home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Étendue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Étendue  (Læst 34497 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #120: 19 Aug 2008, 17:29 »

Super velformuleret, lækker læsning. Simpelt layout, med suveræne billeder.
Super handel af Mota, Dentinho er trist, men for de penge er det svært at sige nej.
KUTGW
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Étendue
« Svar #121: 19 Aug 2008, 17:32 »

Ja, en kommentar er vel på sin plads, er den ikke? Jo.
Jamen Zulue, du er blevet en af de bedste til dette fag på FmFreaks. Du beundrer gang på gang, og alt lige fra din grafik til din tekst er sublim. Jeg glæder mig til en update hver eneste gang – og jeg bliver aldrig skuffet, eller jo, blev skuffet en gang. Det var med dine transfers, som jeg, ligesom de andre, ikke synes er særlig realistiske. FC København skal i mine øjne helst bestå af skandinaviske spillere, svenskere, nordmænd og danskere. At hente stjerner i udlandet hjem til Danmark, synes jeg er det fedeste. Men er næsten sikker på, at du kun har købt disse spillere for at sælge dem videre. Derved skabe en utrolig god økonomi, hvorefter du kan forme din trup, som du vil.

Men ja, hvad skal man kommentere? Du ved at vi elsker din blog, selvom jeg synes der én enkelt ting, som virkelig er skod i bloggen. Det orange, titlen, i toppen af dine updates, den ser forfærdelig ud. Den passer ikke ind på nogen måde, hvorfor jeg synes du hurtigt skal vende tilbage til det gamle – eller finde på en ny ting.

Det gør mig som sagt glad at læse din blog, og den følelse håber jeg forsætter, Oskar. Længden af dine status’ updates, kan måske gøre mindre, for det er lidt svært at holde mig fanget hele vejen igennem. Sådan skal det jo helst ikke være.

Fantastisk arbejde – jeg glæder mig allerede til næste update!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #122: 19 Aug 2008, 17:57 »

Når man læser denne blog bliver man ked af at ens fm ikke virker! Græder
Logged

I ain't playin', nigga

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #123: 19 Aug 2008, 22:02 »

Super velformuleret, lækker læsning. Simpelt layout, med suveræne billeder.
Super handel af Mota, Dentinho er trist, men for de penge er det svært at sige nej.
KUTGW

Ja, nu var det ikke engang mig selv, der accepterede tilbuddet, men Dentinho var helt klart en super-spiller.
Tusinde tak Thomas. Smiley

Når man læser denne blog bliver man ked af at ens fm ikke virker! Græder

Vel det største kompliment man kan få som blogskriver? Smiley
Tusinde tak.

Ja, en kommentar er vel på sin plads, er den ikke? Jo.
Jamen Zulue, du er blevet en af de bedste til dette fag på FmFreaks. Du beundrer gang på gang, og alt lige fra din grafik til din tekst er sublim. Jeg glæder mig til en update hver eneste gang – og jeg bliver aldrig skuffet, eller jo, blev skuffet en gang. Det var med dine transfers, som jeg, ligesom de andre, ikke synes er særlig realistiske. FC København skal i mine øjne helst bestå af skandinaviske spillere, svenskere, nordmænd og danskere. At hente stjerner i udlandet hjem til Danmark, synes jeg er det fedeste. Men er næsten sikker på, at du kun har købt disse spillere for at sælge dem videre. Derved skabe en utrolig god økonomi, hvorefter du kan forme din trup, som du vil.

Men ja, hvad skal man kommentere? Du ved at vi elsker din blog, selvom jeg synes der én enkelt ting, som virkelig er skod i bloggen. Det orange, titlen, i toppen af dine updates, den ser forfærdelig ud. Den passer ikke ind på nogen måde, hvorfor jeg synes du hurtigt skal vende tilbage til det gamle – eller finde på en ny ting.

Det gør mig som sagt glad at læse din blog, og den følelse håber jeg forsætter, Oskar. Længden af dine status’ updates, kan måske gøre mindre, for det er lidt svært at holde mig fanget hele vejen igennem. Sådan skal det jo helst ikke være.

Fantastisk arbejde – jeg glæder mig allerede til næste update!

Tak for alt det hele, og jeg skal prøve at forkorte mine opdateringer. Fantastisk kommentar. Tak, Nikolaj.  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #124: 20 Aug 2008, 17:02 »

     SAS LIGAEN '08 '09

Tiderne med nederlag og krise, frustrerede tilhængere og spillere, og tiderne hvor en hollandsk træner kom og lavede ravage er glemt for længst. Brøndby har i år vist sig som SAS Ligaens stærkeste hold, på bekostning af FC København, der ellers i gennem stortset hele sæsonen lå placeret på førstepladsen. 33. runde skulle ændre på det.

Men inden vi kommer så langt, var det værd at bemærke, hvor meget FCK virkelig ville have haft dette mesterskab. Først slog man AaB i Aalborg, inden turen gik til Odense, hvor hjemmeholdet OB fik sin sag for. Ailton, Sosnin og to gange Nordstrand sendte en 4-0 sejr til København, 3 point, der uden lige havde en vital betydning, i det, at Brøndby smed point i forhold til FCK, og dermed var 4 point bagude med 7 kampe tilbage af mesterskabskampen.
FCK fastholdte den gode stime, ved, hjemme i Parken, at besejre Lyngby med 4-0, på mål af Sosnin, Bjarnasson, Ailton og sidst brasilianeren Santin. Lyngby havde ikke meget at byde på, mens hjemmeholdet samtidig var flyvende spillende.

Men så gik det galt. I fiskerbyen Esbjerg ventede byens hjemmehold, og i den grad angriberen Jesper Bech, den tidligere FCK’er, der havde i sinde at give sin tidligere klub noget at tænke over. Efter 60 minutter havde Bech scoret for tredje gang og dermed leveret et vaskeægte hattrick. Samtidig havde København ikke fået puttet mål ind i den anden ende, og da Santin reducerede efter 90 minutter, var det blot en trøstescoring. Brøndby hev samtidig point til Vestegnen, og dermed førte FCK med 5 runder tilbage med 1 sølle point – det hele så ud til at blive en sand gyser i Parken i sidste spillerunde, hvor netop Brøndby kommer på besøg; mere om den kamp senere.
Og i næste kamp vidste FCK på forhånd hvor galt det så ud. I samtlige interviews inden kampen viste FCK’erne en fantastisk kampgejst, men da holdet gik på banen sammen med Silkeborg i Parken, var det helt andre takter, der prægede Københavns spil. Over hele kampen formåede FCK at skabe ikke mindre end 15 chancer, men ud af de 15, var afslutningerne så skidte, at kun en enkelt kom indenfor målrammen.

I den anden ende var Silkeborg en tand skarpere. Første halvleg endte målløs, men efter pausen var de røde klar, og på de tre chancer de skabte sig, gik 2 af dem forbi Jesper Christiansen i FCK-målet. Et pinligt nederlag, men samtidig kan FCK glæde sig over at være svineheldige – i deres kamp, satte FC Nordsjællands Ken Fagerberg Brøndby på plads, og tog dermed chancen for førstepladsen fra Brøndby.

I næste kamp gjorde FCK, hvad Brøndby ikke formåede, og slog FCN 1-2 på udebane. FC Midtjylland blev i tredje sidste runde slået 2-0 i Parken, hvor en sublim Sergio Mota satte Ulvene på plads, med først et assist og senere et mål. Inden sidste runde tog Horsens imod hovedstaden, i en kamp, hvor Horsens ikke havde meget spil eller mange chancer. En målrig kamp startede foran blot 3500 mennesker, men de fik til gengæld også oplevelser for pengene. Ailton startede efter 5 minutter med sin scoring til 1-0, inden Morten Norstrand og Thomas Kristensen gjorde det til 3-0. Et selvmål af Ulrik Laursen gjorde det til 3-1 – inden endnu et selvmål – denne gang af Nordtveit – reducerede til 3-2 og dermed skabte en anelse spænding tilbage i kampen. FCK fik dog vendt skuden og på et mål af Ailton og senere en frisparkskasse af Nichlas Jensen vandt københavnerne 5-2 i Horsens. 

Og så var det også tid til guldkamp. Et enkelt point skilte på forhånd Brøndby fra FCK, så med uafgjort kunne FCK sikre sig mesterskabet, mens Brøndby var påkrævet en sejr, hvis mesterskabet skulle hentes til Vestegnen.
Der var tilskuerrekord i Parken, hvor over 42.000 mennesker var mødt op, til en af SAS Ligaens mest intense afslutninger nogensinde. Brøndby startede som lyn og torden, og havde flere gode afslutninger, der udfordrede og generelt var Brøndby første halvlegs klart bedste hold. Forståeligt nok, når FCK havde mesterskabet med uafgjort, men det var en yderst skuffende indsats de hvide fra København leverede, og bestemt et dumt tidspunkt for københavnerne, ikke at levere.
Og til aller sidst, blev de forsvarende mestre så ramt af de massive Brøndby-overtag. Et indkast fra højresiden røg ud til højrefløj Alexander Farnerud, der tog den over til sit venstreben og gjorde klar til et indadskruet indlæg efter boksspilleren Bucur. Bolden lå perfekt, men Bucur fik på en underlig måde undgået at ramme indlægget fra svenskeren, og det snød målmand Corradini i en så stor grad, han han var uden chance for at redde bolden. 1-0 til Brøndby.

Anden halvleg var et sand drama, men FCK formåede aldrig at blive farlige. Mesterskabet var for længst havnet til Vestegnen, og et skuffet FCK-hold forlod banen, grædefærdige, med ingen udover sig selv at skyde skylden på.

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #125: 20 Aug 2008, 21:22 »


     AWARDS
På grund af det vitale mesterskab til Brøndby, var det meget oplagt at Brøndby-træner Lars Olsen ville vinde titlen som ÅRETS MANAGER. Det gjorde den 48-årige manager da også, men det var efter stor diskussion i udvalget, hvor flere mente, at titlen var mere berettiget på den 17 år yngre Enemark, som også længe førte SAS Ligaen med sit hold, FC København og ’overall’ leverede en bedre præstation end de gule fra Vestegnen. På tredjepladsen finder vi Esbjerg-træner Troels Bech, der med sit hold også havde en fantastisk sæson og noget overraskende vandt bronze.

ÅRETS HOLD er FC København repræsenteret med ikke mindre end 6 ud af de 11 startende. Jesper Christiansen, Oscar Wendt, debutanten Nordtveit, Pospech, Sosnin og Ailton – mestrene fra Brøndby kan kun gøre sig bemærket med to figurer – den, nu, solgte topscorer Stancu og mesterskabsmanden, Farnerud. Jesper Christiansen vandt desuden titlen som ÅRETS MÅLMAND, og tager dermed både titlen som årets målmand og en plads på årets hold, hvilket han ikke formåede sidste år – i år bliver muligvis den sidste for Christiansen, der bliver presset af Adan og Corradini.

Som omtalt før, blev den ene angriber af frontduoen på årets hold, Stancu TOPSCORER. Bogdan Stancu kom til mestrene for 38 millioner danske kroner som 19-årig, og efter 2 sæsoner i det danske, kan forsvarene endelig ånde lettet op – Genoa har budt i omkanten af 15 millioner, og noget underligt, har Brøndby sluppet sin stjerne. FC Københavns ’evige flop’ blev nummer to, og kan dermed hælde størstedelen af sine kritikere af sig, samtidig med at Jesper Bech blev nummer 3.
ÅRETS SPILLER gik noget overraskende til OBs Søren Ulrik Vestergaard. Vestergaard, som vi senere skal høre mere til, kommer oprindeligt fra Silkeborg, men efter stop i Randers og Viborg stod han nu som OB-angriber, og har helt fortjent skabt sig enorm interesse fra udland, ved at blive kåret som årets spiller.
Nummer 2 blev unge Anton Sosnin for FC København, Sosnin hvis debutsæson har været fænomenal, ligner også en mand, der ikke kan forblive mange år i den danske liga, men indtil videre har Sosnin det eftersigende godt i København.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #126: 20 Aug 2008, 21:25 »


     INDKØB & SALG
Sidste års transfervindue var en aktiv affære men i år har de danske vicemestre taget den lidt mere med ro, og kun forstærket sig med 3 spillere, mens 4 er røget ud af vagten.

Den første, der kom til hovedstaden var Djurgårdens 17-årige målmand, Emil Tornsten, hvis fremtid i første omgang ligger på førsteholdet. Tornsten beskrives som et enormt skandinavisk talent, hvis evner rækker længere end nogen anden målmand på samme alder i Norden. Det ligner dermed en sand supermand FCK har fået fingrene i, men det kan kun fremtiden vise.
Samme dag gjorde FCK det officielt, at William Kvist var røget til Stade Rennais på en fri transfer. William Kvist havde ikke potentialet til at matche FCKs stærke midtbane, og derfor var den unge dansker ikke interesseret i at forlænge sin kontrakt med Løverne – franske Stade Rennais stod klar med en kontrakt, som Kvist fandt så interessant, at han accepterede. Med ud af ’svingdøren’ ryger Libor Sionko, hvis tid i København ikke har været let efter Enemarks tilgang. Ikke mange gange er den tjekkiske fløj blevet brugt, men i dag træner han med i tyske Dresden, hvor Sionko også har fået kontrakt og forhåbentligt en masse spilletid.

Men derefter tog FCK for alvor hul på transfervinduet – først gik der rygter i massevis, men senere blev det endelig officielt – Thomas Kristensen skifter fra FC København til FC Midtjylland, for en transfersum bestående af ikke mindre end 55 millioner danske kroner. Thomas Kristensen selv er glad for FC Midtjylland, hvis klub han ser ’stort potentiale og muligheder i’ og Jens Ørgaard mener selv at midtjyderne har lavet en ’historisk handel’. Efter salget af ’TK’ var der penge i kassen, og derfor investerede FCK forholdsvist hurtigt i en ny angriber.
Endnu engang flød rygterne i massevis og mange af dem var udentvivl opdigtede, omkring et eventuelt salg af forsvarsspilleren Miral Samardzic – men ingen havde nok forventet, at en byttehandel med et af Frankrigs største angrebstalenter, Damien Le Tallec ville blive aktuelt. Miral Samardzic skifter således til William Kvists Stade Rennais FC, men samtidig må FCK betale i omegnen af 50 millioner danske kroner for den franske superspiller.
”Vi har nu fået helt nye muligheder i angrebet, i det at Damien er en helt anden spiller end Ailton og Cesar Santin. Han er meget mere kropsstærk og stærk i hovedspillet, hvor de andre er mere tekniske. Det kan Damien også, så det er uden tvivl et vigtigt es vi har fået i Damien, der sammen med Søren Ulrik kan spille en vigtig rolle i vores jagt på mesterskabet i år”, udtalte Enemark efter pressemødet.

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #127: 20 Aug 2008, 21:26 »

Jeg delte updaten op i to, så den måske ville være en anelse mere interessant. Meld endelig tilbage! Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #128: 26 Aug 2008, 15:13 »

Uhh rigtigt gode updates, som jeg først har lagt mærke til i dag.
Men er det ikke tid til en ny update? Denne blog må IKKE være død!
Det skriftlige holder stadigt nivaeu, og billederne er simpelthen så smukke.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #129: 28 Aug 2008, 15:17 »

Har du droppet bloggen?
Tror vi er mange som venter med spænding på en ny update, dette er en af de bedste blog som er på siden.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #130: 28 Aug 2008, 15:18 »

Hej. Jeg har ikke droppet bloggen, og selvom det ikke ligner en banger lige pt. skal jeg nok vende tilbage. Regner med en update i aften. Smiley Ellers kommer den nok i morgen. Glad for du er interesseret Moll, det holder humøret højt! Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #131: 28 Aug 2008, 15:24 »

Hej. Jeg har ikke droppet bloggen, og selvom det ikke ligner en banger lige pt. skal jeg nok vende tilbage. Regner med en update i aften. Smiley Ellers kommer den nok i morgen. Glad for du er interesseret Moll, det holder humøret højt! Smiley
Ville være super med en update i dag, men så længe bloggen fortsætter, så er jeg tilfreds.
Nu når vi har ventet i otte dage, så giv os en SUPER update  Smiley ligesom du plejer
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Étendue
« Svar #132: 28 Aug 2008, 15:32 »

rigtig god nyhed at få. Glæder mig rigtig meget til den nye update. Smiley
BTW. Flot indkøb af det franske talent.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #133: 28 Aug 2008, 17:16 »


      Ώ LANDSTRÆNERJOB & SUPERCUP
Med et veloverstået transfervindue, hvor stortalentet Søren Vestergaard og et mindre ubeskrevet blad, Damien le Tallec bland andet blev præsenteret var der lagt op til en Super Cup af dimensioner, og første gang siden krisen på vestegnen, står Brøndby og FCK overfor hinanden i en Super Cup.
Men inden Super Cuppen offentliggjorde FCK at manager Oskar Enemark var blevet manager for landsholdet i Irland. Irland ligger pt. på en 49. plads på den officielle verdensrangliste, så derfor er det noget af en udfordring, som venter irerne.
”Jeg overtog jobbet i ren og skær nysgerrighed, og det er absolut ikke noget, som nogensinde vil fjerne min fokus fra FC København, og det er heller ikke et tegn på, at jeg forlader København. Jeg har det fantastisk her, jeg er opsat på revanche, men da Irland kom til mig, fandt jeg tilbuddet så interessant, at jeg ikke kunne takke nej til det”, sagde Enemark på et pressemøde, der blev holdt af FCK og sendt direkte til FCK’s officielle hjemmeside.
”Tilbuddet kom uden nogle spekulationer fra min side, og jeg havde ikke i min fjerneste tanke drømt om at blive træner for et forholdsvist stort land som Irland. Det er jeg selvfølgelig meget glad for, og jeg er desuden og så glad for, at folk uden for Danmark har lagt mærke til hvad, som er sket i København de seneste år”, sluttede Enemark, inden dagens træning blev skudt i gang.

Ώ

Blot 5 dage senere, var FCK klar til Super Cuppen. Brøndby i en ufattelig stærk 4 4 2, hvor den nyindkøbte Genoa-spiller, Bogdan Stancu som stærkeste kort sammen med sin landsmand Bucur.
FCK i en tynd 4 1 2 1 2 uden reelle kanter, hvor det dog forventes at de to startende angribere, Ailton og nye Søren Ulrik Vestergaard skal søge ud i siderne, og få offensiv støtte af midtbanen.
Kampen startede for fuld udblæsning, og hvor København var i fuld udblæsning. Et imponerende forsøg udefra fra Sergio Mota skabte store problemer ved Stephan Andersen, og ligeledes fulgte selvsamme Mota op med at ligge en flad bold i feltet, men kun overlæggeren sørgede for at Brøndby stadig var på uafgjort i kampen.
Efter den københavnske stordominans i starten, fik Rasmus Wurtz en lille skade, og mens han var ude, så Brøndby sit snit til at etablere sig i kampen. Flot fik de gule organiseret midtbanen, og derved fik et lille overtag i kampen. Da Wurtz kom tilbage fastholdte de gule, men alligevel var det dog FCK, der først kom på tavlen.
Ailton satte selv et flot angreb op, og stak Søren Ulrik Vestergaard i dybden, og den nye FCK-spiller var alene med Stephan Andersen. Andersen hev en superredning op af ærmet, og derved udskød han Vestergaards første mål for FCK – på det efterfølgende hjørnespark fra Wendt, var Ailton dog hurtigst, og en halvflad bold fik Ailton kastet sig frem til, og bragt FCK foran.

Der skulle ikke gå mange minutter inden Brøndby var klar med et modsvar i den anden ende. Stancu var nok engang sidste mand på bolden, efter lidt klumpspil. Den rumænske angriber var klar da bolden kom, og vippede den ligeså stille over Eros Corradini, der i dag havde indtaget FCK-målet. Resten af halvlegen forblev målløs, så efter halvlegen var der lagt op til 45 minutters drama.
Men spændingen udeblev, og da kampen efter 90 minutter ikke endnu havde fundet en vinder, var det med glæde, at de trætte tilskuere endelig ville blive vækket op, af en spændende ekstratid.
I ekstratiden var FCK et klart overlegent hold, og flere gange måtte dagens bedste Brøndby’er hive store redninger op – de fleste gange hårdt presset af kampens bedste spiller, Ailton, der virkelig var i flyvende spilhumør op til den nye sæson. Ingen vinder blev dog fundet, og dermed var Brøndby med Stephen Andersen i topform klar til FCK med unge Corradini på mål.

Det mentale pres er altafgørende i en straffesparkskonkur rence, og det var tydeligt at mestrene fra Brøndby havde den tand mere end sine modstandere på dagen. Rasmus Wurtz sparkede ellers sikkert det første spark ind, men udlignet af Stancu på Brøndbys første spark, blev presset større og større. Ailton var dog også iskølig, ligesom Brøndbys Stefan Gislasson. Efter 2 runder var stillingen 2-2, med maksimalt pres på alle de sparkende skytter.
Pospech gik op til bolden, rystende nervøs, og med en meget svag præstation, bragte han Brøndby i en favorabel position, ved at skyde lige på Stephan Andersen. Lorentzen scorede stensikkert på sit spark, så da unge Sosnin gik fra midten til 11-meterspletten, var der pres på Sosnin. Det kunne den unge russer heller ikke stå for, og endnu en redning fra Stephan Andersen gjorde, at Brøndby havde matchbold, og hvis Jacob Berthelsen kunne nette, var Brøndby Super Cup-mestre. Unge Berthelsen sparkede svagt til venstre, men havde fået lokket Corradini over til højre side, så FCK-keeperen var uden chance. Brøndby står med endnu en håneret over for sine ærkerivaler FCK, og det ligner et psykisk overtag til drengene fra Vestegnen. 


Ώ



Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #134: 28 Aug 2008, 18:13 »

Rigtigt fedt at du er blevet landstræner, bare det ikke tager for meget fokus fra FCK.
Ærgeligt med et nederlag til Brøndby, og så med den afslutning.
Super endeligt med en update. kutgw!
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010