home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Protectors of London
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan tror du det kommer til at gå i vores Champions League gruppe?
Helt sikkert videre
Den bliver svær, men regner med jer
UEFA Cup'en er mere jer
Sidstepladsen, som er den eneste rigtige plads for Arsenal
Ved ikke

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Protectors of London  (Læst 8401 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Protectors of London
« Svar #15: 25 Aug 2008, 22:44 »

Er det hvis man man lægger alle dine blogs sammen?? funny funny funny
 
Ej det er gas.. Jeg håber på at du når helt derop.. KIU Thumbs Up

Hvis man ligger alle mine blogs sammen, kommer jeg vidst kun op på nogle-og-tyve-sider Skuffet

Takker Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Protectors of London
« Svar #16: 25 Aug 2008, 22:47 »

Hvis man ligger alle mine blogs sammen, kommer jeg vidst kun op på nogle-og-tyve-sider Skuffet

Takker Thumbs Up

Så må dit første mål jo være at lave en blog, som er længere end alle dine gamle blogs til sammen..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Protectors of London
« Svar #17: 04 Sep 2008, 20:47 »


Endnu en måned er gået, og endnu et nederlag er en realitet. Godt nok har Premier League været i gang i 2 måneder, men både i August og September har vi i begge tilfælde fået føjet et stk. nederlag til vores liste. Vi startede September med at møde Sunderland hjemme, hvor vi kommer bagud efter 11 minutter på mål af Kenwyne Jones, mens Eduardo sørger
for udligning til pausen. Efter pausen for Clichy lyst til at score sæsonens første mål, da han langer et indlæg ind over, der snyder målmand Craig Gordon i Sunderland målet. 2-1 og den er næsten hjemme. I overtiden sørger Eduardo for at udrydde den sidste tvivl om, hvem der skulle få noget ud af kampen, da han scorer til slutresultat: 3-1, og vi venter spændt på kampen mod Derby, ligeledes på hjemmebane.

Derby kampen blev aldrig den helt store udfordring, da Emmanuel Adebayor skulle være kampens eneste målscorer. I det 19., 37. og 40. minut scorede han, og dermed det hurtigste hattrick jeg nogensinde har set i min karriere. Nyindkøbet Micah Richards fik scoret en karakter på 8 i denne kamp, til trods for at hans ellers glimrende fysik har forhindret ham i at præstere 90 minutter alle de kampe han har fået indtil videre.

Når nu vi taler om nyindkøb:
Lige inden vi startede sæsonen, fik jeg overtalt Manchester City til at sige farvel til Micah Richards for et ”mindre” beløb af 450 millioner. Så mange penge gav enkelte bestyrelsesmedlemme r hovedpine, men ikke mere end at vi fik solgt Manuel Almunia til Manchester City for 65 millioner. Mere end jeg ellers ville have drømt om at få for ham. Så det er ganske udmærket. Det er de eneste handler jeg fik på plads inden transfervinduet smækkede i, og efter det lukkede var det lige før jeg begyndte at rive mig i håret.
Hleb er den klart bedste højrekant jeg har i truppen, og mens Walcott også kan bruges der, vil jeg hellere have Walcott i angrebet, og derfor har jeg sendt mine scouts ud for at kigge på talenter / etablerede spillere der kan indgå i et frugtsommeligt samarbejde med Hleb, så vi kan få styrket den højre wing plads.

Men som tidligere nævnt: I august måned, tabte vi en enkelt kamp, og således skulle vi også – desværre – tabe en kamp i september. Ude mod Everton er vi foran med 2-0 efter 6 minutter på mål af Bendtner og Adebayor, men så kommer Andy Johnson med et reducerringsmål og efter det var fanden – personificeret af Yakubu – og på 19 minutter har han scoret hattrick, og vi må tage tilbage til London med bukkede hoveder.

September måned byder også på Champions League og Carling Cup bold. Vi startede for alvor den europæiske kampagne mod Shakhtar i Ukraine med en 2-0 sejr, mens vi i Carling Cup’ens 3. runde lammetævede Stoke City med hele 5-0. Udover disse kampe, har vi spillet mod Bolton (Resultat 2-0 til os), samt ude mod Manchester City, hvor Benjani scorede City’s ene mål, mens vores 2 hoved-bombere Bendtner / Adebayor scorede 2 gange hver.

Dette giver sammenlagt denne stilling efter september måned:


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Protectors of London
« Svar #18: 04 Sep 2008, 20:53 »

Det ser jo godt ud søde.. crazy Det er altid rart at se United på toppen.. Djævel Men en god update, hvor du desværre roder lidt med nutid og datid.. det må du hellere stramme op på.. Ellers er det en fin update, som jeg nød at læse.. Kom du bare med én mere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Protectors of London
« Svar #19: 04 Sep 2008, 21:11 »

Det ser jo godt ud søde.. crazy Det er altid rart at se United på toppen.. Djævel Men en god update, hvor du desværre roder lidt med nutid og datid.. det må du hellere stramme op på.. Ellers er det en fin update, som jeg nød at læse.. Kom du bare med én mere.. Thumbs Up

Tak for rosen og kritikken, snuske Kys

Men det er også lang tid siden jeg har spillet - grundet andre ting - men nu skal jeg på skole nede i sønderjylland hele næste uge, så der har jeg masser af tid til at spille og blogge Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Protectors of London
« Svar #20: 08 Sep 2008, 22:17 »

Jeg synes da at der mangler omkring 18 sider og en masse updates.. Kan man så få en forklaring vesper/fønix/phonix/GT?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010