home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.  (Læst 6934 gange)
Tavares
Manager

Sv: FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
« Svar #30: 15 Aug 2008, 15:33 »

Det er helt forkert at gøre det her, især fordi de bare angreb, en ung 12 årig dreng, der bare ville se fodbold. Hvordan kan de egentlig få lov til at komme ind, når man ved at de kan, finde du den slags. Måske ID, ville være vejen frem, når man skulle spille på udebane i europa, så man ved, hvem der gør hvad. Imo, ville det være et stort fremskridt, i kampen mod "fodbold"volden. Men også at kaste med brosten, er jo intet mindre én sygt. Især når man bevidst går efter en, dreng på min alder tsk...

Er også enig i Cesc, med forældre, der ikke tør at komme på stadion, sammen med deres børn. Fodbold sés for at have det sjovt, ikke for at gå amok på alt og alle... Umildbart hart jeg ikke andet at sige.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

plutonium
Manager

« Svar #31: 15 Aug 2008, 15:36 »

Du mener lidt ligesom FCK Away?  Cool

Det er jo det, mange hyler op om, at de ikke vil registreres før kampene. Men jeg tror også det kunne være en langsigtet løsning. Problemet er bare, at de først skal registreres som fodboldfjolser, før man kan udelukke dem fra kampene!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zinck82
Juniorspiller
**

« Svar #32: 15 Aug 2008, 15:40 »

Jeg håber inderligt at FCK trækker enten Napoli eller et Kroatisk, eller Serbisk hold i næste runde så de kan få sig en gang ris til deres egen røv....Den flok drengerøve over fra Parken har vist ikke set hvad den slags mennesker dernede fra vil gøre ved dem...

Nej lad os få en 400,500 kroater eller Serber i Parken i næste runde, så kan det være FCKs så kaldte fans nok skal få sig en lærestreg engang for alle..... Opstemt

Løse vold med vold er sku aldrig løsningen - og de her så kaldte FCK fans tror jeg desværre ikke lærer det vilde ved at få på munden, de finder bare nogen svagere næste gang og slår på, længere er den vist desværre ikke  Ubeslutsom

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

Zone 43
Manager

« Svar #33: 15 Aug 2008, 15:43 »

Men gud ved, om de ser sig selv som store helte om 20 år, når de (forhåbentlig) er færdig med alle de her slagsmål. Dumme brushoveder... Huh

Når de engang er færdige med deres dumheder, er der sikkert en ny generation til, at begå samme dumheder Ubeslutsom Sur

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #34: 15 Aug 2008, 15:43 »

Løse vold med vold er sku aldrig løsningen - og de her så kaldte FCK fans tror jeg desværre ikke lærer det vilde ved at få på munden, de finder bare nogen svagere næste gang og slår på, længere er den vist desværre ikke  Ubeslutsom

Det er også det jeg frygter... Sådanne typer vil ALTID slå ned på dem der er svagere. Og hvis de føler at de bliver for svage, så finder de blot nogle endnu nemmere mål..

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

andersvilster
Gæst

« Svar #35: 15 Aug 2008, 15:45 »

Det er også det jeg frygter... Sådanne typer vil ALTID slå ned på dem der er svagere. Og hvis de føler at de bliver for svage, så finder de blot nogle endnu nemmere mål..
ja desværre Græder

plutonium
Manager

« Svar #36: 15 Aug 2008, 15:45 »

Når de engang er færdige med deres dumheder, er der sikkert en ny generation til, at begå samme dumheder Ubeslutsom Sur

Det er der helt sikkert! (desværre)

Men det er utroligt at de fremtidige generationer af fladpander ikke ser konsekvenserne af fodboldfjolsernes gerninger. Man kan da ikke være stolt af at overfalde andre mennesker!?!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #37: 15 Aug 2008, 15:58 »

Frygten for at tage på stadion kan jeg godt forstå at nogle har, især efter at jeg selv har prøvet at blive antastet af en gruppe Brøndby-fans efter en hjemmekamp. Det er sku ikke sjovty, heldigvis for mig skyndte de sig væk da en stor gruppe AaB-fans nærmede sig.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

fc-hansen
Manager

« Svar #38: 15 Aug 2008, 16:02 »

Det er der helt sikkert! (desværre)

Men det er utroligt at de fremtidige generationer af fladpander ikke ser konsekvenserne af fodboldfjolsernes gerninger. Man kan da ikke være stolt af at overfalde andre mennesker!?!
jeg tvivler faktisk på at det at de ser andre få straffen for det, hjælper før de har prøvet det på egen krop Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #39: 15 Aug 2008, 17:07 »

Ja det er sørgeligt at de få FCK fans skal være voldelig.

Så vidt jeg har forstået så er det den lille gruppe, som hellere ej vil lade sig registere til udebane kampene som udgør grupperne.

Hvor i det link stod der at det var de 300-500 fans, som ikke vil lade sig registrere?
Alt jeg kunne læse var at det var ca. 20 personer.

Men ja skammeligt og til grin er det ihvertfald.

At få en brosten i knæet som 12-årig, er jo psykopatisk, og så af en voksen mand. Hvad sker der lige for hooligans?

Var det voksne mænd?
Det lyder for mig som noget unge drenge kunne finde på at gøre.

Du har ret, men en lærestreg fra andre tilhængere vil få dem på andre tanker.

Jeg kan huske en fck-chelsea kamp hvor fcks fans fik en røvfuld som de ikke glemte.... Thumbs Up

Sjovt. Jeg husker en FCK - Chelsea kamp, hvor Headhunters havde undervurderet danske hooltilstande, og fik sig en lærestreg.

dasmessi
Gæst

« Svar #40: 15 Aug 2008, 17:38 »

Det er fandme dumt af FCK fansene. SÅ skøre hovedet man. Kaster sten efter et barn. Tåbeligt,  ticked off

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #41: 15 Aug 2008, 17:50 »

De er sgu glade for sten, derover på øen.
Er du gal hvor er det pinligt, nej nej. Og det værste er, at de tror, de er så seje. Det er I ikke mates, i er fortabte som én i helvede.

Madrid - 08/09

Hamza_BIF
Manager

« Svar #42: 15 Aug 2008, 18:00 »

Skal jeg sige det ligeud synes jeg det er nogle fuldstændigt tåbelige idioter! Mener ikke de har ret til at kalde sig fans. Det er sgu da for sindssygt at kaste mursten osv. efter kvinder og små børn på tja... måske helt ned til babyalderen! ticked off

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #43: 15 Aug 2008, 18:13 »

Har ikke læst hele tråden, men vil lige komme med mit syn på sagen.

Synes det er lavt. Sørgeligt at synke så lavt. Hvordan kan man få sig selv til at hærge familier!!? Det er simpelthen så latterligt. Hvis de vil slås for at slås, kan de gå ud på en mark og slå på hinanden! Det er fint med mig. Men når de begynder at blande uskyldtige ind i det er det stærkt kvalmende.

Og dette problem hjælper hooligan registeret og FCK AWAY slet ikke på! De tåber (og sikkert de Brøndby hooligans, som angreb en fck familie i foråret), har nok allerede karentæne fra stadion. Min pointe er, at det ikke hjælper disse slags overfald, at true med hool register, fordi de ikke hærger på stadion. (med undtagelse af den kamp, hvor Brøndby vandt 2-1 mod FCK Wink ) Der skal en anden taktik på bordet, hvis de idioter skal stoppes.

detvarmig
Gæst

« Svar #44: 15 Aug 2008, 18:16 »

De er vel bare white pride wannabes?  Djævel  Cool 

- Rullende Øjne (agf  Kys )

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010