home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF-Brøndby
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: AGF-Brøndby  (Læst 8444 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #15: 13 Apr 2006, 21:50 »

Ahh han trods alt kun 30/31 ?, og når man taler om målmænd er det da en meget god alder, han kan sagtens spille godt i en 5 år endnu..
Om han er bedre en Ankergren? det skal jeg virkelig ikk kunne sige, ser næsten aldrig Brøndby.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #16: 13 Apr 2006, 21:55 »

Han blev 31 i januar. Men ja generelt er det en fin alder for en keeper, men jeg mener ikke han er god nok som 1. valg mere. Dertil er han for usikker. Anker har også sine fejl, men han er ung endnu, og har tiden foran sig til at arbejde på det, og han er på få år gået fra anonymitet til top-målmand Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #17: 13 Apr 2006, 21:59 »

Om han er bedre en Ankergren? det skal jeg virkelig ikk kunne sige, ser næsten aldrig Brøndby.

Prøv at se nogen kampe hvor Karim og Ankergren står, der er klar forskel

Shame on you. Du ved ikke hvad du går glip af Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #18: 13 Apr 2006, 22:05 »

Jeg kan meget bedre lide en engelsk målmand ved navn David  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #19: 13 Apr 2006, 22:07 »

Jeg kan meget bedre lide en engelsk målmand ved navn David  Wink

Jeg kan godt lide Henrik Ipsen  funny
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #20: 13 Apr 2006, 22:08 »

Er meget uenig med jer, synes at Karim er klasse og en del bedre end Anker (med alt respekt for ham!).

Karims reflekser er uden sidestykke, og hans udspark sætter også mange angreb igang. Med to så store forcer, kan jeg godt leve med en skovtur i ny og næ.  Wink
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #21: 13 Apr 2006, 22:11 »

Er meget uenig med jer, synes at Karim er klasse og en del bedre end Anker (med alt respekt for ham!).

Karims reflekser er uden sidestykke, og hans udspark sætter også mange angreb igang. Med to så store forcer, kan jeg godt leve med en skovtur i ny og næ.  Wink

Problemet opstår bare når det koster mål, og det har det gjort tidligere. Lige inden Anker blev førstevalg så vidt jeg husker. Og så er Karim alt for lav og dårlig i feltet Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #22: 13 Apr 2006, 22:13 »

Er meget uenig med jer, synes at Karim er klasse og en del bedre end Anker (med alt respekt for ham!).

Karims reflekser er uden sidestykke, og hans udspark sætter også mange angreb igang. Med to så store forcer, kan jeg godt leve med en skovtur i ny og næ.  Wink

i ny og næ ?!?  Shockeret

Det sker jo ca. hvert 4-5. angreb  crazy

Men har da nogen gode reflekser bl.a. Men kunne han nu bare blive inde i det forbandede målfelt istedet for at løbe frem og tilbage, ville jeg have større forståelse for at han skal starte inde Wink

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #23: 13 Apr 2006, 22:17 »

Det er ikke meningen at en keeper skal være sådan et usikkerheds moment. Han skal bare stå i kassen og snuppe boldene, på den ene eller anden måde. Han skal ikke ud og lege på banen, ala Barthez der nærmest smed hele sin karriere i topfodbold væk på den måde.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #24: 13 Apr 2006, 22:19 »

Jeg kan meget bedre lide en engelsk målmand ved navn David  Wink

David James Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #25: 13 Apr 2006, 22:41 »

Jeg kan godt lide Henrik Ipsen  funny

Henrik Ipsen er jo det værste tudefjæs den danske fodbold verden har set  Wink
En kamp på bænken og han tuder, minder det om en anden spiller fra SønderjyskE? vidst nogle være prima donna'er i holder jer  crazy
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #26: 13 Apr 2006, 22:48 »

Henrik Ipsen er jo det værste tudefjæs den danske fodbold verden har set  Wink
En kamp på bænken og han tuder, minder det om en anden spiller fra SønderjyskE? vidst nogle være prima donna'er i holder jer  crazy

Ikke desto mindre var han skyld i en sejr i dag Opstemt
Han er 10 gange bedre end Kim Drejs, så hvis Drejs gør alvor af denne kommentar:

”Jeg troede det var en spøg, da jeg hørte det. Jeg er rasende, og må nu se mig om efter en anden klub,”

.... så ville det bestemt ikke gøre noget!

Han er et tudefjæs - Ipsen er Gud.

”Jeg har allerede kontakt med flere klubber – både i SAS Ligaen og 1. division. Jeg regner med at finde min fremtidige klub om en måneds tid. Det er i hvert fald 100 procent sikkert, at jeg ikke spiller i SønderjyskE efter sommerferien”,


! Det er sgu i orden, du!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #27: 14 Apr 2006, 10:11 »

Zaza er uden tvivl min favorit i kampen mellem ham og Ankergreen. De her skovture kræver blot lidt tilvænning, før han stopper med det, og gør han det, er han klasser bedre end Ankergreen, som IMO er lige så usikker som Zaza. På stregen er Zaza lysår foran Ankergreen, så han er uden tvivl min favorit i målet.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #28: 14 Apr 2006, 10:32 »

Jeg kan meget bedre lide en engelsk målmand ved navn David  Wink

David Seaman!

Anyways, mht. Ankergren vs. Zaza, så er jeg klar Zaza sympatisør. Jeg er ikke just BIF fan, men det burde være klart for enhver at Zaza er den bedste målmand af de to. Vel har Zaza skovture, men er du gal Ankergren har også haft mange af dem, og nogle af dem har også kostet mål. Jeg kunne aldrig forstå hvorfor Ankergren pludselig skubbede Zaza af posten, for Zaza er klart den bedste målmand. Han har hurtigere reflekser, og har flere klasseredninger hvor man tror at den går ind, modsat Ankergren. Ankergren er god 1on1, men det er Zaza så også. Hvordan Ankergren har kunne skubbe Zaza af posten, ved jeg ikkke... Manden har i flere år været en klassemålmand, og omkring de 30 er der hvor målmændende står deres allerbedste. Der har de erfaringen. Hvis det er blevet ødelagt for Zaza, er det fordi Laudrup&Co var dumme nok til at satse på Bappergren i en overgang.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #29: 14 Apr 2006, 10:36 »

David Seaman!

Anyways, mht. Ankergren vs. Zaza, så er jeg klar Zaza sympatisør. Jeg er ikke just BIF fan, men det burde være klart for enhver at Zaza er den bedste målmand af de to. Vel har Zaza skovture, men er du gal Ankergren har også haft mange af dem, og nogle af dem har også kostet mål. Jeg kunne aldrig forstå hvorfor Ankergren pludselig skubbede Zaza af posten, for Zaza er klart den bedste målmand. Han har hurtigere reflekser, og har flere klasseredninger hvor man tror at den går ind, modsat Ankergren. Ankergren er god 1on1, men det er Zaza så også. Hvordan Ankergren har kunne skubbe Zaza af posten, ved jeg ikkke... Manden har i flere år været en klassemålmand, og omkring de 30 er der hvor målmændende står deres allerbedste. Der har de erfaringen. Hvis det er blevet ødelagt for Zaza, er det fordi Laudrup&Co var dumme nok til at satse på Bappergren i en overgang.

Ankergren skubbede Zaza ud, fordi han på et tidspunkt blev skadet Smiley

Men selvfølgelig er Karim en god målmand, hvis han bare stoppede på skovture og blev bedre ved indlæg Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010