Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1800 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[#16] Scandinavian Finest
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvor virker FCK stærkest? (Afstemning slut: 22 Jul 2008, 19:34)
Målmændene?
1 (7,1%)
Forsvaret?
2 (14,3%)
Midtbanen?
4 (28,6%)
Angrebet?
7 (50%)
Antal Stemmer: 14
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
Forfatter
Emne: [#16] Scandinavian Finest (Læst 19356 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#11] Scandinavian Finest
«
Svar #60:
19 Jul 2008, 16:09 »
Hejsa Berendt!
Det ser godt ud det her. Det enkel og flotte design du har lavet fungere bare perfekt, og det sproglige er i top. Rent resultatmæssigt må man også sige, at det køre for dig på alle linier!
Det køre både i de hjemlige turneringer og europæisk bold. Især flot sejr du fik over Real Madrid. Stærkt gået. Også flot du fik FCK med i UEFA Cuppen, hvor du helt sikkert slår Getafe
Spændende spiller som FCK også bliver sat i forbindelse med. Tror dog ikke helt på den med Magne Hoseth, han er ikke god nok til den danske superliga, det har han bevidst engang før
Kunne være spændende med Thomas Sørensen, Simon Kjær og Magnus Troest i FCK. Det ville være en stærk trio, at få til FCK.
Berendt
Manager
«
Svar #61:
19 Jul 2008, 16:17 »
Takker for de rosende ord Kimu, og jah, man må sige det går rigtig godt!
Med hensyn til hvem jeg henter, kan jeg desværre ikke udtale mig, men kan fortælle at der kun er blevet hentet én spiller som ikke allerede er blevet præsenteret. Mens der er lavet fremtidige handler med to.
Mere om det i den update der er lige på trapperne.
.. Yes, he is back ..
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
19 Jul 2008, 16:34 »
Det var så lidt du
Men bliver spændende og se hvem du har hentet, som ikke er blevet præsenteret endnu
To fremtidige handler, det lyder også spændende. Glæder mig til, at se hvem de to er
Berendt
Manager
[#12] Scandinavian Finest
«
Svar #63:
19 Jul 2008, 16:53 »
JANUAR-UDSALG
Tre nye spillere landede, otte rejste, og to er på vej!
TRE HANDLER
var på plads enden transfervinduet overhoved var åbent. Martin Andresen, den norske landsholdsanfører, var hentet på fri transfer, efter at han var blevet fyret i Vålerenga. Dog fik han forlænget sin kontrakt med et år, hvilket kommer til at betyde at han også skal være ungdomstræner i klubben. Jozy Altidore er også velankommet, og lader til at være faldet til i København. Den unge amerikaner, der blev 18 i november, har haft nogle problemer med skader i sidste sæson, men nåede at 4 mål i 12 MLS-kampe. Den sidste der er blevet præsenteret før januar, er Mikael Lustig, der også synes at være faldet godt ind på holdet. Svenskeren kommer til at kæmpe med Zdenek Pospech om pladsen som højreback.
BOGDAN STANCU
er derfor den eneste spiller der er blevet hentet indenfor selve transfervinduet. Den 20'årige rumæner er af nogen blevet kaldt den nye Adrian Mutu, og hvis det passer synes han at være et scoop. i efteråret blev det til 10 mål i 16 ligakamp for Unirea Urzieceni, samt 3 landsholdsmål i to kampe, hvilket var med til at skaffe interesse fra flere vesteuropæiske klubber, men FC København endte med stortalentet.
DEN ANDEN VEJ
var der flere der sagde farvel. Atiba Hutchinson og Júnior er blevet præsenteret i deres kommende klubber, henholdsvis Atlanta og Vit. Guimarães. En midtbanespiller mere forlod FC København, nemlig Michael Silberbauer der er skiftet til Braga. Desuden har Lasse Qvist og Marcus Allbäck begge benyttet sig af bosmanreglen, og har fundet nye klubber fra sommerpausen. Lasse Qvist tager til finske VPS, mens Marcus Allbäck vender tilbage til Hansa Rostock, hvor FCK hentede ham i 2005.
TRE SPILLERE
er blevet lejet ud. Jacob Neestrup er taget til svenske Trelleborg, mens Nikolaj Hansen og Frederik Vang Larsen er blevet lejet ud til den norske samarbejdsklub, Moss. Det er planen at de tre leje aftaler skal sikre spillerne en masse erfaring fra de respektive førstehold.
NICLAS JENSEN
er sammen med Lasse Horn blevet fristillet. Niclas Jensen har siden trænerskiftet ikke været i nærheden af førsteholdet, og har længe ønsket at komme væk. Da det ikke har været muligt at finde en klub fra klubbens side, har man derfor valgt at fristille den tidligere landsholdsback. Lasse Horn er blevet fristillet, da han blev fundet for let, da han stod på springet til seniorholdene, og i stedet for en kontrakt blev det til et brud med FCK.
TO FREMTIDIGE HANDLER
blev der også lavet. FC København skrev i 23. time under på en fremtidig kontrakt med FC Midtjyllands Simon Kjær. Den opsigtvækkende handle kommer til at sikre midtjyderne 20 millioner danske kroner, hvilket gør den unge forsvare til den dyreste spiller, der er handlet mellem to danske klubber. Og mens FC Midtjylland kan se frem til gode penge, kan københavnerne se frem til at have to af de største danske forsvarstalenter, nemlig Simon Kjær og Mathias Zanka Jørgensen frem til minimum 2012. Simon Kjær skifter den jyskehede ud med det travl København, så snart den igangværende sæson er forbi. Norske Alexander Tettey skifter også til FC København, dog først til januar 2009. Den unge norske midtbane slider kommer fra Rosenborg, som kan godte sig over de 15 milioner kroner, som danskerne har måtte slippe for Tettey.
TRANSFER IND
» Altidore, Jozy
- New York, 15 mio Dkr
» Stancu, Bogdan
- Unirea Urziceni, 6,5 mio Dkr
» Lustig, Mikael
- GIF Sundsvall, bosman
» Andresen, Martin
- Klubløs
TRANSFER UD
» Hutchinson, Atiba
- Atlanta, 20 mio Dkr
» Silberbauer, Michael
- Braga, 7,5 mio Dkr
» Júnior
- Vit. Guimarães, 2 mio Dkr
» Horn, Lasse
- Klubløs
» Jensen, Niclas
- Klubløs
» Neestrup, Jacob
- Trelleborg, leje
» Hansen, Nikolaj
- Moss, leje
» Larsen, Frederik Vang
- Moss, leje
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
[#13] Scandinavian Finest
«
Svar #64:
19 Jul 2008, 19:32 »
TRUPPEPRÆSENTATION FORÅR 2008
Med vinterens handler er det følgende trup der er klar til foråret
JESPER CHRISTIANSEN
har haft et stabilt efterår, og har nået at spille 31 kampe, og holdt nullet i 12 af dem. Især i Champions League har han vist styrke, hvilket har medført at han ifølge flere medier, er på vej væk fra København. På landsholdet er det blevet to kampe, mens han har konkurreret med Stephan Andersen og Thomas Sørensen om at være førstevalg.
ANDRE MÅLMÆND
» Nathan Coe
| 23 år |
ZDENEK POSPECH
har brugt efteråret på at slå sig fast, som den måske bedste højreback i Danmark, og den helt rette afløser for Lars Jacobsen. Hans ryk op ad kanten er en konstant trussel, hvilket man også så ude i Europa. Blandt andet med at afgørende mål mod Levski.
ANDRE FORSVARSSPILLERE
» Ulrik Laursen
| 32 år | F VC |
» Indridi Sigurdsson
| 25 år | F VC |
» Mattias Bjärsmyr
| 22 år | F C |
» Mathias Zanka Jørgensen
| 17 år | F C |
» Michael Gravgaard
| 29 år | F C, Bo |
» Mikael Lustig
| 21 år | F/WB H |
Købt fra GIF Sundsvall
» Ragnar Klavan
| 22 år | F/WB V |
» Oscar Wendt
| 22 år | F/M V |
MADS LAUDRUP
har trods en masse kamp om pladsen, fået 11 kampe i efteråret. Det er her blevet til tre mål og tre oplæg, hvilket må siges at være acceptabelt af den unge Laudrup. Samtidig har han været igennem en kæmpe udvikling, og kan meget vel blive en betydelig spiller på et FCK-hold der i vinterpausen har solgt flere midtbanespillere.
ANDRE MIDTBANESPILLERE
» William Kvist
| 23 år | F H, M C |
» Martin Andresen
| 31 år | DM |
Hentet på fri transfer
» Ramires
| 20 år | DM |
» Jesper Grønkjær
| 30 år | OM HV |
» Stefan Ishizaki
| 25 år | OM HC |
» Libor Sionko
| 31 år | OM H
» Tarik Elyounoussi
| 20 år | OM HV, A C |
JOZY ALTIDORE
kan blive den næste store angrebsprofil i SAS Ligaen. I hård konkurrence med en anden ny FCK-angriber, nemlig Bogdan Stancu. Jozy Altidore har siden han skiftede til FCK scorede i to træningskampe, fået en halvleg mod Getafe, og scoret i de to U23-landskampe han har spillet for USA. Det tegner lovende.
ANDRE ANGRIBERE
» Aílton
| 23 år | A C
» Bogdan Stancu
| 20 år | A C
Købt fra Unirea Urziceni
» Morten Nordstrand
| 24 år | Bo
.. Yes, he is back ..
Schjelde
Førsteholdsspiller
Sv: [#13+afs] Scandinavian Finest
«
Svar #65:
19 Jul 2008, 19:37 »
Flot update! Rigtig godt layout!
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
19 Jul 2008, 19:46 »
Tak for et par rigtig gode updates! Dejlig gennem gang af transfer og truppen du har givet os der. Købet af Stancu er rigtig godt. Vi ved jo alle hvad han står for - mål masser af mål. Og det kommer han også til at levere for FCK.
Simon Kjær købet er også rigtig godt. Synd, at du først for ham til næste sæson. Tror det kunne blive en spændende duo med ham og Zanka i midterforsvaret.
Berendt
Manager
«
Svar #67:
19 Jul 2008, 20:54 »
Så har jeg lavet en afstemningen... Jeg beder jeg stemme...
.. Yes, he is back ..
Mikkellas
Gæst
«
Svar #68:
19 Jul 2008, 21:14 »
Fantastiske updates, og din trup ser rigtig, rigtig stærk ud. Jeg kan ikke finde noget kritisk punkt, og du er klar til at indtage SAS Ligaen og Europa!
Berendt
Manager
«
Svar #69:
20 Jul 2008, 18:02 »
Regner med der kommer en update senere idag, med resultater fra træningskampe, UEFA Cuppen og pokalturneringen.
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
[#14+afs] Scandinavian Finest
«
Svar #70:
20 Jul 2008, 18:56 »
PRÆSÆSONEN
SKuffende resultater i træningskampene, mens toget forsætter længere ud i Europa.
ALLE INDKØBENE
var på plads, da den første træningskamp blev spillet 22. januar, ude mod Hansa Rostock. FC København stillede op med flere reserver og alle de nye spillere; Coe, Lustig, Sigurdsson, Jørgensen, Klavan, Ramires, Sionko, Laudrup, Elyounoussi, Stancu Altidore. Det var også nemt at se at spillerne ikke rigtig kendte hinanden, og ikke var spillet sammen. Med Jozy Altidore (84' min) som eneste målscorer var det derfor ingen overraskelse at at Hansa Rostock vandt 2-1.
Mod Legia og Brann blev det i begge tilfælde til pointdelinger. Mod Legia var det Ramires og Aílton der scorede FCK's mål i 2-2 kampen, mens Mads Laudrup scorede det eneste københavnske mål mod Brann. Begge kampe var præget af mange udskiftninger, hvilket måske kan forklares med at der dels var kommet tre nye spillere til, mens det synes vigtigt at alle spillere får nogle kampe i benene.
DJURGÅRDEN
blev den første træningsmodstander FC København vandt over i år. De to nye angribere, Bogdan Stancu og Jozy Altidore, havde en stor andel i 4-2 sejren, da Stancu lavede to af målene (28' min, 66' min), efter at Jozy Altidore åbnede festen efter 12 minutter. Det sidste danske mål blev sat ind af norske Martin Andresen efter 15 minutter på straffe. Herefter ventede topholdet fra Viasat Sport Divisionen, Vejle, og efter de 90 minutter måtte de to 1'ere, se sig tilfredse med 1-1, hvilket nok har skabt mest juble i det jyske. De seneste træningskampe har antydet at FC København er gået igang med at lege med flere forskellige taktikker, blandet andet en offensiv 4-5-1 og den 4-1-3-2 de har spillet i efteråret.
3-2
blev resultatet af forårets sidste to træningskamp. Først blev Stabæk slået i Parken, hvor det var Morten Nordstrand (17 'min), Mads Laudrup (78' min) og Jozy Altidore (90' min) der scorede FC Københavns mål. Som mange af de øvrige træningskampe dette forår, var det tydeligt at se deltagelsen i både UEFA Cuppen og Pokalturneringen. Flere profil blev sparet, mens ingen fik mere end 45 minutters spilletid i de sidste fire træningskampe. I den sidste kamp ude mod Viking, var det en tidligere Brøndbyspiller der scorede de to norske mål, nemlig Hanns Sigurdsson, mens Bogdan Stancu (63' min, 82' min) og Stefan Ishizaki (85' min) scorede de tre københavnske mål.
22/01
- Rostock - FC København
2-1
03/02
- Legia - FC København
2-2
07/02
- Brann - FC København
1-1
16/02
- Djurgården - FC København
2-4
26/02
- FC København - Vejle
1-1
01/03
- FC København - Stabæk
3-2
26/02
- Viking - FC København
3-2
SOM FØR NÆVNT
var det Getafe der var første modstander i UEFA Cuppen, og efter to tætte kampe, måtte Michael Laudrups tropper se sig slået. Herefter ventede Toulouse, der til dagligt kæmper i midten af den bedste franske række.
Toulouse FC (1) - FC København (2)
1-0, A. Gignac, 16'
1-1, M. Nordstrand, 21
2-1, A. Gignac, 52'
2-2, B. Stancu, 68'
3-2, K. Dupuis, 88'
BOGDAN STANCU OG MORTEN NORDSTRAND
har på hver sin vis været vigtige elementer i UEFA Cup-kampene. Morten Nordstrand er blevet ved med at scorer sine mål, og i de to kampe mod spanske Getafe blev det til et mål, mens han mod Toulouse har lavet to mål. Bogdan Stancu har omvendt kun scoret et mål, men det har også været det mest afgørende, da han sikrede FC København det andet og afgørende udebane mål, og dermed kvalifikation til årets kvartfinale i UEFA Cuppen.
FC MIDTJYLLAND
var årets første modstander i Pokalturneringen, da de ventede i årets kvartfinale. I modsætning til de to gange holdene mødtes i efteråret, var der ingen slinger i valsen, og FC København vandt sikkert kampen 3-0, ikke mindst takket være en stor spillende Ramires på den defensive midtbane. Ramires viste med sine to mål (13' min, 27' min) at han også er en målfarlig spiller. Kampens sidste mål blev sat ind af Mattias Bjärsmyr (24' min).
14/02
- Getafe - FC København
2-1
21/02
- FC København - Getafe
2-0
06/03
- FC København - Toulouse FC
2-1
09/03
- FC København - FC Midtjylland
3-0
13/03
- Toulouse FC - FC København
3-2
.. Yes, he is back ..
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#14+afs] Scandinavian Finest
«
Svar #71:
20 Jul 2008, 19:52 »
Hejsa Berendt!
Det køre jo for FCK må man sige under din ledelse. De første træningskampe var ikke meget, at råbe hurra for, men spillerne tog revenche i de næste kampe, hvor de fandt hinanden så de blev klar til de vigtige kampe.
Men de gode resultater vælter ellers ind må man sige. Flot med kvartfinale pladsen i UEFA Cuppen, og semifinale pladsen i pokalturneringen efter din sejr over FCM. Det er stærkt gået...
Måske FCK henter the trebel i år?
?
Berendt
Manager
[#15+afs] Scandinavian Finest
«
Svar #72:
21 Jul 2008, 19:34 »
ALTING HAR EN ENDE ...
... og FC København nåede den ene ... (marts og april måned)
ENDELIG KOM
spillet i gang, og det blev, i SAS Ligaen, svært at se at der var kommet nye spillere i truppen. Især Bogdan Stancu har vist højt niveau. Allerede i først kamp viste han kvalitet ved at scorede det andet af FC Københavns fire mål (Martin Andresen 3' min, Bogdan Stancu 25' min, Mads Laudrup 63' min, Ulrik Laursen 90' min) mod FC Nordsjælland, der blev slået med 4-1. Herefter kom turen til Randers der gæstede Parken, og måtte tage hjem med et 3-0 nederlag i bagagen, efter at Morten Nordstrand (18' min, str 69' min) og Ulrik Laursen (40' min) sikrede en københavnsk sejr. Hermed gjorde Morten Nordstand det klart at hans målnæse fra efteråret synes at forsætte. Ude mod OB viste Bogdan Stancu (90' min) igen tænder, da han i overtiden slog Stefan Ishizaki's (43' min) føring fast, og sikrede en 2-0 sejr.
AÍLTON JOSÉ DE ALMEIDA
sikrede sejren over Brøndby, da han efter 56 minutter scorede kampens eneste mål. Trods resultatet, var det faktisk Brøndby der var klart bedst. De sad på det meste af spillet (64 % mod 36 %) og havde næsten fire gange så mange afslutninger (20 mod 6). Siden sejren over OB, er det i mellem tiden blevet til 3-1 sejr over AaB, hvor Tarik Elyounoussi (6' min), Oscar Wendt (68' min) og Mads Laudrup (87' min), var mændene der sikrede sejren. Lyngby var også blevet slået 2-1, i en kamp hvor Morten Nordstrand (68' min) sendte FCK i front mod hans gamle klub, mens Mikael Lustig (81' min) sikrede FC København de tre point, efter at David Williams havde udlignet for Lyngby.
BOGDAN STANCU
slog sit navn fast da Horsens blev slået 3-1 på hjemmebane. Rumæneren scorede alle tre mål, hvilket betød at han i 8 ligakampe har nået at scorer hele 5 mål. Det skal dog siges at Claus Bo Larsen gjorde forholdene lidt nemmere for københavnerne, da Thomas Kortegaard og Ibrahim Babatunde blev smidt ud efter forholdsvis 24 og 33 minutter. I periodens sidste kamp blev Esbjerg slået 2-1 i Parken, hvor målene blev sat ind af Morten Nordstrand (42' min) og Stefan Ishizaki (54' min).
16/03
- FC København - FC Nordsjælland
4-1
20/03
- FC København - Randers FC
3-0
23/03
- Odense BK - FC København
0-2
30/03
- FC København - Aalborg BK
3-1
05/04
- FC København - Lyngby BK
2-1
12/04
- FC København - Brøndby IF
1-0
23/04
- AC Horsens - FC København
1-3
27/04
- FC København - Esbjerg fB
2-1
FC København (2) - Villarreal (1)
1-0, M. Nordstrand, 34'
1-1, J.D. Tomasson, 45'
1-2, Senna, 49'
1-3, G. Rossi, 64'
1-4, J.D. Tomasson, 67'
2-3, W. Kvist, 87'
JON DAHL TOMASSON
var manden der sendte FC København ud af UEFA Cuppen. Efter et rigtig flot efterår i Champions League, havde københavnerne sikrede sig en plads i UEFA Cuppen. Her var det blevet til to flotte samlede resultater mod Getafe og Toulouse, og efter en sejr i Spanien (2-1, Ulrik Laursen 28' min, Morten Nordstrand 44' min), synes muligheden for en semifinaleplads gode. Men sådan gik det desværre ikke. Københavnerne blev løbet over ende af spanierne, og vandt med hele 4-2. Morten Nordstrand nåede dog at sige pænt farvel til Europa, ved at scorer sit niende mål i årets 14 europæiske kampe.
SILKEBORG
ventede i pokalsemifinalerne, og efter en sikker 2-0 sejr i Parken, på mål af Mads Laudrup (45' min) og Morten Nordstrand (56' min) fik københavnerne et godt udgangspunkt før returkampen på Silkeborg Stadion. Det var en betydelig tættere kamp, som Henrik Priegel dømte, på Silkeborg Stadion. Casper Henningsen sendte jyderne foran, og da FC København fik vendt kampen med mål af William Kvist (35' min) og Jozy Altindore (44' min), fik Silkeborg scoret igen ved Kaimar Saag. Den stilling holdte dog, og FC København var klar til Pokalfinalen 2008.
03/04
- Villarreal CF - FC København
1-2
10/04
- FC København - Villarreal CF
2-4
16/04
- FC København - Silkeborg IF
2-0
19/04
- Silkeborg IF - FC København
2-2
HotShot
Født
: 09/02/89
Position
: Midtbane
Kampe i 07/08
: 7(13)
Mål i 07/08
: 6
Tidl. klubber:
: HIK
MADS LAUDRUP
er blevet udvalgt til denne måneds HotShot. Et nyt tiltag, hvor en spiller udvælges, for så at blive præsenteret. I marts/april måned, er det fra Laudrups fødder blevet til tre mål (mod FC Nordsjælland, Aab og Silkeborg), mens han har lagt op til to mål (mod FC Nordsjælland og AaB). Mads minder på flere måder om sin far. Der hvor han skiller sig ud, er blandt andet hans evner til at fyrer et farligt skyd af, mens hans blik for spillet, og evne til at finde sine medspillere minder om hans far. Måske er det netop disse ting der har vækket Michael Laudrups interesse? Ihvertfald skulle Laudrup Senior være interesseret i at hente sin søn til syden.
.. Yes, he is back ..
mfsjovhat
Landsholdsspiller
Sv: [#15+afs] Scandinavian Finest
«
Svar #73:
21 Jul 2008, 21:59 »
luksus blog du har kørende.
Thaurat al Shabab
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#15+afs] Scandinavian Finest
«
Svar #74:
22 Jul 2008, 00:15 »
Hola!
Endnu engang mange tak, for en rigtig god updatering. Det var sku surt med UEFA Cuppen. Også træls, at Jon Dahl lige skulle blande sig der. Hvad biller han sig ind?
Men ellers må man sige, at det køre i den hjemlige turneringer. Især takket dine tre farlige angriber Stancu, Nordstrand og Ailton. De tre bomber godt nok der ud, så det er super.
Til sidst... Tillykke med pokalfinalen!!!
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »