home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  At sælge fra superligaen.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: At sælge fra superligaen.  (Læst 7141 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

At sælge fra superligaen.
« : 26 Jul 2008, 01:07 »

Har lige færdiggjort en sæson med FCK i sasligaen, som gik forrygende. 29 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Så egentlig burde tilbuddende vælte ind, men de gør de bare ikk'. Men hvis der endelig kommer et i ny og næ, så er prisen så sølle.

OB's Björn Runström har underpræsteret. Men alligevel byder Hull hele 183 mil. for ham. Hva skete der? Kan nogen fortølle mig, hvorfor mine spillere ikke er attraktive nok. ?

Thaurat al Shabab

nzio
Ynglingespiller

Sv: At sælge fra superligaen.
« Svar #1: 27 Jul 2008, 00:51 »

Haha du, det skal sku nok komme Wink

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #2: 27 Jul 2008, 01:08 »

det er da sindsygt, at byde 183 mil. for Bjòrn Runström... HAn har underpræsteret hele sæsonen... Så acceterer de ikk engang xD

Thaurat al Shabab

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #3: 27 Jul 2008, 01:09 »

Har lige færdiggjort en sæson med FCK i sasligaen, som gik forrygende. 29 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Så egentlig burde tilbuddende vælte ind, men de gør de bare ikk'. Men hvis der endelig kommer et i ny og næ, så er prisen så sølle.

OB's Björn Runström har underpræsteret. Men alligevel byder Hull hele 183 mil. for ham. Hva skete der? Kan nogen fortølle mig, hvorfor mine spillere ikke er attraktive nok. ?

183 millioner for ham? det er jo latterligt... og at de ikke accepterer er da mere latterligt Opstemt

It's all, part of the plan.

nzio
Ynglingespiller

« Svar #4: 27 Jul 2008, 01:11 »

183 millioner for ham? det er jo latterligt... og at de ikke accepterer er da mere latterligt Opstemt

Undskyld mig, men hvor står det at de ikke har accepteret?

Bave
Gæst

« Svar #5: 27 Jul 2008, 01:14 »

det er da sindsygt, at byde 183 mil. for Bjòrn Runström... HAn har underpræsteret hele sæsonen... Så acceterer de ikk engang xD
Undskyld mig, men hvor står det at de ikke har accepteret?

Her?

nzio
Ynglingespiller

« Svar #6: 27 Jul 2008, 01:16 »

Her?
Hov så ikke lige han havde skrevet igen Wink

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #7: 27 Jul 2008, 01:19 »

Måske fordi Runstörm er en genial spiller som han er IRL ... Men måske osse lige overkanten med de 182 mio ... Men er du sikker på at det ikk bare var et par mio nu og så 50% og nogen andre ting i beløbet som penge til ob efter et antal kampe eller mål ?

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #8: 27 Jul 2008, 01:26 »

Hvis dine spiller bare vil væk, så tilbud dem til andre klubber! Tilbud dem, til latterlig lave beløb, men afvis når de buder! Derefter hæver du såbare prisen, på samme måde, indtil du har fået et acceptabelt beløb. Jeg har solgt Wass for 62.500.000,-, Holmén for 52.000.000,- + 50 % af næste salg osv., på den måde.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Niko
Gæst

« Svar #9: 27 Jul 2008, 01:27 »

Hvis dine spiller bare vil væk, så tilbud dem til andre klubber! Tilbud dem, til latterlig lave beløb, men afvis når de buder! Derefter hæver du såbare prisen, på samme måde, indtil du har fået et acceptabelt beløb. Jeg har solgt Wass for 62.500.000,-, Holmén for 52.000.000,- + 50 % af næste salg osv., på den måde.

Man kan vel ikke hæve prisen, når man har afvist?
Eller mener du at man derefter tilbyder ham ud til en højere pris?

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #10: 27 Jul 2008, 01:27 »

Det er jo en latterlig måde at spille på ... Bare min mening  Thumbs Up

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #11: 27 Jul 2008, 01:28 »

Man kan vel ikke hæve prisen, når man har afvist?
Eller mener du at man derefter tilbyder ham ud til en højere pris?

Bare tilbyde han til andre klubber igen ... bare højere pris  Hævet Øjenbryn  Thumbs Up

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #12: 27 Jul 2008, 01:31 »

Det er jo en latterlig måde at spille på ... Bare min mening  Thumbs Up

Ja ja, og det skal du da have lov til at mene. I virkeligheden, er det jo også sådam, at jo større interessen er jo højere bliver prisen. Men hvis du har den mening, så skal du da have lov til det.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #13: 27 Jul 2008, 01:37 »

Ja ja, og det skal du da have lov til at mene. I virkeligheden, er det jo også sådam, at jo større interessen er jo højere bliver prisen. Men hvis du har den mening, så skal du da have lov til det.

Altså har ingen problemer med at du spiller ¨sådan ... Alle har sin måde at spille spillet på Thumbs Up

Men synes bare at det gør spillet for urealistisk ... De ville jo aldrig blive solgt for sådan nogen beløb ... Men hver sin smag  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #14: 27 Jul 2008, 01:39 »

Syntes heller ikke du behøver hidse en tone op  Smiley.. fynbo har jo en mening nøjagtigt som dig... Jeg hælder også til hans version men derfor er du da i din fulde ret til at spille som du gør Thumbs Up Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010