home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 807 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38799 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #135: 11 Aug 2008, 21:31 »

endnu engang en rigtig god update og det bliver bedre og bedre for hver update der kommer. dit grafiske er helt i top og dit skriftlige er også rigtig godt. KIU
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #136: 11 Aug 2008, 21:31 »

en udmærket update, med en fin opsætning. synes dog du skal sætte lidt kommaer, i stedet for punktummer. Der er nogle gange det bliver underligt at læse med alle de punktummer (specielt i starten)
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #137: 11 Aug 2008, 21:37 »

endnu engang en rigtig god update og det bliver bedre og bedre for hver update der kommer. dit grafiske er helt i top og dit skriftlige er også rigtig godt. KIU
Igen amnge tak kasper. Glad for at høre. Smiley
en udmærket update, med en fin opsætning. synes dog du skal sætte lidt kommaer, i stedet for punktummer. Der er nogle gange det bliver underligt at læse med alle de punktummer (specielt i starten)
Okay, tak for comment. Skal nok gøre bedre.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #138: 11 Aug 2008, 21:50 »

Det er klart din bedste blog til dato.. Du har forbedret dig gevaldigt siden din første blog, Getafe kk? og man kan mærke at du brænder for dette spil og denne blog.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #139: 11 Aug 2008, 21:51 »

Det er klart din bedste blog til dato.. Du har forbedret dig gevaldigt siden din første blog, Getafe kk? og man kan mærke at du brænder for dette spil og denne blog.. KIU Thumbs Up
Mange tak, Jimmy. Dejligt med en kommentar fra din side. Det varmer!O0. Jo ganske rigtigt. Min første blog var Getafe.  Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #140: 12 Aug 2008, 15:21 »


Stor tak til stimo92 for grafik Thumbs Up

Tottenhams rotation var ikke et lige den bedste indtil opgøret mod Wigan ude. Tottenham jagtede stadig den vigtige sejr som de manglede flere af, og et nederlag mod Wigan ville sætte Juande Ramoss jobsikkerhed i fare. Spillerne ville redde Ramos så meget de kunne, og Berbatov er manden som måske sætter Ramoss jobsikkerhed lidt højere op med en scoring til 0-1.

2.halvleg udligner Heskey. Et uafgjort resultat her ville være op og ned for Tottenham. Tottenham ville som sagt gøre alt for at vinde, men chancerne blev bare mere og mere mislykket. Derfor ender kampen 1-1 og Ramos kan se frem til en dag med måske en fyring i morgen.

Dagen efter kampen mod Wigan var det en meget mørk dag og skikkelse der hang over Juande Ramos på kontoret. Flere ignorerede ham, bortset fra bestyrelsesformand Daniel Levy. Han vinkede lidt til Ramos og kaldte ham ind på kontoret. Der var lidt nerver på ved Ramos, men sammentidig vidste han godt hvad Levy kaldte ham ind til. Først startede det med lidt snak om bla. hans tilværelse i klubben, hvad fansene syntes og hvad han selv syntes om hans præstationer i ligaen. Han forklarede at han var godt klar over at fansene ville have hans hoved på et sølvfad, og at motivationen var ikke lige den bedste. Levy forstod det godt og var meget enig i hans udtalingerne. Levy tog nogle papir frem og begyndte at vise Ramos sine meninger om ham og hans job ufgørelse i klubben. Der stod


1. Dårlig præstation i ligaen
2. Dårlig udnyttelse af holdet
3. Skuffet over at fansene bliver sure


Det var altså hele 4 grunde til at de mente i Tottenham at Ramos skulle fyres. Ramos tog imod det og forlod lokalet. Han var ikke ked af det, eller noget, tvært i mod mere lettet. Han sagde farvel til alle spillerne, og alle de andre i bestyrelsen. Hermed slutter Ramos og Tottenhams samarbejde. Om Ramos søger efter et nyt job, bla. i AC Horsens hvor de her for nylig har fået deres tidligere træner, Roald Poulsen, eller om han stopper karrieren. Juande Ramos nåede flg. Begivenheder til Tottenham:

Uefa cup vinder
Andrei Arshavin til for 127mio dk kroner
Rafinha til for 120mio dk kroner
Olof Mellberg til for 65mio dk kroner
Gareth Barry til for 197mio dk kroner
Lassana Diarra til for 125mio dk kroner
Tomasz Kuszczak til for 17mio dk kroner
Fabio Aurelio til for 28mio dk kroner

Samlede trofæer: 1
Samlede udgifter: 679mio dk kroner

Hermed slutter altså denne Tottenham blog fra min side af. Jeg er ked af at bloggen ikke holder længere, men fyringen kom altså. Overraskende. Om jeg vil fortsætte denne er meget uvis. Derfor laver jeg en afstemning for at se jeres vurdering om i er med til at jeg fortsætter eller ej. Derfra vurderer jeg så, og så må vi se an. Hvis bloggen ikk fortsætter vil jeg gerne give en stor tak til de dygtige og flinke grafikere:

Nicolas Felipe – Tusind tak!

Stimo92 – Tusind tak!

-Benja- - Tusind tak!

Yoggidk – Tusind tak!

Bave – Tusind tak!

« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 15:29 af dasmessi » Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #141: 12 Aug 2008, 15:41 »

 Jeg syntes sku altid du bliver fyret Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: Tottenham from the Lane
« Svar #142: 12 Aug 2008, 15:54 »

Jeg syntes sku altid du bliver fyret Smiley
Ja, men det kommer alle til. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #143: 12 Aug 2008, 16:23 »

Du tager forhåbenligt ikke til Horsens?!?! Shockeret Alt for urealistisk med Juande Ramos i Horsens. Shockeret

Fortsæt, fortsæt! Det har været en rigtig fin blog, så jeg håber du fortsætter! Smiley Bare ikke i Horsens! Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #144: 12 Aug 2008, 19:35 »

Vent nu og se. Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #145: 12 Aug 2008, 19:42 »

Du tager forhåbenligt ikke til Horsens?!?! Shockeret Alt for urealistisk med Juande Ramos i Horsens. Shockeret

Fortsæt, fortsæt! Det har været en rigtig fin blog, så jeg håber du fortsætter! Smiley Bare ikke i Horsens! Wink
er helt enig, men det kan jo også være Villarreal, som du jo også er fan af -LFC- ikke?
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #146: 12 Aug 2008, 19:44 »

I så fald, kommer der en update i aften.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #147: 12 Aug 2008, 19:51 »

er helt enig, men det kan jo også være Villarreal, som du jo også er fan af -LFC- ikke?
Det er rigtigt, at jeg er det, men nu nævner han jo Horsens i updaten og Villarreals tilnavn er ikke den gule fare. Tunge Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #148: 12 Aug 2008, 19:52 »

Hvis i mener at Juande Ramos i ACH er urealistisk, læser i så ikke med hvis det sker?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #149: 12 Aug 2008, 19:53 »

Hvis i mener at Juande Ramos i ACH er urealistisk, læser i så ikke med hvis det sker?


Lav nu bloggen fordi du selv vil, så skal læserne nok komme, hvis det er!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010