home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Største kick i dit liv?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Største kick i dit liv?  (Læst 19275 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Største kick i dit liv?
« Svar #60: 19 Aug 2008, 21:54 »

Elmander får den fra mads j, og KNALDER den ind...  Cool

Shockeret

Spørg til side..
Kan bedst huske Skoubo's 5-0 mål, og Kahlenberg's 4-0 mål. Kan huske da jeg så genudsendelsen af kampen. Især Werge's kommentar er meget tydelig når jeg tænker tilbage: "Og så er Brøndby festen total", sagde han efter Thomas' mål til 4-0.. Klasse kamp..

Var fandme også stort da drengene fik den første udebanesejr i meget lang tid mod Viborg. Var genialt. Havde næsten ikke nerver til at se de sidste 10 min. af kampen.

Zone 43
Manager

« Svar #61: 19 Aug 2008, 21:57 »

Kan huske da jeg så genudsendelsen af kampen. Især Werge's kommentar er meget tydelig når jeg tænker tilbage: "Og så er Brøndby festen total", sagde han efter Thomas' mål til 4-0.. Klasse kamp..

Det var Piil og Schäffer, som var kommentatorere Cool

Alt for fedt, da Piil gik amok ved Elmanders mål Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #62: 19 Aug 2008, 22:01 »

Shockeret

Spørg til side..
Kan bedst huske Skoubo's 5-0 mål, og Kahlenberg's 4-0 mål. Kan huske da jeg så genudsendelsen af kampen. Især Werge's kommentar er meget tydelig når jeg tænker tilbage: "Og så er Brøndby festen total", sagde han efter Thomas' mål til 4-0.. Klasse kamp..

Var fandme også stort da drengene fik den første udebanesejr i meget lang tid mod Viborg. Var genialt. Havde næsten ikke nerver til at se de sidste 10 min. af kampen.

1. det var peter piil Rullende Øjne Grin Wink

2. JEg sad i samme stilling hele anden halvleg, våd af sved, pga min nervøsitet... da vi gik ind i overtidne rejste jeg mig, og bed nærmest mine fingre af... Da han fløjtede af kastede jeg mig bare i gulvet, og hamrede i det og råbte JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 19 Aug 2008, 22:02 »

Det der lige springer frem nu er ikke særlig lang tid siden... Nærmere bestemt 1. maj 2008...

Der var pokalfinale, men jeg havde ikke mulighed for at se kampen da jeg var til forårstræf i elevforeningen på min gamle efterskole (jeg sidder i bestyrelsen)...

Der var en tale igang, men jeg sad med radio i ørene.
Der er musik på P3, kan ikke huske hvilket nummer det er, men når jeg hører det kan jeg altid kende det... Ikke et særligt godt nummer, men jeg får gåsehud hver gang. Pludselig bliver musiknummeret afbrudt, man kan høre jubel, kommentatoren halvråber "Martin Retov har scoret for Brøndby"... Jeg rejser mig med knyttet næve med et højlydt glædesbrøl! Først der går det opfor mig hvor jeg er...
Jeg sætter mig ned igen, mine kammerater og jeg laver den mest lavmælte jubelscene jeg nogensinde har holdt for Brøndby, men der bliver da uddelt handshakes osv... Da talen er slut spæner vi op i TV-stuen for at se de sidste tre minutter af kampen! Vi måtte desværre ikke drikke på skolen, for jeg tror nærmest aldrig jeg har haft mere lyst til en øl! Vi kommer dog i byen senere på aftenen i Næstved, byen er fyldt med fans og der bliver sunget Brøndbysange det meste af natten! Fantastisk dag!

Og da John Terry går til bolden i CL finalen i år var jeg også helt oppe at køre, jeg tænkte virkelig at hvis ikke han kan, så kan ingen... Derfor var jeg også helt nede i kulkælderen da han gled og ikke ramte kassen, den aften græd jeg med JT! Skuffet
Men inden sparket var jeg helt sikker på at vi endelig fik det trofæ.

EDIT: Da vi endelig fik udesejren i Viborg reagerede jeg lidt som Verdenskrig, jeg var helt ude på stolen!

Da der bliver fløjtet af drøner jeg rundt i hele hytten og skriger! DRENGE, VI SKAL I BYEN! JEG SKAL VÆRE STIV, JEG SKAL SYNGE! Det skal lige siges at dem jeg var sammen med den dag enten var FCK fans eller ikke interesserede sig for fodbold, der var dog masser af fans i Haderslev by! Wink
« Seneste Redigering: 19 Aug 2008, 22:05 af Netrom89 » Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

BenMusalho
Gæst

« Svar #64: 19 Aug 2008, 22:03 »

Det var Piil og Schäffer, som var kommentatorere Cool

Alt for fedt, da Piil gik amok ved Elmanders mål Opstemt
Nå hvad fanden. Han lyder som Werge! Lidt da.. Tjekkede lige videoen på YouTube, og det lyder måske ikke helt som ham .. Men hvad' faen! Det var smukt..

Don AA
Manager

« Svar #65: 19 Aug 2008, 22:08 »

Det må være fra sæsonen 02/03 d. 18/6 (jep dagen efter min fødselsdag) Kampen på Brøndby Stadion eller Hjalte park som vi jo kalder det efter den dag. Sad og så kampen hos en Brøndby fan hvis 2 små brødre også var der, kan ikke huske om de begge var FCK fans med den ene havde da en FCK trøje på derudover var en anden af mine venner der også som er FCM fan. Da Hjalte scorer tager jeg turen hen af gulvet og "overfalder" næsten ham som også havde en FCK trøje på har fået at vide bagefter at det så pisse sjovt ud  Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #66: 19 Aug 2008, 23:50 »

Mit største kick var da jeg skulle til en af Europas største fodbold turnering og spille . og så scorede jeg 1 afgørende mål så vi gik videre fra gruppespillet ved at slå Belgien og kan ikke huske det sidste hold . dog var Kroatien sindsyge stærke . Men Danmark ( Frederiksværk ) fik en 2.plads i gruppen men vi røg ud efter gruppespillet til Frankrig mener jeg . dog er det ca 6 år siden men husker det alligevel . En varm Juli dag i Tjekkiet.

Vi skal alle være her.

N17
Manager

« Svar #67: 20 Aug 2008, 04:17 »

Synes egentlig det er lidt utroligt, at alle nævner situationer med fodbold - eller rettere de fleste. Jeg har selv gjort det, men er det bare ubevidst at vi vælger disse situationer fordi vi er inde på en fodboldside eller hva? Det er da lidt spøjst i hvert fald Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #68: 20 Aug 2008, 08:34 »

Synes egentlig det er lidt utroligt, at alle nævner situationer med fodbold - eller rettere de fleste. Jeg har selv gjort det, men er det bare ubevidst at vi vælger disse situationer fordi vi er inde på en fodboldside eller hva? Det er da lidt spøjst i hvert fald Smiley

Hehe tror det er fordi fodbold er det vigtigste for mange herinde... Der i blandt mig selv... så er det klart man vælger at forklare om det Wink Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #69: 20 Aug 2008, 15:23 »

Jeg får det aldrig i sportskampe men har fået det to gange i håndbolde kampe hvor jeg selv spiller.

1. Vi skal spille kamp mod et hold der slog os med et par mål i samme sæson, men vi kan sagtens vinde.
I sidste øjeblik 5 min før kampstart hører vi at to spillere ikke kommer så vi i alt bliver 7. Så vi lige kan stille hold.
Jeg bliver skadet og må sidde ude i 5 min efter der var en der ramte mig i hovedet med en albue. Anyway så er vi bagud 7-3 ved pausen(vi spillede 2 gange 15 min).
Jeg scorer 3 gange fra fløjen i 2 halvleg og vi vinder 10-9.
Der var vi sgu glade.

2. Var på håndboldtur vi spillede semifinale og vores spil kørte bare ikke. Det lykkedes mig at fiske bolden, løbe fra 2 spillere og lobbe bolden over målmanden. Følte virkelig vi var ovenpå og var så glad at jeg følte jeg fløj.
Vi tabte så kampen med 2 efter et par målmanddrops

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

-KNM-
Manager

« Svar #70: 20 Aug 2008, 23:58 »

Jeg får det aldrig i sportskampe men har fået det to gange i håndbolde kampe hvor jeg selv spiller.
Og deraf kan vi udlede: Håndbold er ikke en sport

N17
Manager

« Svar #71: 21 Aug 2008, 01:59 »

De drenge jeg træner var ude i en nervepirrende pokalkamp i dag, som gav et par kick. Desværre endte det negativt.

bagud 3-0 ved pausen. får reduceret til 3-1. kommer bagud 4-1, men kommer tilbage på 4-4 og vi skal så i forlænget. der scorer de trods vi dominere, og vi taber så 5-4 efter forlænge efter vi brænder en friløber 2 minutter før tid. efter en dårlig halvleg dominerede vi resten af kampen, mens de levede på deres sindsyg hurtige angriber, som også var mand bag fire af fem mål

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCK88
Manager

« Svar #72: 21 Aug 2008, 06:57 »

Det må have været her forleden dag da jeg, efter at have tabt min 1.kamp i 2.kvalrunde til UC'en 0-4 mod PAOK(i grækenland) efterfølgende smadrede dem med 5-0 på hjemmebane.. det var bare vildt sindssygt!! Peace

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

vesperGT
Manager

« Svar #73: 21 Aug 2008, 08:03 »

De drenge jeg træner var ude i en nervepirrende pokalkamp i dag, som gav et par kick. Desværre endte det negativt.

bagud 3-0 ved pausen. får reduceret til 3-1. kommer bagud 4-1, men kommer tilbage på 4-4 og vi skal så i forlænget. der scorer de trods vi dominere, og vi taber så 5-4 efter forlænge efter vi brænder en friløber 2 minutter før tid. efter en dårlig halvleg dominerede vi resten af kampen, mens de levede på deres sindsyg hurtige angriber, som også var mand bag fire af fem mål

Det kan jeg sagtens forestille mig, det ultimative er jo at i kom tilbage i kampen trods nede 4-1..... Hvor gamle er de drenge du træner?

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 21 Aug 2008, 08:46 »

Danmark - Sverige kampen: En kammerat og jeg havde fået billeter til denne vanvidskamp, og da der bliver scoret til 3-3, efter vi har været bagud 0-3.

Der var jeg sgu også på grådens rand.. Hold da kæft, der blev råbt og skreget meget Opstemt

EDIT: MEN! Et fodboldmål bør ikke være det vigtigste.. Personligt var det nok her for 2 år og et par måneder siden, da vi var ude at kigge på hus under mine forældres skilsmisse. Da vi havde set på 2 halvdårlige huse, kom vi ind i mit nuværende skreg det nærmest, at det skulle være det her. Det var ligesom vendepunktet i en ellers mere end forfærdelig tid.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 08:53 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010