home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tæt på døden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Tæt på døden  (Læst 26401 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Tæt på døden
« Svar #15: 10 Aug 2008, 03:57 »

det kunne nemt være gået galt begge to Shockeret

LFC du skal ikke tænke på mig når du kører i  trafikken Cool Grin Wink

Men underligt at nogle folk er heldige og andre ikke... Men ser man sig for, og er opmærksom er risikoen for at dø jo lille... Men som ved mig... Det kan ske uden at man kan forsvarer sig i mod det... det er det skrækkelige ved døden..

Ellers gode fortællinger Thumbs Up

Jeg tænker på dig hele tiden VEEKÅÅÅ! Kys Grin

Ej jeg er nok ikke den hurtigste type og opfatter generelt langsomt. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #16: 10 Aug 2008, 03:59 »

Jeg tænker på dig hele tiden VEEKÅÅÅ! Kys Grin

Ej jeg er nok ikke den hurtigste type og opfatter generelt langsomt. Tunge

Elsker også dig Kys

Men det er nok ik så smart...

Nogle herinde som har været med i en tog eller fly ulykke Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #17: 10 Aug 2008, 04:07 »

Jeg var på besøg hos min mormor og morfar Peru, december 2003. Jeg var 10 år dengang..
Min moster skulle hjem fra arbejde, og tog så en taxa.
Jeg var hjemme ved mine bedsteforældre ringede, og jeg tog telefonen, og en dame med panik i stemmen sagde, giv mig en voksen at snakke med hurtigt!
Så fandt vi ud af at da hun skulle af, kørte taxachaufføren videre, og låste dørene. Han stjal hendes bryllupsring, mobil, pung og halskæde.
Hun blev sat af i en af Limas farligste kvarterer, men heldigvis var der er sød, hjælpsom dame, som lånte hende en telefon.
Meget skræmmende!

fuck hvor klamt Ubeslutsom... Også mit søtrste frygt når jeg kører i taxa Græder

satme heldigt at hun klarede det... Hun må have en skytsengel, for sådan nogle kvartere i sydamerika, bør per tradition være et sted der er nemt at dø Ubeslutsom

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #18: 10 Aug 2008, 04:11 »

Ja, og jeg husker tydeligt at jeg gik med min morfar på gaden, så sprang et dæk på gaden og der kom gnister pga. fælgen..
Så sagde jeg "så du det"(ikke på dansk Tunge) og så sagde han bare at det skete tit, det skulle jeg ikke ta mig af.. Grin

Men Columbia er det aller farligste, og Sao Paolo... Men Peru er farlig pga. trafikken

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 10 Aug 2008, 04:28 »

Jeg er lige kommet hjem fra byen, og min bedste ven og hans kæreste er lige taget med ambulancen.. hun fik et anfald da vi kom ud fra pubben, og afslørede at hun havde taget en del anti-depressive piller samtidig med at hun havde drukket.. Alt var helt normalt da vi var derinde, men da vi kom ud gik hun pludselig amok og begyndte at råbe og skrige om at folk ville slå hende ihjel og at hun bare ville dø.. Jeg har aldrig oplevet noget så skræmmende før, og hun var bare helt væk.. håber hun er kommet til det rigtige sted hvor hun kan blive behandlet ordentligt.. det bliver en lang nat...

verdenskrig
Manager

« Svar #20: 10 Aug 2008, 04:32 »

Jeg er lige kommet hjem fra byen, og min bedste ven og hans kæreste er lige taget med ambulancen.. hun fik et anfald da vi kom ud fra pubben, og afslørede at hun havde taget en del anti-depressive piller samtidig med at hun havde drukket.. Alt var helt normalt da vi var derinde, men da vi kom ud gik hun pludselig amok og begyndte at råbe og skrige om at folk ville slå hende ihjel og at hun bare ville dø.. Jeg har aldrig oplevet noget så skræmmende før, og hun var bare helt væk.. håber hun er kommet til det rigtige sted hvor hun kan blive behandlet ordentligt.. det bliver en lang nat...

Neeeeej hvor skræmmende Shockeret Ubeslutsom

Det lyder virkelig ubehageligt... Ik en fed afslutning på en druk tur Græder

Hvordan går det med dig nu så Skuffet

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 10 Aug 2008, 04:37 »

Total nederen afslutning på en druktur.. Jeg har det fint nok, har bare sagt til min ven at han skal give besked så snart han ved noget mere.. Det er sket før med hende, så regner med at hun bliver indlagt på psykiatrisk afdeling igen.. Men puha det er en mærkelig fornemmelse at sidde på en bænk i regnen med en pige man bare ikke kan komme i kontakt med..

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #22: 10 Aug 2008, 04:39 »

Det er jeg sgu ked af at høre g00n. Skuffet
Håber hun klarer den.

Lyder fandme skræmende!

verdenskrig
Manager

« Svar #23: 10 Aug 2008, 04:48 »

Meget skræmmende Skuffet

Men måske skulle jeg rette trådens indhold sådan at det også kan omhandle andre Grin Wink

Cool

darkalf
Manager

« Svar #24: 10 Aug 2008, 06:08 »

Min mindste bror tog engang fejl af hvilken del af glasdørene på vores folkeskole, der kunne åbne og hvilken en der var låst fast i gulvet. Det lykkedes for den lille klovn, at rende ind i den dør der var låst fast, med højre arm i strakt position.. Det gik hverken værre eller bedre end at han var 2 milimeter fra, at skære sin pulsåre i armen over Shockeret Ambulancen kom og tog ham med og gav ham ilt, da han mistede bevidstheden imellem sygehuset og skolen.. Men han overlevede da heldigvis Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #25: 10 Aug 2008, 07:19 »

God tråd VK ..

Jeg kan, ligesom ham, ikke anbefale at dø ved at drukne, eller at være ved det,
for hold kæft hvor er det da godt nok en ubehageligt følelse!!!  Forlegen Jeg var..et sted mellem 8 og 12 da det skete?
Vi var på camping i Karup.. og vi havde endda været det flere år i træk, så forstår ikk helt hvordan jeg pludselig havde glemt at vandet blev dybere jo længere man gik ud Rullende Øjne  Ubeslutsom .. Grundet mit alder, så var jeg ret dårlig til at svømme,
og da jeg så ligesom "sank under" kunne jeg sku ikke komme op igen!! det var sådan.. hvordan skal man forklare det, jeg kom lige op med snuden over vandet under ét sekund og så nedunder igen, igen og igen og fik vand ind og alt muligt, den følelse der.. det er næsten ubeskriveligt? jeg var så, meget heldig, at en af vores bekendte på det tidspunkt, stod i vandet ved kanten, og jeg fik så, på en eller anden måde, revet i hans shorts hvorefter han så trak mig op, men jeg har det sådan at det var ret tæt på, for havde mildt talt ikk styr på en skid og kunne ikk få luft  Huh - på samme ferie faldt jeg faktisk også i søvn i bassinet(stav), da jeg vågnede var svømmehallen lukket og jeg lå der helt for mig selv Shockeret! både lidt sjovt og creepy syns jeg..

Lidt mere for nyligt, for 3 år siden tror jeg, skulle jeg hjem fra skole.. Jeg, som så mange andre, cyklede på fortorvet i den forkerte side fordi der ingen var, og da jeg så ville over på den anden side kunne jeg ikke umiddelbart se nogen biler så jeg kørte, dét skyldtes så at der er en blomsterforretning på den side af vejen, og der holdte en varevogn der, så kunne ikk se om der kom nogen, så gik ud fra der ikke gjorde (RET DUMT Grin  Ubeslutsom) det endte så i at en sølvgrå stationcar kørte direkte ind i mig på cyklen, har fået fortalt at politiet og dem fra skolen der så det, at jeg, MED CYKEL, fløj op på køleren, smadrede forruden og røg henover bilen, og landte på vejen.. jeg vågnede og var self. i chok.. gentog mig selv, men alligevel var jeg i stand til at svare på det jeg blev spurgt om (hvor og hvem jeg var, hvad dag det var, hvad der var sket osv.) og hendes ambulance damen der sad ved mig i ambulancen, var overrasket over at jeg var så fattet som jeg var, selvom jeg fik blackout flere gange.. nå men..

Jeg brækkede ikke én eneste ting, og slap med et blådt og blodsprængt? øje, og MEGET ømme muskler dagene efter.. Det var så noget med at jeg lige kunne rejse mig, men ville så falde sammen igen pga min krop var totalt smadret for energi  Grin Huh det var ikk fedt, og meget skræmmende.. har fået at vide af både politiet og dem på sygehuset, at jeg var MEGET heldig  Rullende Øjne

det var mit input  Peace
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 07:22 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Chakana
Manager

« Svar #26: 10 Aug 2008, 07:38 »

Ååårh, hvor vildt makkerskilap..
Godt du var/er okay..
Smiley

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #27: 10 Aug 2008, 08:19 »

Tak makkerskilap Smiley

Lyder godt nok ubehageligt et første Skuffet.. Det er VIRKELIG den værste måde man kan dø på... Neeeej det er ubehageligt..

Det andet lyder vildt, og godt klaret at du slap så let Opstemt... God beskrivelse Thumbs Up

Cool

søgaard
Gæst

« Svar #28: 10 Aug 2008, 09:00 »

For 3-4 år siden, var jeg den heldige indehaver af et job, som avisbud. Denne dag var der rigtig uvejr, det regnede helt vildt, lyn og torden nærmede sig, men jeg var fast besluttet på, at jeg kunne nå og blive færdig med ruten inden det lynene kom hen til byen. Jeg havde dog forregnet mig, og min rute stopper på en bakke med massere af træer midt i byen. Men i stedet for at ramme et af træerne, så rammer et lyn ned, under en meter fra mig. Alt lys slukkede, også mine cykellygter!, og jeg stod fuldstændig i chok. Et par stykker kom ud, og spurgte, om jeg var okay, men jeg stod bare helt i chok, og svarede ikke. Senere fik jeg fortalt af dem, at de så episoden, og at det ikke var længere end en meter fra at ramme mig. Og jeg kørte vel og mærke midt på vejen, og ikke i nærheden af træerne, hvor man skulle tro lynet ville ramme.

Dengang jeg var 6 år, skulle vi d. 23 december op og bytte gaver, med noget familie i Frederikshavn (boede dengang i Aalborg), og lige da vi er nord for Sæby, knækker bagakslen, og det ene baghjul bliver trukket ind under bilen, hvilket gør, at vi skrider ud mod en grøft på 1½ meter, og ruller rundt indtil vi er på bunden af denne grøft. Der skete ikke noget med min storesøster og jeg, mens min stedmor "kun" brækkede armen. Dette kunne  helt sikkert have gået meget mere galt.

Chakana
Manager

« Svar #29: 10 Aug 2008, 09:16 »

Det er nogle vilde historier!
Lyn de går vidst også efter varme, og så har lynet nok ikke bestem om det ville ramme dig eller træet Rullende Øjne
Et lyn ramte også vores hus for et par uger siden, og det er virkelig noget man tænker over næste gang det lyner.

Arsenal Football Club

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010