home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF-Brøndby
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: AGF-Brøndby  (Læst 8440 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
AGF-Brøndby
« : 12 Apr 2006, 19:27 »

AGF-Brøndby sidste gang i laaaaang alt for lang tid at AGF får besøg af Brøndby der findes vel ikke nogen der reelt tror AGF kan rede livet i SAS ligaen så det bliver sidste mulighed for at gøre det slemme ved Brøndbys guld drømme ..... men det kommer ikke til at ske - AGF taber 0-2

Kampstart 17.30 men optakten starter på 3+ kl.16.30 .... måske med en hitliste af fejlindkøb ledelsen i AGF har lavet....... den bliver lang  Wink
Logged

YNWA

United-styrer
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #1: 12 Apr 2006, 19:33 »

Den kan godt blive mindre sjov, nu når AGF ikke længere har noget at spille for, men jeg tror dog, at Brøndby hiver sejren i land. 3-1 til drengene fra vestegnen.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #2: 12 Apr 2006, 19:35 »

Brøndby sejrer i Jylland? No way! Kampen ender 2-1 til AGF! Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #3: 12 Apr 2006, 19:43 »

"Jyllands komplekset" startede hos GF og det slutter i GF, sådan er det bare ! Smiley

Begge hold har masser af skader og karantæne (i hvert fald BIF) men det betyder nu ikke at de kan slå GF med 0-2

2 (kolde) kasser af Kim C. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #4: 13 Apr 2006, 00:09 »

Et hold, der ikke har andet end æren at kæmpe for er fantastisk farligt at spille imod. Selv om Brøndby er de bedste osv. så kunne jeg godt finde på at sætte penge på AGF simpelthen på grund af spillernes vilje til at gøre en okay figur ... så de måske kan blive solgt til en bedre klub ...  funny
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #5: 13 Apr 2006, 00:24 »

Tror faktisk at Agf mere eller mindre går ud og spiller frit.. Håber da på en Bif sejr,  Thumbs Up

men 1-1 måske
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #6: 13 Apr 2006, 19:27 »

Så blev jyllandskrisen statistisk set brudt, men det var godt nok ikke kønt. Sejren var dog det vigtigste, så alt er godt Thumbs Up
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #7: 13 Apr 2006, 19:31 »

Lækert med en sejr, selom at det holdt hårdt! og spænding til det sidste.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #8: 13 Apr 2006, 19:39 »

Jeg synes sgu det er sørgeligt, at et tophold som Brøndby ikke vil mere på udebane mod rækkens absolutte bundhold, der har været skræmmende dårlig i de sidste kampe.

Så kan man sige alt det man vil om, at AGF ikke har noget at spille for og kan spille uden nerver og alt det ævl, det er simpelthen ikke nok at fedtspille som Brøndby gjorde idag, de henter aldrig FCK med det alibifodbold  ticked off

Det gør det heller ikke bedre, at jeg havde spillet på BIF med handicapsejr i dag  ticked off
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #9: 13 Apr 2006, 19:52 »

Godt med sejr, selvom det var den bedste kamp.

Men hvad fanden tænkte Karim på, der hvor han blev "skadet"  Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #10: 13 Apr 2006, 20:41 »

Jeg er ikke vild med Karim, han er super god når det kører, og er jo blevet kåret til Suppens bedste flere gange. Men her på hans ældre år, er han for usikker imo.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #11: 13 Apr 2006, 21:08 »

Jeg er ikke vild med Karim, han er super god når det kører, og er jo blevet kåret til Suppens bedste flere gange. Men her på hans ældre år, er han for usikker imo.

Så er vi da 2 som mener det Smiley

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #12: 13 Apr 2006, 21:32 »

Men de to der afgør det, mener det desværre ikke Smiley jeg kan huske da jeg sad og overværede hjemmekampen mod Schalke på FAXE øvre, hvor han stod helt i verdensklasse, og det har han gjort mange gange tidligere. Men efterhånden er han faldet af på den, og hans skovture kan vi ikke leve med. Tænk hvis Agf havde scoret da han legede helt. Giv Ankergren chancen, han er ung og værd at satse på. Han bliver jo aldrig en god keeper hvis Karim hele tiden skal ind og stå en halvsæson her og der.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #13: 13 Apr 2006, 21:39 »

Men de to der afgør det, mener det desværre ikke Smiley jeg kan huske da jeg sad og overværede hjemmekampen mod Schalke på FAXE øvre, hvor han stod helt i verdensklasse, og det har han gjort mange gange tidligere. Men efterhånden er han faldet af på den, og hans skovture kan vi ikke leve med. Tænk hvis Agf havde scoret da han legede helt. Giv Ankergren chancen, han er ung og værd at satse på. Han bliver jo aldrig en god keeper hvis Karim hele tiden skal ind og stå en halvsæson her og der.

You got damn right Smiley

Karim er jo også oppe i årene nu Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF-Brøndby
« Svar #14: 13 Apr 2006, 21:41 »

You got damn right Smiley

Karim er jo også oppe i årene nu Smiley
Det skulle jeg mene!  Thumbs Up
både at jeg har ret, og at han er oppe i årene.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010