home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.  (Læst 6910 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
« Svar #15: 15 Aug 2008, 14:30 »

Hvis der ikke er nogle fans for de andre klubber så angriber de jo ikke ?

Så du mener altså at man skal straffe modstandernes hold og fans, ved ikke at lade dem se kampene? Det virker meget lidt gennemtænkt.

Sådanne individer skal naturligvis bare ind og brumme den.

ManUtd83
Manager

« Svar #16: 15 Aug 2008, 14:34 »

Hvor er de dog syge i hovedet ! Hvad fanden er det de laver? En ting er når to fangrupper mødes og begge parter er klar til at slås - dem der kommer til skade er i hvert fald selv ude om det. Men når de angriber en flok almindelig tilhængere inklusiv kvinder og børn går de bare langt, langt over stregen.

De skulle virkelig spærres inde i et halvt til et helt år! Så kan svinene lære konsekvenser.

Chakana
Manager

« Svar #17: 15 Aug 2008, 14:37 »

Hvad har folk mening om Brøndbys hooligans lige med dette emne at gøre ?
At mange af de fodbold-elskere jeg kender, synes at Brøndby har de værste "fans", hooligans er det rigtige ord, men gang på gang ser vi FCK hooligans som laver lort på stribe!

Arsenal Football Club

Shaft
Manager

« Svar #18: 15 Aug 2008, 14:42 »

At mange af de fodbold-elskere jeg kender, synes at Brøndby har de værste "fans", hooligans er det rigtige ord, men gang på gang ser vi FCK hooligans som laver lort på stribe!

Det har stadig intet med dette emne at gøre ?

Og jeg ser heller ej en eneste kommentar i denne tråd som nævner noget om Brøndby fans ?

Zinck82
Juniorspiller
**

« Svar #19: 15 Aug 2008, 14:45 »

Nu er jeg stor FCK fan, og jeg skammer mig satme i dee grad over at være sat i bås med de tegninger som lavede dette stunt igår. Men det er heller ikke rigtige fans der gør sådan noget, det er kujoner og tabere uden indhold i livet  ticked off

Men samtidfig skal du ikke komme og sige Brøndby's fans er små engle børn, for det har jeg et ar i mit hoved som bevis på at de bestmet ikke er  Huh

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

Don AA
Manager

« Svar #20: 15 Aug 2008, 14:49 »

Hvad kan man sige til den sag udover dem som har gjort det er en flok idioter og vil bestemt ikke betragte dem som fans og det er lige meget om de var fra Brøndby eller en anden dansk klub.
Om det er fordi de ikke kan komme ind på stadion og lave ballade, at de så skal lavet sådan noget lort udenfor stadion ved jeg ikke men håber at dem som har gjort det bliver fundet og straffet efter loven. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Zone 43
Manager

« Svar #21: 15 Aug 2008, 14:52 »

Kan folk snart indse at det ikke er Brøndbys hooligans som er slemme, men FCKs!

Jeg kan ikke se, hvorfor SSU skal blandes ind i denne diskussion tbh.. Ved det seneste New Firm angreb en 50 SSU'ere en eller anden atlet, så selvom de måske ikke laver lige så meget lort som FCKs hools, så er de heller ikke bedre.

Desuden er jeg helt enig i, at de skal i spjælet alle sammen uanset, hvilket klub de 'repræsenterer' samt forbydes adgang til samtlige stadions i Danmark resten af deres liv. Mindre kan ikke gøre det..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #22: 15 Aug 2008, 15:13 »

At få en brosten i knæet som 12-årig, er jo psykopatisk, og så af en voksen mand. Hvad sker der lige for hooligans? Det sender et meget dårligt signal ud til omverden, fordi at folk ikke tør komme på de danske stadions. Måske fru Jensen fra København ikke tør sende sin søn i Parken (eller et andet sted hen) efter sådan en ting. "Nej, det er for farligt for dig lille dreng". Det kan ikke passe, at folk som kun tager til København for at hygge sig, skal blive overfaldt på den måde.

Det er ikke til at forstå nogen folk er på den måde. Idioter, intet mindre.

andersvilster
Gæst

« Svar #23: 15 Aug 2008, 15:16 »

jeg giver jer ret i , de burde forbydes på samtlige stadions men . Enten venter de uden for stadion hvor modstanderen "fjenden" kommer ud og smadrer dem. eller finder de bare en ny måde at komme ind ticked off ticked off ticked off Forseglede Læber

Zinck82
Juniorspiller
**

« Svar #24: 15 Aug 2008, 15:19 »

Det er også total lige meget om de er fra FCK, Brøndby eller viborg - De er ikke andet end Hooligans som ikke vil klubberne noget godt, de er ikke andet end en skændsel for dansk forbold!!! Hooligans Raus!!!  ticked off

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

plutonium
Manager

« Svar #25: 15 Aug 2008, 15:20 »

Dejligt at se den generelle holdning er så kritisk over for denne gruppe idioter!

Kan man være andet?! Da FCK gæstede Hjalte Park (Brøndby Stadion), og de lavede lort i den med romerlys havde de jo lavet et banner.

'Fodbold er intet uden os'

Sådan som jeg ser det, så er fodbold ALT uden dem. Fodbold er et samlingspunkt, der giver folk en fællesskabsfølelse. Med de Forbandede røvhuller (og en masse andre bandeord følger) begynder folk at jo at frygte det at gå til fodbold. Jeg kan da heller ikke lade være med at tænke på risikoen ved ballade, når jeg er inde at se FCK-Brøndby i Parken. Heldigvis sker der sjældent noget, da jeg ofte er på a-tribunen.
Det kan bare ikke være rigtigt, at man skal tænke på risikoen for slagsmål, bare fordi man har en FCK-trøje på til en kamp mellem de to hold!

EDIT
Jeg synes det er fedt med stærkt rivaliserende klubber, men kunne man bare holde det ved smædesange til hinanden og så lade det være ved det, så ville alt være godt! Det er jo med til at give stemning. Ville bare ønske, at den ikke var så hadsk som den er.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 15:22 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 15 Aug 2008, 15:20 »

Jeg håber inderligt at FCK trækker enten Napoli eller et Kroatisk, eller Serbisk hold i næste runde så de kan få sig en gang ris til deres egen røv....Den flok drengerøve over fra Parken har vist ikke set hvad den slags mennesker dernede fra vil gøre ved dem...

Nej lad os få en 400,500 kroater eller Serber i Parken i næste runde, så kan det være FCKs så kaldte fans nok skal få sig en lærestreg engang for alle..... Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #27: 15 Aug 2008, 15:24 »

Jeg håber inderligt at FCK trækker enten Napoli eller et Kroatisk, eller Serbisk hold i næste runde så de kan få sig en gang ris til deres egen røv....Den flok drengerøve over fra Parken har vist ikke set hvad den slags mennesker dernede fra vil gøre ved dem...

Nej lad os få en 400,500 kroater eller Serber i Parken i næste runde, så kan det være FCKs så kaldte fans nok skal få sig en lærestreg engang for alle..... Opstemt

Det ville være røv-nederen, for at sige det på godt dansk. Hvorfor gøre slagsmålene værre og værre?! Det løser intet, at FCK's 'fans' får øretæver. Tvært imod gør det dem bare til endnu mere afstumpede fjolser.

Men kunne man hurtigt og effektivt sætte en stopper for slagsmålene, så var jeg klart for ideen! Det løser (desværre) bare ikke noget at give dem øretæver..

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 15 Aug 2008, 15:27 »

Det ville være røv-nederen, for at sige det på godt dansk. Hvorfor gøre slagsmålene værre og værre?! Det løser intet, at FCK's 'fans' får øretæver. Tvært imod gør det dem bare til endnu mere afstumpede fjolser.

Men kunne man hurtigt og effektivt sætte en stopper for slagsmålene, så var jeg klart for ideen! Det løser (desværre) bare ikke noget at give dem øretæver..

Du har ret, men en lærestreg fra andre tilhængere vil få dem på andre tanker.

Jeg kan huske en fck-chelsea kamp hvor fcks fans fik en røvfuld som de ikke glemte.... Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #29: 15 Aug 2008, 15:30 »

Ville ønske der ikke skulle mere til.. Jeg tror desværre bare ikke det er nok.

Men gud ved, om de ser sig selv som store helte om 20 år, når de (forhåbentlig) er færdig med alle de her slagsmål. Dumme brushoveder... Huh

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010