home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Flight Simulator 2002
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Flight Simulator 2002  (Læst 17892 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Flight Simulator 2002
« Svar #75: 24 Aug 2008, 12:52 »

Det irriterede også mig grænseløst engang Grin

Ja du kan flyve hvorhen du vil Opstemt... Du kan flyve fra kastrup til roskilde med en boeing 747(jumbojet) hvis du vil funny

Haha, fuck hvor griner.. Jeg skal bare prøve alle de ture jeg selv har fløjet så  Opstemt Opstemt

motZ
Gæst

« Svar #76: 07 Jul 2009, 01:11 »

Hey!

Hiver lige denne tråd frem igen, da vi lige skal have lidt gang i den igen.. Ved at VK også spiller det, men er der andre der har fået det spillet siden der sidst var aktivitet i tråden? Smiley

For mit vedkommende får jeg ikke spillet særlig meget for tiden da Expert simpelthen ikke kan finde ud af at bestille det joystick hjem som jeg bestilte nede i butikken. crazy

Men kunne være fedt med lidt aktivitet i tråden om det mest realistiske fly spil der findes.. Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #77: 07 Jul 2009, 01:13 »

Jeg har overvejet det, men efter at hve prøvet demoen faldt modet drastisk, fattede intet Smiley Og har mine tvivl om hvorvidt det ville se på en bærbar med en skærn på 16" Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

motZ
Gæst

« Svar #78: 07 Jul 2009, 01:18 »

Jeg har overvejet det, men efter at hve prøvet demoen faldt modet drastisk, fattede intet Smiley Og har mine tvivl om hvorvidt det ville se på en bærbar med en skærn på 16" Smiley

Jeg kører det skam på en bærbar med 15" skærm. Smiley Hvis computeren vel og mærket kan trække det bare med lidt detaljer så er det rigtig fedt alligevel. Det er måske ikke det samme som på en stationær med større skærm, men det er meget fedt hvis man bare har sat sig lidt ind i det og computeren kan køre det okay flydende.

verdenskrig
Manager

« Svar #79: 07 Jul 2009, 01:22 »

Surt garrarden... Spillet er virkelig fedt når man får sat sig ind i det.. Følelsen af at starte sit fly rigtigt, sætte alt korrekt, lave en perfekt indflyvning og lande perfekt er virkelig great Grin

Men igen det er svært i starten, og det tog mig lang tid at lære det Smiley...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #80: 07 Jul 2009, 01:24 »

Jeg kører det skam på en bærbar med 15" skærm. Smiley Hvis computeren vel og mærket kan trække det bare med lidt detaljer så er det rigtig fedt alligevel. Det er måske ikke det samme som på en stationær med større skærm, men det er meget fedt hvis man bare har sat sig lidt ind i det og computeren kan køre det okay flydende.

Okay. Min computer burde helt bestemt kunne trække det, den har 500GB Harddisk og 4GB Ram. Hvad er det for et Joystick du har bestilt? Og ang. Expert, så forvent ikke at det nogensinde kommer. Jeg bestilte engang et Joystick hos den lokale Expert, de fik da også et hjem, men de havde bestilt det forkerte. Det blev sendt tilbage og de bestilte det rigtige, det er så bare aldrig kommet. Tre måneder senere var undskyldingen stadig at "Det kommer med næste sending tirsdag eller onsdag i næste uge".

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #81: 07 Jul 2009, 01:28 »

så er jeg igang med at downloade spillet demoen ... så skal der flyves lidt ...

Min far er så nice til det spil .. kan huske for 3-4 år siden spillede han det hele tiden .. han skrev ned på et papir hvilke knapper der var til hvad Opstemt

Vi skal alle være her.

motZ
Gæst

« Svar #82: 07 Jul 2009, 01:28 »

Okay. Min computer burde helt bestemt kunne trække det, den har 500GB Harddisk og 4GB Ram. Hvad er det for et Joystick du har bestilt? Og ang. Expert, så forvent ikke at det nogensinde kommer. Jeg bestilte engang et Joystick hos den lokale Expert, de fik da også et hjem, men de havde bestilt det forkerte. Det blev sendt tilbage og de bestilte det rigtige, det er så bare aldrig kommet. Tre måneder senere var undskyldingen stadig at "Det kommer med næste sending tirsdag eller onsdag i næste uge".

Præcis samme oplevelse har jeg haft ang. Expert.. Det er et Logitech Extreme 3D Pro mener jeg det hedder.
Der er gået omkring 3 uger nu og undskyldningen har været, som hos dig, at det kommer næste tirsdag eller også torsdag. Hvis de ikke ringer i morgen, tror jeg at jeg finder en billigere forhandler på nettet og sparer lidt penge der.

Hvilket joystick var det du havde bestilt?
« Seneste Redigering: 07 Jul 2009, 01:35 af motZ » Logged

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #83: 07 Jul 2009, 01:35 »

Jeg kunne læse mig til at du har Flight Simulator X, altså den nyeste udgave? Kan du anbefale det, hvis man altså gider sætte sig ind i det Smiley?

EDIT: Ang. Joysticket, så kan jeg ikke huske det, det er efterhånden halvandet år siden eller sådan noget Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jul 2009, 01:38 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #84: 07 Jul 2009, 01:36 »

så det hentet .... Opstemt

Vi skal alle være her.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #85: 07 Jul 2009, 01:41 »

Jeg er også gået igang med at hente demoen til FSX glæder mig til at prøve det. Nogle der har nogle begynder råd?

motZ
Gæst

« Svar #86: 07 Jul 2009, 01:53 »

Jeg kunne læse mig til at du har Flight Simulator X, altså den nyeste udgave? Kan du anbefale det, hvis man altså gider sætte sig ind i det Smiley?

Det kan jeg bestemt anbefale. Siden FS2002 er grafikken blevet langt bedre. Der er kommet fede missioner.

FSX er det bedste Flight Simulator til dato. Der er 3 udgaver af spillet. En Standard udgave med det mest basale.
En Deluxe udgave hvor der er kommet flere missioner med i, flere byer og flere lufthavne + lidt andre små ting. Og til sidst er der kommet en Acceleration udvidelse hvor der er kommet markant flere missioner med i og et ekstra fly.
Jeg har Deluxe udgaven, og den koster omkring 300 kr. Man kan også sagtens klare sig med Standard udgaven til omkring 200 kr.

Og efter min mening så skal man spille det her med et joystick til. Har selv et som jeg købte i sin tid til FS2004 og det er fint nok selvom det ikke er noget specielt mærke, men er som sagt længere oppe, på udkig efter et nyt.
Det bliver lige lidt sjovere når man føler lidt mere at man flyver flyet med et joystick.
Hvis man vil ofrer lidt ekstra penge på spillet, så kan man investere i et CH Yoke som minder lidt mere om et joystick som sidder i de virkelige fly.. Det kan fåes til omkring 1000 kr. med pedaler også.

Personligt er et alm. joystick fint til mig.

Hvis der er andet, kan du bare spørge. Kan ikke lige komme på mere.. Smiley

motZ
Gæst

« Svar #87: 07 Jul 2009, 01:56 »

Jeg er også gået igang med at hente demoen til FSX glæder mig til at prøve det. Nogle der har nogle begynder råd?

Prøv at læs tråden igennem. Der er skrevet mange guldkorn som er brugbare for begyndere. Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #88: 07 Jul 2009, 02:04 »

Det kan jeg bestemt anbefale. Siden FS2002 er grafikken blevet langt bedre. Der er kommet fede missioner.

FSX er det bedste Flight Simulator til dato. Der er 3 udgaver af spillet. En Standard udgave med det mest basale.
En Deluxe udgave hvor der er kommet flere missioner med i, flere byer og flere lufthavne + lidt andre små ting. Og til sidst er der kommet en Acceleration udvidelse hvor der er kommet markant flere missioner med i og et ekstra fly.
Jeg har Deluxe udgaven, og den koster omkring 300 kr. Man kan også sagtens klare sig med Standard udgaven til omkring 200 kr.

Og efter min mening så skal man spille det her med et joystick til. Har selv et som jeg købte i sin tid til FS2004 og det er fint nok selvom det ikke er noget specielt mærke, men er som sagt længere oppe, på udkig efter et nyt.
Det bliver lige lidt sjovere når man føler lidt mere at man flyver flyet med et joystick.
Hvis man vil ofrer lidt ekstra penge på spillet, så kan man investere i et CH Yoke som minder lidt mere om et joystick som sidder i de virkelige fly.. Det kan fåes til omkring 1000 kr. med pedaler også.

Personligt er et alm. joystick fint til mig.

Hvis der er andet, kan du bare spørge. Kan ikke lige komme på mere.. Smiley

Det vil jeg gøre brug af hvis jeg skulle ende med at købe spillet Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

motZ
Gæst

« Svar #89: 07 Jul 2009, 02:08 »

Det skal du være mere end velkommen til. Wink

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010