home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:03:13 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23541
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Fand23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har været Verdens bedste nogensinde?
Pele
Maradona
M.Laudrup
Messi
Christiano Ronaldo
Zlatan
van Basten
Ronaldinho
Henry
Zidane
Abedi Pele
Ronaldo, Milan
Totti
Platini
kaka
Anden

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!  (Læst 43731 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #120: 01 Feb 2009, 22:34 »

Easy tiger...

Du kan da ikke helt ærligt mene, at Cristiano Ronaldos driblinger, teknik og kreativitet er bedre end Messis? Det eneste jeg kan pege på Ronaldo kan, som Messi ikke kan er at heade og losse et frispark ukontrolleret mod mål.

jeg er skam helt rolig, boytoy...
og jo det mener jeg - og faktisk også helt ærligt!

messi er sgu vild nok, har på intet tidspunkt sagt andet, han er bare god i sin ryk. Cristiano Ronaldo er hurtigere på benene i stående tilstand, synes jeg...

Men som plutonium siger.. Cristiano har holdt et nice niveau i et par år.. Messi er først nu kommet på tale....

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

-LFC-
Manager

« Svar #121: 01 Feb 2009, 22:45 »

Det var dog den stiveste afstemning nogensinde. Maradona og Pele er så afgjort de to bedste spillere gennem tiden, nogle stjerner kommer lige under (garrincha, Zico, Gerd Müller, Beckenbauer, Bobby Robson, Eusebio, Cruyff, Platini, Van Basten og Di Stefano) Hvis man nævner andre har man enten en IQ på under 60 eller drukket af natpotten! Messi og Ronaldo, come on, man sammenligner heller ikke en Opel med en Ferrari
Zidane mangler der.

plutonium
Manager

« Svar #122: 01 Feb 2009, 23:01 »

Bare fordi en spiller ikke er over 50 år gammel, så kan han da godt have været god til fodbold?! Huh

Dem El Kun nævner er fabelagtige fodboldspillere, men jeg er 110 % sikker på, at Ronaldo (fatty), Messi og Cristiano vil blive husket i fremtiden også. Nej, vi kan ikke vide det før om 20 år, men helt ærligt. Jeg tror ikke på, at de vil blive husket som 'bare' gode fodboldstjerner, men derimod som nogle af de bedste spillere i deres tid. Havde Beckenbauer eller en i samme klasse som ham spillet i dag og været under 25 år, så havde El Kun garanteret sagt det samme. Men kigger man tilbage på de sidste 10 år, så er det navne som Ronaldinho (gud bedre det), Cristiano og Kaka der har skilt sig ud, og derfor vil mindst én af dem også blive husket i fremtiden. Bare tænk på hvor mange vi husker fra 80'erne og 90'erne! Fortæl mig ikke, at niveauet blandt fodboldspillere er faldet i løbet af de sidste 10-20 år! Rullende Øjne

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #123: 01 Feb 2009, 23:09 »

spillet har udviklet sig, og derfor skal man selvfølgelig bedømme dem udfra datidens niveau. Ingen tvivl om at hverken Pele eller Maradona, ville kunne følge med på det nuværende niveau, men på datidens niveau, var de vel nok ligeså store som Ronaldo, Ronaldinho. derfor kan man sige at en Maradona, lavede nogle ting dengang, som vi anser som Lækkerier idag, Bag om støttebenet, som et eksempel.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 01 Feb 2009, 23:23 »

Schmeichel
Puyol
Zidane
Ronaldinho

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 01 Feb 2009, 23:24 »

Hvordan kan i sige at C.Ronaldos driblinger og teknik er dårligere end Messis?Huh
Bare ta et kig på hvad C. Ronaldo har vundet af priser det siger sgu det hele Smiley Nu er det jo sjovt nok også trænere og anfører der afgøre hvem der blir kåret som verdens bedste fodbold spiller, så det er nok ikke bare for sjov at C. Ronaldo er kåret som VERDENS BEDSTE FODBOLDSPILLER 2008 Wink

Hvad folk synes herinde er jo mest bare hvilken spillestil man mest er til og hvilket hold han spiller for der er afgørende Smiley

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #126: 01 Feb 2009, 23:28 »

Jeg synes Cristiano er verdens bedste fordi der ikke findes nogen anden spiller der er ligeså komplet som ham.. topscore i PL, topscore i CL og topscore i Europa, og han er fløjspiller det er der ikke så mange andre der kan prale med Smiley

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 01 Feb 2009, 23:32 »

Hvordan kan i sige at C.Ronaldos driblinger og teknik er dårligere end Messis?Huh
Bare ta et kig på hvad C. Ronaldo har vundet af priser det siger sgu det hele Smiley Nu er det jo sjovt nok også trænere og anfører der afgøre hvem der blir kåret som verdens bedste fodbold spiller, så det er nok ikke bare for sjov at C. Ronaldo er kåret som VERDENS BEDSTE FODBOLDSPILLER 2008 Wink

Hvad folk synes herinde er jo mest bare hvilken spillestil man mest er til og hvilket hold han spiller for der er afgørende Smiley

Priser siger overhovedet ikke det hele. Han var bedre sidste år ja, men er det ikke i år. Hvis priser siger det hele, har Cannavaro så bedre teknik og driblinger end dem han konkurrede med i 06? Det giver ikke den store mening. Ronaldo har kun en reel betydning når han scorer hvilket han ikke har gjort synderligt meget i år. Langt mindre end Messi, faktisk. Messi har i denne sæson været langt bedre. Bedre driblinger, bedre teknik, bedre pasninger, beskæftiger flere folk, scorer flere mål og laver flere assists. Det er ganske fair at Ronaldo vandt priserne i fjor, men det gør ham ikke til den bedste nu.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

plutonium
Manager

« Svar #128: 01 Feb 2009, 23:40 »

Nu ved jeg ikke om du også hentyder til mine udtalelser, men i tilfælde du gør:

Jeg siger netop at Cristianos teknik IKKE er dårligere end Messis. Men den er altså heller ikke bedre. De har begge en nærmest fejlfri boldkontrol. Men de bruger deres teknik forskelligt. Ellers kan jeg kun referere til mit tidligere indlæg, hvor min holdning til Cristiano kontra Messi er beskrevet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zulue
Manager

« Svar #129: 01 Feb 2009, 23:40 »

Det var dog den stiveste afstemning nogensinde. Maradona og Pele er så afgjort de to bedste spillere gennem tiden, nogle stjerner kommer lige under (garrincha, Zico, Gerd Müller, Beckenbauer, Bobby Robson, Eusebio, Cruyff, Platini, Van Basten og Di Stefano) Hvis man nævner andre har man enten en IQ på under 60 eller drukket af natpotten! Messi og Ronaldo, come on, man sammenligner heller ikke en Opel med en Ferrari

Det er stadig en mærkelig tankegang, at nogle af de nuværende spillere, ikke kan komme i nærheden af verdens bedste fodboldspiller-prædikatet. Det er jo superdumt at sige, at Ronaldinho, Messi ikke blander sig i konkurrencen, for netop de to holder har jo holdt et umenneskeligt niveau i ligaer, der har været bedre end dem, de gamle stjerner spillede i - på grund af det hævede niveau i fodbolden .. som hele tiden vil stige.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 01 Feb 2009, 23:46 »

plutonium >> Det var nu heller ikke til dig Smiley men -LFC- og ManUtd83

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #131: 01 Feb 2009, 23:52 »

Men nu er spørgsmålet jo hvem har været Verdens bedste nogensinde og ikke hvem der er verdens bedste NU Smiley

Nu har jeg jo ikke rigtig set andet end mindre video klip osv af Maradona, Pele, Platini, Cantona osv så det er lidt svært at svare på, men af det jeg har set og hørt må det næsten være Maradona.
Men tror stadig på at der er en stor chance for at Cristiano vil blive kendt som en legende ligesom maradona, pele osv. hvis ikke større Wink

-->FCK<--

-->Man Utd<--

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 02 Feb 2009, 01:03 »

Forsvarsmæssigt er Maldini en af de bedste forsvarspiller gennem tiderne! Han er en levende legende og det bliver et stort tab for fodbolden når han stopper til sommer.

En spiller som George Weah kunne også være en af de bedste spillere gennem tiderne. Han var en perfekt angriber, som kunne det hele!

ManUtd83
Manager

« Svar #133: 02 Feb 2009, 09:05 »

Har han fået en pris der hedder Verdens Bedste Dribler? Nej. Du kan ikke bruge hans priser til at bedømme hans niveau overhovedet. Det kan godt være han havde den bedste sæson i 07/08, men det gør ham jo ikke til verdens bedste fodboldspiller. Det er jo klart at Messi ikke kan vinde den pris, når han har været skadet halvdelen af sæsonen, klubben ikke vandt noget og resten af holdet spillede belortet. Dine argumenter holder ikke.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 02 Feb 2009, 18:43 »

Øhh nej har messi fået en pris der hedder verdens bedste dribler?? selvfølgelige har cristiano ikke fået det da der ikke findes sådan en pris.. men Cristiano har sgu overhovedet ikke dårligere driblinger eller teknik end messi.
Og jo han er kåret til verdens bedste i 2008, så jo han er verdens bedste fodboldspiller 2008.

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010