home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Flight Simulator 2002
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Flight Simulator 2002  (Læst 17891 gange)
Gosser
Manager

Sv: Flight Simulator 2002
« Svar #60: 23 Aug 2008, 23:43 »

Nogle der havde ss koden Rullende Øjne ?

SS-koden?

Du skal bare tage et SS, smide det ind i paint, gemme som .jpg, uploade på fx www.imageshack.us, tage linket i bunden, og sætte det således ind:

Kode:
[img]LINK[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #61: 24 Aug 2008, 00:23 »

Nå men her kommer de Hævet Øjenbryn

Her holder jeg på landingsbanen Smiley

Her er jeg netop lettet Cool

I luften over england

Over danmark.. Slagelse!

Indflyvning Thumbs Up

Det var vidst det hele Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #62: 24 Aug 2008, 11:31 »

Svedigt Vk, svedigt!  Tunge

I den der demo jeg prøvede, der kan man jo styre sindssyg mange instrumenter i cockpittet, er det ikke pisse svært at skulle holde styr på det hele?

motZ
Gæst

« Svar #63: 24 Aug 2008, 11:45 »

I den der demo jeg prøvede, der kan man jo styre sindssyg mange instrumenter i cockpittet, er det ikke pisse svært at skulle holde styr på det hele?

Vil anbefale dig først og fremmest, hvis du køber spillet, at købe et joystick til. Det gør spillet nemmere og sjovere, istedet for at sidde og bruge piletasterne til at styre.

verdenskrig
Manager

« Svar #64: 24 Aug 2008, 12:08 »

Cool Opstemt

Hehe ja der er meget at holde styr på, men overblikket kommer med øvelsen Peace
Vil anbefale dig først og fremmest, hvis du køber spillet, at købe et joystick til. Det gør spillet nemmere og sjovere, istedet for at sidde og bruge piletasterne til at styre.

Helt enig her... Ikke at jeg selv har prøvet det, men kunne sagtens forestille mig det Smiley.. Bruger dog selv piletasterne, hvilket godt kan gøre det svært at manøvrere med flyet Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #65: 24 Aug 2008, 12:18 »

Tror virkelig ikke at spillet egner sig til mig. I den demo der, der starter man i luften, også ved jeg bare ikke hvor jeg skal flyve hen, og det er altså pænt nitten bare at flyve lige uden at kunne se andet en den blå himmel, og uden at vide om det er den rigtige vej Tunge Jeg fatter virkelig hat af spillet  crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #66: 24 Aug 2008, 12:20 »

Tror virkelig ikke at spillet egner sig til mig. I den demo der, der starter man i luften, også ved jeg bare ikke hvor jeg skal flyve hen, og det er altså pænt nitten bare at flyve lige uden at kunne se andet en den blå himmel, og uden at vide om det er den rigtige vej Tunge Jeg fatter virkelig hat af spillet  crazy

Hehe du skal jo også bruge et apparat der hele tiden viser hvor du er i forhold til kursen Smiley

Ellers er det umuligt... Man skal ikke selv tænke sig til det Peace

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #67: 24 Aug 2008, 12:21 »

Hehe du skal jo også bruge et apparat der hele tiden viser hvor du er i forhold til kursen Smiley

Ellers er det umuligt... Man skal ikke selv tænke sig til det Peace

Hvor er det apparat?  crazy Huh Forlegen

verdenskrig
Manager

« Svar #68: 24 Aug 2008, 12:24 »

Se på det sidste billede..

Hvis du ser lige op over højdemåleren, er der et par ikoner... Du skal klikke på den der ligner en radar... Så skulle den boks der er lige i midten med det grønne gerne poppe op...'

Det er den Thumbs Up

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #69: 24 Aug 2008, 12:30 »

Thank you  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #70: 24 Aug 2008, 12:31 »

I starten skal du heller ikke bare vælge en lufthavn...

Du skal vælge flight planner og vælge en lufthavn at starte i, og en at lande i, og så sig, find route... Så finder spillet ruten, og går tilbage til menuen, hvor du så kan vælge flytype, osv... Så trykker du start, og gør som jeg har beskrevet ovenover.. Så skulle der gerne være en grøn linie imellem der hvor du starter, og der hvor du slutter, plus at den hele tiden fortæller hvor langt der er igen, hvilken kurs du skal være på, og hvilken kurs du er på... Smiley

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #71: 24 Aug 2008, 12:34 »

I starten skal du heller ikke bare vælge en lufthavn...

Du skal vælge flight planner og vælge en lufthavn at starte i, og en at lande i, og så sig, find route... Så finder spillet ruten, og går tilbage til menuen, hvor du så kan vælge flytype, osv... Så trykker du start, og gør som jeg har beskrevet ovenover.. Så skulle der gerne være en grøn linie imellem der hvor du starter, og der hvor du slutter, plus at den hele tiden fortæller hvor langt der er igen, hvilken kurs du skal være på, og hvilken kurs du er på... Smiley

Vil jeg prøve lidt senere. Det kræver fandeme tålmodighed, tror hurtigt det ville ryge på hylden hvis jeg ikke hurtigt fandt ud af det Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #72: 24 Aug 2008, 12:37 »

Vil jeg prøve lidt senere. Det kræver fandeme tålmodighed, tror hurtigt det ville ryge på hylden hvis jeg ikke hurtigt fandt ud af det Tunge
funny funny funny

tålmodighed er en dyd Cool... Men du kan bare spørge, om probs Cool... Jeg har efterhånden haft det i tre år, så ved efterhånden en kende om spillet Peace

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #73: 24 Aug 2008, 12:41 »

funny funny funny

tålmodighed er en dyd Cool... Men du kan bare spørge, om probs Cool... Jeg har efterhånden haft det i tre år, så ved efterhånden en kende om spillet Peace
Som du kan fornemme er det ikke så længe siden jeg prøvede spillet Tunge Skal lige falde lidt ned  Grin

Kan man flyve fra Kastrup til Chicago eller Las Vegas?  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #74: 24 Aug 2008, 12:43 »

Som du kan fornemme er det ikke så længe siden jeg prøvede spillet Tunge Skal lige falde lidt ned  Grin

Kan man flyve fra Kastrup til Chicago eller Las Vegas?  Opstemt

Det irriterede også mig grænseløst engang Grin

Ja du kan flyve hvorhen du vil Opstemt... Du kan flyve fra kastrup til roskilde med en boeing 747(jumbojet) hvis du vil funny

Cool

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010