home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38850 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #60: 02 Aug 2008, 20:10 »


Tak til NicolasFelipe for grafik Thumbs Up

26/9/07| Vi skulle spille Carling Cup 3. runde. Modstanderen var Preston. De var selvfølgelig undertippede, men gik dog efter at skabe en overraskelse. Det ville jeg ikke finde mig i. Jeg stillede med et reservehold, for at spare nogle spillere til returopgøret mod Saint-Etienne. Vi gav bolden op og kampen skred frem med mange chancer. Mest til os. Arshavin har den første på overliggeren og senere er det Bent der header på stolpen. Senere lugtede Preston mål. De skyder et langskud som har retningen mod trekantssammenføjni ngen, men Gomes redder flot. Arshavin kan så kort efter bringe os i front. 0-1. Pausestillingen lyder 0-1. Et udemærket resultat. Kort efter pausen scorer samme Arshavin til 0-2. Vi er dermed klar til 4.runde da dommeren fløjter af.
Preston 0 – 2 Tottenham | Arshavin (2)


30/9/07| Vi er ubesejret i 9kampe. Dagens modstander er West Bromvich. Vi drager derover med en tanke om at vi skal bare fortsætte vores sejrsstime. Den skulle dog vise sig at blive tabt. Vi kommer skidt fra start. De får flere og flere chancer, mens vi bare løber rundt som en flok FC-Zuluer. Jeg begyndte at dirigere mine tropper noget mere frem, men jo mere jeg dirigerede dem, jo mere angreb Bromvich. Vi overlevede dog 1-halvleg, men efter pausen gik galt. Augustin Delgado kan med ca. 15min tilbage bringe Bromvich i front. Vi taber 1-0 og har dermed tabt vores sejrsstime på 9 kampe i træk uden nederlag.
West Bromvich 1 – 0 Tottenham


4/10/07| Den nye måned blev skudt igang med returopgøret mod Saint-Etienne. Vi vandt det første opgør 3-0 og nu måtte det bare ikke gå galt. Vinder vi denne kamp, er vi i Uefa Cup gruppespillet. Vi sad inden kampen og spekulerede over hvem vi måske ville komme til at spille i gruppe med, men det nåede vi ikke ret meget, før vi skulle ud og spille. Vi starter med lyn og torden. Arshavin lader til at være i topform og bringer os i front 1-0 efter bare 3min spil. Og samme min efter scorer han igen. 2-0 allerede. Mere skete der ikke i den kamp. Vi vinder 5-0 sammenlagt og går videre til Gruppespillet.
Tottenham 2 – 0 Saint-Etienne | Arshavin (2)


7/10/07| Efter kampen mod Saint-Etienne kunne vi tage imod Everton på White Hart Lane. Jeg forventede ikke så meget fra mine spillere andet end en sejr. Inden kampens start måtte Gareth Bale udgå med en mulig forvreden ankel. Ikke et godt tegn, tænkte jeg, så jeg måtte kort efter sætte Lee Young-Pyo ind i stedet for. Det skulle dog vise sig at være godt gjort. 1.halvleg slutter dog målløs med os som dominerende. 2.halvleg kan Lee Young-Pyo lægge et indlæg ind over lige i hovedet på Arshavin. 3.kamp han scorer i træk. Det bliver slutresultatet.
Tottenham 1 – 0 Everton | Arshavin




Efter Everton kampen fik jeg af vide fra vores læge Geoff Scott at Gareth Bale havde pådraget sig en forvreden ankel. Det gør at han er ude i 2-3måneder. Geoff sagde efter kampen til The Sun:

’’Som man kan se på Gareth Bales fod efter en røntgenfotograferin g har han pådraget sig en forvreden ankel. Vi forventer han er tilbage efter 2-3 måneder og det har taget hårdt på ham. Han skal nu gå med krykker og vi håber det bedste for ham’’, sagde Geoff.
Og Gareth Bale sagde:

’’Jeg er ked af det. Jeg skulle sparke til en bold, men så drejede min fod pludselig om. Det er selvfølgelig ærgerligt at de må undvære mig i 2-3 måneder. Også landsholdet. Jeg glæder mig til jeg kan komme tilbage og spille igen, for jeg kan næsten ikke vente.

20/10/07| Trods Bales skade, måtte Lee Young-Pyo igen blive valgt til fordel for ham. Nu har han chancen for at slå til og overbevise mig. Vi skulle møde Newcastle hjemme, og jeg frygtede især Martins. Jeg kan godt lide hans teknik og træfsikkerhed. Lige en vi kan bruge. Men hente ham vil jeg ikke. 1.halvleg sker der intet i. 2.halvleg derimod sker der noget. Netop omtalte Martins scorer til 0-1. Newcastle vinder 0-1 og vi taber vores anden kamp. Skuffende.
Tottenham 0 – Newcastle 1


Fransk supertalent til Tottenham


Fransk super talent er røget til Tottenham. Aftalen sker dog først til årsskiftet, men Tottenham har i dag afgivet et bud som lyder på 50mio DK kroner. Bordeaux accepterede buddet og nu skifter han altså til Tottenham. Saivets trøjenummer er ukendt, da man ikke har fået det oplyst endnu. Saivet er i Tottenham på en 3årig aftale. Henri Saivet sagde om skiftet til The Sun:

’’Endelig kunne jeg få lov til at spille for en storklub. Jeg har altid drømt om at spille for en engelsk klub. Og især Tottenham drømmer alle vel om at spille for. Niveauet her i England ved jeg er hårdt, end det er i Frankrig og jeg håber jeg kan falde til. Mit skifte hertil Tottenham kan være med til jeg ryger på det franske landshold. Det håber jeg meget på. For spillere som Henry,Trezeguet og Gomis er især et af mine idoler. Jeg ser op til Henry specielt. Sammenholdet i klubben er super’’, sagde Henri Saivet.

25/10/07| Carling Cup 4.runde lodtrækning skulle finde sted. Vores rivaler trak bla.
Arsenal - Cardiff
Liverpool - Portsmouth
Middlesbrough - Chelsea

Da der kun var 4 hold tilbage som henholdsvis var Tottenham,Man Utd,Aston Villa og Wolverhampton frygtede jeg vi ville trække Man Utd. Og da Tottenham bliver råbt i mikrofonen, stivner jeg af skræk. Det gav mig kun en lille glæde at vi skulle spille hjemme. ''Tottenham goes against.. Manchester United''. Der blev stille i salen. Undtagen mig. Jeg sad og tænkte og hoppede og dansede lidt med fødderne i gulvet. Vi havde trukket dem vi mest frygtede. Så nu kan vi altså se frem til at møde Man Utd d. 31. Oktober på White Hart Lane.



« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 20:35 af dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #61: 02 Aug 2008, 20:34 »

Rigtig rigtig god update igen og syge resultater og godt køb men du skriver at hans første træninger med Tottenham var gode men han kommer jo først til årsskiftet
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #62: 02 Aug 2008, 20:35 »

Rigtig rigtig god update igen og syge resultater og godt køb men du skriver at hans første træninger med Tottenham var gode men han kommer jo først til årsskiftet
Tusind tak. Hov, en fejl fra mig. Er hermed rettet.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #63: 02 Aug 2008, 20:37 »

Citat
Og især Tottenham drømmer alle vel om at spille for

Arh, tror jeg nu alligevel ikke  Wink

Men denne update er den indtil videre bedste Opstemt
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #64: 02 Aug 2008, 20:38 »

Ellers den bedste update du har lavet til Dags dato
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #65: 02 Aug 2008, 20:44 »

Arh, tror jeg nu alligevel ikke  Wink

Men denne update er den indtil videre bedste Opstemt
Mange tak. Skal nok holde niveauet.
Ellers den bedste update du har lavet til Dags dato
Mange tak. Skal nok holde niveauet, hvis jeg kan.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #66: 02 Aug 2008, 21:30 »


Tak til NicolasFelipe for grafik Thumbs Up


25/10/07| Den første Uefa Cup kamp i gruppespillet var hjemme mod Hibernain. Vi skulle bare få den bedste start i gruppen. Tom Huddlestone sparker efter små 20min bolden i kassen på et flot langskud. Samme Huddlestone sparker endnu et langskud i mål. 2-0. 5min senere er det Arshavin som header os til en 3-0 føring, ved pausen. 2.halvleg starter også godt for os. Berbatov der ikke har scoret i lang tid header os i front til 4-0. Og Lee Young-Pyo kan i overtiden score til slutresultatet 5-0. God start.
Tottenham 5 - 0 Hibernain | Huddlestone (2), Arshavin, Berbatov, Lee Young-Pyo


28/10/07| Efter Uefa Cup sejren mod Hibernain skulle vi møde West Ham. Et hold som jeg frygtede. Og det var der god grund til. Vagner Love bringer dem foran 1-0 efter 25min spil. Det ville Modric ikke finde sig i, så han sparker frispark helt op under overliggeren fra 30meters afstand til pauseføringen 1-1. Mere skete der ikke i den kamp. Efter kampen gav jeg hug til holdet. Vi havde 14 målchancer. Det tror jeg ikke er nok til vi vinder guld.
West Ham 1 - 1 Tottenham | Modric




30/10/07| Dagen var kommet. Vores største kamp indtilvidere. Det var Carling Cuppens 4.runde. Vi skulle møde Man Utd. Der var udsolgt på White Hart Lane. Jeg håbede på det bedste og nu skulle kampen sådanset bare overståes. Men efter 3min spil, får jeg lyst til at dræbe Rio Ferdinand. Han træder Arshavin ned på ankelen. Arshavin må gå ud. Nu måtte han bare ikke blive skadet i lang tid. Darren Bent erstattede Arshavin. Første halvleg ende målløs. I pausen sad jeg nervøst og tænkte på hvor lang tid Arshavins skade ville blive. Bare det dog ikke blev over 3måneder som Bale. 2.halvleg starter godt fra vores side af. Dos Santos bliver nedlægget at Carrick og han sparker et frispark flot over i hjørnet. Uden chance for Van Der Sar. Vild jubel på White Hart Lane. Enorm jubel, og kort efter ligeså historisk sorg. Van Der Sar sparker udspark og den hopper over alle og den lander ved Saha som header den over Gomes. Udligning i det sidste minut. Kæmpe sorg på White Hart Lane. Det betød vi måtte ud i forlænget. Der skete intet i de to perioder. Det var tid til straffesparkskonkur rence. Modric er den første skytte og scorer sikkert. Næste er C. Ronaldo. Han er sikkerheden selv og scorer. Så er det Rafinha. Han scorer sikkert. Så er det Tevez, og han brænder!. Kæmpe jubel på White Hart Lane. Så er det Berbatov og han brænder også!. 2-1 stadig. Mere spændende kan det ikke blive. Bent går til bolden og scorer. Så er det Jonh O'Shea og han brænder!. Så er det Dos Santos og han scorer!. Så er det Fletcher der skal score for at holde Man Utd inde i kampen og han brænder!!!. Tottenham er videre!!. Vild jubel. Jeg løber ind på banen og krammer spillerne og går fuldstændig amok.

Efter kampen får jeg at vide at Arshavin er ude i 3-4 måneder med en forvreden ankel. Shit tænkte jeg. Det var det der ikke måtte ske på sådan en fed kamp. Det betyder så at Darren Bent må spille angriber sammen med Berbatov. Det er ikke just et angreb jeg råber hurra for. Jeg havde nu set Arshavin spille i angrebet i flere kampe endnu. Nu må vi jo så vente. Det er Darren Bents chance for at vise hvad han er værd.


« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 21:41 af dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #67: 02 Aug 2008, 21:35 »

god update og godt skrevet med kampen mod Manchester! Det er en vildt god blog indtil videre og håber det bliver ved
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #68: 02 Aug 2008, 21:42 »

god update og godt skrevet med kampen mod Manchester! Det er en vildt god blog indtil videre og håber det bliver ved
Mange tak, kasperbp12. Det hjælper en videre dette. Smiley.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #69: 02 Aug 2008, 21:49 »

En update omkring midnat.  Tunge
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #70: 02 Aug 2008, 22:50 »

kunne vi monstro få et videre gennemgang af Taktikken for jeg blev vidst lidt inspireret til og spille igen Smiley

så fyr op for nogle råd ?
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #71: 02 Aug 2008, 23:08 »

kunne vi monstro få et videre gennemgang af Taktikken for jeg blev vidst lidt inspireret til og spille igen Smiley

så fyr op for nogle råd ?
Jeg kommer lige op med det i næste update.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #72: 02 Aug 2008, 23:12 »

Jeg kommer lige op med det i næste update.

hurtigt muligt Smiley

0-0 ved pausen med Leyton Orient

det er pinligt Forlegen

Edit. det blev en 0-3 sejr Smiley
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 23:15 af Mijitrix » Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #73: 03 Aug 2008, 00:06 »


Tak til NicolasFelipe for grafik Thumbs Up


3/11/07| Endnu en måned var overstået. Vi skulle have Middlesbrough hjemme. Forventningerne var ikke store, andet end en sejr. Der skete ikke det store i 1.halvleg som ender 0-0. Og 2.halvleg ender også 0-0. Skuffende resultat.

11/11/07| Efter det skuffende resultat mod Middlesbrough skulle vi møde Portsmouth ude. Vi starter godt. Berbatov kan efter små 10min spil bringe os foran til 0-1. 10min senere er det Modric der header bolden ind på hjørne. 2.halvleg begynder med en scoring. Berbatov scorer igen til 0-3. I overtiden fælder King Kanu. Han brænder straffesparket og vi vinder 0-3.
Portsmouth 0 – 3 Tottenham | Berbatov (2), Modric


24/11/07| Sejren over Portsmouth var ikke noget at prale over. For vi skulle møde Man Utd hjemme. Man Utd ligner et hold rasende for revanche. Og det skulle de få. Et kvarter er spillet og Manucho bringer os bagud 0-1. 0-1 ved pausen og vi jagtede en udligning. Bent får en friløber og Carrick nedlægger ham og han bliver udvist. Kort efter bliver Huddelstone skadet. De sidste 15min blev med dominerende spil og offensiv til os. Vi jagtede udligningen, men fik det ikke. Vi taber 0-1. Efter kampen fik jeg at vide at Huddlestone er ude i 4måneder med en hofteskade. Surt for os. Så nu må Jenas vise mig hvad han duer til.
Tottenham 0 – 1 Man Utd


29/11/07| Nederlaget på 0-1 til Man Utd sad stadig i kroppen, inden vi skulle til Portugal og spille mod Vit. Guimares. De lå i vores Uefa Cup gruppe og vi skulle bare have en sejr. Der skulle dog gå hele 81min før Darren Bent på en friløber lobber den elegant over målmanden. Vi vinder 0-1. Og har dermed 6point i gruppen.
Guimares 0 – Tottenham 1 | Bent


2/12/07| December blev indledt i Bolton. Johan Elmander havde kort før kampen blevet kåret som Månedens Spiller for november. Vi klappede selvfølgelig af det. Omtalte Elmander var særdeles farlig. Han havde mange gode chancer og gode indgreb. Det er dog Dos Santos der kan bringe os på 0-1 som bliver kampen resultat.
Bolton 0 – Tottenham 1 | Dos Santos


5/12/07| Vi skulle tage imod Levski på White Hart Lane. Vi havde 6point efter 2 kampe og vi var stortset sikre på en videre deltagelse. Og Dos Santos kan med en flot solotur scorer til 1-0. Lige inden pausen får Levski en udvist spiller efter en obstruktion på Jenas. Efter pausen scorer Luka Modric på straffe. Kort efter får de udlignet til 2-1 som bliver kampens resultat. Vi er dermed sikre på videredeltagelse.
Tottenham 2 – 1 Levski | Dos Santos, Modric (str.)


9/12/07| White Hart Lane lå igen græs til en kamp mod Fulham. Med 2 stjerner som Brede Hangeland og Leon Andreasen, ja så lå der et nederlag i luften. Men Darren Bent ville det anderledes. Han scorer kort før pausen. Efter pausen udligner de. Det er store og lange Brede Hangeland som kommer flyvende henover Woodgate og header den ind. 1-1 bliver slutresultatet.
Tottenham 1 – 1 Fulham | Bent


 12/12/07| Det var tid til Kvartfinale opgør i Carling cuppen. Portsmouth var modstanderen. Vandt vi denne kamp, ville vi møde vinderen af Man City og Chelsea. 2 hold jeg frygtede. Jenas er bisset fra start. Han fælder Jermaine Defoe og skader ham. Godt for os. 1.halvleg slutter målløs. Også samme 2.halvleg ender målløs til trods for store og kæmpe chancer til begge hold. Det lignede en gentagelse mellem Man Utd og Tottenham sidste runde. Første forlængede spilletid ender målløs. Og det gør anden også. Endnu en gang tid til straffesparkskonkur rence. Ligesom sidst starter Modric straffesparkskonkur rencen. Han scorer. Krancjar scorer også. Rafinha scorer også. Så er det Traore der skal skyde og han scorer. Så er det Darren Bent som har chancen og brænder. Så er det Malbrangue den tidligere Tottenham spiller, modtager et kæmpe bue bifald. Og han brænder. Så blev der bue og piftet. Ledley King scorer sikkert. Selvom han ikke er den største skytte. Mvuemba scorer også. Så lå presset på Dos Santos og brænder!. Og så var det Crouch til sidst. Scorer han er Tottenham ude… Og han scorer!. Tottenham er ude. Kæmpe skuffelse.

15/12/07| Vi er ude af Carling Cuppen. Skuffende. Og vi tog til Aston Villa med nedadgående ansigter. Det skulle dog også smitte af på mine spillere. John Carew viser sin store og gode fysik og springer højest og header den ind til 1-0, som vi taber. Endnu et nederlag. Det tegner ikke godt. Efter kampen havde Bent åbenbart fået et slag og må altså være ude i 1 måned med et ribbensbrud. Så nu må Dos Santos spille angriber.

19/12/07| Efter det endnu en gang skuffende resultat mod Aston Villa skal vi tage imod Rosenborg. Vi tog til Norge med en videredeltagelse i hånden. Så det betød ikke noget. Vi var videre i Uefa Cuppen uanset resultatet. Og Modric skyder os foran med et langskud. 0-1. 2min senere er det Dos Santos som også med et langskud skyder os foran til 0-2 ved pausen. 2.halvleg starter med Aaron Lennon som kanonerer bolden over i hjørnet. Klasse mål. 0-3 og Rosenborg får dog et trøstemål til sidst. 1-3 ender det.
Rosenborg 1 – 3 Tottenham | Modric, Dos Santos, Lennon


22/12/07| Vi skulle til det berømte Anfield Road. Liverpool var modstanderen. Det ville blive en rigtig svær udebane kamp. Vi kommer foran ved mål af Modric, som snød Hyypia i forsvaret. Fernando Torres udligner dog inden pausen. Dette ville være et tilfredsstillende resultat, og nu satsede vi bare defensivt. Liverpool pressede mere og mere på, men det hjalp ikke. Vi får et uafgjort resultat.
Liverpool 1 – 1 Tottenham | Modric


26/12/07| Vi tog imod Arsenal. Et frygtindgydende hold. Og kampen skulle blive skandaløs. Bare 1min spillet og målfarlige Adebayor scorer til 0-1. Robin Van Persie kan så efter 15min spil scorer til 0-2. Det står der ved pausen og kort efter pausen scorer Adebayor endnu en gang. Vi taber 0-3. Vores sejrsstime er igen brudt.



Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #74: 03 Aug 2008, 00:25 »

Der er alt for mange kampe, men fedt lavet med dato og så bare pause stilling og slutstilling og hvem der scorede det kan jo godt lide
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010