home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38711 gange)
dasmessi
Gæst
 
''Den gule fare'' - STOPPET!
« : 02 Aug 2008, 11:15 »

Intro



Endelig blev det tid til en ny blog fra min side af, efter at have haft mistet lysten til Fm i lang tid, men da Rooland så smed en Beta Version op, måtte den prøves. Den har så fået mig til at starte en blog med Tottenham. Dette vil blive en blog som der måske ikke ryger updates ind i hver dag, men der kommer nogen! Bare rolig. Jeg vil gå tæt på transfers,kampe og grafikken. Mine tidligere blogs var henholdsvis Getafe, FCK, Hertha Berlin og nu sidst Rosenborg. Jeg føler jeg har opnået meget med de blogs, og nu er jeg altså klar med en ny en. Jeg håber i vil tage godt imod den. Første update kommer nu
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 15:02 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #1: 02 Aug 2008, 11:18 »


Tottenham bliver 125



Tottenham Hotspurs har i dag d. 1/7/07 fyldt 125 år. Bestyrelsesformande n  Daniel Levy er begavet og stolt af at være formand for klubben. Tottenham blev grundlagt i 1882 og har altså nu eksisteret i 125 år. Med dette jubilæum kommer der også en overraskelse. Juande Ramos fra Sevilla som kom til i starten af juni fra spanske Sevilla som især overraskede i La Primera denne sæson, har i dag i anledningen af jubilæumet valgt at forlænge med Tottenham frem til sommeren 2009. Juande Ramos sagde således om skiftet.

’’Jeg er glad for at have skiftet fra Sevilla, hvor jeg har været i 2 sæsoner. Jeg ville prøve noget nyt og da jeg hørte at den tidligere træner Martin Jol var blevet fyret, kunne jeg ikke sige nej. Mit skifte hertil England tror jeg kan være med til jeg måske en dag bliver landstræner for et landshold. Mine ambitioner er ret store og truppen her er jeg ekstrem tilfreds med. Jeg glæder mig til de første kampe. Selvom da jeg vandt Uefa Cuppen med Sevilla i 2006 syntes jeg alligevel ikke det var nok, for jeg vidste allerede at Sevilla ikke ville kunne vinde den næste sæson, og det tror jeg mere Tottenham her kan’’, sagde Juande Ramos.

Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #2: 02 Aug 2008, 11:25 »


2 stjerner til Tottenham


Tottenham har i dag indgået en aftale med 2 spillere. Den ene er højre backen Rafinha som er 21 år gammel og er brasilianer. Han er nok en af de bedste backs i verden, og hans tidligere klub var tyske Schalke 04. Der spillede han i 2 sæsoner og spillede 60 kampe og scorede 2 mål. Rafinha skifter til Tottenham med øjeblikkelig virkning på en sum af 120mio DK kroner og er i Tottenham indtil sommeren 2011. Rafinha har ikke været inde om A-landsholdet, men har spillet 15 U-21 landskampe og scoret 3 mål. Rafinha får trøjenummer 2. Rafinha sagde således om skiftet til The Sun.

’’Det er en stor udfordring for mig. Eftersom Paul Stalteri blev sat af holdet og som også havde svært ved at spille sig ind på holdet, skal jeg virkelig tage mig sammen. Jeg håber på det bedste og forhåbentlig kan jeg være med til at bringe trofæer til Tottenham. Jeg skiftede fra Schalke, da jeg ville prøve noget nyt, og jeg mener at Tottenham ville være det rigtige at gøre. Jeg glæder mig meget til at spille med de andre holdkammerater og efter den første træning, tegner det godt’’, sagde Rafinha til The Sun.


Også en anden stjerne har skrevet kontrakt med Tottenham. Det er den russiske landsholdsstjerne Andrei Arshavin som er 26 år og som har skrevet under med Tottenham på en 4årig kontrakt der også udløber sommeren 2011. Han skiftede fra nok den bedste russiske klub, Zenit Petersburg hvor han spillede 217 kampe og scorede 51 mål. Det er den eneste klub han har været inde for, og nu var han blevet træt at det russiske, og valgte derfor Tottenham Han har 33 landskampe for A-holdet og samt scoret 10mål for Rusland. Han trækker i nummer 21. Hans kommentarer var:

’’Det er stort. Det havde jeg godt nok ikke regnet med. Enhver spiller drømmer om at spille for en storklub og det er Tottenham især. Det lyder spændende for mig, og jeg håber at klubben kan leve op til mine forventninger og gøre mig bedre. Jeg glæder mig især til at spille angrebsmakker med Dimitar Berbatov da han er et af mine største idoler, og jeg håber Juande Ramos giver mig lov til det’’, sagde Arshavin til The Sun.

« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 14:15 af dasmessi » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #3: 02 Aug 2008, 11:31 »

Dejlig stor update. Jeg har dog et par tilføjelser:
-Dine bannere er ikke resizet godt nok, de er jo helt udstrakte.
-Denne åpdate var god, men i intro'en var der virkelig mange småfejl.
-Åååh nej, ikke endnu en, der køber Anderi Arshavin.

Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #4: 02 Aug 2008, 11:32 »

Dejlig stor update. Jeg har dog et par tilføjelser:
 -Dine bannere er ikke resizet godt nok, de er jo helt udstrakte.
 -Denne åpdate var god, men i intro'en var der virkelig mange småfejl.
 -Åååh nej, ikke endnu en, der køber Anderi Arshavin.

Wink
Det er Benja der har lavet dem. Smiley. Og med introen. Skal nok lige prøve at rette den. Tak for comment. Læser du med?.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #5: 02 Aug 2008, 11:36 »

Dejlig stor update. Jeg har dog et par tilføjelser:
 -Dine bannere er ikke resizet godt nok, de er jo helt udstrakte.
 -Denne åpdate var god, men i intro'en var der virkelig mange småfejl.
 -Åååh nej, ikke endnu en, der køber Anderi Arshavin.

Wink

Enig i det meste, selvom jeg synes der er nogle sproglige fejl.

Ang. Arshavin, så kunne han have ventet en uges tid med at starte bloggen, så havde han haft ham alligevel Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #6: 02 Aug 2008, 11:38 »

Enig i det meste, selvom jeg synes der er nogle sproglige fejl.

Ang. Arshavin, så kunne han have ventet en uges tid med at starte bloggen, så havde han haft ham alligevel Smiley
ja, men gad ikk vente. læser du med?. og ja arshavin rygtes jo til spurs nu.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #7: 02 Aug 2008, 11:44 »

Lyder spændende, gode indkøb.
Glæder mig til at du kommer igang med kampene Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #8: 02 Aug 2008, 11:46 »

Lyder spændende, gode indkøb.
Glæder mig til at du kommer igang med kampene Smiley
Okay, mange tak. Er du læser?.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #9: 02 Aug 2008, 11:52 »

hvorfor spørger du om folk læser med... Hvis du vil have mit ærlige svar, så nej det forventer jeg ikke, da der er for mange fejl. Men det er mit favorithold, så hvem ved!
Men kommentere folk, så er det nok fordi de har læst herinde!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #10: 02 Aug 2008, 11:53 »

Det er Benja der har lavet dem. Smiley. Og med introen. Skal nok lige prøve at rette den. Tak for comment. Læser du med?.

Det overrasker mig ikke, for den store fejl laver Benja altid, og det irriterer mig og mine små øjne ticked off Opstemt
Enig i det meste, selvom jeg synes der er nogle sproglige fejl.

Ang. Arshavin, så kunne han have ventet en uges tid med at starte bloggen, så havde han haft ham alligevel Smiley

Hoho. crazy
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #11: 02 Aug 2008, 11:53 »

hvorfor spørger du om folk læser med... Hvis du vil have mit ærlige svar, så nej det forventer jeg ikke, da der er for mange fejl. Men det er mit favorithold, så hvem ved!
Men kommentere folk, så er det nok fordi de har læst herinde!!
Det er bare en fast ting jeg spørger om. Fc-hansen gør det samme.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #12: 02 Aug 2008, 11:54 »

Det overrasker mig ikke, for den store fejl laver Benja altid, og det irriterer mig og mine små øjne ticked off Opstemt
Hoho. crazy
Haha, Benja laver sku god grafik, men det der var sku ikke lige det bedste fra hans side. Håber der er en anden der vil lave noget nyt, for tror ikk Benja har tid.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #13: 02 Aug 2008, 11:55 »

Det er bare en fast ting jeg spørger om. Fc-hansen gør det samme.

Fc-hansen har også fået på næsen over det, og bare fordi han gør det, så er det vel ikke rigtigt. Hvis folk skriver kommentarer, så er det formentlig fordi de læser med!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #14: 02 Aug 2008, 11:55 »

Det overrasker mig ikke, for den store fejl laver Benja altid, og det irriterer mig og mine små øjne ticked off Opstemt

Korrekt... Han laver den OFTE!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010