MisterFCK
Gæst
|
|
update update!!  UPS jeg har vist lavet en fejl. Jeg troede jeg var igang med sidste kamp i sæsonen men fandt ud af at der manglede tre  UNDSYLD UNDSKYLD UNDSKYLD :cr:håber i overlever lidt endnu Yay! Lyngby i UEFA Cup'en!!  Hvad er det lige der sker med FCK??  Jeg håber jeg kan holde på UEFA cuppen resten af sæsonen og der mangler ikke så mange kampe så det er da en mulighed. FCK??? Før vinterpausen lå de faktisk lige under mig men de gad vist ikke mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
TUUUUDEEEFJÆÆÆÆS!!!!!! ej bare for sjov
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
April 2007 I denne måned skal der spilles hele 6 kampe i SAS ligaen. Jeg regner med sejre i en del af kampene og så må vi se om det holder. Udover det skal vi spille mod Sønderjyskei Landspokalturnering ens kvartfinale. Det er en kampe jeg mener vi kan vinde.
Kampe:
SAS Ligaen: AGF VS Lyngby Brøndby VS Lyngby Lyngby VS Esbjerg Silkeborg VS Lyngby Lyngby VS Vejle Viborg VS Lyngby
Landspokalturnering en: Kartfinale: SønderjyskE VS Lyngby
AGF VS Lyngby SAS Ligaen Optakt: Lyngby nyheder:' Tobias Mikkelsen(skadet) Bjarne K. Ingebretsen(syg) Troels Jensen(karentæne)
AGF har favorit værdigheden men alligevel er jeg sikker på at vi kan slå dem. Jeg for venter en sejr i dages kamp. Vi ligger inden dagens kamp på en 4. plads mens AGF ligger nr. 7 med 8 points op til mig. Min nærmest forfølger FCK er 5 point bagud så der er ingen fare for at klatre ned i tabellen i denne runde. Lad os spille.
AGF 0-2 Lyngby 0-1 Chris Jensen(5) 0-2 Chris Jensen(13) Mikkel Beckmann bliver udvist(78) MOM: Chris Jensen Lyngby(9)
Reaktion: Vi får en god start på måneden med en sejr over AGF. Der er en ting der står klart nu. Lasse Rise skal på bænken fordi han ikke har spillet godt de seneste kampe plus at Chris Jensen skal starte inde på grund af hans storform!!! Ingen af kampens to hold er flyttet til en anden plads i ligatabellen. Da FCK kun spilede uafgjort er vores forspring helt oppe på 7 point. Insatsen er godkendt.
SønderjyskE VS Lyngby Landspokalturnering en, kvartfinale Optakt: Lyngby nyheder: Mikkel Beckmann(karentæne) Tobias Mikkelsen(skadet) Bjarne K. Ingebretsen(syg)
Vi er favoriter til at vinde opgøret selvom vi spiller på udebane. Jeg mener da også at vi ahr potentialet til at vinde og SønderjyskE ligner da også en overkommelig modstander(ikke ondt ment ) Jeg er lidt irreteret over at Ingebretsen ekke har tænkt sig at blive rask fordi jeg kunne godt tænke mig at se hvr godt han spiller i de vigtige kampe. FLØØØØØJT igang!!!
SænderjyskE 1-3 Lyngby 0-1 Morten Nordstrand(3) 0-2 Chris Jensen((7) 0-3 Morten Nordstrand(9) 1-3 Rasmus Johansen(39) MOM: Michael Madsen - Lyngby(8)
Reaktion: Vi kommer rigtig godt fra start med 3 mål i de første 10 minutter. Der efter slipper vi lidt af presset men ikke nok til at de vinder. Med sejren er vi videre til semifinalen hvor vi skal møde FC København. Den første kampskal spilles i Parken den 18 april 2007 Mens den anden kamp bliver spille den 25. April. Vi har ikke haft særligt gode erfaringer med FCK i denne sæson men det tænker vi ikke på. Den anden kamp er mellem FC Midtjylland og Brøndby eller Vejle.
Brøndby VS Lyngby SAS Ligaen Optakt: Lyngby nyheder: Tobias Mikkelsen(skadet)
Brøndby er storfavoriter til denne kamp og de spiller endda på hjemmebane. Vi får det ikke nemt og jeg tror højst vi får 1 point med hjem til Lyngby. Men vhis man ser det fra en positiv side har vi spillet rigtig godt på det seneste med 4/4 sejre. Før kampen ligger vi på en sikker 4. plads mens Brøndby ligger nr. 1 med et godt forspring til forfølgerne.
Brøndby 3-1 Lyngby 1-0 Erwin Lorenzo Avalos(2) 2-0 Johan elmander(19) 2-1 Morten Nordstrand(57) 3-1 Ernesto Arakaki(73) MOM: Ernesto Arakaki - Brøndby(8)
Reaktion: Kampen gik som forventet. Vi fik ikke et ben til jorden og Brøndby vandt meget fortjent. Vi var bare heldig at Morten Nordstrand løb fra forsvaret og scorede. Insatsen var fin nok da vi også havde en del angreb. Efter kampen ligger vistadig væk på en 4. plads med samme afstand til FCk som inden kampen da de tabte 1-0 til Vejle. Brøndby fører solidt i toppen.
Lyngby VS Esbjerg SAS Ligaen Optakt: Lyngby nyheder: Tobias Mikkelsen(skadet)
Esbjerg er svage favoriter til dagens opgør selvom vi spiller på Lyngby Stadion. Esbjerg har ikke tabt i over syv kampe i træk så man kan måske godt forstå at de har favoritværdiheden. Før kampen ligger vi på en 4. plads mens de ligger på en 2. pladsen. Chris Jensen spillede en dårlig kamp mod Brøndby og jeg ahr valgt at starte med Lasse Rise og Morten Nordstrand.
Lyngby VS Esbjerg 0-1 Clyde Simms(26) 1-1 Morten Juul Hansen(28) 2-1 Lasse Rise(34) Baris Özcan brænder straffespark(42) 3-1 Lasse Rise(57) 3-2 Morten Friis(62) MOM: Lasse Rise - Lyngby(9)
Reaktion: Det var åbenbart klog træk at starte med Rise inde da han scorede to mål og blev kampens spiller. Efter kampen er vi rykket over Viborg(jeg sagde jo vi var bedre end viborg Donthomas ) og ligger nu på en 3. plads. Esbjerg ligger fortsat på en 2. plads men der er nu kun 2 points mellem os så det ser godt ud med hensyn til europæisk fodbold næste sæson  Jeg kan sige at Lyngby Reserverne er blevet mestre i Dansk Reserver Gruppe 1 for andet år i træk. Med et meget stort forspring.
Silkeborg Vs Lyngby SAS Ligaen Optakt: Lyngby nyheder: Troels Jensen(skadet) Tobias Mikkelsen(skadet)
Silkeborg er trods vores tidligere opgør(to sejre til os) favioriter til kampen. Jeg mener dog stadig at vi kan hive alle tre points med hjem. Jeg spiller endnu engang med Rise og Nordstrand oppe foran da det gik godt sidste kamp.
Silkeborg 2-2 Lyngby 0-1 Bjarne K. Ingebretsen(16) 0-2 Morten Nordstrand(22) 1-2 Dalibor Gotovac(selvmål)(30) 2-2 Jakub Blawat(71) MOM: Bjarne K. Ingebretsen - Lyngby(7)
Reaktion: ØVØVØV!!! VI styrer hele kampen men på grund af et selvmål og et kontramål formår vi kun at hive et point i land På den positive side scorede Bjarne K. Ingebretsen sit første mål for klubben. Vi er igen røget ned på en 4. plads fordi Viborg vandt deres kamp. Vi ligger af point med Viborg men de ha scoret to mål mere og derfor ligger de bedst placeret. Silkeborg ligger nr. 6.
FC København VS Lyngby Landspokalturnering en Optakt: Lyngby nyheder: Troels Jensen(skader) Tobias Mikkelsen(skader)
FCK er storfavoriter til denne kamp trods deres ret svage sæson. Jeg tror at hvis vi kan holde Hashemian fra at scorer vinder vi kampen. Vi ligger nr. 4 mens FCK ligger på en 5. plads.
FC København 2-1 Lyngby 1-0 Panagiotis Lagos(2) 2-0 Razak Pimpong(34) 2-1 Morten Nordstrand(57) MOM: Martin Jakobsen - FC København(8)
Reaktion:ØV vi tabte. Men vi kan godt gøre det bedre når vi mødes hjemmesenere i denne måned. Godkendt indsats idag.
Lyngby VS Vejle SAS Ligaen Optakt: Lyngby nyheder: Michael Madsen(skadet) Tobias Mikkelsen(skadet)
Underligt nok er vejle blevet udnævnt til favoriter selvom de ligger nr. 12 og jeg ligger nr. 4. Men det kan jeg ikke tage mig af. Jeg forventer en sejr af spillerne og hvis de ikke vinder denne kamp får de med mig at bestille. 
Lyngby 3-1 Vejle 1-0 Lasse Rise(45) 2-0 Sherman A. Cardenas(66) 2-1 Kim Kristensen(73) 3-1 Morten Nordstran(77) MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(9)
Reaktion: En kamp vi skulle vinde og spillerne indfriede også forventningerne. Cardenas scorede et flot frisparksmål langt udefra og det blev "kampens mål" eller noget Nå men efter kampen ligger vi stadigvæk nr. 4 fordi Viborg vandt deres kamp.Vejle ligger fortsat på sidstepladsen i SAS Ligaen. Næste og sidste SAS Liga-kamp i denne måned er mod Viborg og det er der kampen om anden pladsen skal igang.
Lyngby VS FC København Landspokalturnering en, kvartfinale Optakt: Lyngby nyheder: Michael Madsen(skadet) Tobias Mikkelsen(skadet)
En 1-0 sejr og vi er videre. En 2-1 sejr og der er om kamp. En 3-2 sejr og FCK går videre. Så enkelt er det. FCK er igen favoriter. Vi håber stadig på en sejr da det kunne være fedt at nå finalen.
Lyngby 1-1 FCK 0-1 Filip Holosko(13) 1-1 Morten Nordstrand(54) MOM: Panagiotis Lagos - FC Købehavn(8)
Reaktion: Så røg vi ud af pokalturneringen. Men vi nåede da langt. Nu kan vi fokusere 120% på ligaen. En fin insats idag.
Viborg VS Lyngby SAS Ligaen Optakt: Lyngby nyheder: Michael Madsen(skadet) Tobias Mikkelsen(skadet)
Det her er kampen om 3. pladsen. Begge hold ligger med 47 point inden dagens kamp. Viborg er favoriter til dagens kamp. Jeg forventer minst en uafgjort i denne kamp.
Viborg 0-4 Lyngby 0-1 Nordstrand(17) 0-2 Nordstrand(34) 0-3 Cardenas(48) 0-4 Cardenas(58) MOM: Kim Drejs - Lyngby(10)
Reaktion: Yes! En vigtig sejr og med den rykker vi op over Viborg og også Esbjerg(der fik 0-0 med brøndby) og ligger nu på en 2. plads. Rigtig god kamp.
Samtidig er det blevet en kendsgerning at Vejle er rykket ned efter kun en enkelt sæson i den bedste række. Status for en god måned:
Kampe:
SAS Ligaen: AGF 0-2 Lyngby Brøndby 3-1 Lyngby Lyngby 3-2 Esbjerg Silkeborg 2-2 Lyngby Lyngby 3-1 Vejle Viborg 0-4 Lyngby
Landspokalturnering en: Kvartfinale: SønderjyskE 1-3 Lyngby Semifinale 1. kamp: FC København 2-1 Lyngby Semifinale 2. kamp: Lyngby 1-1 FC København
Økonomi: Balance: DKK 12,63Mio Overskud/underskud: DKK 3,55Mio Sæsonbudget: DKK 5.173.858 Resterende Budget: DKK 2.729.894
Topscorerliste: Morten Nordstrand - 9 mål Chris Jensen - 3 mål Lasse Rise - 3 mål Sherman A. Cardenas - 2 mål Morten Juul Hansen - 1 mål Bjarne K. Ingebretsen - 1 mål Dalibor Gotovac - 0 + 1 selvmål
SS af ligaen:
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Sådan! 'daljer til Lyngby ... Vi vil ha' 'daljer til Lyngby ... 'daljer til lyyyyngby ... Vi vil ha' 'daljer til lyngby!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Godt  Guldet er nok væk,  men du skal bare vinde dine sidste kampe så er sølvet hjemme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Ja det gik ret hurtigt. Jeg kunne næsten ike selv følge med  Anden pladsen giver desværre kun adgang til UEFA-kval  Men det er jo også godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
hvornår kommer der update igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
God blog har lige læst den fra start til slut sørg for at holde søllet ellers bliver jeg sku skuffet
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
hvornår kommer der update igen  CA. nu  God blog har lige læst den fra start til slut sørg for at holde søllet ellers bliver jeg sku skuffet
Skal jeg nok prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
SØLV TIL LYNGBY!! SØLV TIL LYNGBY!! Sådan godt gået 
|
|
« Seneste Redigering: 16 Maj 2006, 20:16 af Soccerpop »
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
SØLV TIL LYNBY!! SØLV TIL LYNBY!! Sådan godt gået  TAK!!!  Men bare lige for at lege ond skolelærer(hvis jeg må) så er der "G" i lyn Gby 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|