home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har været Verdens bedste nogensinde?
Pele
Maradona
M.Laudrup
Messi
Christiano Ronaldo
Zlatan
van Basten
Ronaldinho
Henry
Zidane
Abedi Pele
Ronaldo, Milan
Totti
Platini
kaka
Anden

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!  (Læst 39441 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #165: 03 Feb 2009, 20:58 »

Hagi er måske lidt ala Mutu, men det var også for at få en kontrast til alle de store tyske, spanske, brasilianske, engelske osv. spillere. Smiley

Men ellers er der også en Carlos Alberto.
ja, Carlos var nok en mere kompetent bejler Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #166: 03 Feb 2009, 21:04 »

Logged


real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #167: 03 Feb 2009, 21:26 »

Vil lige sige at jeg synes der mangler Alfredo di Stefano på den afstemningsliste, en af de bedste i verdennogensinde.
Logged

Ronaldodelima
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #168: 24 Apr 2009, 18:48 »

Kan kun give dig ret i det med Ronaldo Wink. I mine øjne verdens bedste fodbold spiller gennem tiderne Smiley
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #169: 24 Apr 2009, 18:59 »

Det er selvfølgelig svært at vælge, men jeg synes bestemt ikke at Michael Laudrup skal undervurderes. Jeg siger ikke at han den ubestridt bedste ever, men han var jo vanvittig dygtig - en af de mest kreative nogensinde. Dog skal man gerne være målscorer for at blive virkelig anerkendt, og det var han ikke.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #170: 24 Apr 2009, 19:02 »

Det er selvfølgelig svært at vælge, men jeg synes bestemt ikke at Michael Laudrup skal undervurderes. Jeg siger ikke at han den ubestridt bedste ever, men han var jo vanvittig dygtig - en af de mest kreative nogensinde. Dog skal man gerne være målscorer for at blive virkelig anerkendt, og det var han ikke.

Han scorede nu alligevel 120 mål i sin karriere jvf FM. Det er vel et meget godt snit?
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #171: 24 Apr 2009, 19:07 »

Zinedine Zidane.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #172: 24 Apr 2009, 19:07 »

Zinedine Zidane.
Kunne ikke være mere enig.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #173: 24 Apr 2009, 19:09 »

Verdensklasse argument. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #174: 24 Apr 2009, 19:11 »

Bedømmer udelukkende spillere jeg har set.

Målmand: Gianluigi Buffon, Parma, Juventus og Italien.
I de 8 år jeg har set fodbold, er der mange målmænd som har været rigtig gode. bl.a. Casillas (Som bliver bedre og bedre), Lehmann, Oliver Kahn, Santiago Cañizares, Francesco Toldo osv. men der er i mine øjne en der skiller sig ud. Gianluigi Buffon, verdens dyreste målmand nogensinde og den bedste siden Schmeichels velmagtsdage. Uhyre stabil, dropper meget sjældent og har ingen umiddelbare svagheder udover, at han nok tager for få. Er ved at blive overhalet af Iker Casillas, som har haft en fantastisk sæson for Real Madrid i år, men der skal umiddelbart gå nogle sæsoner som denne, før jeg vil kalde Casillas for en bedre målmand end Buffon alltime!

Forsvar: Paolo Maldini, AC Milan og Italien.
40 år og stadig klasse. Han er ikke så voldsomt stabil som tidligere og er tit skadet, men hvad kan man forvente af en 40-årig som har spillet fodbold på topniveau i 25 år snart. Viste da Milan røg ud af CL, at han stadig har klassen. Efter min mening var han Milans bedste i begge kampe. Solid defensivt og gik også med frem når muligheden bød sig, og han er sgu af en 40-årig at være. En levende legende og vil formegenligt være den allerstørste Milan-spiller i de næste mange mange år. Læste også noget om. at flere af hans sønner skulle være særdeles talentfulde ligeså. En anden kandidat kunne være Lilian Thuram, ikke den store leder, men han var suveræn i sine år i Juventus ligesom han var VM06's anden bedste forsvarsspiller efter Cannavaro. Ydermere synes jeg også man skal nævne, at manden har opnået hele 142 landskampe. De sidste 20 kunne måske være blevet spillet af en spiller som Mexés, men alligevel er det et uhyre højt tal at opnå på et europæisk landshold også endda Frankrig, hvor tålmodigheden hos trænerne er meget lille, hvis spillerne underpræsterer, men det har Lilian Thuram sådan set aldrig gjort før han kom til Barca.

Midtbane: Zinedine Zidane, Cannes, Bordeaux, Juventus, Real Madrid og Frankrig & Joan Roman Riquelme Boca Juniors, Barcelona, Villarreal, Boca Juniors og Argentina.
Har valgt 2 spillere til denne position. Verdens bedste nogensinde og en af de allermest betydende spillere for et hold nogensinde. Zinedine Zidane er valgt fordi han er den allerbedste fodboldspiller nogensinde. Selvom han var temmelig stor fysisk, havde han en gudsbenådet teknik. Måden han tog bolden videre på, sparkede til den, hans tæmninger, hans driblinger, det var simpelthen ufatteligt smukt, at se på. Har mange gode Zidane minder gennem tiderne. Hans flugter i CL finalen mod Leverkursen, at han vendte bagud 1-0 mod England med Frankrig til 2-1 sejr via. et fantastisk frispark og straffe. Også var der VM i 2006. Det startede skidt i gruppespillet, men i knock-out runderne var det Zinedine Zidane og alle de andre. Spillede en flot kamp mod Spanien og scorede et fint mål, men så var der kvartfinalen mod Brasilien. En fuldkommen guddommelig indsats. I en alder af 34 ydmygede han de brasilianske superstjerner fuldkomment. Han lavede altid de rigtige afleveringer, de rigtige tricks og overblikket var i perioder ligeså godt som da han var på toppen i starten af dette årtusinde. Selvfølgelig var det også ham der lavede assist til Frankrigs mål, da han via. sit geniale overblik, så at Henry mærkeligt nok var fri ved bagerste stolpe på et frispark. I semifinalen var han ikke ligeså god, men han spillede alligevel en rigtig god kamp. I finalen var han også rigtig god. Scorede det frækkeste straffespark også endda i en finale. Var tæt på at sende Frankrig på sejrskurs i den forlængede spilletid med et stenhårdt hovedstød, men Buffon forhindrede det som bekendt via en klasseredning. Så var der skallen, som Cesc siger, at mange unge drenge nok vil huske ham for istedet for teknikken! Jeg vil dog ikke. Jeg er af den mening måske kontroversielle mening, at hvis Materazzi har sagt det han har sagt, så er det fortjent. Jeg havde nok reageret ligesådan, hvis der var en der havde fyret sådan noget af til mig, havde jeg gjort det samme, eller ihvertfald pandet idioten en lige højre! Zidane er den bedste nogensinde og der er en grund til, at jeg stadig får trykt Zidane 10 på de franske trøjer jeg som regel køber op til slutrunder!

Så er der Juan Roman Riquelme, manden der gjorde mig til Villarreal fan, selvom han havde forladt klubben da jeg begyndte at holde mig. Den - i mine øjne -  mest udslagsgivende spiller på et hold siden Diego Maradonas herredømme i Napoli. Villarreal var noget svagere generelt dengang de havde Riquelme, end de er i dag. Alligevel nåede de under Riquelmes herredømme på den offensive midtbane en semifinale i CL og en bronze, hvilket sagtens kunne være endt med en CL og La Liga titel med dagens Villarreal hold (Ja, man har vel lov til at drømme lidt Tunge), men Riquelme var fantastisk i Villarreal. Han kunne alt. Hvorfor tror i, at Diego Forlán blev topscorer i 04/05? Bare kig på hvor tit han lavede den rigtige afleveringer til ham eller en anden, der splittede modstanderforsvaret totalt og sendte Forlán fri med målmanden fra modstanderholdet. En duel som Forlán for det meste vandt. Riquelme var ikke hurtig, nej næsten det modsatte, men alligevel var han temmelig farlig mand til mand med sin driblestyrke. Han var også selv en trussel mod mål via. sin fantastiske sparketeknik ved både langskud, frispark og straffespark. Jeg husker bl.a. en CL-kvartfinale mod Inter i 05/06, hvor han fra en mærkelig spids vinkel knalder et stenhådt skud ind på Toldo som er lige ved at gå i mål. Desværre var han lidt ustabil psykisk og Lehmann vandt tydeligt den psykiske duel da Riquelme skulle sparke straffesparket i overtiden på Highbury mod Arsenal. Desværre brændte han, hvilket fuldkommen ødelagde det for ham i Villarreal. Noget jeg tildels stadig er sur over i dag. Han er dog eftersigende klasse i Boca, hvilket glæder mig, for Juan Roman Riquelme er et legendarisk boldgeni, der dog nok hurtigt vil blive gemt af størstedelen af ikke argentinere og ikke Villarreal fans.

Angreb: Ronaldo, Cruzeiro, PSV, Barcelona, Inter, Real Madrid, Milan og Brasilien.
Så er der Ronaldo. En mand Frank Arnesen kan være stolt umådelig stolt over at have opdaget, for han er imo. uden tvivl den bedste angriber der nogensinde har eksisteret. Hurtig, driblestærk og MEGET træfsikker. Ufattelig mange mål gennem tiderne. Fanden tage det pokkers knæ, havde han ikke haft det kunne han være den allerstørste. Bedre end Pelé, Zidane, Maradona osv. Han vil dog altid være en legende i mine øjne.

Den allerbedste: Zinedine Zidane.
Min beskrivelse, hans mange meritter og de 3 FIFA-awards taler for sig selv. Smiley

Kæft man, jeg har skrevet en mindre novelle om dette emne. Opstemt
Verdensklasse argument. :-)
Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #175: 24 Apr 2009, 19:15 »

Har nu ikke kigget tråden igennem, men så bare jeres indlæg. Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #176: 24 Apr 2009, 19:18 »

Det er da helt klart Pelé. ingen er over eller ved siden af ham Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010