home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98617 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #75: 15 Maj 2006, 20:00 »

update update!!  Grin

UPS jeg har vist lavet en fejl. Jeg troede jeg var igang med sidste kamp i sæsonen men fandt ud af at der manglede tre Opstemt Shockeret Rullende Øjne Peace Ubeslutsom UNDSYLD UNDSKYLD UNDSKYLD :cr:håber i overlever lidt endnu

Yay! Lyngby i UEFA Cup'en!! Hævet Øjenbryn

Hvad er det lige der sker med FCK?? Shockeret

Jeg håber jeg kan holde på UEFA cuppen resten af sæsonen og der mangler ikke så mange kampe så det er da en mulighed.

FCK??? Før vinterpausen lå de faktisk lige under mig men de gad vist ikke mere Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #76: 15 Maj 2006, 20:02 »

snøft! Græder Græder Græder
ka ikke vente mere Græder Græder Græder Græder Græder Græder

MisterFCK
Gæst

« Svar #77: 15 Maj 2006, 20:06 »

snøft! Græder Græder Græder
ka ikke vente mere Græder Græder Græder Græder Græder Græder

TUUUUDEEEFJÆÆÆÆS!!!!!!  ej bare for sjov

MisterFCK
Gæst

« Svar #78: 15 Maj 2006, 22:07 »

April 2007

I denne måned skal der spilles hele 6 kampe i SAS ligaen. Jeg regner med sejre i en del af kampene og så må vi se om det holder. Udover det skal vi spille mod Sønderjyskei Landspokalturnering ens kvartfinale. Det er en kampe jeg mener vi kan vinde.

Kampe:

SAS Ligaen:
AGF VS Lyngby
Brøndby VS Lyngby
Lyngby VS Esbjerg
Silkeborg VS Lyngby
Lyngby VS Vejle
Viborg VS Lyngby

Landspokalturnering en:
Kartfinale: SønderjyskE VS Lyngby

AGF VS Lyngby

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:'
Tobias Mikkelsen(skadet)
Bjarne K. Ingebretsen(syg)
Troels Jensen(karentæne)

AGF har favorit værdigheden men alligevel er jeg sikker på at vi kan slå dem. Jeg for venter en sejr i dages kamp. Vi ligger inden dagens kamp på en 4. plads mens AGF ligger nr. 7 med 8 points op til mig. Min nærmest forfølger FCK er 5 point bagud så der er ingen fare for at klatre ned i tabellen i denne runde. Lad os spille.

AGF 0-2 Lyngby
0-1 Chris Jensen(5)
0-2 Chris Jensen(13)
Mikkel Beckmann bliver udvist(78)
MOM: Chris Jensen Lyngby(9)

Reaktion: Vi får en god start på måneden med en sejr over AGF. Der er en ting der står klart nu. Lasse Rise skal på bænken fordi han ikke har spillet godt de seneste kampe plus at Chris Jensen skal starte inde på grund af hans storform!!! Ingen af kampens to hold er flyttet til en anden plads i ligatabellen. Da FCK kun spilede uafgjort er vores forspring helt oppe på 7 point. Insatsen er godkendt.

SønderjyskE VS Lyngby

Landspokalturnering en, kvartfinale

Optakt:
Lyngby nyheder:
Mikkel Beckmann(karentæne)
Tobias Mikkelsen(skadet)
Bjarne K. Ingebretsen(syg)

Vi er favoriter til at vinde opgøret selvom vi spiller på udebane. Jeg mener da også at vi ahr potentialet til at vinde og SønderjyskE ligner da også en overkommelig modstander(ikke ondt ment Smiley) Jeg er lidt irreteret over at Ingebretsen ekke har tænkt sig at blive rask fordi jeg kunne godt tænke mig at se hvr godt han spiller i de vigtige kampe. FLØØØØØJT igang!!!

SænderjyskE 1-3 Lyngby
0-1 Morten Nordstrand(3)
0-2 Chris Jensen((7)
0-3 Morten Nordstrand(9)
1-3 Rasmus Johansen(39)
MOM: Michael Madsen - Lyngby(8)

Reaktion: Vi kommer rigtig godt fra start med 3 mål i de første 10 minutter. Der efter slipper vi lidt af presset men ikke nok til at de vinder.
Med sejren er vi videre til semifinalen hvor vi skal møde FC København. Den første kampskal spilles i Parken den 18 april 2007 Mens den anden kamp bliver spille den 25. April. Vi har ikke haft særligt gode erfaringer med FCK i denne sæson men det tænker vi ikke på.
Den anden kamp er mellem FC Midtjylland og Brøndby eller Vejle.

Brøndby VS Lyngby

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Tobias Mikkelsen(skadet)

Brøndby er storfavoriter til denne kamp og de spiller endda på hjemmebane. Vi får det ikke nemt og jeg tror højst vi får 1 point med hjem til Lyngby. Men vhis man ser det fra en positiv side har vi spillet rigtig godt på det seneste med 4/4 sejre. Før kampen ligger vi på en sikker 4. plads mens Brøndby ligger nr. 1 med et godt forspring til forfølgerne.

Brøndby 3-1 Lyngby
1-0 Erwin Lorenzo Avalos(2)
2-0 Johan elmander(19)
2-1 Morten Nordstrand(57)
3-1 Ernesto Arakaki(73)
MOM: Ernesto Arakaki - Brøndby(8)

Reaktion: Kampen gik som forventet. Vi fik ikke et ben til jorden og Brøndby vandt meget fortjent. Vi var bare heldig at Morten Nordstrand løb fra forsvaret og scorede. Insatsen var fin nok da vi også havde en del angreb. Efter kampen ligger vistadig væk på en 4. plads med samme afstand til FCk som inden kampen da de tabte 1-0 til Vejle. Brøndby fører solidt i toppen.

Lyngby VS Esbjerg

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Tobias Mikkelsen(skadet)

Esbjerg er svage favoriter til dagens opgør selvom vi spiller på Lyngby Stadion. Esbjerg har ikke tabt i over syv kampe i træk så man kan måske godt forstå at de har favoritværdiheden. Før kampen ligger vi på en 4. plads mens de ligger på en 2. pladsen. Chris Jensen spillede en dårlig kamp mod Brøndby og jeg ahr valgt at starte med Lasse Rise og Morten Nordstrand.

Lyngby VS Esbjerg
0-1 Clyde Simms(26)
1-1 Morten Juul Hansen(28)
2-1 Lasse Rise(34)
Baris Özcan brænder straffespark(42)
3-1 Lasse Rise(57)
3-2 Morten Friis(62)
MOM: Lasse Rise - Lyngby(9)

Reaktion: Det var åbenbart klog træk at starte med Rise inde da han scorede to mål og blev kampens spiller. Efter kampen er vi rykket over Viborg(jeg sagde jo vi var bedre end viborg Donthomas crazy) og ligger nu på en 3. plads. Esbjerg ligger fortsat på en 2. plads men der er nu kun 2 points mellem os så det ser godt ud med hensyn til europæisk fodbold næste sæson  Djævel Djævel Djævel

Jeg kan sige at Lyngby Reserverne er blevet mestre i Dansk Reserver Gruppe 1 for andet år i træk. Med et meget stort forspring.

Silkeborg Vs Lyngby

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Troels Jensen(skadet)
Tobias Mikkelsen(skadet)

Silkeborg er trods vores tidligere opgør(to sejre til os) favioriter til kampen. Jeg mener dog stadig at vi kan hive alle tre points med hjem. Jeg spiller endnu engang med Rise og Nordstrand oppe foran da det gik godt sidste kamp.

Silkeborg 2-2 Lyngby
0-1 Bjarne K. Ingebretsen(16)
0-2 Morten Nordstrand(22)
1-2 Dalibor Gotovac(selvmål)(30)
2-2 Jakub Blawat(71)
MOM: Bjarne K. Ingebretsen - Lyngby(7)

Reaktion: ØVØVØV!!!  VI styrer hele kampen men på grund af et selvmål og et kontramål formår vi kun at hive et point i land ticked off ticked off ticked off På den positive side scorede Bjarne K. Ingebretsen sit første mål for klubben. Vi er igen røget ned på en 4. plads fordi Viborg vandt deres kamp. Vi ligger af point med Viborg men de ha scoret to mål mere og derfor ligger de bedst placeret. Silkeborg ligger nr. 6.

FC København VS Lyngby

Landspokalturnering en

Optakt:
Lyngby nyheder:

Troels Jensen(skader)
Tobias Mikkelsen(skader)

FCK er storfavoriter til denne kamp trods deres ret svage sæson. Jeg tror at hvis vi kan holde Hashemian fra at scorer vinder vi kampen. Vi ligger nr. 4 mens FCK ligger på en 5. plads.

FC København 2-1 Lyngby
1-0 Panagiotis Lagos(2)
2-0 Razak Pimpong(34)
2-1 Morten Nordstrand(57)
MOM: Martin Jakobsen - FC København(8)

Reaktion:ØV vi tabte. Men vi kan godt gøre det bedre når vi mødes hjemmesenere i denne måned. Godkendt indsats idag.

Lyngby VS Vejle

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Michael Madsen(skadet)
Tobias Mikkelsen(skadet)

Underligt nok er vejle blevet udnævnt til favoriter selvom de ligger nr. 12 og jeg ligger nr. 4. Men det kan jeg ikke tage mig af. Jeg forventer en sejr af spillerne og hvis de ikke vinder denne kamp får de med mig at bestille. ticked off ticked off ticked off funny funny funny crazy

Lyngby 3-1 Vejle
1-0 Lasse Rise(45)
2-0 Sherman A. Cardenas(66)
2-1 Kim Kristensen(73)
3-1 Morten Nordstran(77)
MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(9)

Reaktion: En kamp vi skulle vinde og spillerne indfriede også forventningerne. Cardenas scorede et flot frisparksmål langt udefra og det blev "kampens mål" eller noget crazy Nå men efter kampen ligger vi stadigvæk nr. 4 fordi Viborg vandt deres kamp.Vejle ligger fortsat på sidstepladsen i SAS Ligaen.
Næste og sidste SAS Liga-kamp i denne måned er mod Viborg og det er der kampen om anden pladsen skal igang.

Lyngby VS FC København

Landspokalturnering en, kvartfinale

Optakt:
Lyngby nyheder:
Michael Madsen(skadet)
Tobias Mikkelsen(skadet)

En 1-0 sejr og vi er videre. En 2-1 sejr og der er om kamp. En 3-2 sejr og FCK går videre. Så enkelt er det. FCK er igen favoriter. Vi håber stadig på en sejr da det kunne være fedt at nå finalen.

Lyngby 1-1 FCK
0-1 Filip Holosko(13)
1-1 Morten Nordstrand(54)
MOM: Panagiotis Lagos - FC Købehavn(8)

Reaktion: Så røg vi ud af pokalturneringen. Men vi nåede da langt. Nu kan vi fokusere 120% på ligaen. En fin insats idag.

Viborg VS Lyngby

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Michael Madsen(skadet)
Tobias Mikkelsen(skadet)

Det her er kampen om 3. pladsen. Begge hold ligger med 47 point inden dagens kamp. Viborg er favoriter til dagens kamp. Jeg forventer minst en uafgjort i denne kamp.

Viborg 0-4 Lyngby
0-1 Nordstrand(17)
0-2 Nordstrand(34)
0-3 Cardenas(48)
0-4 Cardenas(58)
MOM: Kim Drejs - Lyngby(10)

Reaktion: Yes! En vigtig sejr og med den rykker vi op over Viborg og også Esbjerg(der fik 0-0 med brøndby) og ligger nu på en 2. plads. Rigtig god kamp.

Samtidig er det blevet en kendsgerning at Vejle er rykket ned efter kun en enkelt sæson i den bedste række.

Status for en god måned:

Kampe:

SAS Ligaen:
AGF 0-2 Lyngby
Brøndby 3-1 Lyngby
Lyngby 3-2 Esbjerg
Silkeborg 2-2 Lyngby
Lyngby 3-1 Vejle
Viborg 0-4 Lyngby

Landspokalturnering en:
Kvartfinale: SønderjyskE 1-3 Lyngby
Semifinale 1. kamp: FC København 2-1 Lyngby
Semifinale 2. kamp: Lyngby 1-1 FC København

Økonomi:
Balance: DKK 12,63Mio
Overskud/underskud: DKK 3,55Mio
Sæsonbudget: DKK 5.173.858
Resterende Budget: DKK 2.729.894

Topscorerliste:
Morten Nordstrand - 9 mål
Chris Jensen - 3 mål
Lasse Rise - 3 mål
Sherman A. Cardenas - 2 mål
Morten Juul Hansen - 1 mål
Bjarne K. Ingebretsen - 1 mål
Dalibor Gotovac - 0 + 1 selvmål

SS af ligaen:

Dusty78DK
Manager

« Svar #79: 15 Maj 2006, 22:25 »

Sådan!

'daljer til Lyngby ...
Vi vil ha' 'daljer til Lyngby ...
'daljer til lyyyyngby ...
Vi vil ha' 'daljer til lyngby!!

Opstemt   Grin

Soccerpop
Gæst

« Svar #80: 16 Maj 2006, 18:06 »

Godt Thumbs Up
Guldet er nok væk, Græder
men du skal bare vinde dine sidste kampe så er sølvet hjemme Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #81: 16 Maj 2006, 18:09 »

Ja det gik de lige stærkt med at komme op på den anden plads. Godt gået. Så er det bare om at holde ved.

Giver anden pladsen adgang til CL-Kval Huh

Hmm er ikke tilfreds med at du slog Viborg ticked off ticked off Græder Græder ticked off

men da det kun er et spil går det nok Grin Opstemt Opstemt Grin

MisterFCK
Gæst

« Svar #82: 16 Maj 2006, 18:26 »

Ja det gik de lige stærkt med at komme op på den anden plads. Godt gået. Så er det bare om at holde ved.

Giver anden pladsen adgang til CL-Kval Huh

Hmm er ikke tilfreds med at du slog Viborg ticked off ticked off Græder Græder ticked off

men da det kun er et spil går det nok Grin Opstemt Opstemt Grin
Ja det gik ret hurtigt. Jeg kunne næsten ike selv følge med Opstemt

Anden pladsen giver desværre kun adgang til UEFA-kval Skuffet  Men det er jo også godt Djævel

Soccerpop
Gæst

« Svar #83: 16 Maj 2006, 18:53 »

hvornår kommer der update igen Huh

Badefar
Manager

« Svar #84: 16 Maj 2006, 19:08 »

God blog har lige læst den fra start til slut sørg for at holde søllet ellers bliver jeg sku skuffet

MisterFCK
Gæst

« Svar #85: 16 Maj 2006, 20:04 »

hvornår kommer der update igen Huh

CA. nu Opstemt

God blog har lige læst den fra start til slut sørg for at holde søllet ellers bliver jeg sku skuffet

Skal jeg nok prøve Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #86: 16 Maj 2006, 20:05 »

Maj 2007

I denne måned skal vi spille de sidste tre ligekampe. Det bliver 3 svære kampe men jeg håber at vi kan få nogle skrabet nogle point sammen alligevel.

Kampe:

SAS Ligaen
OB VS Lyngby
Lyngby Vs FC Midtjylland
Lyngby VS FC København

OB VS Lyngby

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Michael Madsen(skadet)

OB er store favoriter til at vinde denne kamp. Jeg er dog sikker på at vi kan få points med hjem fra Odense. OB har haft en skidt sæson og ligger helt nede på en 11. plads. Vi liiger nr. 2 med 1 point ned til 3. pladsen og 3 point til 4. pladsen.

OB 1-4 Lyngby
0-1 Troels Jensen(straffespark)(21)
1-1 Martin Borre(22)
1-2 Lasse Rise(45)
Rasmus Marvits bliver udvist(74)
1-3 Morten Nordstrand(83)
1-4 Morten Nordstrand(90)
MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(8)

Reaktion: Super indsats idag af spillerne. Vi henter 3 vigtige point i turneringens slutfase. Ingen af de to spillende hold har fået ny plads i tabellen. Esbjerg bvandt også så vi fører stadigvæk kun med et enkelt point. i de sidste kamp skal vi møde FC Midtjylland(hjemme) og FC København(hjemme).

Lyngby Vs FC Midtjylland

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Morten Juul Hansen(karentæne)
Michael Madsen(skadet)

Selom de spiller på udebane og er managerløse er FC Midjylland alligevel favoriter til at vinde slaget på Lyngby Stadion. Det er vigtig at vi vindr idag så vi kan beholde andenpladsen foran Esbjerg. Før kampen ligger vi nr. 2 i SAS Ligaen mens FC Midtjylland ligger på en 7. plads.

Lyngby 2-1 FC Midtjylland
Bjarne K. Ingebretsen er skadet(28)
1-0 Morten Nordstrand(33)
Claus Madsen(FCM) er skadet(40)
1-1 Simon Poulsen(69)
2-1 Chris Jensen(90)
MOM: Simon Poulsen - FC Midtjylland(8)

Reaktion: Yes endnu en vigtig sejr! Vi har tre point ned til esbjerg på anden pladsen. Så det eneste vi skal gøre er at få minst 1 point i den sidste kamp mod FCK og så er andenpladsen sikret. Og vi behøver ikke få nogle points hvis ikke Esbjerg vinder deres egen kamp. Men en god og lidt heldig insats idag.

I Øvrigt har Brøndby vundet mesterskabet da de ikke kan hentes igen.

Idag har FC Midtjylland vundet landspokalturnering en. Det skete da de vandt over FCK i finalen. FC Midjylland vandt kampen på straffespark efter den endte 0-0 i ordinær spilletid.

Lyngby VS FC København

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby Nyheder:
Morten Juul Hansen(skadet)
Michael Madsen(skadet)
Dalibor Gotovac(skadet)
Bjarne K. Ingebretsen(skadet)

FUCKFUCKFUCKFUCKFUC KFUCK!!!!!!!!!!!! 3 forsvarsspillere skadet til sådan en vigtig kamp ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Det må bare ikke ske. Sur Sur Sur Hvis vi får uafgjort eller sejr holder vi anden pladsen. Hvis Esbjerg ikke vinder holder vi anden pladsen. Hvis Esbjerg vinder og vi taber kommer det an på målscorer. Lasd os se at få spillet den meget spændende kamp.

Lyngby 1-2 FC København
Kristoffer Kreinøe bliver udvist(2)
0-1 Vahid Hashemian(19)
0-2 Vahid Hashemian(39)
1-2 Morten Nordstrand(41)
Vahid Hashemian brænder straffespark(51)
MOM: Vahid Hashemian - FC København(8)

Reaktion: VI ER HELDIGE!!! VI ER HELDIGE!!! VI ER HELDIGE!!! VI ER HELDIGE!!! VI ER HELDIGE!!! Der er ikke andet at sige til det. Esbjerg tabte 1-0 til AaB og derfor ender vi på en uforventet 2. plads. SUPER!!!!! Desværre kan jeg ikke godkende indsatsen idag.Men over hele sæsonen er det selfølgelig meget over forventning så jeg er stolt funny Djævel Thumbs Up Shockeret Peace Rullende Øjne Huh Cool crazy Opstemt Wink Smiley Grin Kys Hævet Øjenbryn

Der er blevet uddelt nogle priser i forbindelse med sæson afslutningen. De kan ses herunder.

DBU Årets Træner: 1: John "Faxe" Jensen(Brøndby) 2: Hans Backe(FC København) 3: Frederik Tidemand(Lyngby)

TIPS-Bladets Topscorer-Pris: 1: Morten Nordstrand med 31 mål (Lyngby) 2: Vahid Hashemian(FC København) 3: Lasse Rise(Lyngby)
Årets hold i SAS Ligaen:

D.J. Countess(esbjerg)

C. Sarr(FCK)     E. Arakaki(Brøndby)     Moisés(brøndby)     C. Sørensen(FCN)

T. Eriksson(AaB)     C. Flindt-Bjerg(FCM)     R. Clark(FCN)     P. Lagos(FCK)

V. Hashemian(FCK)     M. Nordstrand(Lyngby)

Bænk: E. Baron(AGF), M. Gravgaard(FCK), K. Lorentzen(Brøndby), Martin Retov(Brøndby), Lasse Rise(Lyngby)

Årets mål i SAS Ligaen: 1: Fredrik Winsnes(AaB) 2: Esrom Nyandoro(Silkeborg) 3: Niki Zimling(ESbjerg)

Derudover kommer der lige et SS af truppen over hvem der har spillet flest kampe osv.:

Lyngby U/18 har ligesom vores reserver vundet deres liga for andet år i træk. På SS'et mangler der at blive spillet en kamp men de kan alligevel ikke nå's. Desuden ligger der 8 u/18 lyngbyspillere i top ti over gennemsnitsbedømmel sen i deres liga.

Staus for maj måned.

Kampe:

SAS Ligaen:
OB 1-4 Lyngby
Lyngby 2-1 FC midtjylland
Lyngby 1-2 FC København

Økonomi:
Balance: DKK 12,08Mio
Overskud/underskud: DKK 324.000
Sæsonbudget: DKK 5.173.858
Resterende Budget: DKK 2.729.894

Topscorerliste:
Morten Nordstrand - 4 mål
Troels Jensen - 1 mål
Lasse Rise - 1 mål
Chris Jensen - 1 mål

Til sidst et SS af ligaen efter sæsonafslutningen:

Soccerpop
Gæst

« Svar #87: 16 Maj 2006, 20:12 »

SØLV TIL LYNGBY!! SØLV TIL LYNGBY!!

Sådan Thumbs Up
godt gået Cool
« Seneste Redigering: 16 Maj 2006, 20:16 af Soccerpop » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #88: 16 Maj 2006, 20:14 »

SØLV TIL LYNBY!! SØLV TIL LYNBY!!

Sådan Thumbs Up
godt gået Cool

TAK!!! Grin

Men bare lige for at lege ond skolelærer(hvis jeg må) så er der "G" i lynGby Wink

Soccerpop
Gæst

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold! >>Og vejen ud europa!!!
« Svar #89: 16 Maj 2006, 20:16 »

Ups det var en fejl  Rullende Øjne
bliver rettet straks Forlegen

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010