Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1141 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
Étendue
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
11
Forfatter
Emne: Étendue (Læst 36487 gange)
Zulue
Manager
Sv: Étendue
«
Svar #90:
10 Aug 2008, 14:49 »
Kommer snart update over de sidste kampe, samt kåringer af årets dit og dat.
dasmessi
Gæst
«
Svar #91:
10 Aug 2008, 15:49 »
Efter at have været på camping og ikke kunne have kommet på internet, har jeg lige læst din blog helt igennem for updates. Hold k*** hvor er dette en flot blog, Zulue. Du skriver så fantastisk og dit grafik er i verdensklasse. Kan specielt godt lide dit grafik der hvor du i Pokalfinalen (og tillykke med sejren) sætter et logo af begge hold og opsætter spillerne. Fremragende. Så til sidst er det bare at sige. Held og lykke med mesterskabet og en fremragende blog.
Zulue
Manager
«
Svar #92:
10 Aug 2008, 18:39 »
POLITIKEN.DK
»
MÅLORGIER AF FLYVENDE KØBENHAVNERE
OPSUMERING
Efter den famøse mesterskabskamp, som endte med at give endnu et mesterskab til Byens Hold i København, FCK over de evige ærkerivaler fra Vestegnen. FCK kørte stensikkert en 1-0 sejr hjem i Parken, og kunne med champagne
og Carlsberg lade sig kåre som Danmarks bedste hold. FCK var ellers et år væk fra ”tronen”, hvor AaB vandt mesterskabet, men i et raseri med ny uerfaren træner og en sublim spillertrup smadrede FCK al modstand i Danmark.
Efter Brøndby-kampen skulle SAS Ligaen dog spilles færdig, og måske havde FCK’erne fået en tand for meget champagne, for OB bankede københavnerne 3-0 i Odense. Kampen havde naturligvis ingen betydning for FCK, men en respektløs dårlig præstation blev leveret, og det var næsten pinligt at Enemark og co. ikke kunne gøre noget ved Odense-holdet. Derefter kom pokalfinalisterne tilbage i Parken, men heller ikke denne gang lykkedes det Esbjerg at vinde. Kampen endte 0-0, i en kamp, hvor skudstatistikken sagde 14-2 i FCKs favør, hvilket naturligvis gav Lars Winde titlen som ’kampens bedste spiller’.
FCK afsluttede SAS Ligaen i Horsens, hvor et veloplagt hjemmehold pillede den sidste glans af FCKs supersæson. Endnu engang formåede FCKs offensiv at brænde samtlige 14 chancer, men i den anden ende var Gilberto en tand skarpere, og kunne med et mål efter pausen gøre kampen til 1-0.
Dermed var FCK igen danske mestre. Brøndby forsøgte igen at spille sig med i topstriden, og på trods af en meget bedre trup end de seneste år, mangler de gule stadig at være med i toppen for alvor. 6 point skiller FCK og Brøndby, på henholdsvis 1. og 2. pladsen, så der er ikke meget der tyder på, at Brøndby er tilbage, hvor de engang var.
Sidste sæsons danske mestre, røg ned fra himlen. AaB kunne – som forventet – ikke følge med, når de to københavner-hold var tilbage i topform, og efter AaB følger sæsonens overraskelse. Randers tog en flot 4. plads – i høj grad på grund af topscorer Buval, men også Jonas Damborg spillede en forrygende sæson.
Derefter følger FC Midtjylland, OB og FC Nordsjælland, inden det i lang tid af sæsonen stod klart, af det var Esbjerg, AGF, Horsens og de to oprykkere, Vejle og SønderjyskE, der skulle kæmpe om nedrykning.
Esbjerg klarede sig, sammen med AGF rimelig hurtigt ud af krisen, inden Horsens i de sidste spillerunder rykkede fra først Sønderjyske og senere Vejle – de to oprykkere må altså tilbage med elevatoren, fra samme sted som de kom fra. Silkeborg og Lyngby rykker op.
SAS LIGAEN SLUTSTILLING
ÅRETS …
ÅRETS HOLD
, var som forventet helt besat af FC Københavns stærke spillere. 6 ud af de 11 udvalgte repræsenterede
FCK, og udover angrebet med Curth og Nando Rafael styrede FCK holdet. Jesper Christiansen tog målmandsposten, mens Pospech og Wendt tog hver sin back. Ulrik Laursen danner midterforsvar sammen med Beauchamp, og på den centrale midtbane ligger Atiba og Magne Hoseth.
ÅRETS MÅLMAND
blev lidt overraskende henvist til Brøndbyernes Stephan Andersen. Andersen blev fravalgt på Årets hold til fordel for Christiansen, så derfor var det oplagte valgt, at Christiansen igen ville modtage prisen som Årets målmand, men Andersen fik hæderen foran netop Christiansen og AaBs Zaza.
ÅRETS MANAGER
blev ikke-manageren, Oskar Enemark. Enemark overtog FCK i mangel af bedre træner, men nu har den 31-årige jyde vundet alle fansnes hjerter. Enemark viste sig taktisk klogere end resten af landets trænere, samtidig med at han havde den bedste trup, men også leverede et af årets indkøb i norske Magne Hoseth. Det forventes at Enemark inden få uger bliver tilbudt en ny kontrakt, og samtidig fortsætter mindst en sæson mere i det københavnske. Enemark skriver sig dermed ind i et fornemt selskab af Årets manager, der tæller, Kent Nielsen, Laudrup og Morten Olsen.
ÅRETS SPILLER
gik til FC Midtjyllands Baba Collins – Collins optrådte dog kun 13 gange i SAS Ligaen, inden han røg videre til Besiktas ved nytårstid. Det var ganske overraskende, at bare 18-årige Collins kunne gøre sig fortjent til prisen, men 13 mål i 13 kampe er selvfølgelig en ganske kompetent statistik. Andenpladsen gik til AGFs angrebsstjerne og SAS Ligaens topscorer, Nando Rafael. Rafael kom til Århus fra tysk fodbold, og har gang på gang imponeret i Århus, hvor ingen forsvarsspillere har kunnet holde Nando i skak.
På tredjepladsen finder vi tilbagevendte Hoseth. Hoseth kostede 13 millioner for de danske mestre – i starten beskrevet som en høj pris, men i dag, taler alle om, hvor klog en spiller Hoseth er. Allerede har den udenlandske interesse meldt sig, men FCK forsøger med alle midler at holde i sin norske landsholdsspiller.
Møller
Gæst
«
Svar #93:
10 Aug 2008, 21:51 »
Fornem sæson med flotte updates, kan specielt godt lide den sidste og de flotte spillerbilleder.
Keep it up homie.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #94:
10 Aug 2008, 22:05 »
Sådan ... Endelig Zulue i en blog med min favorit klub.
Man kan kun sige en ting om denne blog. Perfekt.
Alt er perfekt. Sproget er perfekt. Opsætningen perfekt.
Billeder er perfekte. Grafikken er perfekt.
Alt er virkelig perfekt i den her blog..
Følger den på tæt hold.. Perfekt.. ... ..
Zulue
Manager
«
Svar #95:
11 Aug 2008, 13:15 »
Citat af: Møller 10 Aug 2008, 21:51
Fornem sæson med flotte updates, kan specielt godt lide den sidste og de flotte spillerbilleder.
Keep it up homie.
Tak for kommentaren, Møller.
Citat af: JakobHove 10 Aug 2008, 22:05
Sådan ... Endelig Zulue i en blog med min favorit klub.
Man kan kun sige en ting om denne blog. Perfekt.
Alt er perfekt. Sproget er perfekt. Opsætningen perfekt.
Billeder er perfekte. Grafikken er perfekt.
Alt er virkelig perfekt i den her blog..
Følger den på tæt hold.. Perfekt.. ... ..
Super kommentar at få, mange mange tak Jakob.
Rigtig glad for det.
Zulue
Manager
«
Svar #96:
11 Aug 2008, 16:04 »
POLITIKEN.DK
»
INDKØB OG SALG
Man skulle, efter supersæsonen i fjor, ikke umiddelbart tro, at der ville være voldsomt træk i transfervinduet, men FC København hentede ikke mindre end 11 spillere, samtidig med at man kom af med to af klubbens midtbanestjerner.
IND
Maximiliano Oliva
» River
Jose San Roman
» River
Omar Andrade
» Alianze Lima
Reimond Manco
» PSV
Anton Sosnin
» Zenit
Michele Rigione
» Chievo Verona
Eros Corradini
» Parma
Carlos Saez
» Rayo
David Rochela
» Deportivo
Antonio Adan
» Fri transfer
Hårvard Nordtveit
» Arsenal
UD
Atiba Hutchinson
» Stoke
Magne Hoseth
» Betis
Det første der skete for FC København, var dagen efter vinduets åbning, hvor man angiveligt fik et tilbud på Atiba Hutchinson, der var så højt, at alt andet end at acceptere var dumt. Det forlyder, at Atiba Hutchinson i 2005 kostede FCK ikke mindre end 8 millioner, og hvis Politikens tip om, at den canadiske landsholdsspiller er røget fra København til Stoke for 50 millioner danske kroner, har Don Ø endnu engang lavet vand til vin.
Dagen efter kunne FCK præsentere ikke mindre end 8 spillere, 8 spillere, der alle er under 20 år gamle, men alligevel forventes at kunne udgøre en lille del af FCKs startopstilling.
Maximilliano Oliva og Jose San Roman blev hentet som et pakkekøb i argentinske River. Københavnerne skulle i første omgang kun have været interesseret i den 19-årige argentinske højreback, men da man fik tilbuddet om den ganske fleksible Oliva med for blot 40.000 danske kroner, slog man til. Oliva beskrives som en forsvarsspiller, der både kan spille venstreback og centralt, og hvis styrker ligger i hovedspillet, modet og koncentrationen, samt at Oliva blot er 18 år. San Roman er en mere offensivt orienteret højreback, der på sine gode dage minder om Roberto Carlos – forholdsvist hurtig, super indlæg, gode indkast, frygtløs og samtidig ganske udmærket i defensiven. Ingen af de to spillere går direkte ind i FCKs startopstilling, men San Roman forventes at kunne tage en bænkeplads i ny og næ.
Sammen med de to argentinere, blev yderligere to sydamerikanere præsenteret. Den første vidste FCKs fans ville komme; Omar Andrade skrev nemlig kontrakt med København sidste sommer, men tiltræder først nu, og med sig
tager han Reimond Manco, en 17-årig offensivspiller, hvis hurtighed og teknik hører til i sin alders topklasse. Manco kommer fra intet mindre end PSV, og forventes at indtræde på U/18-holdet, samt KB.
Derefter rettede FCK snuden over mod Sydeuropa, Italien og Spanien – to lande, der altid har været eminente til at producere og udvikle talenter. Første spiller blev hentet i Verona, og er Københavns yngste indkøb denne sommer. 13 millioner har hovedstadsklubben smidt efter den 16-årige forsvarskrumtap, hvis talent beskrives som det højeste i Italien – det er med garanti en fremtidens mand Don Ø har signet til klubben. Michele Rigione er for mange et ganske ukendt navn, men den 191 centimeter høje forsvarsspiller beskrives af Enemark som ”komplet og talent af højeste kaliber”, og det ville ikke overraske mange, hvis den 16-årige kunne gå direkte i startopstillingen hos mestrene.
Bag ham kommer en fabelagtig keeper, der inden denne sæson slog sine folder i Parma. Eros Corradini er et ubeskrevet blad, og det var næsten umuligt at finde tekst om den 19-årige keeper, der om få år forventes at have slået Jesper Christiansen af tronen.
Sammen med Corradini blev en anden keeper præsenteret. Antonio Adan har en fortid for ikke mindre end selveste Real Madrid, og den 21-årige keeper er da heller ikke andet end talentfuld. Adan udtalte til TV2-Sporten at han i første omgang ville knokle hårdt, og inden ét år skulle Adan gerne have overtaget Jesper Christiansens plads som førsteholdskeeper, hvor Corradini pludselig bliver hans største konkurrent. I første omgang har Adan klart bedst muligheder, lyder snakken dog i København.
Adan var dog ikke den eneste spiller af spansk afstamning, FCK kunne præsentere. Hentet i Deportivo for omkring 3,5 millioner danske kroner, blev David Rochela tildelt nummer 31, og en nutid på KB, samt en fremtid på førsteholdet. Rochela var indforstået med, at kampen om pladserne var god i FCKs midterforsvar, hvor Rochela forventes at skulle spille, men den 19-årige var ikke skræmt, på nogen tænkelig måde. Sammen med Rochela forlyder det, at Carlos Saez tiltræder i klubben, men den offensive midtbanespiller har været stille med dørene i
København.
Lidt senere, blev endnu en spiller præsenteret. Denne gang var der tale om en yderst talentfuld offensiv midtbanespiller fra succesklubben Zenit i Rusland – navnet er Sosnin, et navn, der – ligesom mange andre af sommerens signinger i København – ikke giver genlyd af international klasse. Sosnin beskrives som Ruslands mest talentfulde offensive stjerne, og Politikens kilder i Rusland beskriver købet af Sosnin som genialt og en fremtidens mand i København. Sosnin får tildelt nummer 13, en ulykkens nummer, men Sosnin var ikke fuld af frygt da vi mødte ham.
”FC København er en stor klub med international erfaring, og hvad de har lovet mig var for godt til at takke nej til. Jeg kender meget til Rusland, men følte at jeg bedre ville passe ind i den danske stil, og efter hvad jeg har hørt og set er FCK en superklub.”
De sidste uger af vinduet bød på en ubehagelig stilhed i København, som om, noget var ved at optrappe sig. Og da Betis få uger efter FCKs masseindkøb kunne præsentere den norske stjerne Magne Hoseth for ikke mindre end 40 millioner danske kroner + en videresalgsklausul, forstod man pludselig hvorfor. Magne Hoseth efterlader et hul på midten, men det hul beskrives ikke større end de kan lukkes, og med de store talenter FCK har signet, ligner det ikke noget stort problem.
Og så stod der en forfærdelig masse penge på økonomien i FCK, og da fansne begyndte at skrige på stjerner efter salget af to profiler, reagerede FCK igen. Og igen reagerede de lidt utraditionelt.
Endnu en 17-årig spiller blev hentet, men denne gang var det en spiller, der havde kostet københavnerne mere end nogensinde. Det norske kæmpetalent, Håvard Nordtveit, har skrevet under med København på en 4-årig kontrakt. FCK menes at have sluppet 60 millioner danske kroner for norske Nordveit, der i sine år som professionel har slået sine folder for talentmassen i Arsenal, samt i Haugesund i Norge.
Nordtveit blev præsenteret dagen før vinduets lukning, og selvom der var mere glæde i København end tidligere, blev københavnske fans nok ikke meget klogere på sit holds styrke inden året, hvor FCK skal vise den danske fane i Champions League, samt forsvare sit danske mesterskab og pokalturneringen.
Uden to stjerner og med en masse unge spørgsmålstegn åbnede FCK altså sæsonen med gætterier i alle hjørner.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #97:
11 Aug 2008, 16:09 »
Godt nok mange indkøb... Måske lidt for mange .. ..
Savner du henter nogle dansker, da det er sjovere at følge
et dansk hold, med dansker.
Men nogle gode indkøb. Men 8 spillere, synes at være lige
i overkanten.. Men følger stadig med, og det er stadig
min ynglings blog. (: KIU Zulue
Møller
Gæst
«
Svar #98:
11 Aug 2008, 16:13 »
8 spillere? han har hentet 11 for lige at opdatere dig Jakob.
Fornuftige indkøb, forventer mig specielt meget af Håvard
Dau
Førsteholdsspiller
«
Svar #99:
11 Aug 2008, 16:13 »
Velskrevet og fin opdatering, men nogle rigtig kedelige indkøb. Synes du fjerner den københavnske sjæl fuldstændigt, ved at købe 11 udenlandske talenter, hvoraf blot en er nordisk. Realistisk er det i hvert fald ikke..
Spændende at se hvor langt du kan komme med din nye 'børnehave'
Rolig nu, pust ud, træk vejret..
dasmessi
Gæst
«
Svar #100:
11 Aug 2008, 16:29 »
Sindsyg update Zulue! Elsker opsætningen. Fortsæt endelig med det. Dit Junior og Ailton banner er fedt. Må jeg låne det som sig?
TNT
Ynglingespiller
«
Svar #101:
11 Aug 2008, 16:32 »
Helt enig med Dau. Jeg synes det er alt, alt for overdrevet, og det fjerner simpelthen begrebet realisme fra dit save. Det er lidt ærgerligt, da det er en rigtig god blog. Jeg håber, at du køber noget mere nordisk næste gang.
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #102:
11 Aug 2008, 16:38 »
Jeg fik kun starten med, og så skulle jeg væk i en kort periode, og jeg må sige at det har været suveræn læsning, dette er den eneste blog, som jeg har ventet med spænding på at læse efter jeg kom hjem, og jeg må sige du lever op til mine forventninger, dit sprog er rigtigt flot og velformuleret. Opstilling og grafik er i særklasse, alt i alt er dette en af de bedste, hvis ikke den bedste blog, som er på sitet overhovedet lige for tiden. Jeg håber du fortsætter længe endnu!
Modsat hvad de andre siger, har jeg ikke noget imod at du køber så mange, og så få Skandinavere, for mig at se, behøver det ikke være realistisk, det er trodsalt "bare" Football Manager.
Zulue
Manager
«
Svar #103:
11 Aug 2008, 16:54 »
Hehe, ja, jeg vidste, at der med garanti ville komme kommentarer om min indkøbspolitik, og det er vel egentligt også for dårligt at jeg blot formår at hente én skandinav.
Jeg kigger på det til næste gang, jeg handler ind, og siger tak for ALLE kommentarerne nu, det betyder ufatteligt meget.
Zulue
Manager
«
Svar #104:
11 Aug 2008, 17:03 »
Citat af: JakobHove 11 Aug 2008, 16:09
Godt nok mange indkøb... Måske lidt for mange .. ..
Savner du henter nogle dansker, da det er sjovere at følge
et dansk hold, med dansker.
Men nogle gode indkøb. Men 8 spillere, synes at være lige
i overkanten.. Men følger stadig med, og det er stadig
min ynglings blog. (: KIU Zulue
Mange tak for kommentaren, og kan godt være det er en tand for meget, men samtidig er det jo ikke alle, der går på førsteholdet.
Citat af: thomasmoll 11 Aug 2008, 16:38
Jeg fik kun starten med, og så skulle jeg væk i en kort periode, og jeg må sige at det har været suveræn læsning, dette er den eneste blog, som jeg har ventet med spænding på at læse efter jeg kom hjem, og jeg må sige du lever op til mine forventninger, dit sprog er rigtigt flot og velformuleret. Opstilling og grafik er i særklasse, alt i alt er dette en af de bedste, hvis ikke den bedste blog, som er på sitet overhovedet lige for tiden. Jeg håber du fortsætter længe endnu!
Modsat hvad de andre siger, har jeg ikke noget imod at du køber så mange, og så få Skandinavere, for mig at se, behøver det ikke være realistisk, det er trodsalt "bare" Football Manager.
Rigtig fedt, at du har glædet dig til at læse min blog, og rosen betyder utroligt meget.
Fedt at du godt kan se at det "bare" er FM, og selvom realismen skal bevares, er det også blot et spil.
Citat af: TNT 11 Aug 2008, 16:32
Helt enig med Dau. Jeg synes det er alt, alt for overdrevet, og det fjerner simpelthen begrebet realisme fra dit save. Det er lidt ærgerligt, da det er en rigtig god blog. Jeg håber, at du køber noget mere nordisk næste gang.
Citat af: Dau 11 Aug 2008, 16:13
Velskrevet og fin opdatering, men nogle rigtig kedelige indkøb. Synes du fjerner den københavnske sjæl fuldstændigt, ved at købe 11 udenlandske talenter, hvoraf blot en er nordisk. Realistisk er det i hvert fald ikke..
Spændende at se hvor langt du kan komme med din nye 'børnehave'
Hehe, tak for kommentaren, og som sagt, vil jeg prøve i fremtiden at rette op på 'problemet'.
Ja - det bliver det, og jeg kan da love, at det ser rigtig godt ud, for mit hold i denne sæson.
Citat af: Møller 11 Aug 2008, 16:13
8 spillere? han har hentet 11 for lige at opdatere dig Jakob.
Fornuftige indkøb, forventer mig specielt meget af Håvard
Bare hav store forventninger, for han har gjort det sublimt.
Tak for kommentaren.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
11
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »