home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38894 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #75: 03 Aug 2008, 00:26 »

Der er alt for mange kampe, men fedt lavet med dato og så bare pause stilling og slutstilling og hvem der scorede det kan jo godt lide
Okay, tak. Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #76: 03 Aug 2008, 01:13 »

Først vil jeg lige sige en ting:

1. Dem der siger at Benjas billeder eller forkert størrelse eller hva de nu er, så synes jeg da at de er velkomne til at gøre et bedre forsøg. En grafik-spasser som mig er meget taknemlig over at Benja hjælper med grafikken, for ellers ville det bare være ting jeg fandt på nettet og fyldte op med. Det kan muligvis være at i ikke synes om det, men det er bedre end ingenting. Jeg synes ikke der er nogen grund til at sige sådan når han bruger meget tid på at hjælpe i diverse blogs. Så -Benja-:  Thumbs Up

Til bloggen så synes jeg det ser fint ud og så skal det KUN være dig der står for taktikken, men det er da fint at folk kommer med forslag. Ligesom flere andre har påpeget er der små fejl i dine updates men det er til at leve med.

KIU  Peace
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #77: 03 Aug 2008, 01:14 »

Først vil jeg lige sige en ting:

1. Dem der siger at Benjas billeder eller forkert størrelse eller hva de nu er, så synes jeg da at de er velkomne til at gøre et bedre forsøg. En grafik-spasser som mig er meget taknemlig over at Benja hjælper med grafikken, for ellers ville det bare være ting jeg fandt på nettet og fyldte op med. Det kan muligvis være at i ikke synes om det, men det er bedre end ingenting. Jeg synes ikke der er nogen grund til at sige sådan når han bruger meget tid på at hjælpe i diverse blogs. Så -Benja-:  Thumbs Up

Til bloggen så synes jeg det ser fint ud og så skal det KUN være dig der står for taktikken, men det er da fint at folk kommer med forslag. Ligesom flere andre har påpeget er der små fejl i dine updates men det er til at leve med.

KIU  Peace
Okay, tak. Så syntes jeg vi alle skal sige:
Undskyld -Benja-
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 01:16 af dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #78: 03 Aug 2008, 09:05 »

god update dog vil jeg sige (ligesom de andre) at der er små fejl, men det er ikke noget der genere. Men du skriver på en rigtig god måde og så kan jeg godt lide din opsætning da den er tydelig. KIU
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #79: 03 Aug 2008, 22:13 »

god update dog vil jeg sige (ligesom de andre) at der er små fejl, men det er ikke noget der genere. Men du skriver på en rigtig god måde og så kan jeg godt lide din opsætning da den er tydelig. KIU
Mange tak. Der ryger måske en update op om lidt, da jeg lige er kommet hjem fra Brøndby Stadion.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #80: 03 Aug 2008, 22:24 »

Er der nogen der holder sig oppe til næste update om lidt?.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #81: 03 Aug 2008, 22:25 »

Ja jeg gør selvfølgelig for det er da spændene at høre om hvad der sker på White Hart Lane Smiley
Logged


Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #82: 03 Aug 2008, 22:31 »

Ja jeg gør selvfølgelig for det er da spændene at høre om hvad der sker på White Hart Lane Smiley

Helt enig
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #83: 03 Aug 2008, 23:09 »


Tak til Bave for grafik Thumbs Up


29/12/07| Sunderland lagde græs til aftenens kamp mod os. Vi skulle bare have en sejr, og så var vi tilfreds. Vi kommer dog bagud allerede efter 5min. Det var ikke den bedste start vi kunne tænke os. Det er stillingen ved pausen og jeg var ikke tilfreds med mit holds præstation. 2.halvleg satsede vi offensivt. Vi kunne bare ikke tabe her. Offensivt fodbold i 2.halvleg er nok ikke det bedste at gøre. Ledley King får en skade kort efter pausen og så er det Dos Santoss tur til at blive skadet. Arshavin gik død, og så måtte jeg rykke Modric alene i angrebet. Vi havde ikke flere udskiftninger og kom dog til en chance som vi udnytter i det sidste minut på hjørnespark hvor Woodgate kommer flyvende og scorer til kampens resultat 1-1.
Sunderland 1 – 1 Tottenham | Woodgate



Dagen efter kampen mod Sunderland kom Sunderland overraskende med et bud på Jermaine Jenas. Buddet lød på 65 mio Dk kroner. Et bud man ikke kan sige nej til. Vi vidste også at Jenas skulle prøve noget nyt og han var på vej til at blive et stort talent. Jenas kunne heller ikke rigtigt bruges i truppen mere med vores spillestil og han var stærkt utilfreds med konkurrencen i klubben. Så nu er han skiftet til Sunderland på en 4årig aftale. Jenas nåede 203 kampe og scorede samt 25 mål. Jenas sagde til The Sun:



’’Jeg er lettet. Det er spændende, men det bliver selvfølgelig også hårdt. Ambitionerne har jeg meget høje og jeg glæder mig meget til at spille for et nyt hold. Måske kan det gøre sådan jeg bliver landsholdspiller. Min tid i Tottenham har jeg virkelig nydt. Tempoet og fansene var simpelthen det bedste. Tottenham er en enestående klub, men nu må jeg jo så spille for Sunderland. Det er noget jeg ser frem til, og jeg håber bare på det bedste’’, sagde Jermaine Jenas.

« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 18:51 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #84: 03 Aug 2008, 23:11 »

Ved godt dette er en lille update, men har ikke rigtigt haft tid at forberede mig. Desuden skal jeg på fodboldskole hele ugen her, så updates er ukendt. Ved ikke om der kommer nogen.
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #85: 03 Aug 2008, 23:39 »

Du kommer da hjem kl. 15 så der skulle da være noget tid til noget FM Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #86: 03 Aug 2008, 23:43 »

synes den sidste update ser lidt underlig ud rent opsætningsmæssigt og så tror jeg da du kunne have fået mere for Jenas..
Logged

- Veni, vidi, vici -

stimo92
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #87: 03 Aug 2008, 23:43 »

synes måske godt du kunne lave en lille ramme rundt om billedet af Jenas. skidt salg af jenas, tror du kunne få meget mere for ham, han er jo rigtig god?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #88: 03 Aug 2008, 23:56 »

Meget skidt opsætning den sidste her. Og som der er blevet sagt, burde prisen på Jenas være blevet hævet en del, da det virkelig er en dygtig spiller Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #89: 04 Aug 2008, 18:52 »

Du kommer da hjem kl. 15 så der skulle da være noget tid til noget FM Wink
Ja, men det er ikke sikkert, jeg lige orker det. Smiley
synes den sidste update ser lidt underlig ud rent opsætningsmæssigt og så tror jeg da du kunne have fået mere for Jenas..
Hvordan syntes du den ser underlig ud på JP?.
synes måske godt du kunne lave en lille ramme rundt om billedet af Jenas. skidt salg af jenas, tror du kunne få meget mere for ham, han er jo rigtig god?
Jamen jeg kunne ikke holde på Jenas. Han gad ikke forlænge og han var utilfreds med holdet. Så havde ikke så meget at gøre.
Meget skidt opsætning den sidste her. Og som der er blevet sagt, burde prisen på Jenas være blevet hævet en del, da det virkelig er en dygtig spiller Smiley
Jamen hvordan syntes du den er skidt?.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010