Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1808 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[#16] Scandinavian Finest
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvor virker FCK stærkest? (Afstemning slut: 22 Jul 2008, 19:34)
Målmændene?
1 (7,1%)
Forsvaret?
2 (14,3%)
Midtbanen?
4 (28,6%)
Angrebet?
7 (50%)
Antal Stemmer: 14
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Forfatter
Emne: [#16] Scandinavian Finest (Læst 19353 gange)
Berendt
Manager
[#8] Scandinavian Finest
«
Svar #45:
17 Jul 2008, 18:48 »
FIRE SEJRE, TO NEDERLAG
Alt i alt et godt måned, dog med et skuffende nederlag i starten!
MODSTANDERNES
styrker er på papiret skræmmende i Champions League, alligevel mistede københavnerne ikke fuldstændig fodfæstet, da de gæstede Rom. I pokalturneringen blev det også til en sejr, mens FC Nordsjælland formåede at få 3 point på Farum Park
FC NORDSJÆLLAND
var den første modstander i septembermåned, og her var Thomas Kristensen manden bag det københavnske nederlag. Dog havde Libor Sionko chancen for at sikre point, men han brændte et straffespark i overtiden. I Randers var det Nordstrand (str 22' min, 77' min) og Júnior (90' min) der slukkede lyset for Colin Todds vilde heste, mens Magnus Johansson både fik scoret og et rødt kort for jyderne. Mod fynboerne fra OB var det Stefan Ishizaki (13' min) og Morten Nordstrand (26' min) der sikrede københavnerne maximalt udbytte. I Aalborg der tale om topkamp da FCK gæstede Energi Nord Arena. Her viste københavnerne styrke og på mål af Tarik Elyounoussi (6' min), Atiba Hutchinson (37' min) og Morten Nordstrand (80' min).
02/09
- FC Nordsjælland - FC København
1-0
16/09
- Randers FC - FC København
1-3
23/09
- FC København - Odense BK
2-0
30/09
- AaB - FC København
1-3
SUNDBY BOLDKLUB AF 1922
var årets modstandere i 3. runde af pokalturneringen, og efter at de undervejs havde slået Skovlunde (2-1) og AB (2-1) ud. Ventede nu kæmperne fra Østerbro, FC København.
Sundby - FC København
0-1, O. Wendt, 4'
0-2, Aílton, 21'
0-3, M. Laudrup, 24'
0-4, M. Nordstrand, 71'
0-5, M. Nordstrand, 82'
0-6, M. Bjärsmyr, 85'
0-7, Aílton, 90'
AÍLTON
var med sine to mål en af mændene bag nedslagtningen af Sundby. Mens flere af de unge, eller reserverne havde fået chancen fra start af, fik Aílton muligheden for at spille sig ind i startopstillingen igen, og som kampensspiller gjorde han godt indtryk. Det var FCK-dominans fra start til slut, og da kampen var forbi havde FCK haft 28 chancer mod Sundbys 0, og 64 % af spillet mod Sundbys 36 %. Andre ting der var sjove at bide mærke i, var at kun 26 % af FCK's indlæg blev gennemført, mens 100 % af tacklingerne blev vundet, og hele 82 % af afleveringerne nåede deres adresse. Det skal dog også siges at Sundby fik to mænd smidt ud, Johan Wichmann efter 37 minutter og Søren Jensen efter 63 minutter, hvilket jo gjorde det betydeligt nemmere for københavnerne.
SOM FORVENTET
blev det en hård start på Champions League, da løverne var på besøg i ulvenes hule i Rom. Italienerne var på de fleste punkter en niveau bedre end danskerne, og selvom der blev kæmpet hårdt, vandt Roma 2-0. Francesco Totti gjorde det til 1-0 efter 3 minutter, og Philippe Mexès lukkede kampen efter 83 minutter.
18/09
- Roma - FC København
2-0
23/09
- Sundby - FC København
0-7
VINTERENS FØRSTE HANDLE
kom også på plads i denne måned, da der blev skrevet en forhåndsaftale med Mikael Lustig, der på fritransfer skifter fra GIF Sundsvall efter nytår. Aftalen gælder frem til sommeren 2011. Samtidig rygtes det svenske stortalent Jakob Johansson fra IFK Göteborg til København, men svenskerne ønsker ikke at sælge svenskeren endnu. Norske Martin Andresen (30 år), der er blevet fyret i Vålerenga som spillendemanager, skulle også være på vej til FC København som backup for Ramires.
.. Yes, he is back ..
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#8] Scandinavian Finest
«
Svar #46:
17 Jul 2008, 23:58 »
Hejsa!
Mega god blog du har gang i Berendt. Den er skrevet i et nemt og let læselig sprog, og sat godt. Ellers må man sige at resultatern er som de sakl være. Køre godt i de hjemlige turneringer som det skal, og egetlig flot i CL kampen mod Roma, at du ikke blev kørt over af dem.
Berendt
Manager
Sv: [#8] Scandinavian Finest
«
Svar #47:
18 Jul 2008, 00:30 »
POINT I CHAMPIONS LEAGUE...
... og forsat succes i SAS Ligaen, samt kvartfinaleplads i pokalturneringen
DEN NORSKE LANDSHOLDSANFØRER
Martin Andresen blev den 21. oktober præsenteret som ny mand hos FC København. Anføreren har den seneste tid været klubløs, men har nu tilsluttet den københavnske trup for at regerer backup for Ramires, samt bibeholde sin rolle som anfører for det norske landshold.
AÍLTON JOSÉ DE ALMEIDA
fik endnu en gang godt gang i målene, da han i oktobermåned nåede at lave hele 6 mål i 4 kampe. De første to (44' min, 47' min) kom da Lyngby blev slået 4-2 på Lyngby Stadion, kampens øvrige mål blev sat ind af Aíltons angrebsmakker, Morten Nordstrand (4' min, 53' min). Også i 4-0 sejren over AGF viste Aílton målfarlighed, da han lavede hattrick (9' min, 11' min, 75' min), mens Michael Gravgaard lavede det sidste (45' min). For anden gang i år var der "The New Firm", denne gang på Brøndby Stadion. Morten "Duncan" Rasmussen sendte Brøndby i front, men i midten af anden halvleg var det reserven Michael Silberbauer der sikrede FC København det ene point, og et forespring på 8 point ned til Esbjerg og AaB.
07/10
- Lyngby - FC København
2-4
21/10
- FC København - AGF
4-0
28/10
- Brøndby - FC København
1-1
FC København - Marseille
1-0, M. Nordstrand, 77'
EN DEFENSIV 4-5-1
var hemmeligheden bag FC Københavns første point i årets Champions League gruppespil, da franske Marseille gæstede Parken. En tæt og intens affærer blev afgjort med et kvarter igen, da FCK's absolute topscorer Morten Nordstrand scorede kampens eneste mål. I månedens anden Champions League kamp, var det Real Madrid der skulle besøges. Chancerne for en overraskelse var ikke store, og Real Madrid var ikke lige til at ryste, da de sikkert vand 2-0 over de gæstende danskere.
SLAGELSE
var næste modstander i Pokalturneringen, og her lignede det længe at der lå en overraskelse i luften. Men efter 80 minutter sendte Aílton københavnerne foran, og kort før tid var det nyindkøbet, og debutanten, Martin Andresen, der lukkede kampen med sit mål til 2-0, sendt ind på straffe.
03/10
- FC København - Marseille
1-0
24/10
- Real Madrid - FC København
2-0
31/10
- Slagelse - FC København
0-2
JOZY ALTIDORE
blev noget overraskende præsenteret til et pressemøde i Parken i midten af oktober. Fra 1. januar skal han være ny angriber i FC København, mens aftalen udløber 30. juni 2010. Til pressemødet var der flere jounalister der var i tvivl om Jozy Altidore har niveau til at klare sig i SAS Ligaen, men FCK's træner er ikke i tvivl.
"Jozy er et kæmpe talent, og jeg er ikke i tvivl om at han nok skal klare sig. Júnior og Mackan er begge ved at være igang med deres karrierers efterår, og nye spillere skal spilles ind. En af dem bliver Jozy," lød det fra Nicolaj Berendt, der angiveligt skulle havde givet omkring 15 mio. danske kroner for den 17'årig amerikaner.
Rygterne om en interesse i Jakob Johansson synes vedvarende, mens også den tidligere FCK'er Magne Hoseth ifølge norske kilder skulle være på vej tilbage til København.
.. Yes, he is back ..
Mikkellas
Gæst
Sv: [#9] Scandinavian Finest
«
Svar #48:
18 Jul 2008, 11:37 »
Dejlig update, og godt indkøb med den unge amerikanske angriber
Flot resultat mod Marseille, måske skal du bruge den taktik hele vejen igennem Europa? Og Magne Hoseth tilbage til København? Har han udviklet sig yderligere oppe i Norge?
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #49:
18 Jul 2008, 15:05 »
wonderful!
Thaurat al Shabab
Berendt
Manager
«
Svar #50:
18 Jul 2008, 18:08 »
Citat af: Mikkellas 18 Jul 2008, 11:37
Dejlig update, og godt indkøb med den unge amerikanske angriber
Flot resultat mod Marseille, måske skal du bruge den taktik hele vejen igennem Europa? Og Magne Hoseth tilbage til København? Har han udviklet sig yderligere oppe i Norge?
Hehe, har også brugt den taktik efterfølgende, men har dog ændret lidt i den undervejs
Med hensyn til Magne Hoseth, så er der altid rygter om nye spillere til FCK. Om han har niveauet, ja vil jeg mene, om han er på vej til København, måske?
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #51:
18 Jul 2008, 20:07 »
FLERE POINT I CHAMPIONS LEAGUE
Mere europæiske fodbold efter nytår, og forsat succes i SAS Ligaen
MANCHESTER UNITED
oplevede sidst sæson at tabe i Parken, og i år var det så Real Madrid der kunne skrive sig på listen over giganter der har tabt i Parken. Roma tabte også point, mens Marseille fik revanche. Også Esbjerg vandt over løverne.
MADS LAUDRUP
fik scoret sit andet sæsonmål, da AC Horsens blev kørt over 6-0 i Parken. Udover to selvmål (Joseph Elanga, 36' min, og Søren Friis, 90' min) var det Stefan Ishizaki (45' min), Jesper Grønkjær (72' min) og Atiba Hutchinson (81' min) der stod for de københavnske mål. Helt så nemt gik det dog ikke da Rajko Lekic (15' min) sikrede Esbjerg en sejr over FCK. Mod Viborg var der igen et selvmål med til at sikre FCK en stor sejr, da de slog Viborg 3-0 (Morten Nordstrand, str 11' min, 45' min og Ulrik Pedersen s.m. 42' min). Da FC Midtjylland var på besøg i Parken var det Mattias Bjärsmyr, der med et selvmål udlignede Morten Nordstrands tidlige scoring. Mens Baba Collins efter 27 minutter sendte jyderne foran, var det Morten Nordstrands to mål der sikrede en københavnsk 3-2 sejr.
04/11
- FC København - AC Horsens
6-0
11/11
- Esbjerg - FC København
1-0
25/11
- Viborg - FC København
0-3
03/12
- FC København - FC Midtjylland
3-2
SAS Liga-stilling ved vinterpausen
FC København - Real Madrid
1-0, Aílton, 16'
2-0, Jesper Grønkjær, 18'
2-1, Júlio Baptista, 78'
JESPER GRØNKJÆR
blev med 3 mål, i den sidste halvdel af Champions League gruppespillet, en vigtig brik i københavnernes gode resultater. Det mest overraskende var da Real Madrid blev slået 2-1 i Parken. To hurtige mål i førstehalvleg var med til at ryste spanierne, og først med et kvarter igen kom de for alvor tilbage i kampen. Júlio Baptista reducerede til 2-1, men mere nåede det aldrig at blive til. Resultatet betød, at der mod Roma, nu var noget at spille om. Med en sejr til danskerne var der god mulighed for avancement til næste runde i Champions League, mens et point ville sikre minimum videre deltagelse i UEFA Cuppen. Det hverken til mere eller mindre, og en kedelig kamp i Rom endte 0-0, og hermed var FC København lidt overraskende klar til UEFA Cuppen på bekostning af Marseille. Marseille var derfor meget opsatte på bevise deres værd, da de i sidste runde tog i mod Københavnerne. På trods af to mål af Jesper Grønkjær (23' min, 45' min), var det ikke nok til at få point, da Marseille vandt 3-2. Samtidig måtte FCK tilskrive deres skadesliste to nye spillere, nemlig Morten Nordstrand og Tarik Elyounoussi der begge måtte udgå med skader.
06/11
- FC København - Real Madrid
2-1
28/11
- FC København - Roma
0-0
11/12
- Olympique de Marseille - FC København
3-2
ATIBA HUTCHINSON
blev den første spiller der forlod FCK i vintervinduet. Mexicanske Atlanta havde over en periode vist interesse for canadieren, og da de kom med det rette tilbud, var FC København klar til at sælge. Prisen lød på samlet 20 millioner samt en procentdel ved senere salg. Også Júnior fandt nye veje da Vit. Guimarães meldte sig på banen. Da Nicolaj Berendt ikke rigtig har brugt den alderende brasilianer, var beløbet næsten underordnet for salget, der endte med at koste portugiserne 2 millioner og en aftale om en træningskamp. Efter langvarige rygter blev det endeligt bekræftet, svenske Jakob Johansson skifter fra næste sommer til FC København på en 3'årig aftale. Den 17'årige svensker har i år fået debut på IFK Göteborgs førstehold, men han har primært været en vigtig faktor på U18-holdet. Handlen sikre IFK Göteborg 8,5 millioner over seks måneder. Samtidig rygtes Michael Silberbauer, der har kontraktudløb næste sommer, til enten Braga, Basel, Preston eller Brügge.
.. Yes, he is back ..
Mikkellas
Gæst
«
Svar #52:
18 Jul 2008, 21:51 »
Fantastisk sejr over Real Madrid! Den havde jeg ikke lige set komme, men ærgeligt, at du ikke gik videre. Du fik trods alt UEFA Cup-bold efter nytår. Jeg havde regnet med, at du ville få solgt Atiba, men til en mexicansk klub? Overraskende! Super blog du har gang i, Berendt! - igen
Erfurt
Reserveholdsspiller
Sv: [#10] Scandinavian Finest
«
Svar #53:
18 Jul 2008, 22:34 »
Rigtig gode resultater og kanon med sejr over Real Madrid.. Flot design dog kan den godt virke lidt forvirrende med så mange afsnit.
«
Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 22:41 af Erfurt
»
Berendt
Manager
«
Svar #54:
18 Jul 2008, 22:45 »
Mikkellas @
Tak for rosen, og ja, det var et noget overraskende resultat, men tror bare jeg havde heldet, taktikken, og dagen til at vinde...
Erfurt @
Takker..
hm, og det vil jeg lige tænke over, synes dog lidt jeg har små overskrifter, i og med, noget af det er markeret med
fed
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
[#11] Scandinavian Finest
«
Svar #55:
18 Jul 2008, 22:56 »
OPDATERING FØR "JANUAR-UDSALGET"
En kort oversigt over de handler der er faldet på plads før nytår, samt de rygter der er om FCK
MICHAEL SILBERBAUER
havde ikke fået meget spilletid i det netop afsluttede efterår, og ønskede derfor at skifte træningsbaner. Samtidig udløb hans kontrakt til sommer, og klubben havde ikke interesse i at forlænge, derfor var det en oplagt mulighed, da Braga kom på banen med et bud på den 26'årige nordjyde. For 7,5 millioner skiftede Michael Silberbauer det kolde Danmark ud med det noget varmede Portugal, mens FCK også sikrede sig procenter af en evt. senere handle.
Samtidig synes Marcus Allbäck på vej tilbage til Hansa Rostock, mens Lasse Qvist også søger nye græsgange. Jacob Neestrup er taget til svenske Trelleborg på en lejeaftale, for at få mere førsteholdserfaring, mens der forlyder rygter om at FC Københavns nye samarbejdsklub, norske Moss, også kan forvente at få en lejesvend eller to.
RYGTERNE ER ALTID MANGE
omkring en klub som FC København, og i dette vindue er der ingen undtagelser.
Magne Hoseth
menes stadig at være på vej til FC København. Magne Hoseth, der har en fortid i netop FCK, har udtrykt ønske om at komme til en større klub, og har selv nævnt FCK som en mulighed.
Magnus Troest og Simon Kjær
har begge spillet et godt efterår for FC Midtjylland, og skulle eftersigne havde skabt interesse fra København. Men med et samlet prisskilt på omkring 60 millioner kroner synes københavnerne skræmt væk.
Eric Djemba Djemba's
agent er set i København sammen med en repræsentant fra FC København. Midtbanespillerens kontrakt udløber til sommer, og den tidligere Manchester United-spiller, kan derfor tiltræde gratis til sommer.
Thomas Sørensen
har også kontrakt udløb til sommer, og mens der er rygter om at Jesper Christiansen gerne vil til udlandet, kan Thomas Sørensen ses som den rette afløser.
César Santin
har netop afsluttet en udemærket sæson for Kalmar FF, og ønsker at prøve kræfter i en ny liga. FC København har været nævnt som en mulighed i flere svenske medier.
Hammarby-duoen
Paulinho Guará og Sebastian Castro-Tello er også på vej til FCK i følge Ekstra Bladet. De forsvarende danske mestre skulle have fået øjnene op for de to spillere i den fornyelige afsluttede Allsvenskan, hvor Sebastian Castro-Tello blev kåret til "Årets nye spiller", mens Paulinho Guará blev nummer 2 på topscorerlisten efter Henrik "Henke" Larsson.
DET MEST OVERRASKENDE
rygte kommer dog fra italienske medier, hvor en agent hævder at Inter's stortalent Mario Balotelli skal til Danmark og prøvetræne i løbet af vinteren, med henblik på en mulig lejeaftale. Dog har ingen af klubberne udtalt sig.
GETAFE
bliver den første modstander for FC København i årets UEFA Cup. Spanierne, med den danske trænerduo Michael Laudrup og John "Faxe" Jensen, har haft et godt efterår i den hjemlige liga, og ligger ved årskiftet nummer 4 i La Liga. I UEFA Cuppen blev det til en 2. plads i gruppen efter Benfica, men foran Levski, Fredrikstad og Dinamo.
Som optakt til de foråret, og de to UEFA Cup-kampe, har FC København fået planlagt følgende kampe.
22/01
- Hansa Rostock - FC København
03/02
- Legia Warszawa - FC København
07/02
- Brann - FC København
14/02
- Getafe - FC København
16/02
- Djurgården - FC København
21/02
- FC København - Getafe
26/02
- FC København - Vejle BK
01/03
- FC København - Stabæk
04/03
- Viking - FC København
09/03
- FC København - FC Midtjylland
13/03
- Lyn - FC København
Træningskampende mod Viking og Lyn er tilføjet senere. Orange er turneringskampe, mod Getafe er UEFA Cup, mens kampen mod FC Midtjylland er Pokalturneringen.
«
Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 16:51 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
Pepe
Gæst
Sv: [#11] Scandinavian Finest
«
Svar #56:
18 Jul 2008, 23:13 »
Hvorfor har jeg ikke læst denne blog noget før?!
Nu har jeg læst den igennem, og det ser helt vildt spændende ud. Dit design fanger mig. Det er enkelt og flot. Ikke så meget der. Det skriftlige er jo i særklasse, og jeg synes, denne blog er en af de bedste på blogscenen for tiden
Mikkellas
Gæst
«
Svar #57:
19 Jul 2008, 11:09 »
Det var mange interessante rygter, der var der
Alle sammen lyder spændende, og det ville være godt, hvis du kunne få enkelte af dem
Berendt
Manager
«
Svar #58:
19 Jul 2008, 11:36 »
Citat af: Pepe 18 Jul 2008, 23:13
Hvorfor har jeg ikke læst denne blog noget før?!
Nu har jeg læst den igennem, og det ser helt vildt spændende ud. Dit design fanger mig. Det er enkelt og flot. Ikke så meget der. Det skriftlige er jo i særklasse, og jeg synes, denne blog er en af de bedste på blogscenen for tiden
Hehe, ja det ved jeg da ikke lige hvorfor du ikke her, men godt du er blevet fanget...
Citat af: Mikkellas 19 Jul 2008, 11:09
Det var mange interessante rygter, der var der
Alle sammen lyder spændende, og det ville være godt, hvis du kunne få enkelte af dem
Jah, der er flere gode navne på listen, men for at være ærlig. Har jeg købt en spiller, og han er ikke på listen...
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #59:
19 Jul 2008, 14:19 »
Regner med der kommer ind update senere, med en gennemgang af vinterens transfers, blandt andet en rekordhandel.
.. Yes, he is back ..
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »