home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98595 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold! >>Og vejen ud europa!!!
« Svar #90: 16 Maj 2006, 20:17 »

Ups det var en fejl  Rullende Øjne
bliver rettet straks Forlegen

Det går nok Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #91: 16 Maj 2006, 20:18 »

Husk at stemme i min afstemning alle der læser med. Og også jer der ikke læser med crazy Og i må også gerne smide en kommentar omkrig jeres valgt Wink
« Seneste Redigering: 17 Maj 2006, 21:54 af MisterFCK » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #92: 16 Maj 2006, 20:19 »

Husk at stemme i min afstemning alle der læser med. Og også jer der ikke læser med crazy

det har jeg gjort

MisterFCK
Gæst

« Svar #93: 16 Maj 2006, 21:31 »

Juni 2007

I juni skal der forløbig ikke spilles nogen kampe. Der vil nok komme venskabskampe men da spillerne jo skal holde feri kan jeg ikke love mange af slagsen. crazy

DET ER SYGT!!!! Jeg vidste god Morten Nordstrand havde scoret mange mål i denne sæson men ikke så mange:

Transfer budgettet i denne sæson kommer til at ligge omkrig de DKK 5Mio. Derfor vil der sansynligvis blive købt lidt ind.

Der skete ikke mere i denne måned så der er ikke den store grund til satus. Men i kan da få økonomien:

Økonomi:
Balance: DKK 11,18Mio.
Overskud/underskud: DKK 324.000
Sæsonbudget: DKK 5.173.858
Resterende Budget: DKK 2.729.894

Dusty78DK
Manager

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #94: 16 Maj 2006, 21:38 »

Tillykke med "golden boot" prisen, det er meget flot. Jeg tror aldrig jeg selv har oplevet det.

Jeg har stemt på forsvar og det er fordi det er en fordel altid at styrke sit forsvar før sit angreb. Hvad nytter det at have en fantastisk angriber, der scorer 4 mål hvis der lukkes 5 mål ind?

Mwn hwls og lykke i hvert fald. Glæder mig til se hvordan det går.

MisterFCK
Gæst

« Svar #95: 16 Maj 2006, 21:49 »

Tillykke med "golden boot" prisen, det er meget flot. Jeg tror aldrig jeg selv har oplevet det.

Jeg har stemt på forsvar og det er fordi det er en fordel altid at styrke sit forsvar før sit angreb. Hvad nytter det at have en fantastisk angriber, der scorer 4 mål hvis der lukkes 5 mål ind?

Mwn hwls og lykke i hvert fald. Glæder mig til se hvordan det går.

Tak Smiley Jeg syntes det er ret vildt når man tænker på at spilleren lige er blevet proffesionel.

Jeg syntes også forsvaret har været lidt tyndt besat så jeg regner med i hvert fald at købe 2 spillere. Opstemt

Tak igen Wink Jeg glæder mig også selv Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #96: 17 Maj 2006, 16:45 »

Flot med sølvmedaljerne - tillykke med dem.

Til gengæld næsten endnu mere imponerende med "golden boot" i en så kampfattig liga som Superligaen.

MisterFCK
Gæst

« Svar #97: 19 Maj 2006, 14:03 »

Juli 2007

I juli bliver ligaen skudt i gang igen. Der skal spilles 2 kampe. De skal dog først spilles sidst i denne måned så der vil nok komme en venskabskamp eller to.

Kampe

SAS Ligaen:
Randers FC VS Lyngby
Lyngby VS FC Midtjylland

Idag er Thomas Lindrup og Oluwafemi Ajilore ankommet til klubben. Det er ikke de stærkeste inkøb jeg har gjort men ajilore er ung og lindrup er rutineret og jeg fik dem på fri transfer. Det betyder at der skal tyndes ud i den offensive del af truppen. Jeg regner med at få solgt 2-3 spillere mindst men nu må vi se om jeg kan holde det løfte. Her er et SS af hver:

Idag har vi fået den første forsvarer til klubben. Det er den nu tidligere FCK-spiller Urmas Rooba. Han er kommet til på en fri transfer da han blev klubløs. Hans skal være backup til Baris Özcan på venstreback-pladsen. Til højre er et SS af Rooba.

Morten Nordstrand er blevet kåret som årets bedste spiller af supporterne. Udover at han er blevet topscorer i SAS Ligaen har han også fået den gyldne støvle i europa fordi han scorede flest mål i hele europa i denne sæson.

Bestyrelsens forventninger til den kommende sæson er trods den flotte andenplads sidste sæson at vi skal undgå nedrykning.

Da Rang Shawkat blev solgt til FCK fik jeg puttet en klausul i skiftet så vi ville få 25% af pengene hvis han blev solgt videre. Det er nu sket. Han er blevet solgt til engelske Leicester for DKK 6,75Mio.  Vi har derfor fået ca. DKK 1,7Mio for skiftet.

Så er der blevet arrangeret månedens eneste venskabskamp. Den skal spilles 5 dage før første kamp. Den skal spilles på hjemmebane mod Vejle.

Vi har spillet venskabskamp mod Vejle nu. Vi startede godt ud ved at scorer efter 3 min. men målet blev underkendt på grund af offside. Efter 7 min. scorede Morten Nordstrand til 1-0. € min inde i anden halveg udlignede vejle til 1-1. De fik også scoret til slutresultatet 1-2 kort efter på et straffespark.

Randers FC VS Lyngby

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Kristoffer Kreinør(karentæne)
Dennis Olsen(skadet)
Dalibor Gotovac(tvivlsomt skadet)

Nyoprykkerne fra Randers burde vi kunne slå. Vi skal godtnok spille på udebane. Underligt nok er Randers meget svage favoriter. Vi har næsten ingen skader før kampen hvilket jo er godt. Vi har spillet 3 kampe mod Randers tidligere. to af kampene, der blev spillet på Lyngby Stadion, er endt 1-1. Den sidste kamp vandt vi 0-1 i Randers.

Randers FC 2-3 Lyngby
1-0 Fabinho(10)
Betu Tshimanga er skadet(4)
Urmas Rooba bliver udvist(34)
1-1 Morten Nordstrand(45)
2-1 Lars Larsen(61)
2-2 Sherman A. Cardenas(68)
2-3 Sherman A. Cardenas(79)
MOM: Sherman A. Cardenas - Lyngby(9)

Reaktion: Godt kommet igen efter en dårlig første halvegt. Rigtig dum udvisning som Rooba får. Men ellers spillede vi en god kamp med 3 gode mål. Vi ligger efter kampen på en 2.plads selvom der kun er blevet spillet en kamp. Randers ligger nr. 10. FCK er nr. 1.

Idag er der blevet trukket lod til 2. runde af kvalifikationen af UEFA Cuppen. Vi skal spille mod B. Jerusalem fra Isreal. Første kamp spilles hjemme på Lyngby Stadion den 9 august. Den anden kamp skal spilles den 23 august.

De andre danske holds kampe ser således ud:

FC Midtjylland VS Nistru Otaci
FC København VS Omonoia
Start VS Esbjerg

Lyngby VS FC Midtjylland

SAS ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Urmas Rooba(karentæne)
Dennis Olsen(skadet)

FC Midtjylland er store favoriter inden denne kamp. VI kan dog godt få points med hjem hvis vi spiller en god kamp. Før kampen ligger vi nr. 2 i SAS Ligaen mens FC Midtjylland ligger nr. 4. Både Dalibor Gotovac og Kristoffer Kreinøe er blevet skadesfrie inden denne kamp hvilket er godt da vi til sidste kamp ingen vestreback havde og derfor måtte bruge Rooba.

1-0 Lasse Rise(6)
1-1 Ville Taulo(45)
2-1 Morten Nordstrand(47)
3-1 Morten Nordstrand(84)
MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(9)

Reaktion: Vi spillede en rigtig god kamp og vandt meget fortjent. Især Morten Nordstrand viste sin klasse med 2 mål samt et oplæg til Rise's mål. Efter 2 kampe har vi fået to sejre og ligger dermed på en 1. plads i SAS Ligaen. FCM er røget ned til en 5. plads.

Her status fra starten af min anden sæson i SAS Ligaen.

Kampe:

SAS Ligaen:
Randers FC 2-3 Lyngby
Lyngby 3-1 FC Midtjylland

Økonomi:
Balance: DKK 17.88Mio
Overskud/underskud: DKK 6,93Mio
Sæsonbudget: DKK 3.309.152
Resterende Budget: DKK 6.575.882

Topscorerliste:
Morten Nordstrand - 4 mål
Sherman A. Cardenas - 2 mål
Lasse Rise - 1 mål

SAS af ligaen efter de første 2 kampe:

« Seneste Redigering: 19 Maj 2006, 16:15 af MisterFCK » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #98: 22 Maj 2006, 15:18 »

du må altså lave update.!!
Dusty siger at han ikke vil lave update før om et par dage,
og du har ikke lavet update i tre dage!  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

MisterFCK
Gæst

« Svar #99: 22 Maj 2006, 17:42 »

du må altså lave update.!!
Dusty siger at han ikke vil lave update før om et par dage,
og du har ikke lavet update i tre dage!  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Jeg kan da trøste dig med at jeg er 99,9% sikker på at få den færdig i aften. Smiley Jeg skal bare lave matematik og dansk først Skuffet Sur ticked off Græder Ubeslutsom

MisterFCK
Gæst

« Svar #100: 22 Maj 2006, 22:09 »

SOm lovet kommer her august måneden.

August 2007

Der skal spilles 6 kampe i denne måned. To af kampene er mod B. Jerusalem i UEFA  Cuppen mens de resterende 4 er i SAS ligaen.

Kampe:

SAS Ligaen:
Lyngby VS FC Nordsjælland
Frem VS Lyngby
Lyngby VS Viborg
AGF VS Lyngby

UEFA Cuppen:
2. kval. runde, 1. kamp: Lyngby VS B. Jerusalem
2. kval. runde, 2. kamp: B. Jerusalem VS Lyngby

Lyngby VS FC Nordsjælland

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Dennis Olsen(skadet)

Forventningerne er sikre. Vi forventer en sejr. Intet andet vil være acceptabelt. Vi er dog også favoriter til at vinde kampen. Vi ligger før kampen på en 1. plads mens FC Nordsjælland ligger på en 10. plads.

Lyngby 3-0 FC Nordsjælland
1-0 Lasse Rise(37)
2-0 Morten Nordstrand(64)
3-0 Lasse Rise(68)
MOM: Sherman A. Cárdenas - Lyngby(9)

Reaktion:Vi fik tre vigtige point i kampen om toppladserne i ligaen. Vi intager efter dagens kamp en sikker 1. plads med 3 point ned til de nærmeste forfølgere fra FCK og FCM. FC Nordsjælland ligger nr. 12 efter kampen.
Næste kamp er den vigtige UEFA Cup kamp mod B. Jerusalem.

Lyngby VS B. Jerusalem

UEFA Cuppen, 2. kvalrunde, kamp 1

Optakt:
Lyngby nyheder:
-

Jeg kender intet til dette hold. Jeg ved ikke om vi kan slå dem men det håber jeg selvfølgelig på. Vi spiller på Lyngby Station og derfor skal vi helst have points med hjem for ellers bliver det meget svært på udebane. Der er ingen skader på holdet op til kampen hvilket jo er meget positivt. Smiley

Lyngby 4-0 B. Jerusalem
1-0 Sherman A: Cárdenas(1)
2-0 Sherman A. Cárdenas(26)
3-0 Morten Nordstrand(44)
4-0 Morten Nordstrand(54)
MOM: Bjarne K. Ingebretsen - Lyngby(10)

Reaktion: SÅDAN!!!! Vi fik et rigtig godt udgangspunkt til returkampen i Isreal. Og at vores offensiv også fungerede perfekt var bare endnu bedre. Alle på holdet spillede godt og det midste en spilelr spillede til var et 8-tal. Nu er vi altså godt på vej videre i UEFA Cuppen.

Frem VS Lyngby

SAS ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
-

Ingen tvivl om forventningerne til dagens kamp. Vi skal have en sejr. Frem har haft en dårlig sæsonstart og liugger på en 11. plads. Vi ligger somsagt tidligere nr. 1.

Frem 2-2 Lyngby
0-1 Sherman A. Cárdenas(38)
1-1 Tem Hansen(39)
1-2 Morten Nordstrand(51)
2-2 Maciej Truszczynski(80)
MOM: Sherman A. Cárdenas

Reaktion: Forhelvede!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Vi smider det hele væk til sidst. Det er ikke helt godt nok. Men det er der jo ikke noget at gøre ved nu. nu må vi bare videre. Efter kampen ligger vi stadigvæk nr. 1 med 1 point ned til FCK på andenpladsen. Frem ligger nr. 12.

Lyngby VS Viborg

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Jesper Sørensen(GK)(skadet)
Lasse Jensen(skadet)

Viborg er favoriter i hvad jeg forventer bliver en meget lige kamp. Vi har spillet 3 opgør mod hindanden. Først vandt de 3-2, derefter blev kampen uafgjordt 4-4 mens vi vandt sidste kamp 4-0. Kampen kan derfor ryge begge veje. Før kampen ligger vi nr. 1 mens VIborg er nr. 3.

Lyngby 3-2 Viborg
1-0 Morten Nordstrand(11)
2-0 Sherman A. Cardenas(staffespark)(45)
2-1 Steffen Højer(68)
3-1 Troels Jensen(straffespark)(70)
3-2 Steffen Højer(75)
MOM: David Rasmussen - Viborg(8)

Reaktion: En meget spændende kamp. Vi havde dog det meste af spillet så det var meget fortjent at vi vandt. Efter kampen ligger vi på en 1. plads med 1 point ned til FCK og 5 points ned til Viborg der ligger nr. 3.

Der har idag været lodtrækning til 4. runde af landspokalturnering en. Vi er dog ikke kommet igennem 3. runde endnu. Der skal vi spille mod. Ølstykke. Vinderen af den kamp skal spille mod OB på hjemmebane i 4. runde.

B. Jerusalem VS Lyngby

UEFA Cuppen, 2. kvalrunde, kamp 2

Optakt:
Lyngby nyheder:
Lasse Jensen(skadet)
Jesper Sørensen(GK)(tvivlsomt skadet)

Vi har en 4-0-sejr med i bagagen så vi har store changer for at gå videre. Men lad os bare få gang i kampen uden for meget snak.

B. Jerusalem 2-3 Lyngby
1-0 Shai Shemesh(16)
1-1 Sherman A. Cárdenas(42)
1-2 Lasse Rise(44)
Kim Drejs er skadet(45)
1-3 Lasse Rise(60)
2-3 Eyal Tsarfati(78)
MOM: Sherman A. Cárdenas - Lyngby(9)

Reaktion: Sådan! Vi spiller godt hele kampen og går fortjent videre til 1. runde af UEFA Cuppen. Hvis vi gør videre fra den runde kommer vi til gruppespillet. Men altså en fuldt fortjent sejr.
I 1. runde skal vi møde Club Brüge hvilket kan gøre meget svært at komme videre til gruppespillet. Første kamp spilles den 13 september 2007 på Jan Breydelstadion.

Lyngby VS AGF

SAS Ligaen

Optakt:
Lyngby nyheder:
Urmas Rooba(skadet)
Morten Petersen(skadet)

AGF er favoriter trods deres dårlige ligaplacering i forhold til os. Vi ligger nr. 1 mens AGF ligger på en 7. palds. Desværre er Morten Petersen skadet hvilket jo ikke er godt men jeg forventer alligevel en sejr.

Lyngby 1-2 AGF
Roger Risholt er skadet(8)
0-1 Christer George(45)
0-2 Peter Graulund(70)
1-2 Troels Jensen(71)
MOM: Colo Halit - AGF(8)

Reaktion: Hvad fanden sker der! Spillerne er helt væk gennem hele kampen. Vi havde ellers okay-styr på tingene men da forsvaret stod og sov udnyttede AGF det til at scorer to mål. Vi ligger på trods af nederlaget stadig på en 1. plads fordi FCK var så venlige også at tabe. AGF ligger nr. 6.

Vi har idag fået Lejet en spiller ud. Det er vores venstre midtbane spilelr Bjarne K. Ingebretsen. Nu tænker i sikker at jeg er dum. Men jeg har gjordt det er to grunde. 1: Vi har 3 andre fuldtgode fløje i form af Mikkel Beckmann, Thomas Lindrup og Andreas Laudrup Shockeret(han er lige så god som lindrup). 2: Vi fik jo solgt han til Newcastle. De har en ret stor pengepung og vi fik derfor hevet hele DKK 27Mio. Det betyder at balancen nu ligger om kring DKK 42Mio mens transferbudgettet er omkring DKK 32Mio.

Ølstykke VS Lyngby

Landspokalturnering en, 3. runde

Optakt:
Lyngby nyheder:
Urmas Rooba(skadet)
Morten Petersen(skadet)

Så tager vi hul på månedens sidste kamp. Mikkels Beckmann vil fremover starte inde på venstre midtbane da Bjarne K. Ingebretsen er lejet ud til Newcastle. Han spillede en rigtig god sidste sæson så det skal nok gå. Det jeg er mere bekymret for et de to skadede forsvarsspillere. Det kan komme til at koste os sejren ligesom i sidste kamp. Til gengæld er vi for en gangs skyld favoriter.

Ølstykke 1-5 Lyngby
0-1 Moten Nordstrand(20)
1-1 Marc Jensen(41)
1-2 Lasse Rise(50)
1-3 Morten Nordstrand(58)
1-4 Morten Nordstrand(63)
1-5 Lasse Rise(86)
MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(10)

Reaktion: Jeg må have sagt noget til angriberne i pausen. For de begyndte da at score. Med det resultat er vi videre til 4. runde hvor vi som førnævnt skal møde OB. Kampen skal spilles på Lyngby Stadion den 19 september 2007.

Her er status for en kampfyldt måned.

Kampe:

SAS Ligaen:
Lyngby 3-0 FC Nordsjælland
Frem 2-2 Lyngby
Lyngby 3-2 Viborg
AGF 2-1 Lyngby

UEFA Cuppen:
2. kval. runde, 1. kamp: Lyngby 4-0 B. Jerusalem
2. kval. runde, 2. kamp: B. Jerusalem 2-3 Lyngby

Landspokalturnering en:
3. runde: Ølstykke 1-5 Lyngby

Økonomi:
Balance: DKK 45,38Mio
Overskud/underskud: DKK 27,49Mio
Sæsonbudget: DKK 3.309.152
Resterende Budget: DKK 32.225.882

Topscorerliste:
Morten Nordstrand - 8 mål
Lasse Rise - 6 mål
Sherman A. Cárdenas - 5 mål
Troels Jensen - 2 mål

Her til sidst er der lige et SS af ligaen hvor det går ganske godt:

Både kampene og økonomien har været rigtig gode i denne måned og vi håber det fortsætter.

Iøvrigt vil jeg meget gerne have noget respons om bloggen. Smiley

Og i skal også bare sige til hvis i vil have et SS af noget lige fra spillere til........ja et eller andet Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Maj 2006, 22:12 af MisterFCK » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #101: 22 Maj 2006, 22:27 »

Synd med AGF kampen. Den eneste plet på en ellers perfekt måned.

Men at du igen slår Viborg syntes jeg er en groft svine streg ticked off ticked off ticked off Wink

Spænende at se om du kan slå Brugge i UEFA Cuppen. Krydser finger for dig.

Hvad med et SS af din bomber Nordstrand Smiley

Kan godt lide måden du stiller din blog op på. Det gør den nem at overskue og læse så forsæt endelig det gode arbejde.

Og hold så lige op med at slå viborg Græder Græder Græder Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #102: 22 Maj 2006, 22:40 »

Tror liiige jeg skal tjekke Nordstrand ud og se om han vil til Genoa!  Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #103: 23 Maj 2006, 14:56 »

Synd med AGF kampen. Den eneste plet på en ellers perfekt måned.

Men at du igen slår Viborg syntes jeg er en groft svine streg ticked off ticked off ticked off Wink

Spænende at se om du kan slå Brugge i UEFA Cuppen. Krydser finger for dig.

Hvad med et SS af din bomber Nordstrand Smiley

Kan godt lide måden du stiller din blog op på. Det gør den nem at overskue og læse så forsæt endelig det gode arbejde.

Og hold så lige op med at slå viborg Græder Græder Græder Wink

Jeg syntes nu også det var lidt skidt at vi ikke vandt over Frem

Viborg må jo bare spille lidt bedre så Smiley

Jeg håber da vi kan slå Club Brügge men det er jo et godt hold

TAK Smiley

Det bestemmer jeg jo ikke heæt selv Smiley

og her er at SS af Nordstrand: Wink

Tror liiige jeg skal tjekke Nordstrand ud og se om han vil til Genoa! Wink

Jeg tror ikke det er et problem at få ham til genoa men mere om han spiller godt godt for topklubber Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #104: 23 Maj 2006, 16:01 »

egentlig sygt at han med så ringe stats (i forhold til Nihat og sådan nogen selvfølglig Forlegen) kan vinde den gyldne støvle i europa ikk  Huh
men han scorer jo sygt mange mål så det gør jo ikke noget

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010