalt, ikke for meget udenomspjat.

Jeg har lige læst det hele, fra start til slut, og månedens blog er virkelig fortjent. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har siddet og læst en blog fra start til slut, men det har jeg altså lige gjort.

Sådan en blog her ville jeg gerne skrive, hvis jeg skulle starte en op i dag
Logged

mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #338: 18 Okt 2008, 21:18 »

Endnu mere ros til dig. Synes det er fantastisk du holder gejsten ved lige, mht. skriveriet.

Da jeg selv er stor fan af både Barcelona og AGF, så er det jo med stor interesse jeg læser din blog. Jeg synes du gør det fortrinligt, og vil egentligt bare sige, keep it up. Forstår udmærket hvorfor netop din blog valgt til månedens blog. Smiley

Har længe selv overvejet at blogge om mine FM spil, men jeg kan bare ikke finde inspirationen til at skrive, nogle gode tips & råd til det, eller skal det komme helt af sig selv? Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #339: 18 Okt 2008, 21:24 »

Først og fremmest synes jeg at det er et utroligt spændene skifte du har lavet Hafiz! Det er dejligt at se at du har fået en god start på ligaen. Synes du har gjort et fantastisk køb af Bernburg. Han plejer at gøre det utroligt godt for mig i mine spil, og jeg er også sikker på at han vil holde et højt niveau for dig.

Jeg synes derud over at det er dejligt at se at du holde det høje niveau du har sat, synes virkelig at det er utroligt du kan blive ved og ved og ved. Rigtig rigtig flot og alt respekt her fra.
Det skriftlige er stadig lige så fangende som det altid har været, og når jeg har læst en af dine updates igennem så har jeg bare lyst til at læse mere.
Kan derud over godt lide den nye skrifttype du er begyndt at bruge og jeg synes på en eller anden måde at det gør teksten en ekstra tand bedre at læse. Hvorfor ved jeg ikke lige da det skriftlige hele tiden har været på et højt niveau så det virkelig giver en lyst til at læse. Men jeg synes af en eller anden grund det giver et ekstra plus til bloggen. Men som sagt kan jeg ikke forklare hvorfor.

Glæder mig utroligt meget til at høre mere fra det jyske.

Mange tak for endnu en flot kommentar. Du er skønt at have som læser. Bernburg har også tit gjort det godt for mig, trods hans lidt ringe stats. Er glad for at du kan li den nye skrifttype.

Vil gerne lige rose dig for en super fed blog. Den er godt fortalt, ikke for meget udenomspjat.

Jeg har lige læst det hele, fra start til slut, og månedens blog er virkelig fortjent. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har siddet og læst en blog fra start til slut, men det har jeg altså lige gjort.

Sådan en blog her ville jeg gerne skrive, hvis jeg skulle starte en op i dag

Stærkt! Mange tak og jeg er sikker på, at du vil få mange læsere, hvis du igen starter en blog op.

Endnu mere ros til dig. Synes det er fantastisk du holder gejsten ved lige, mht. skriveriet.

Da jeg selv er stor fan af både Barcelona og AGF, så er det jo med stor interesse jeg læser din blog. Jeg synes du gør det fortrinligt, og vil egentligt bare sige, keep it up. Forstår udmærket hvorfor netop din blog valgt til månedens blog. Smiley

Har længe selv overvejet at blogge om mine FM spil, men jeg kan bare ikke finde inspirationen til at skrive, nogle gode tips & råd til det, eller skal det komme helt af sig selv? Smiley

Det er godt, du har interesse. Mange mange tak, virkelig en lækker kommentar.

Et par gode råd vil gå på, at du helst skal være SIKKER på, at spillet bliver til noget. Dvs. som oftest at du har noget succes fra starten af og så kan du af den vej få lyst til at fortælle om det. I starten kan det være i blog light eller bare i rate mit hold og hvis du får mere blod på tanden, kan du så skrive en blog.

men det er vigtigt ikke at skrive, for bare at skrive. Det er der mange, der har en tendens til. Man skal gide fortælle om sit spil, men når man vil det, er det dybest set ligegyldigt hvordan eller hvor meget man skriver. Bare man gider gøre det Smiley

Håber det var lidt brugbart. Ellers kontakt mig for mere rådgivning Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #340: 18 Okt 2008, 21:31 »

Jeg har aldrig rigtigt fuldt 100% med i denne blog, og det er ikke godt nok. Nu fik jeg læst din seneste opdatering, og den er jo fornem. Det er imponerende, som du gang på gang kan få succes i forskellige klubber. Flot, flot.

Jeg vil fremover bestræbe mig på at følge bedre med.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #341: 19 Okt 2008, 08:19 »

Det er godt, at du har fundet formen og får fulgt lidt med Smiley

Mange tak for rosen og jeg vil også bestræbe mig at følge med hos hollænderne
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #342: 19 Okt 2008, 12:21 »

Tillykke med vinter toppladsen Smiley
Den er fortjent, men også overraskende! Smiley
Spændende købt af Bernburg. Han skal nok blive god.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Århus
« Svar #343: 20 Okt 2008, 10:49 »

Mange tak!

Ja, lidt overraskende.

Jeg regner med, at afslutningen på sas-ligaen kommer i dag.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i Barcelona
« Svar #344: 20 Okt 2008, 11:36 »


AGF sikre vindere
1. juni 2017


Det totale bevis på min dominans og kunnen inden for mangerverdenen, er hermed frembragt. Et sikkert mesterskab med AGF er det blevet til i første sæson i klubben. Nu venter der et europæisk eventyr med byen Århus.

Aldrig i tvivl
Hvis man troede, at en klub som AGF ville gå død, når foråret meldte sin ankomst, så havde man ikke for øje, hvilken træner der stod bag holdet. For det er meget sjældent, at et hold som jeg træner, går død i så lang en periode. Vi havde en god vinterpause, hvor vi med oprustningen af Bernburg fik fornyet energi i truppen, og det hjalp os det sidste stykke mod mesterskabet.
Selvom vi lagde ubehageligt dårligt fra land med et 1-0-nederlag i Farum, beviste vi i de efterfølgende runder, at vi var Danmarks bedst spillende hold.
Otte sejre i træk blev det til og med en målscorer i de kampe på 19-1, vandt vi mesterskabet i sikker stil. At vi henimod slutningen af sæsonen sneg tre uafgjorte kampe ind, gjorde intet og alle spillerne nød virkelig den sidste tid, hvor man spillede for fulde huse.
Særligt de to sidste spillerunder, hvor vi fik henholdsvis FCK og Brøndby på besøg. Lige så skønt var det, at begge klubber blev sendt hjem til København med nederlag i bagagen.

Europæisk eventyr i vente
Vinterindkøbet Bernburg fortsatte sine gode efterårstakter og blev topscorer i SAS-ligaen med 29 mål - tre flere end Carrasco. Samme Bernburg blev også kåret til årets spiller i sas-ligaen, og tilmed fandt han også vej til årets hold sammen med fire holdkammerater.

Nu står sommeren for døren og vi skal ud og spille europæisk fodbold. Vi starter som seedede i anden kvalifikationsrunde til Champions League, men det er klart, at vi ikke skal stoppe her. Vi skal videre til tredje runde, og se, hvad den byder os. Indkøbsmæssigt føler jeg, at vi bør styrke os for at blive klar til en forhåbentlig lang sæson, men priserne på markedet er høje for tiden, så vi får at se.


Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010