home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38702 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #165: 12 Aug 2008, 20:38 »

nej, men jeg vil stadig mene at hvis man rigtig skal leve sig ind i bloggen, skal det ikke være Juanbde i Horsens, men det blev det så heller ikke Smiley
Har du lyst til at give en mere relevant kommentar omkring updaten? Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #166: 12 Aug 2008, 20:40 »

Har du lyst til at give en mere relevant kommentar omkring updaten? Smiley
nej, da jeg ikke læser bloggen Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #167: 12 Aug 2008, 20:40 »

nej, da jeg ikke læser bloggen Smiley
Okay. Grund?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #168: 12 Aug 2008, 20:42 »

Okay. Grund?
fordi jeg ikke gider.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #169: 12 Aug 2008, 21:00 »

Endnu en god update, dog er det lidt underligt bare at skifte træner men alligevel er det ret fedt tænkt, så jeg følger stadig med Thumbs Up KIU dasmessi ved at du kan
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #170: 12 Aug 2008, 21:01 »

Endnu en god update, dog er det lidt underligt bare at skifte træner men alligevel er det ret fedt tænkt, så jeg følger stadig med Thumbs Up KIU dasmessi ved at du kan
hehe, mange tak igen, overvejede det nemlig meget stærkt.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #171: 12 Aug 2008, 22:06 »


Tak til Cesc for banner Thumbs Up

13/03/09
Trupgennemgang

Målmænd
På målmandsposten har vi 2 gode målmænd. En veteran og en ung. Der er en meget stor forskel på begge målmænd, men det er Søren Jochumsen der i sidste ende kommer til at tage buret, da Lasse Sørensen har lang vej endnu. Søren Jochumsen bliver i øvrigt sat til at træne Lasse op.
1. Søren Jochumsen*
21. Lasse Sørensen

Forsvar
I forsvaret bliver der en tæt kamp om startopstillingen. Profilen er uden tvivl Ulrik Laursen som er kommet til fra FC København og han vil komme til at lægge sammen med Morten Rasmussen i forsvaret, samt med Adam Eckersley på venstre back og Kenneth Emil Petersen på højre.
3. Morten Rasmussen*
6. Ulrik Laursen*
20. Adam Eckersley*
22. Kenneth Emil Petersen*
26. Martin Spelmann
28. Alexander Fischer

Midtbane
Oppe på oprydningspladsen er det endnu en gang en hard kamp om en startplads. Det bliver dog i sidste ende Steffen Lauser på venstre kant, Søren Friis og Christian Kleven og Thomas Kortegaard på højre kant.
10. Allan Søgaard
12. Jesper Håkansson
13. Thomas Kortegaard*
14. Søren Friis*
16. Christer Kleiven*
23. Steffen Lauser*

Angreb
I angrebet bliver der knap så meget konkurrence. Den ene af dem som er sikret med 100% garanti er Gilberto Macena. Og så bliver det i sidste ende Jakob Johansson som danner par med Gilberto.
9. Gilberto Macena*
17. Casper Johansen
27. Jakob Johansson*

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #172: 12 Aug 2008, 22:08 »

Rigtig flot blog, dog er din midtbane noget af det ringeste jeg længe har set, sorry Tunge
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #173: 12 Aug 2008, 22:09 »

Rigtig flot blog, dog er din midtbane noget af det ringeste jeg længe har set, sorry Tunge
Bare vent. Kan allerede afsløre der er fortstærkninger på vej især på midtbanen. Tunge. Tak for comment.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #174: 12 Aug 2008, 22:12 »

Fin update, dog ikke så meget tekst, men det der står er fint. Og så er dit grafiske helt i top!! KIU
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #175: 12 Aug 2008, 22:13 »

Mange tak, men i en trupgennemgang behøver der kun at stå hvem der kommer til at spille.
EDIT: Skal lige siges at bundbanneret er selvlavet. Kanterne er jeg ekstremt tilfreds med. Er ellers piv ringe til det.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #176: 12 Aug 2008, 22:19 »

Nu har jeg ikke læst noget i blog før nu, og du skriver fint, men jeg synes det er en lidt tynd trup gennemgang. Grafikken er lige ud sagt, rigtig ringe, hvis du spørger mig. Alt for rodet. Jeg vil dog følge med, da jeg selv har haft nogle gode spil med "Den gule fare".
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #177: 12 Aug 2008, 22:21 »

Nu har jeg ikke læst noget i blog før nu, og du skriver fint, men jeg synes det er en lidt tynd trup gennemgang. Grafikken er lige ud sagt, rigtig ringe, hvis du spørger mig. Alt for rodet. Jeg vil dog følge med, da jeg selv har haft nogle gode spil med "Den gule fare".
Okay, ikke glad for at høre, men glad for at høre du følger med. Tak.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #178: 12 Aug 2008, 22:45 »


Stor tak til yoggidk/Cesc for banner Thumbs Up

15/03/09
OB – AC Horsens

Flemming Povlsens første rigtige prøve var ude mod de stærke OB. Dette var en svær kamp som AC Horsens fansene regnede med bare et point. Flemming forventede nu noget mere. Han forventede bare en god præstation, da OB altid er svære at spille imod. De har en god taktik og en masse gode spillere ifølge Flemming Povlsen. Spillerne var også opsat på at give Flemming sin første sejr. Især Gilberto Macena glædede sig. Kampen går i gang og det starter stille og roligt med ACH chancer. Gilberto får en friløber fra Lauser og tæmmer den og lobber den over mål. Allerede en stor chance i starten af kampen. Midtbanecentralen Christer Kleiven trækker ind i banen, rykker udenom Chris Sørensen og kanonerer den direkte resolut over i hjørnet. Hvilket mål. Lidt senere er det Djiby Fall som får udlignet på et hovedstød. Så blev det Gilbertos tur til at vise hans potentiale. Først finter han Esben Hansen, så Chris Sørensen, så Anders Møller Christensen og til sidst Arek Onyszsko og sender bolden i kassen køligt. Fænomenal præstation af Gilberto. Føringen holdt dog 7min før Fall igen scorer lige kort før pausen til 2-2.

I pausen var Flemming tildeles tilfreds med holdet. Chancerne kom de frem til som han forventede og resultatet her ville ikke være dårligt. Gilberto blev udskiftet med Casper Johansen. Omtalte Johansen har ikke lige mere end løbet på banen før han får første chance. Han spiller et-to med Friis, og sender et langskud af sted, men Onyszsko står hvor han skal. Så vågnede OB op og Djiby Fall forlænger en bold over til bagerste stolpe hvor Mads Timm kommer glidende og glider bolden i mål. 3-2. AC Horsens var stærkt utilfreds med scoringen. De mente at Fall gav en direkte albue i hovedet på Laursen. Emil Laursen vinker afvisende. Trods brokkeriet ender kampen 3-2 og Flemming Povlsen sagde efter kampen:

’’Det er lidt træls at vi taber kampen. Jeg føler vi er det bedste hold og syntes også vi fortjener sejren. Så får de sådan et dumt mål til sidst, på en dommerfejl efter min mening. Jeg mener at Fall hiver en albue frem i hovedet på Ulrik, men sådan er det jo. Nu ser vi bare frem til næste kamp og håber på point’’, sagde Flemming Povlsen om debuten til tv2sporten.

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: ''Den gule fare'' - (tidl. Tottenham)
« Svar #179: 12 Aug 2008, 22:49 »

Meget meget flottere sat op, KIU!
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010