home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 941 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 191572 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Hævn i Barcelona
« Svar #300: 15 Okt 2008, 15:45 »

Spændende blog, som jeg sidder og følger lidt med i når jeg har tid og ser der er nye indlæg.

Ærgerligt med CL-"fiaskoen", men jeg har hørt noget om at hovmod står for fald Wink Så bli'r det bare spændende at høre hvordan det går i La Liga! Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #301: 15 Okt 2008, 15:53 »

Haha, ja det er der bestemt noget om. Det var noget møg.

Til alle interesserede, så er chl-updaten på foregående side, nede i bunden

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 16 Okt 2008, 09:45 »

TITELKAMP #5: LA LIGA
1. juni 2016

TITELKAMP #1: EUROPÆISK SUPER CUP | V |
TITELKAMP #2: VM FOR KLUBHOLD | V |
TITELKAMP #3: COPA DEL REY | % |
TITELKAMP #4: CHAMPIONS LEAGUE | % |
TITELKAMP #5: LA LIGA | V |
DE SIDSTE TI KAMPE AFGJORDE DET
Mens mange nok ville holde det hemmeligt til det sidste stykke, kan jeg lige så godt afsløre det fra toppen af: Vi blev mestre. En enorm forløsning efter et hårdt slid igennem hele året og vi vandt dermed den pokal, der havde højest prioritet. Sådan fik vi også lukket munden på de negative eksperter, der svinede os og samtidig fik også givet os selv et fint plaster på såret efter pokalskuffelserne.

Som skrevet var det de sidste ti kampe, der virkelig gjorde udslaget. For det stod rent faktisk så skidt til, at vi efter 26 kampe havde hele 68 point, men kun indtog andenpladsen. Valencia lå et point foran og havde ligget i hælene af os hele sæsonen. Selv efter vi startede med 12 sejre i træk og dermed maksimumpoint, var de aldrig andet end maksimalt fire point efter.
Da vi så snublede lidt i marts måned lignede det derfor endnu en uheldig sæson for os. Heldigvis rejste vi os hurtigt og slog Valencia af tronen. Vi slog dem af med en enorm kraft, sådan at vi rent faktisk vandt ligaen med hele 13 point ned til netop Valencia på andenpladsen.
At vi scorede uhørt høje 99 point understreger også, hvilken stærk sæson vi har spillet.

BARCA TOG DET HELE
Af priser efter sæsonen gik stortset alt til mine folk. I målet blev Hugo Lloris hædret som den bedste i løbet af året, og da årets spiller i La Liga skulle kåres, var det en kamp mellem tre af mine folk. Agüero tog dog prisen i sikker stil foran Messi og Martinez, mens de alle tre fik lov til at komme på årets hold.
Her var Lloris ikke overraskende målmanden, mens forsvaret også kun var Barca-besat. Richards, Fazio, Ribeiro og De Ceglie var de udvalgte, og de fik selskab af Messi og Martinez på midbtanen, mens Bojan og Agüero udgjorde angrebet. Selv samme Bojan blev årets topscorer med sine 27 ligamål i blot 31 kampe.

MULIGVIS PÅ VEJ
Oven i al denne ros og prisuddeling, så går der rygter om min fremtid. Med disse titler i Barcelona føler jeg, at jeg har opnået målet her. Jeg kan dog stadig godt lide at være her, men tilbud fra andre klubber trækker. Det største bud der er kommet, er fra Arsenal. Med et budget på 1,5 milliard og et håb om et mesterskab, de ikke har fået i umindelige tider, er der noget at arbejde med. Derudover har Bologna og Roma henvendt sig, ligesom jeg kan vende hjem til Danmark og træne AGF, men også FC København mangler træner.
Hvor jeg ender, får vi at se. Jeg er selv i tvivl.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #303: 16 Okt 2008, 14:36 »

Så er det vidst blevet min tur til at kommentere denne fremragende blog. Jeg har læst med stortset fra start, men endnu ikke kommet med en kommentar, hvilket jeg undskylder mange gange for, for denne blog fortjener det virkelig.

Det Skriftlige:

Det skriftlige er helt i top, og er virkelig kvaliteten i denne blog. Du skriver flydende, varieret og spændene hvilken gør denne blog så enestående som den er. Man bliver fanget allerede efter de første par linjer, og kan slet ikke få nok. Efter hver update sidder jeg spændt og vendte på den næste. Allerede i din intro fangede du mig, og jeg ville bare vide mere. Ikke nok med du fik mig til at have det sådan bare med din intro, sådan har jeg faktisk haft det efter hver enkelt af dine updates.
Jeg, tror at jeg taler for mange her når jeg siger at denne blog virkelig er skrevet inspirerende, og den har i hvertfald inspireret mig til at starte et længerevarende spil op.

Layoutet og det grafiske:

Dit layout er ligesom det skriftlige en særklasse for sig. Den er meget stilren, hvilket gør at den på ingen måde forvirrer mig når jeg læser den. Dette synes jeg nemlig er en tendens i mange blogs. Fortælleren har prøvet at sætte bloggen op på alle mulige mærkelige måder for at få den til at se indbydende ud. Ofte synes jeg bare at det gør en blog mere forvirende at læse. Dette er dog ikke tilfældet her. Den stilrene layout gør det nemt og behageligt for øjnene at læse, og jeg kunne kigge på det i timevis uden at bliv etræt af det.

Det grafiske er også udmærket. Endnu engang er det meget stilrent, hvilket gør det læse venligt og flot at kigge på. Der er ingen unødvendige billeder, for de billeder der er sat ind, er relavante i forhold til teksten.

Historien:

Historien er jo helt fantastisk, og oven i købet realistisk synes jeg. Når jeg siger realistisk mener jeg i forhold til klubskiftende. Starter i en mindre klub i Europa, og arbejder sig længere og længere op indtil man havner i de store klubber. Dette er en af de mange grunde til at bloggen i mine øjne er så enestående som den er.
Selve historien er også godt fortalt. Det relavante bliver fortalt uden alt for mange ligegyldige detaljer.

Helhed:

Alt i alt synes jeg det er en fremragende blog du har fået sammensat dig her. Hvis der skulle gives en karakter ville jeg ikke tøve med at give et stort 12 tal! Dette er en af de bedste blogs jeg har læst i længere tid, og det er fuldt ud fortjent at den blev kåret til månedensblog.
Så nu har jeg kun en ting tilbage at sige, fortsæt det gode arbejde og jeg venter spændt på den næste opdatering.

Metsu1
Manager

« Svar #304: 16 Okt 2008, 14:54 »

Endnu en gang dejlig update  Thumbs Up

Det kunne være fedt, hvis det blev Bologna, du valgte som din nye klub. Hvordan er det gået dem i de sidste sæsoner?

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #305: 16 Okt 2008, 15:03 »

En hel masse godt

Mange mange tak. Det er enormt dejligt at få sådan en bunke konstruktiv ros. Det er med til at holde dampen oppe og jeg håber, at hvis du har læst hele bloggen, at du er blevet inspireret til at skrive også Smiley

Igen MANGE tak.

Endnu en gang dejlig update  Thumbs Up

Det kunne være fedt, hvis det blev Bologna, du valgte som din nye klub. Hvordan er det gået dem i de sidste sæsoner?

Tak Smiley

Bologna har gjort det dårligt, men er lige rykket op fra Serie B og er derfor spilbare til den kommende sæson(har ikke serie b med)

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 17 Okt 2008, 09:57 »

Slet ingen bud på, hvor jeg træner efter ferien?

Barcelona har også tilbudt mig en ny kontrakt!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #307: 17 Okt 2008, 10:02 »

Tag foerst fly til London og overtag West Ham. Paa tide, du havner i en ordenlig klub.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #308: 17 Okt 2008, 10:06 »

De står faktisk uden manager, så det er bestemt også en mulighed. Jeg har bare lige været i England

KF
Landsholdsspiller

« Svar #309: 17 Okt 2008, 10:10 »

De står faktisk uden manager, så det er bestemt også en mulighed. Jeg har bare lige været i England

Det er jo underordnet, hvor du har vaeret. Det er fortid.

Naeh du. Tag du bare til West Ham, hvor du udelukkende koeber englaendere, og derefter straeber efter at have et hold med en gennemsnitsalder paa 22... Ja, se det kunne vaere taet paa fantastisk ;o)))

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Szczesny
Manager

« Svar #310: 17 Okt 2008, 10:17 »

Jamen så vil jeg da komme med et bud, til denne fantastiske blog. Eftersom du har bygget navn og rygte op nu, så vil jeg mene at hvis du skifter til en dansk kluib, så er det med garanti sidste klub inden du stiller taktiktavlen fra dig og går på pension - det vil vi ikke ha'! Desuden kan du ikke andet end skuffe, når du kommer som stor manager og overtager en "lille" dansk klub.

Eftersom du vel har vundet hvad du vil med Barcelona, så virker det tosset at blive, hvis du ikke har lysten mere.
Bologna synes jeg er lidt for lig at vende til en dansk liga, og er bange for at det ikke kan blive andet end en skuffelse. Alt efter hvodan Roma har klaret sig, vil jeg mene at de er et godt bud, eftersom du netop har givet udtryk for at have været nok i England - hvilket lidt udelukker det hold, jeg håbede du ville skifte til, Arsenal.

Nu er det din blog og din spillelyst der skal bevares (det sidste lød lidt klamt!), men så fik du lidt input, håber det kan bruges. Bare vi kan holde gang i denne blog indtil 09, så er vi vist nogle stykker på sitet der er glade Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #311: 17 Okt 2008, 10:22 »

Det er jo underordnet, hvor du har vaeret. Det er fortid.

Naeh du. Tag du bare til West Ham, hvor du udelukkende koeber englaendere, og derefter straeber efter at have et hold med en gennemsnitsalder paa 22... Ja, se det kunne vaere taet paa fantastisk ;o)))

Det lyder som noget sjovt og noget, der skal prøves på et tidspunkt Smiley

Jamen så vil jeg da komme med et bud, til denne fantastiske blog. Eftersom du har bygget navn og rygte op nu, så vil jeg mene at hvis du skifter til en dansk kluib, så er det med garanti sidste klub inden du stiller taktiktavlen fra dig og går på pension - det vil vi ikke ha'! Desuden kan du ikke andet end skuffe, når du kommer som stor manager og overtager en "lille" dansk klub.

Eftersom du vel har vundet hvad du vil med Barcelona, så virker det tosset at blive, hvis du ikke har lysten mere.
Bologna synes jeg er lidt for lig at vende til en dansk liga, og er bange for at det ikke kan blive andet end en skuffelse. Alt efter hvodan Roma har klaret sig, vil jeg mene at de er et godt bud, eftersom du netop har givet udtryk for at have været nok i England - hvilket lidt udelukker det hold, jeg håbede du ville skifte til, Arsenal.

Nu er det din blog og din spillelyst der skal bevares (det sidste lød lidt klamt!), men så fik du lidt input, håber det kan bruges. Bare vi kan holde gang i denne blog indtil 09, så er vi vist nogle stykker på sitet der er glade Smiley

Uha da, en lang og dejlig kommentar.

Din analyse er ikke helt hen i vejret, men jeg satser på, at såfremt jeg skifter klub, så bliver det ikke den sidste, men vi får at se. Jeg har som sagt før ytret ønske om at prøve en lidt mindre klub, da det ellers bare er det samme jeg skal igen og igen i de respektive klubber.

Men dit input er i den grad taget til mig, men jeg kan ikke love noget.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #312: 17 Okt 2008, 10:24 »

Det lyder som noget sjovt og noget, der skal prøves på et tidspunkt Smiley

Paa et tidspunkt... Goer det inden, det er for sent. West Ham staar jo ikke uden manager for evigt - og vi kan da ikke have, at du ender i en anden klub med ovenstaaende projekt. Det ville jo vaere grotesk! Derudover er West Ham jo ogsaa en klub - i hvert fald i FM - som straeber efter mesterskabet, saa det er jo lige en opgave for dig... Wink (noeej, man kan godt se, at jeg intet har at lave paa arbejdet, saa lang tid, som jeg bruger paa det her)

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #313: 17 Okt 2008, 10:27 »

Paa et tidspunkt... Goer det inden, det er for sent. West Ham staar jo ikke uden manager for evigt - og vi kan da ikke have, at du ender i en anden klub med ovenstaaende projekt. Det ville jo vaere grotesk! Derudover er West Ham jo ogsaa en klub - i hvert fald i FM - som straeber efter mesterskabet, saa det er jo lige en opgave for dig... Wink (noeej, man kan godt se, at jeg intet har at lave paa arbejdet, saa lang tid, som jeg bruger paa det her)

Haha du laver nada Smiley

Men det er jo ikke sikkert, de vil have mig, selvom jeg ansøger

KF
Landsholdsspiller

« Svar #314: 17 Okt 2008, 10:32 »

Haha du laver nada Smiley

Men det er jo ikke sikkert, de vil have mig, selvom jeg ansøger

Nej, det er korrekt. Det er dog helt sikkert, at du ikke faar jobbet, hvis du ikke ansoeger, saa derfor saa ansoeg! ;o)

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010