home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  At sælge fra superligaen.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: At sælge fra superligaen.  (Læst 7144 gange)
Zulue
Manager

Sv: At sælge fra superligaen.
« Svar #30: 02 Aug 2008, 10:22 »

Hvad har du vundet, Django? Smiley

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 03 Aug 2008, 13:30 »

Hvad har du vundet, Django? Smiley
Hverken Uefa Cuppen eller Chl endnu, så er ikke nogen succes for FCM endnu Wink

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

ManUtd83
Manager

« Svar #32: 03 Aug 2008, 13:43 »

Tjah Django med de resultater du får, kan man vel næppe kritisere dig for det, men du handler i hvert fald meget, meget, meget mere end mig.

Havde også et FCM-spil, hvor jeg forsøgte at få noget kontinuitet ind i truppen, og derfor solgte jeg så lidt som muligt at de unge spillere i hvert fald. Det endte med alt for meget brok fra spillere som Fagerberg, Troest, Kjær og Thygesen - hvert et transfervindue var et helvede, så jeg mistede lysten.

Men stor cadeua til dine resultater Smiley

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 03 Aug 2008, 13:51 »

Tjah Django med de resultater du får, kan man vel næppe kritisere dig for det, men du handler i hvert fald meget, meget, meget mere end mig.

Havde også et FCM-spil, hvor jeg forsøgte at få noget kontinuitet ind i truppen, og derfor solgte jeg så lidt som muligt at de unge spillere i hvert fald. Det endte med alt for meget brok fra spillere som Fagerberg, Troest, Kjær og Thygesen - hvert et transfervindue var et helvede, så jeg mistede lysten.

Men stor cadeua til dine resultater Smiley
Aab & Søren har vundet lige så meget som mig, dog har ingen af os vundet pokalturneringen endnu, skal det lige hurtigt siges Sur Tak

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 03 Aug 2008, 14:09 »

Hold da kæft django tror jeg vil gøre salgspolitik som dig i fremtiden måske ikke lige købspolitikhvor for der er squ for mange spillere at holde styr på

men alligevel så hvordan kan Randers havde råd til og købe en spiller af dig for femogtredive millioner ?

og OB køber en spiller af dig for 50millioner ?

den danske Sasliga er satme blevet velhavende Smiley

Come On You Spurs
COYS

lurking

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 03 Aug 2008, 14:12 »

Hold da kæft django tror jeg vil gøre salgspolitik som dig i fremtiden måske ikke lige købspolitikhvor for der er squ for mange spillere at holde styr på

men alligevel så hvordan kan Randers havde råd til og købe en spiller af dig for femogtredive millioner ?

og OB køber en spiller af dig for 50millioner ?

den danske Sasliga er satme blevet velhavende Smiley
Brøndby købte en forsvarsspiller fra OB for 90 mio og solgte ham 1 år senere for 5,5 mio

Så det er ikke fordi at de er gode købmænd.

Men selv lavere danske klubber er rige. Thisted og Skive køber spillere af værdi omkring 2-5 mio

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 03 Aug 2008, 14:22 »

Brøndby købte en forsvarsspiller fra OB for 90 mio og solgte ham 1 år senere for 5,5 mio

Så det er ikke fordi at de er gode købmænd.

Men selv lavere danske klubber er rige. Thisted og Skive køber spillere af værdi omkring 2-5 mio

ja det kan ikke lade sig gøre p.t i dansk fodbold men mon ikke det kommer inden for et par år irl Smiley sådan som OB og Vejle med mange flere handler ind Opstemt

men tilbyder du bare spillere ud og så afviser du budene på dem og tilbyder dem ud igen for et langt højere pris ?

Come On You Spurs
COYS

lurking

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 03 Aug 2008, 16:07 »

ja det kan ikke lade sig gøre p.t i dansk fodbold men mon ikke det kommer inden for et par år irl Smiley sådan som OB og Vejle med mange flere handler ind Opstemt

men tilbyder du bare spillere ud og så afviser du budene på dem og tilbyder dem ud igen for et langt højere pris ?
Lidt forskelligt, nogle tilbud som jeg sender afsted accepterer ledelsen jo bare desværre Skuffet Så man skal være ambitiøs fra starten af engang imellem. Kunne godt have tjent 100 mio på Mame Biram Diouf hvis det ikke var for mit board.

Zulue
Manager

« Svar #38: 03 Aug 2008, 18:47 »

Hvis dine spiller bare vil væk, så tilbud dem til andre klubber! Tilbud dem, til latterlig lave beløb, men afvis når de buder! Derefter hæver du såbare prisen, på samme måde, indtil du har fået et acceptabelt beløb. Jeg har solgt Wass for 62.500.000,-, Holmén for 52.000.000,- + 50 % af næste salg osv., på den måde.

Kunne du ikke forklare lidt bedre, hvad det er du gør, for jeg har nemlig selv lidt problemer med at sælge. Du tilbuder til lave priser, og når de så byder, afslår du, eller hæver du prisen? Smiley

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 03 Aug 2008, 18:52 »

Han hæver prisen. Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #40: 03 Aug 2008, 19:06 »

Django jeg kan altså ikk få din salgsteknik til at virke

Thaurat al Shabab

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 03 Aug 2008, 21:50 »

Django jeg kan altså ikk få din salgsteknik til at virke
Nævn en spiller og pris? Gerne flere eksempler.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #42: 03 Aug 2008, 21:59 »

Kunne du ikke forklare lidt bedre, hvad det er du gør, for jeg har nemlig selv lidt problemer med at sælge. Du tilbuder til lave priser, og når de så byder, afslår du, eller hæver du prisen? Smiley

Jeg afslår. Derefter tilbyder jeg så spilleren igen, men til en lidt højere pris.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Niko
Gæst

« Svar #43: 03 Aug 2008, 22:01 »

Jeg afslår. Derefter tilbyder jeg så spilleren igen, men til en lidt højere pris.

Jeg har fået det til at du, og i anden sæson fik jeg solgt en brasiliansk guldfugl til Tyskland. Hans navn er Gilberto Macena, og fik lidt over 30 millioner skaffet til Horsens. En smuk taktik, som klart kan bruges, hvis man mangler penge. Jeg vil dog råde til at gøre det i januarvinduet, hvis en spiller har været god i efterårssæsonen. Det gør at han er på toppen, og derfor er det lettere for ham at tiltrække sig interesse.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 05 Aug 2008, 12:21 »

hva med dem man ikke vil havde virker det osse der ?

Come On You Spurs
COYS

lurking

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010