home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#16] Scandinavian Finest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor virker FCK stærkest?  (Afstemning slut: 22 Jul 2008, 19:34)
Målmændene?
- 1 (7,1%)
Forsvaret?
- 2 (14,3%)
Midtbanen?
- 4 (28,6%)
Angrebet?
- 7 (50%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: [#16] Scandinavian Finest  (Læst 19326 gange)
Berendt
Manager

Sv: [#6] Scandinavian Finest
« Svar #30: 16 Jul 2008, 11:53 »

Hehe, ja det er ikke helt optimalt, men mon ikke det bliver ændret i løbet af dagen Peace

Berendt
Manager

« Svar #31: 16 Jul 2008, 12:02 »

Så blev fejlene rettet, og mens jeg sidder i toget mod Kalundborg, vil jeg forsøge at færdig gøre en update om august Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #32: 16 Jul 2008, 12:08 »

Fedt med endnu en FCK-blog fra din side af. Elsker bare dine blogs! Bare fortsæt. Smiley

Berendt
Manager

[#7] Scandinavian Finest
« Svar #33: 16 Jul 2008, 12:49 »

TO BE OR NOT TO BE
Otte kampe i augustmåned, og kvalifikation til Gruppespillet!

HAMLET udtrykker det så enkelt. Det handler om at være eller ikke at være, og og i FC København har de en målsætning om at være. Være den bedste i skandinavien, og om at være med i Champions League. Efter lukningen af Royal League kan det være svært at sige om holdet er det bedste i skandinavien, til det må man i stedet bruge resultaterne i Champions League (eller blot UEFA Cuppen).

NORDSTRAND OG AÌLTON har forsat deres målstime og har været vigtige for holdets succes i sensommeren. 6 mål er det blevet til fra danskeren, mens brasilianeren har leveret 4 mål. Især i gyseren mod FC Midtjylland der blev vundet 5-4 var Nordstrands 3 mål afgørende (35' min, 65' min, 90' min), især målet til 5-4 i overtiden. Kampens sidste mål blev sat ind af de to brasilianske angribere, Aílton (42' min) og Júnior (81' min). Før den kamp på SAS Arena, var det blevet til 1-1 i Horsens (Aílton 56' min) og 2-0 over Esbjerg i Parken (Michael Silberbauer 65' min og Júnior 86' min). Månedens sidste SAS Liga-kamp blev vundet 4-0 i Parken, over et chanceløst Viborg-hold (Aílton 31' min, Ulrik Laursen 42'min, Jesper Grønkjær 83' min, Mikkel Bischoff s.m. 83' min).

05/08 - AC Horsens - FC København 1-1
13/08 - FC København - Esbjerg fB 2-0
20/08 - FC Midtjylland - FC København 4-5
26/08 - FC København - Viborg FF 4-0

RAMIRES skrev under og ankom i klubben den 31. juli, og var derfor klar til første kvalifikationskamp mod Derry City, mens de sidste af sommerens handler langsomt faldt på plads mellem månedens kampe.

FC København (0) - Levski (1)
1-0, Z. Pospech, 14'

Zdenek Pospech fik hovedrollen da FC København skulle vinde på hjemmebane, for at nå gruppespillet i Champions League. Levski havde vundet den første kamp med 1-0, og derfor var FCK nød til at sejre. Pospech giver FCK den nødvendige scoring efter et lille kvarter, og herefter sker sad Levski på det meste af kampen (68% vs 32%), mens FCK kom til chancerne (15 vs 3). Alligevel måtte kampen ud i straffespark, før en vinder blev fundet. Efter at Jesper Christiansen havde taget det 4. af Levski's forsøg, var det Pospech der scorede på det afgørende og 5. skud. Før dramaet mod Levski, var det blevet til gode sejre over Derry City, først på 3-1 i Parken (Stefan Ishizaki 8' min, Morten Nordstand 11' min, 24' min) og derefter på 2-1 i Irland (Aílton 22' min, Nordstrand str 53' min).

01/08 - FC København - Derry City 3-1
08/08 - Derry City - FC København 1-2
15/08 - Levski - FC København 1-0
29/08 - FC København - Levski 1s-0

GRUPPE C i årets udgave af Champions League, er både en hade og ønske gruppe for FC København. Gruppens modstandere er store navne, men svære modstandere, derfor kan der forventes mange tilskuere, mens min. tredjepladsen i truppen er svær at nå. Modstanderne er den spanske kongeklub, Real Madrid, de italienske ulve fra Roma, og de hvide musketerer fra Olympique de Marseille.

FCK88
Manager

Sv: [#7] Scandinavian Finest
« Svar #34: 16 Jul 2008, 13:03 »

Av det var sgu noget af en dynamitgruppe at komme i i CL.. men jeg tror fuldt og fast på dig berendt.. KIU og glæder mig til at høre nyt fra FCK Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Mikkellas
Gæst

« Svar #35: 16 Jul 2008, 13:38 »

Hvorfor kommer danske hold altid i dynamitpuljer? Det sker altid! Men vi tror på dig, og en 3. plads må være realistisk, mens en andenplads må være en drøm Smiley

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 16 Jul 2008, 15:47 »

Det var da ellers lidt af en Champions League-pulje, du har fået dig der. Det bliver uhyggeligt svært at få noget ud af den, men man kan jo altid håbe Peace

Tekst og grafikmæssigt ser det jo ganske fornuftigt ud.

Berendt
Manager

« Svar #37: 17 Jul 2008, 00:40 »

Av det var sgu noget af en dynamitgruppe at komme i i CL.. men jeg tror fuldt og fast på dig berendt.. KIU og glæder mig til at høre nyt fra FCK Wink
Hehe, jah det er ikke den nemmeste gruppe... og fik heller ikke en drømmestart i Rom Skuffet

Hvorfor kommer danske hold altid i dynamitpuljer? Det sker altid! Men vi tror på dig, og en 3. plads må være realistisk, mens en andenplads må være en drøm Smiley
Hm, som sagt, efter første kamp synes en 3. plads også langt væk...

Det var da ellers lidt af en Champions League-pulje, du har fået dig der. Det bliver uhyggeligt svært at få noget ud af den, men man kan jo altid håbe Peace

Tekst og grafikmæssigt ser det jo ganske fornuftigt ud.
Takker for rosen, og jah, tror bare det er erfaringer vi skal samle os i år Wink

Berendt
Manager

« Svar #38: 17 Jul 2008, 12:05 »

Der er planer om en update senere i dag Wink

cube
Manager

« Svar #39: 17 Jul 2008, 12:54 »

Helt fin blog. Lige en kommentar til titlen: Burde det ikke være "Scandinavian's Finest" ? Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #40: 17 Jul 2008, 12:58 »

Eller Scandinavias Finest? Smiley

Djævlen
Gæst

« Svar #41: 17 Jul 2008, 12:59 »

Eller Scandinavias Finest? Smiley

Det ville være grammatisk forkert Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 17 Jul 2008, 13:00 »

Scandinavia's Finest eller Scandinavian Finest kan begge bruges Smiley

Berendt
Manager

« Svar #43: 17 Jul 2008, 13:31 »

hehe, sjovt at det er titlen der er taget til debat Wink vil dog mene at titlen som den er nu, er den rette... Wink men tak for roserne Cube Smiley

N.Bendtner
Ynglingespiller

« Svar #44: 17 Jul 2008, 18:43 »

Mega god Blog snyse jeg Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010