home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:40:22 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
I går kl. 09:49:21 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
14 Mar 2025, 18:23 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23541
  1 Bruger, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Fand23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har været Verdens bedste nogensinde?
Pele
Maradona
M.Laudrup
Messi
Christiano Ronaldo
Zlatan
van Basten
Ronaldinho
Henry
Zidane
Abedi Pele
Ronaldo, Milan
Totti
Platini
kaka
Anden

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!  (Læst 43601 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #135: 02 Feb 2009, 18:49 »

Øhh nej har messi fået en pris der hedder verdens bedste dribler?? selvfølgelige har cristiano ikke fået det da der ikke findes sådan en pris.. men Cristiano har sgu overhovedet ikke dårligere driblinger eller teknik end messi.
Og jo han er kåret til verdens bedste i 2008, så jo han er verdens bedste fodboldspiller 2008.

Vi skriver også 2009, champ. Derfor er Cristiano jo ikke længere verdens bedste.

Er George Best i øvrigt blevet nævnt? Hvilken fantastisk spiller han var.

plutonium
Manager

« Svar #136: 02 Feb 2009, 19:03 »

Vi skriver også 2009, champ. Derfor er Cristiano jo ikke længere verdens bedste.

Det der er flueknepperi. Der er ingen grund til at tvære mere rundt i, om Cristiano er verdens bedste eller ej. Faktum må være, at han er en fabelagtig fodboldspiller, der i en ung alder allerede har opnået ufatteligt meget! Om han er alle tideres største spiller er ikke til at svare på, for han spillede af gode grunde ikke på Maradona og Peles tid. Så vi finder aldrig ud af det. Men som det er lige nu og her, så finder man ikke spillere meget større end Cristiano og Messi.

Så skal vi ikke lukke den dér, drenge? Det er ved at udvikle sig til én stor gang bæ-mund.

Men for at fortsætte det du siger, ManUtd83, så vil jeg også mene at George Best er en af de største spillere i historien. Det var jo også ham der havde rekorden for flest scorede mål af en højre fløj før Cristiano. Det vidner jo om et vanvittigt højt niveau! Han var en ægte målscorer!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #137: 02 Feb 2009, 19:09 »

Tænker du ikke på Sir Bobby's rekord for flest mål for en fløj generelt? Ellers slog han to rekorder.

Men Pele har også selv indrømmet af Best var bedre end ham. Til hans begravelse lagde Pele in bold, hvorpå der var skrevet: "From the second best player in the world".

Zulue
Manager

« Svar #138: 02 Feb 2009, 19:12 »

Oh my .. nu må jeg altså lige knytte en kommentar. Ronaldo er jo verdens bedste på papiret fra den dag han bliver valgt, til den dag en ny kommer til - og derfor er det da helt hundrede procent på sin plads, at Dagge mener at Ronaldo er verdens bedste, hvilket der er mange andre i verden, som også synes. Han er jo heller ikek langt fra at være det; han har vlret skadet, og er nu på vej tilbage. Han scorer jo stortset i hver kamp for tiden og skulle vist - uden at jeg selv har set det - spillet rigtig godt.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #139: 02 Feb 2009, 19:12 »

Ja vi er i 2009 nu, men Italien er da også stadig verdensmestre selvom vi ikke er i år 2006 mere Smiley Han er verdens bedste indtil en ny bliver kåret.

Skal nok stoppe nu Smiley hehe

-->FCK<--

-->Man Utd<--

plutonium
Manager

« Svar #140: 03 Feb 2009, 19:21 »

Tænker du ikke på Sir Bobby's rekord for flest mål for en fløj generelt? Ellers slog han to rekorder.

Men Pele har også selv indrømmet af Best var bedre end ham. Til hans begravelse lagde Pele in bold, hvorpå der var skrevet: "From the second best player in the world".

Det kan godt være, at jeg har byttet om på Bobby Charlton og George Best. Det er fejl der utilgivelig i manges øjne, men så må jeg jo gå på grædende knæ og bede om tilgivelse. crazy

Jeger ikke sikker på hvem det var han overtog rekorden fra, ved blot at det var en stor sensation i det engelske da det var!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

a to the o
Juniorspiller
**

« Svar #141: 03 Feb 2009, 19:28 »

helt klart Zola og John Terry

-LFC-
Manager

« Svar #142: 03 Feb 2009, 19:34 »

funny

Come on og fjern Chelsea-brillerne! Smiley Der er ingen af dem der er i nærheden af at være de største.

ManUtd83
Manager

« Svar #143: 03 Feb 2009, 19:39 »

Det kan godt være, at jeg har byttet om på Bobby Charlton og George Best. Det er fejl der utilgivelig i manges øjne, men så må jeg jo gå på grædende knæ og bede om tilgivelse. crazy

Jeger ikke sikker på hvem det var han overtog rekorden fra, ved blot at det var en stor sensation i det engelske da det var!

Det var Sir Bobby, så. Og der var nu stor forskel på de to - i hvert fald i personlighed.

Jeg må le...

plutonium
Manager

« Svar #144: 03 Feb 2009, 19:42 »

Det var Sir Bobby, så. Og der var nu stor forskel på de to - i hvert fald i personlighed.

Dét er jeg godt klar over Wink

Men min viden om tiden før 1998 er meget begrænset indenfor fodbold. Det er også derfor jeg kun vil udtale mig om nyere fodbold. Kunne bare huske at han havde slået en rekord, som (i så fald) Charlton havde holdt i mange år!

-LFC-
Manager

« Svar #145: 03 Feb 2009, 19:45 »

Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg mener da, at Ronaldo overtog rekorden for flest mål scoret på en sæson af en fløj fra George Best. Aner ikke hvor mange Best han lavede, men jeg mener det var en 35-36 stykker.

ManUtd83
Manager

« Svar #146: 03 Feb 2009, 19:51 »

Jo, det var sgu Best.

Pinligt...

Yessir
Manager

« Svar #147: 03 Feb 2009, 19:52 »

"On 19 March 2008, Ronaldo captained the United for the first time in his career in a home win over Bolton, scoring both goals in the 2–0 victory.[31] The second of the goals was his 33rd of the campaign, which set a new club single-season scoring record by a midfielder and thus topped George Best's forty-year-old total of 32 goals in the 1967–68 season." -Wiki  Wink

plutonium
Manager

« Svar #148: 03 Feb 2009, 20:12 »

Jo, det var sgu Best.

Pinligt...

Så havde jeg sgu ret  Opstemt

Havde aldrig troet det skulle overkomme mig, at få ret i noget om fodbold fra før 'min tid'  Peace

Men hva'? Det kan jo ske for selv den værste.

Rent bortset fra det, så vil jeg sige at George Best hører til blandt de bedste spillere i historien. Måske ikke dén største, men absolut i top!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #149: 03 Feb 2009, 20:24 »

Messi er ihvertfald bedre end Ronaldo...

Og hvor er Kevin Keegan? Kenny Dalglish?

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010