home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Étendue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Étendue  (Læst 34037 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Étendue
« Svar #135: 30 Aug 2008, 12:09 »

Super update.
Som Moll også siger, håber jeg ikke at dit landstrænerjob tager fokus fra FCK.
Monster ærgelig med nederlag til Brøndby.
Ellers skønt med en update, og du holder standarden.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #136: 01 Sep 2008, 16:16 »

Nu har du vel lavet et par updates imens siden har været nede :-)
Det må ihvertfald være på tide med en update, det savner vi.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #137: 01 Sep 2008, 19:49 »

Nu har du vel lavet et par updates imens siden har været nede :-)
Det må ihvertfald være på tide med en update, det savner vi.

Jeg lover, at der snart kommer en updatering over de første 11 kampe i SAS Ligaen, men jeg ved ikke om det bliver i dag eller i morgen aften. Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #138: 03 Sep 2008, 17:21 »

Nu vil jeg ikke være træls og blive ved med at spørge efter update, jeg håber selfølgelig at du fortsætter med bloggen længe endnu, og at du ikke har mistet lysten.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #139: 03 Sep 2008, 17:23 »



    Ώ SAS LIGAUPDATE
FCK startede sæsonen ude på Brøndby Stadion, til en kamp, mange nok havde set gå til Brøndbys vej, med det mentale pres de blå-gule har lagt på København de seneste uger. Kampen blev skudt i gang, med Faxe-tribunen med overskud på volumen, tifoen og i den grad overdøvede de gule fans simpelthen FCK’s.
Derfor startede FCK også skidt, og efter 15 minutter stod FCKs onde ånd, Bogdan Stancu igen på pletten og bragte sit hold foran 1-0. Halvlegen fortsatte med Brøndbypres, men Eros Corradini i FCK-kassen havde fået sat handskerne godt på i dagens anledning. Efter pausen blomstrede FCKs markspillere også op, og flere gode forsøg fra Ailton voldte Andersen i BIF-målet forholdsvist store problemer, men ind kom bolden ikke. Mens Brøndby skiftede ud, beholdte Enemark de samme spillere på banen og på trods af at FCKs tilskuere fik råbt Cesar Santin og Nordstrand ind, forblev Enemark tavs. Det skulle vise sig at være et klogt valg – vi skulle helt frem til det 90. minut, hvor ikke andre end Søren Ulrik Vestergaard udlignede kampen, og dermed scorede sit første mål i FCK-trøjen; og hvilket et. Kampen endte 1-1 på Brøndby Stadion.

Men herefter tog FCK sagen i egen hånd, og har cruiset mod det sikre mesterskab, de ligenu ligger lunt i svinget til at erhverve sig selv. Efter Brøndbykampen smadrede FCK SønderjyskE 4-1 i egen hule, inden AaB gav FCKerne deres første – og indtil videre eneste – nederlag i SAS Ligaen. FCK kom bagud på et noget tvivlsomt straffe, hvorefter Ailton udlignede. I mange minutter så dette ud til at blive kampens resultat, men Simon Bræmer gav hjemmepublikummet i Aalborg en glædelig dag, ved at blive matchvinder.
FCK smed dog hurtigt skuffelsen over AaB-nederlaget, og i denne kamp bragede Damien Le Tallec Esbjerg ud af landet. I Le Tallecs bare fjerde kamp nettede han først til 1-0 efter 11 minutter, inden han ved halvlegstid havde fuldgjort sit første hattrick i den danske liga. Derefter kom Nordtveit højest på et hjørnespark og gjorde det til 4-0, inden ingen andre end Le Tallec selv lukkede kampen; 5-0. I den næste kamp måtte FCK lide en hurtig scoring i mod sig, da Randers’ supertopscorer Buval efter blot 5 minutter bragte ’Hestene’ foran. Le Tallec fik inde i anden halvleg udlignet, men det var ikke nok for FCK, der på det tidspunkt stadigt manglede et niveau på udebane.

På hjemmebane fungerede det derimod verdensklasse. FC Midtjylland måtte indkassere et bragende 4-1 nederlag, hvor FCKs egen forsvarskrumtap Nikolaj Hansen og Nordtveit tilsammen nettede 3 gange. Derefter besøgte man Nordsjælland, der måske undervurderede FCKs udebanekvaliteter – i hvert fald måtte FCN prøve hvordan det var at tabe 1-4 i egen hule og skuffe de godt 8.000 mennesker, som var mødt op i Nordsjælland for at støtte holdet. På hjemmebane i næste kamp måtte AC Horsens allerede efter 15 minutter se sine chancer for sejr knust, da Le Tallec fulgte op på superstarten ved at gøre det til 2-0 efter 14 minutter. I Viborg nettede Le Tallec endnu engang, og den unge franskmand kunne dermed indkassere titlen som Månedens Spiller i SAS Ligaen – i sin første måned. FCK vandt kampen med 3-1.

Derefter ventede en undervurderet modstander i Parken. Der var ingen tvivl om at FCK med 6 kampe uden nederlag forventede at køre Silkeborg over, men Jukka Santala fik gjort kampen mere spændende end som så. Le Tallec gjorde det til 1-0 efter 4 minutter, Nordtveit til 2-0 efter 12 men Santala fik reduceret tæt ved pausen, så pausestillingen var 2-1 til hjemmeholdet, og hvad der på det tidspunkt lignede en fornuftig føring. Da Bjarnasson efter pausen reelt lukkede kampen så det skidt ud for Silkeborg, men efter 80 minutter fik de røde lavet et så massivt pres, at Eros Corradini flere gange måtte ud i fuld længde og rede sit hold. Først i dommerens overtid fik Santala bolden forbi Corradini, og de sidste minutter forblev et ubehageligt pres på FCK, der dog klarede skærene i denne omgang.
Sidste kamp for denne rundtur, byder på FCK i Århus – et sted hvor København altid har haft det svært, men denne gang redde Le Tallec endnu engang sit hold. Den 19-årige boksspiller nettede efter 5 minutter første gang, og knapt som AGF havde givet bolden op, lå franskmanden nederst i jubelbunken, da han efter 6 minutters spil snuppede bolden fra en uopmærksom AGFer og gav sig selv en oplagt målchance, han ikke misbrugte. Derefter holdte de to hold stilstand indtil pausen, hvor de to hold kom ud med væsentligt mere kraft end før. Nando reducerede efter 50 minutters spil inden Le Tallec med sit andet hattrick i år fik gjort det til 1-3 i det 72. minut. Blot 3 minutter senere reducerede Graulund; men to minutter efter Graulunds reducering tyssede Ailton på AGF-fansne endnu engang med sin scoring til 4-2 efter 77 minutter.
Hvis de to comebacks fra AGF endnu ikke var nok, beviste Århusmandskabet at de virkelig har klasse. Endnu engang var det Nando der måtte hive sin Bundesliga-klasse op af ærmet med sin scoring til 3-4, men endnu engang måtte det århusianske forsvar erkende en scoring mod sig. Bedst som AGF havde etableret et angreb slog de farlige københavnere til, og på et hurtigt kontraangreb af Bjarnasson, fik FCK fundet Le Tallec i boksen, der gjorde det til slutresultatet 3-5.
Men sin 14 scoring i sine første 11 kampe i det danske, slår Le Tallec sig fast i folks hjerner som en sand målscorer – men endnu vigtigere ser FCK ud til at have det mentale overtag, med hensyn til SAS Liga-sæsonens 2. derby i næste runde.



Ώ



« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 22:26 af Zulue » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #140: 03 Sep 2008, 20:37 »

Nu vil jeg ikke være træls og blive ved med at spørge efter update, jeg håber selfølgelig at du fortsætter med bloggen længe endnu, og at du ikke har mistet lysten.

Jeg har ikke mistet lysten for alvor endnu, og synes stadig det er ganske hyggeligt at køre bloggen, men jeg kan ikke opdatere hver dag, eller hver anden .. Smiley Håber I stadig vil følge med.

Ny update ovenover, hvis I ikke har set den.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Étendue
« Svar #141: 03 Sep 2008, 20:40 »

Ώ

Hvad er det for noget?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #142: 03 Sep 2008, 20:41 »

Flot update, men jeg ser ikke noget der har noget at gøre med dit landstrænerjob i den. Opstemt
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Étendue
« Svar #143: 03 Sep 2008, 20:41 »

Ώ

Hvad er det for noget?
OHM. Noget fra fysik.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Étendue
« Svar #144: 03 Sep 2008, 20:45 »

Ώ

Hvad er det for noget?

Ja, og hvorfor skal det være orange? Rullende Øjne

Det ødelægger helheden, det der orange Skuffet
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #145: 03 Sep 2008, 20:46 »

Ώ

Hvad er det for noget?
http://en.wikipedia.org/wiki/Omega


Endnu en gang gør du det, du fanger mig fra start til slut.
Fortsæt det gode arbejde, super at vide du stadig har lysten, så må vi leve med at det ikke er hver dag der kommer en update.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #146: 03 Sep 2008, 21:55 »

Ώ

Hvad er det for noget?
Det var egentlig bare en lille finesse, detalje som jeg synes piftede det lidt op.

Ja, og hvorfor skal det være orange? Rullende Øjne

Det ødelægger helheden, det der orange Skuffet
Arh, prøver en ny farve næste gang så.

Flot update, men jeg ser ikke noget der har noget at gøre med dit landstrænerjob i den. Opstemt

Nej, det skal nok komme. Har vist kun spillet 1-2 kampe som irsk landstræner. Smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Omega


Endnu en gang gør du det, du fanger mig fra start til slut.
Fortsæt det gode arbejde, super at vide du stadig har lysten, så må vi leve med at det ikke er hver dag der kommer en update.
Mange tak for din kommentar angående updaten. Wink Og tak for de flotte ord.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #147: 03 Sep 2008, 22:25 »

Zulue: Jeg tænkte på overskriften, hvor der står landstrænerjob og supercuppen. Såvidt jeg kan læse mig til handler den om det første halve år eller noget af den stil i SAS-ligaen. Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #148: 03 Sep 2008, 22:26 »

Zulue: Jeg tænkte på overskriften, hvor der står landstrænerjob og supercuppen. Såvidt jeg kan læse mig til handler den om det første halve år eller noget af den stil i SAS-ligaen. Peace
Yeh, endnu en copy/paste-fejl fra sidste update. Dem kommer der for mange af .. tak. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #149: 07 Sep 2008, 12:39 »

Skal vi ikke have en update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010